var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Το Elder Scrolls on-line έχει ένα πρόβλημα της δυσκοιλιότητας

Οι παίκτες του The Elder Scrolls on-line ήταν ένας φθηνός τρόπος για να τους χαρακτήρες τους σε επίπεδο μέχρι και ούτε καν να είναι στο πληκτρολόγιο για να το κάνουμε αυτό.

Σε αυτήν την εικόνα - παραπάνω, βλέπουμε μια ομάδα του Elder Scrolls on-line χαρακτήρες των οποίων οι παίκτες είναι μακριά από το πληκτρολόγιο για τον αγώνα με απολύτως τίποτα. Τέλος, τους εχθρούς αναπαράγονται, και αυτοί οι παίκτες θα λάβετε μια πίστωση για τη δολοφονία που έλαβε. Είναι ένα πρόβλημα.

GIF χαρακτήρα φορώντας κορυφή κάθε τμήματος του ένα ραβδί. Κρατήστε πατημένο το κουμπί προκαλεί μια ισχυρή επίθεση »αποδίδεται παρακάτω για να στείλετε ένα προσωπικό μια ατελείωτη ροή των μαγικών βίδες που τοποθετούνται. Έτσι, οι παίκτες να βρουν ένα ασφαλές μέρος όπου τα τέρατα έχουν αναπαραχθεί τακτικά, όπως Lluvamir Dolmen Auridon, στη συνέχεια, μια μακροεντολή ή μια λαστιχένια ζώνη χρησιμοποιήσετε για να κρατήσετε πατημένο το κουμπί.

Από dolmens, περιοχές με τακτικές επιθέσεις ειδικές πλάσματα είναι να αλέσει δημοφιλή μέρη για τους παίκτες, η κατάσταση των παικτών συνήθως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε γι 'αυτό να σε χτυπήσουν. Και καθώς τα σημεία εμπειρία συμμερίζονται όλοι σε μια συνάντηση, μπορείτε χαρακτήρα σας auto-μάχης και να πάει, να καθορίσει τα επίπεδα συσσώρευσης, ενώ AFK.

Αν και μερικοί μπορεί να επικαλύπτονται σχετικά με τον ορισμό των μαλλιών, είναι bots. Οι παίκτες χρησιμοποιούν εξωτερικά μέσα για να παίξετε το παιχνίδι χωρίς να είναι ενεργά. Ένα πέος-κίνησης.

αναγνώστη CK έφερε το πρόβλημα προσεκτικά έκανε να μοιράζονται ένα βίντεο μιας πολύ πυκνοκατοικημένης περιοχής στο PlayStation έκδοση 4 του παιχνιδιού.

GIF παραπάνω ανάρτηση έχει ληφθεί στην έκδοση για PC, μισή ώρα πριν από την έναρξη των ειδήσεων.

Όχι μόνο τις αθέμιτες πρακτικές και βαρετό για εκείνους που αγωνίζονται για χρήση με λιγότερα όπλα, σύρτες, και με την αίσθηση της εμβύθισης στο παιχνίδι, τι. Με τσαμπιά από τυχαίους παίκτες που παίρνουν για όλους

Πρόκειται για ένα μόνιμο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί σωστά και CK έχει μερικές προτάσεις για απλές λύσεις.

προσωπικό κατόρθωμα θα μπορούσε να λυθεί ως εξής:

Προσωπικές επιθέσεις κάνουν τη σκληρή δουλειά (και σοβαρή σωματική μάχη σώμα με σώμα) όπως ένα τόξο, όπου το R2 πρέπει να είναι αναγκαία για να διαλυθεί και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος για να παραδώσει την επίθεση.

Οι παίκτες αδράνειας επί του παρόντος ελέγχεται από την αναζήτηση για ένα χαμένο εισόδου του οδηγού. Θα πρέπει, επίσης, για την έλλειψη κίνησης παίκτη.

Αρκετά απλό, έτσι; Τώρα το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ότι ZeniMax Online, για να αναλάβει δράση, δεν, όταν ρώτησα για ένα σχόλιο σχετικά με τη συμπεριφορά των bots έκανε. Ας ελπίσουμε ότι ήταν πολύ απασχολημένος που απαιτούνται για να ανταποκριθεί.

Προς το παρόν συνιστάται το φόρουμ παίκτες στο μήνυμα λάθους είναι ο τρόπος να πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου