var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Αμφιλεγόμενη ένοχος μηχανική μετάδοση καταστροφική απώλεια οδηγεί σε γρήγορο

Ένα μηχανικό Guilty Gear XRD - γνωστή και ως άσκηση της προσφυγής του κινδύνου, αν το άσχημο κεφάλι του στον επεξεργαστή κινούμενα Aksys παιχνίδια την περασμένη εβδομάδα Αναλήψεως Τουρνουά - τέλος, μέχρι την τελική καταστροφή οδηγεί αξιοσημείωτη υποστήριξη του παιχνιδιού.

Παίκτης ανταγωνισμός δεν είναι πάντα καταπολέμηση Jive με τους μηχανικούς από τα αγαπημένα σας κομμάτια. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι ανταγωνιστές Super Smash Bros. αυστηρά τον περιορισμό της χρήσης της επιλογής των προϊόντων και σκηνή. Αλλά ο χρόνος κίνδυνος είναι διαφορετική? τι είναι μέρος του παιχνιδιού είναι ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποφύγουν μια απλή αλλαγή στάσης.

Κίνδυνος τυχαία στιγμή ενεργοποιείται όταν δύο κινήσεις "σοκ", μια πάθηση που εμφανίζεται όταν τα αντίθετα συγκρούονται επιθέσεις hitboxes. Αυτά τα σενάρια είναι λίγο κουραστική μόνοι τους ή ως ανταγωνιστή μπορεί τότε η κινούμενη εικόνα σε μια σειρά από επιθετικές και αμυντικές τεχνικές ακυρώσετε. Χάος ράμπες εκθετικά δραστηριοποιούνται στην περίοδο κινδύνου.

Μόλις ενεργοποιηθεί, 10 δευτερόλεπτα τεταμένη. ώρα κίνδυνος αυξάνει τη ζημιά όλων των επιθέσεων κατά 20% και είναι αρκετά κινήματα ενάντια στο κράτος-χτύπησε ειδική ονομάζεται Mortal κατά, κυρίως για να διευκολυνθεί η εφαρμογή των νέων, πλέον combos. Με άλλα λόγια, ο χρόνος κίνδυνος είναι εξαιρετικά καλή, επικίνδυνο αν ο αντίπαλος είναι σε θέση να ανοίξει την άμυνα του.

Και αυτό είναι ακριβώς ό, τι συνέβη στο Anime άνοδο κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού μεταξύ των οκτώ καλύτερες Alain "φέρουν" Kim και ο Πέτρος "daymendou" Liao φιναλίστ.

Κοιτάζοντας τον τελευταίο γύρο του δεύτερου παιχνιδιού, αρκούδες και daymendou τους ήταν σίγουροι. Το πρώτο ήταν ένα παιχνίδι, αλλά γρήγορα επανεμφανίζονται με στερεό παιχνίδι του Vampire Slayer. Όταν ξεκίνησε το γύρο, οι παίκτες πήραν τα αντίθετα άκρα της οθόνης, με λίγες κανονικές επιθέσεις μεταξύ τους η αίσθηση του χώρου έξω. Αλλά όπως και με το γρήγορο παιχνίδι Ninja αρκούδα Zanuff Chip πήδηξε (Stand 18:19 Αυτή η οθόνη χαρακτήρα αρχίζουν τόσο χαμηλά ο Axl ήταν λανθασμένα) πρότεινε την επίθεση ένα χτύπημα daymendou δρόμο, με αποτέλεσμα την επίφοβη αντίστροφη μέτρηση - Κίνδυνος χρόνο.

Τι συνέβη στη συνέχεια ήταν μια "αναλαμπή και να χάσετε" την τελευταία στιγμή. Φρέσκο ​​προσγειώθηκε από την αντιπαράθεση, daymendou καταστροφικές βαρύ μπαρ, λαβή μεταφοράς, ενώ εξακολουθεί να καταστρέφει στον αέρα και περίπου το 90% των μπαρ υγεία σας. Από εκεί πήρε ήταν μια απλή σε κάθε παιχνίδι του αντιπάλου ζάλη του και να σφραγίσει τη συμφωνία να κάνει την μπάλα να σκοράρει. 14 δευτερόλεπτα, η αρκούδα είχε πάει μέχρι 2-0 απολύτως καταστράφηκε, εν μέρει από τα τυχερά παιχνίδια μηχανισμό. το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να γελούν και να προχωρήσουμε.

Αρκούδες συνέχισε να χάνει τα δύο επόμενα παιχνίδια και να τελειώσει το Σαββατοκύριακο στην τρίτη θέση. Daymendou Από την άλλη πλευρά, τυλιγμένο υπερασπιστεί στην Καλιφόρνια από τον Jason "Kid Viper" Srouji επίσκεψη Texans ένα μεγάλο εντατική φινάλε που ονομάζεται που πήγε μέχρι την τελευταία στιγμή.

Επειδή στιγμές σαν αυτή - αυτό είναι ο χρόνος κινδυνεύει ένα αμφιλεγόμενο θέμα στην κοινότητα του Guilty Gear. Μερικοί το βλέπουν ως μια ευπρόσδεκτη ένεση δημοσιότητα λόγω της ικανότητάς του να εμφανιστεί σε ένα παιχνίδι, αλλά άλλοι μισούν τυχαιότητα σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι της μια άλλη βιώσιμη επιλογή προσθέτει. Σε όλες τις περιπτώσεις, είναι μάλλον ήρθε για να μείνει. Κατά τη διάρκεια του πρώτου χώρο δοκιμών για την επόμενη Guilty Gear XRD REV 2 developer Arc System Works κοινόχρηστο ότι μεταξύ άλλων το χρόνο οφέλη κίνδυνο, και οι δύο παίκτες να κερδίσουν τώρα σταθερά μέτρα κατά. Σε ένα ποσό

μπόνους ζημιές, combos, και τώρα έχουν καλύτερη πρόσβαση στις ισχυρότερες κινήσεις; Κίνδυνος χρόνος είναι πραγματικά η πιο επικίνδυνη σε ένα παιχνίδι Guilty Gear χρόνο.

Ian Walker είναι ένα παιχνίδι πάλης - εμπειρογνωμόνων και συγγραφέας. Μπορείτε να τον βρείτε στο Twitter στο @iantothemax .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου