var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Μια πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος σε έναν τροχό μεγάλο ενήλικο

Έπρεπε να περιμένουμε για το τρένο μου, ενώ ένας άνδρας με ασημένια μαλλιά πήρε σε ένα ακριβό κοστούμι High Roller του μεγέθους του τροχού ενός μεγάλου γύρου των ενηλίκων, αλλά άξιζε τον κόπο. Αυτή ήταν μία από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ενήλικης ζωής μου.

Δεν είμαι συνήθως ένας ανεμιστήρας των φωτογραφιών, που δείχνουν την πλήρη έκταση του σώματος μου, αλλά τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιες ανησυχίες. Δεν με ένοιαζε το πώς η τελευταία φορά που είναι αρκετά μικρή, δεν δείτε μια ρόδα στο δρόμο για το βουνό, χωρίς να σπάσει τους, και εγώ τώρα.

Highroller Σχεδιαστής και διευθύνων σύμβουλος είχε μια μεγάλη ιδέα, μια που διαλογίζονται πολλά γίγαντες των παιδιών συχνά, αλλά ποτέ δεν ενεργεί. Το σχέδιο του ήταν να βρει someoone και να κάνει μια μεγάλη ρόδα και ενήλικες της μάρκας, αλλά κανείς δεν ήταν εκεί. Και το έκανε. Και αυτός είναι ο ήρωάς μου.

Διαθέσιμο HighRollerUSA.Com και $ 649.99, οι ενήλικες Drift Trike δεν είναι φθηνή, κατασκευασμένα από υλικά υψηλής ποιότητας για τους ενήλικες να 6'9 "και 330 λίβρες: την κατάρρευση.

  • Patent Pending ατσάλινο σκελετό και πιρούνι
  • ζωγραφική έθιμο ελαφρύ μέταλλο υπόστεγο
  • Χύτευση πλαστικών τροχούς πίσω 14-ιντσών για διαφάνειες δύναμη και παρασύρει!
  • Ελαστικά Εμπρός 26 ίντσες
  • Ελεύθερο τροχό άξονα του πεντάλ για ελεύθερο τροχό υψηλής ταχύτητας
  • ζάντες αλουμινίου
  • Super Wide μπροστινό ελαστικό για σούπερ έλξης
  • μοχλό κράμα V-Brake και
  • Βελούδινα κάθισμα, πλήρως ρυθμιζόμενο
  • Bell και βελανίδια, γιατί τα βελανίδια δεν αγαπούν

Αγαπώ βελανίδια. Και η καμπάνα χτυπάει. Μου αρέσει, επίσης, την ιδέα ενός μεγάλου τροχού να κάνει με τα παιδιά μου, αλλά υποψιάζομαι ότι αν το έκανα, θα ήταν ένας τύπος μεταλλεύματος στιγμή το πράγμα μου.

Έχω ένα σύντομο ταξίδι, και ξαφνικά μου με βρήκε πριν από 8 χρόνια. Γελώ. Ο άνεμος σαντιγί μαλλιά μου, που εν συντομία αισθάνθηκε κάτω από το καπέλο μου. Ποτέ ευτυχής θολούρα.

την επιστροφή μου με τον τρόπο που το παιδί είναι σχεδόν πλήρης. Το μόνο που χρειάζομαι τώρα είναι μια κούνια για το μέγεθος των ενηλίκων και ένα ισχυρό δέντρο ενηλίκων μεγέθους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου