var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Προς τιμήν των παικτών λένε ότι ανησυχούν για Lag

Για τη διαχείριση της Τιμής Multiplayer η αιτία της απογοήτευσης για κάποιους παίκτες είναι τόσο αργά εκτροφή το κεφάλι του για να καταστρέψει το μάχες και ανησυχητική συναντήσεις στο παιχνίδι αγώνα σε απευθείας σύνδεση.

"Είναι σχεδόν αδύνατο να παίξει ως« Καρτέλ Reddit, είπε . "Είμαι χαρούμενος αν μπορώ να παίξω τα τρία ένα πλήρες παιχνίδι."

"Τέλος, να συμμετάσχουν σε ένα παιχνίδι," ένας άλλος είπε . "Η Orochi από την άλλη ομάδα teleport γύρω από τον τόπο."

Καθυστερημένη Online - Οι εμπειρίες καθώς η ταχύτητα σύνδεσης των παικτών αναμένεται να μεταβάλλεται, αλλά για την τιμή του τραβώντας έξω μια συγκεκριμένη εξέταση βάση των παικτών τους. Η κύρια πηγή ανησυχίας αντιμετωπίζεται σε απευθείας σύνδεση παιχνίδια ο τρόπος που το παιχνίδι. Μην χρησιμοποιείτε dedicated servers. Όλα τα παιχνίδια θα πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία σε ένα peer-to-peer.

κοινή χρήση αρχείων είναι ένα ενδεχόμενο που λειτουργούν online παιχνίδια. Με τους ίδιους όρους, δεν υπάρχει ειδική μονάδα παρακολούθησης του διακομιστή πληροφοριών. Αντ 'αυτού, ο πελάτης αναφέρεται σε ένα άτομο ως οικοδεσπότης του κόμματος. Αν και είναι φθηνότερα από ό, τι έχει πολλούς servers, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει περισσότερες καθυστερήσεις, ειδικά αν ο οικοδεσπότης δεν έχει μεγάλη σχέση.

Για τους οικοδεσπότες, πάντα φαίνεται μεγάλη? Για άλλους, μπορεί να είναι μια καταστροφή. Πολλά τεχνικά προβλήματα ενός τέτοιου παιχνιδιού έχει δημιουργηθεί για την τιμή. Με βάση μονομαχία Ανίχνευση αντίστοιχα πλήκτρα και γρήγορη παίκτης αντανακλαστικά. Όταν ένας παίκτης σε μια καλύτερη σύνδεση έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων γιατί η μάχη είναι μακριά από δίκαιη.

Υπάρχουν και άλλα ζητήματα. Κάθε φορά που ένας πελάτης φύλλα ή η σύνδεση έχει χαθεί, το παιχνίδι πρέπει είτε να βρει μια νέα υποδοχής ή πίσω στο παλιό. Αυτό διακόπτει το παιχνίδι. - Στο βίντεο παραπάνω Μάχη αίσθηση (Όχι) διαπίστωσε επίσης ότι η καθυστέρηση του δικτύου μεταξύ δύο παικτών για την τιμή είναι υψηλότερη από ό, τι τα περισσότερα παιχνίδια κατά μέσο όρο 110 ms. Οι αριθμοί αυτοί πρήζονται ακόμη και ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία κάθε παίκτης στέλνει δεδομένα στον ξενιστή. Αυτό σημαίνει ότι η αντιληπτή διαφορά μεταξύ των παικτών να είναι πολύ υψηλό και να επηρεάσει την έκβαση του αγώνα.

Όπως προτείνεται από το πρώτο βίντεο ως τιμή παιχνίδια για εξαπάτηση με τη χρήση του εξοπλισμού είναι επίσης πιο επιρρεπείς διακόπτες είπε καθυστέρηση μεταξύ των ζευγαριών. περιορίσει Μέσω της σύνδεσης στο Internet, ο πελάτης θα λάβει ελεύθερες βολές και η πραγματική κίνηση του εχθρού μπορεί. Ο οικοδεσπότης μπορεί να μείνει για πάντα πίσω του παντού, αλλά δεδομένου ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί τους πελάτες σας να αποφασίσετε τι είναι ή δεν είναι μια έγκυρη επίθεση μπορεί να εξακολουθεί να είναι σε καθαρές γραμμές.

Kotaku Ubisoft πλησίασε για σχολιασμό επί των θεμάτων αυτών και w'll ενημερώσετε αν ακούμε πίσω.

Μιλώντας από προσωπική εμπειρία, έχω εστιάζεται αποκλειστικά στην τη μονομαχία της τιμής. Υπάρχουν πολύ διασκεδαστικό, αλλά το όριο των δύο παίκτες μπορεί να δείξει πώς οι γηπεδούχοι έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα παιχνίδια φαίνεται δίκαιο. Ωστόσο, υπάρχουν φορές που απολαμβάνουν σαφώς εγώ ή ο αντίπαλός μου ήταν να είναι ο οικοδεσπότης. Υπάρχει μια ξαφνική παύση πριν κερδίσει το σπαθί μου στο στήθος κάποιου από τον προφυλακτήρα, ή επιθέσεις που παίρνουν φευγαλέα μαγεία απόσταση μου, ανεξάρτητα από το χρόνο.

Αυτοί οι χρόνοι καθυστέρησης από την 1η Μαρτίου, αλλιώς συναρπαστική εμπειρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου