var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Για Honor: The Kotaku κριτική

Έκοψα, έσπασαν, και πολλά μεσαιωνικά μαχαίρωσε σώμα τις τελευταίες ημέρες, από ό, τι μπορώ να βασιστώ. Ήταν επίσης ανοιχτό, impaled και αποκεφάλισε αρκετές φορές από ό, τι μπορώ να παραδεχτώ. Killing και πεθαίνουν, ότι η πρόταση στην καρδιά της τιμής, ένα παιχνίδι στο οποίο οι άνδρες και οι γυναίκες των ρωμαλέος μέταλλο άνδρες - swing σκάφος στο άλλο, μέχρι τελικά κάποιος δαγκώνει. Είναι μια ταπεινή άποψη, αλλά το παιχνίδι προσφέρει μια πολύ ιδιαίτερη μορφή τέχνης να είναι.

Αυτές οι δολοφονίες που παράγεται κυρίως από μια χούφτα λειτουργίες για πολλούς παίκτες, όπου μπορείτε ως μία πλειάδα παίζουν θανάσιμο πολεμιστής από διάφορες αιώνες, ηπείρους και τις παραδόσεις του αγώνα καθαρίστε χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Ιππότες, Βίκινγκς και Σαμουράι. Η μεγαλύτερη προσοχή το παιχνίδι είναι σε πέντε διαφορετικούς τύπους του ανταγωνισμού, τα οποία είναι όλα παραλλαγές κάθε deathmatch ή σύλληψη σημείο. Συλλέξτε το Dominion, για παράδειγμα, δύο ομάδες για τον έλεγχο τέσσερις ενότητες καταπολέμηση του χάρτη και τα σημεία με την ικανότητα της αντιπολίτευσης να αρχίσουν να εμφανίζονται ξανά χάνει και να αφήσει οριστικά. Κάθε πλευρά των στρατιωτών NPC ρουθούνισμα, παρόμοιο με το Dynasty Warriors και προσπάθησαν να απωθήσουν σταδιακά τους άλλους.

Μάχη για το αντίθετο, είναι μια μονομαχία 2v2 καλύτερο των πέντε ετών, του οποίου στόχος είναι η τελευταία ομάδα είναι να είναι. Οι άλλες τρεις λειτουργίες έχουν μικρές εκπλήξεις, αλλά συμμετέχουν για να αλλάξετε το πιο, μόνο τον αριθμό των παικτών. Δεν είναι μια πλήρης λίστα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι οι πέντε είναι πραγματικά μόνο παραλλαγές σε δύο κοινές λειτουργίες για πολλούς παίκτες, αλλά η δυναμική του παιχνιδιού της στιγμής σε αυτή τη στιγμή ο αγώνας είναι τόσο νέα και να δημιουργήσει τις συνθήκες υπό τις οποίες ο καθένας να αισθάνεται είναι πέρα ​​από το τέλος του αγώνα υπολογαριασμό.

Παρά multiplayer του - προσέγγιση για την τιμή, μπορούν - να ενθαρρύνεται από τις μάχες της υπόθεσης τιτανίου και να αναπτύξουν μάχη που η ιστορία απλώς έναν τρόπο για έναν παίκτη. Μερικές φορές μπορεί να αισθανθείτε σαν μια λειτουργία δοξασμένο πρακτική, και θα πρέπει ακόμα να είναι σε απευθείας σύνδεση για να παίξει, αλλά η εκστρατεία έχει λάβει περίπου 5-10 ώρες ισχυρή AI, οι πιο δύσκολες προκλήσεις, ευκαιρίες πέφτουν μπόνους λάφυρα, και ποιος θα μπορούσε να φανταστεί : η μάχη αφεντικό. Αλλά δεν έχει σημασία πόσο θα παίζουν, είναι η τιμή του κάνει μοναδικό μείγμα του τρίτου προσώπου Almas διαμοιρασμού στενή μάχη -και τα τεχνικά πρότυπα και την ακρίβεια του κλασικού σώματος παιχνίδια μάχης.

Η απλότητα της τιμής για την πυρηνική ματαιοδοξία είναι μια αρετή, δεν είναι ελάττωμα. Οι παίκτες επιτεθεί προσεκτικά, απεγνωσμένα διατηρούνται και πεθαίνουν γρήγορα. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν και κάποιες άλλες μηχανικές στρώματα στην κορυφή του ότι, μεταξύ των οποίων οι συνδυασμοί ορισμένων χαρακτήρων και ειδικές ικανότητες ψύξης, κανένας από αυτούς δεν κρύβουν τη χαμηλή ευκρίνεια - αυτή η τιμή εκτείνεται αγώνα.

Το σύστημα αυτό, «η τέχνη της μάχης" από την Ubisoft ονομάζεται, βασίζεται σε τρεις διαφορετικές θέσεις. Πολεμιστές μπορεί όπλο σου πάνε αριστερά, δεξιά ή επάνω. Σε αυτή τη θέση, δεν μπορεί να εμποδίσει την ίδια διεύθυνση και επίθεση. Κουμπί σημάδια σας αφήσει να ξέρετε πώς το πρόσωπο του αντιπάλου σας, και όταν άρχισε μια κίνηση επίθεση. Είναι αρκετά εύκολο, και το παιχνίδι φροντιστήριο είναι μια λαμπρή εύκολο έργο την επίδειξη . Αλλά στην πράξη κάποια επιπλέον ρυτίδες που αισθάνονται επιδεινώνεται από το απρόβλεπτο των ανθρώπινων εχθρών τους συνεχώς αγωνίζονται συναρπαστικό και εξάντληση ως δυσδιάκριτο το δυνατόν περισσότερο.

Στο πρώτο παιχνίδι μου αγωνίστηκα ως δάσκαλο, έναν από τους ιππότες της γενικής πτυχή του παιχνιδιού και ένα jack-of-all-μαχητές. Ο αντίπαλός μου, στέκεται περίπου τριάντα πόδια μακριά από μένα στην άλλη πλευρά του τοίχου, ήταν ένα Viking επιδρομείς. Sprint είναι δωρεάν για την τιμή, άρχισε σε μια συνεδρίαση είκοσι ετών στην άλλη ως ένα παλιό υψηλή - συμμαθητές σχολείο τρέξιμο. Όταν σταμάτησα, πήγε στο δρόμο του, με πέλεκυ του μου τρυπάει και μου έριξε στο έδαφος.

Άρχισε να στρίψετε αριστερά, έτσι ώστε να κολλήσει με το αριστερό, αλλά ως η μεγαλύτερη ενιαία απεργία για να φάει την υγεία μου διαχειρίζεται μακριά. Προσπαθήστε να επωφεληθούν από την ευελιξία και ο συνδυασμός της ταχύτητας του λίγο μαχητής μου, άρχισα προσπαθεί να ξεφορτώσουν ως ερασιτέχνης σε ένα γυμναστήριο μποξ για να αντικαταστήσει τα τεχνικά αγριότητα μικρές επιθέσεις από όλες τις διαφορετικές οπτικές γωνίες. Ο εισβολέας, ένα βήμα πίσω από κάθε μία από τις επιθέσεις μου, φάνηκε να είναι, έστω και μόνο γραμμή αντίστασης μου δεν είχε ακόμη λάβει την πρώτη. Νιώστε το άνοιγμα, δήλωσε ο Βίκινγκ μένα τελευταία φορά και μου έστειλε στο φαράγγι πάνω από τον τοίχο πέφτοντας .

Στιγμές σαν αυτές είναι πάντα χρωματισμένης με απογοήτευση. Κανείς δεν ήθελε να χάσει. Αλλά συνοδεύεται επίσης από μια ελάχιστη ανακούφιση. "Αχ, αυτό είναι τελικά πάνω. Μπορώ να σταματήσουμε να ανησυχούμε για το θάνατο, γιατί είμαι ήδη νεκρός."

Στο βιβλίο του για τον 18ο αιώνα με τίτλο Bushido Hagakure, Yamamoto Tsunetomo έγραψε, «ο τρόπος των Σαμουράι βρίσκεται σε θάνατο." Εκείνοι που στο παρελθόν κυβέρνησε το θάνατο, ο ίδιος πρότεινε, ήταν σίγουρο ότι θα πεθάνει "σε κακή κατάσταση". Ο θάνατος δεν είναι μόνιμη στο προσκήνιο, αλλά τουλάχιστον μία φορά κατά τη διάρκεια κάθε παιχνιδιού, μια αίσθηση πανικού αρχίζει να την αναλάβει. Ενώ υπάρχουν γρήγοροι να κάνει ένα λάθος, διαπράττοντας ένα άλλο πάρα πολλές για να μετρήσει, και οι προσπάθειες από τις μάχες, όπως ακέφαλο σώμα μου έπεσε στο έδαφος, μπορώ να φανταστώ μόνο τη διασκέδαση που συμμετέχουν στο πρόσωπό του αντιπάλου μου, όταν είδε να ξεχάσω πώς να παίξετε το παιχνίδι για μια στιγμή.

Εκτός από τις τρεις θέσεις μάχης, κάθε μαχητή ένα ελαφρύ και βαρύ επίθεση αυτή, και μια χούφτα μοναδικό combos, τα οποία θα τους επιτρέψουν, η αλυσίδα των επιθέσεων επωφεληθούν από ένα ενδεχόμενο άνοιγμα δημιουργία θα αυξηθούν ταχύτερα πριν ένας αντίπαλος έχει το χρόνο να επαναφέρετε. Όταν ένας αντίπαλος επιθέσεις, μπορεί με το χρόνο για να πάρετε μια ισχυρή επίθεση στην κατάλληλη κατεύθυνση μπλοκάρει ή να αναστραφεί. Ομοίως φροντίδα των παιδιών να χάσει προσωρινά διακόπτει αντίπαλο από την ισορροπία και δεν μπορούν φαίνεται να αντισταθμίζεται από μια άλλη μετρητή διαστήματος φρουράς. Αυτή η λίστα των ελιγμών μπορεί να είναι μικρή, αλλά όταν πολλαπλασιάζεται με δώδεκα είδη των διαφορετικών χαρακτήρων, τα οποία έχουν όλα τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες σε ένα συγκεκριμένο αγώνα εκθετικά. Ειδικά όταν έχετε ρίξει στο "εκμεταλλεύεται" Προσαρμόσιμη ψυκτική απόδοση που προορίζεται για ορισμένα modes παιχνιδιού επιτρέπει στους παίκτες να κάνουν ό, τι είναι δυνατόν για να θεραπεύσει το shooter στην περιοχή υποστήριξης για να λύσει ζημιά στους κοντινούς εχθρούς.

Επιπλέον, η απόδοση ενός παίκτη είναι γύρω σε κάθε μετα-παιχνίδι. (Επιλέξτε εγώ κύριοι, αλλά όλοι φαίνεται να κυλήσει άλλα σαμουράι) να αντιπροσωπεύουν ένα κλάσμα και τη συλλογή των "ενεργών" παιχνίδια πολέμου, αυτό το κλάσμα έχει επιλεγεί καταστάσεις. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, τόσο περισσότερους συντρόφους, έχει αρκετούς στόχους, τα περισσότερα από αυτά τα στοιχεία μπορούν να εφαρμοστούν σε διαφορετικές κάρτες για να προσπαθήσει να επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής της ομάδας τους. Τα βραβεία θα διανεμηθούν κάθε λίγες εβδομάδες από την φατρία που κατέχει την πλειοψηφία του εδάφους. Είναι μια καλή ευκαιρία, αλλά και να αυξήσει τη χρήση του ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, στην πραγματικότητα, δεν απαιτούν πολύ σκέψη ή εισέρχονται στο σύστημα.

Αλλά η πραγματική τιμή για το παιχνίδι στρατηγικής περιστρέφεται γύρω από την προσπάθεια να ξεπεράσουν άθλια οικονομία τους. Κάθε ταξικός χαρακτήρας είναι ελεύθερος να παίξει νωρίς στο παιχνίδι, αλλά μόνο "ξεκλείδωτη" μπορεί να έχει την εμφάνιση τους, τις ικανότητές τους και την ατομική του εξοπλισμού. Όποιος έχει παίξει Rainbow Six: Central θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με αυτή τη διαμόρφωση. Αυτό το παιχνίδι, επίσης, ήρθε με μια μπάντα επίπονες Ξεκλείδωμα και το επίπεδο-ups που ο παίκτης για να σώσει τα πλεονεκτήματα των μικρο-συναλλαγές με το χρόνο και δεν χρειάζεται να περιμένετε δέκα ώρες πριν βιώνει το εύρος και το βάθος των χαρακτήρων και των εξοπλισμών παιχνίδι ενθαρρύνεται.

Προς τιμήν ενώ παράγοντες που λυμαίνονται νέες προκλήσεις μπορεί με το παιχνίδι - το νόμισμα που ονομάζεται χάλυβα, η οποία με τη σειρά τους μπορούν να αγοραστούν με πραγματικά χρήματα ή σιγά-σιγά συσσωρεύονται για να αγοράσουν παιχνίδια μέσα από παιχνίδια και την καθημερινή "εντολές" της συμμόρφωσης (κέρδισε πέντε παιχνίδια πλέι-οφ, σκότωσε οκτώ παίκτες, χωρίς να πεθαίνουν, κλπ). Αυτή η επίπονη στρώμα στο παιχνίδι θα είναι πιο εύκολο να ξεχάσετε, όταν η υπόθεση ότι δεν ήταν ένα θεμελιώδες μέρος της προσφυγής κρύο τραχύ από την τιμή. Το παιχνίδι είναι κάτι περισσότερο από το Street Fighter - V - Ρόκα Λιγκ από αυτή την άποψη πλήρως, αλλά όχι αρκετά χρήματα για να αγοράσει για να το κάνουμε αυτό.

Προς τιμήν, MMOs, το οποίο αντιστοιχεί κατά μέσο όρο, κάπου μεταξύ είκοσι και πενήντα χάλυβα. Λήξης των ημερήσιων παραγγελιών εισάγετε εκατοντάδες. Συμπληρώστε δέκα παιχνίδια και μπορεί να κερδίσει σε μια θέση που αντιστοιχεί σε 500 στο νόμισμα του παιχνιδιού. Αυτό είναι λίγο περισσότερο από το 1% του τι χρειάζεται για να είναι σε θέση να αγοράσει τρία "θρυλικό ομάδες." Αν αποφασίσετε εσείς προτιμάτε την απαραίτητη ποσότητα χάλυβα επίπεδη σαν ένα μικρο συναλλαγή να αγοράσετε, μπορείτε καλύτερα να είναι έτοιμο κάπου κοντά $ 30 έως Pony Αυτό είναι το ήμισυ της τιμής του παιχνιδιού. για τρεις δέρματα.

Καταπολέμηση της παιχνίδια έχουν πάντα στηρίχθηκε στις ιστορίες πίσω στις επικές μάχες παράσιτα μηχανικός. Σε Mortal Kombat II, Shao Kahn προσπαθεί ένα τουρνουά για να κατακτήσει τη γη. Στο Marvel vs. Capcom 3, μια πύλη ανοίγει Victor Von Doom σε έναν άλλο κόσμο, που λύνει το κακό σύντροφο του σε αυτόν. Προς τιμήν, μια ανοιχτή τρύπα στο έδαφος που έχει χυθεί στο πιο ρεαλιστικό έχω LARPers δει ποτέ.

Η εκστρατεία είναι μια καλή αλλαγή από το χάος για πολλούς παίκτες. Υπάρχουν τρία διαφορετικά κεφάλαια, ένα για κάθε μέρος από τα διάφορα πολεμιστές που αγωνίζονται με το βάρος της ατελείωτο πόλεμο. Αν το πλάνο της καμπάνιας είναι όταν τα πράγματα πάνε στραβά στην προσπάθεια να προσφέρει ένα διαλογισμό για τη βία και την ανθρώπινη φύση. μάχες αφεντικό, ωστόσο, ότι η βοήθεια για να γίνει πιο υποφερτή, η βασική λογική του παιχνιδιού αγώνα για την καταπολέμηση της υπερβολικά βαρύ ισχυρό αλλά πάντα ακολουθούν. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχουν κόλπα, απλά σας, τη δημιουργικότητά σας και τα αντανακλαστικά σας ενάντια σε έναν μεγαλύτερο, θανάσιμο εχθρό. Αν πατήσετε "ρεαλιστική" δύσκολη στιγμή, μπορείτε να δοκιμάσετε σε αυτούς τους αγώνες, χωρίς σταυρούς, ακόμη και για να δείξει το χέρι σας, ποια στάση είναι ή αν μια επίθεση χτυπήσει. Οι αγώνες αυτοί αποτελούν μια καλή εναλλακτική λύση για να αμφισβητήσει με άλλους ήρθε ενάντια σε άλλους ανθρώπους, ακόμη και αν η ιστορία για τους αισθάνεται πάρα πολύ μιας χρήσης.

Είναι πιο απογοητευτικό το γεγονός ότι ξεκλείδωτη για έναν παίκτη για το υπόλοιπο του παιχνιδιού δεν εστιάζεται κατά τη διάρκεια της εκστρατείας. Αισθάνεται σαν μια ιδιαίτερα έκδηλες δεδομένη έλεγχο το υπόλοιπο της οικονομίας για την τιμή που διακυβεύονται. Για ένα παιχνίδι που θα χτυπήσει το πιο λαμπρό όταν δύο μαχητές φαίνεται και στην εμπορική περιοχή εκείνη την εποχή, που αλιεύονται στα μισά του δρόμου μεταξύ της τρομοκρατίας και της δύναμης υπαρξιακή έφηβος φαντασία, είναι απογοητευτικό τον τρόπο που το παιχνίδι μπορεί να εκτελέσει ρουτίνα καλύμματα θήραμα να σκοτεινιάσει.

Ευτυχώς για την τιμή που αισθάνεται πολύ καλός τρόπος, τις περισσότερες φορές, τελικά δεν έχει σημασία. Ακόμη και οι ενοχλητικές στιγμές της θλίψης και στριμμένα μέγεθος REACH. Και αν δύο έμπειροι παίκτες θα λειτουργούν στο ίδιο μήκος κύματος Launch αλυσίδα μπαρ, παρελάσεις και τις επιθέσεις σε μια αδιάσπαστη αλυσίδα, με αποτέλεσμα το εμπόριο αισθάνεται τόσο πολύ σαν ένα μπαλέτο σε χορογραφία και αγωνία ... Όταν το μπαλέτο έληξε με κομμένο το κεφάλι στην ορχήστρα να πετάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου