var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Το user interface του Final Fantasy XV είναι τόσο κακό,

Μου αρέσουν πολλά πράγματα για το Final Fantasy XV, αλλά ο χάρτης και το μενού δεν είναι μεταξύ τους. Η διασύνδεση του αυτό το παιχνίδι δεν έχει νόημα χάος, όταν κατά λάθος καταγράφονται μαζί ότι η λογική ή κατανόηση διαφεύγει.

Final Fantasy XV ως «A Final Fantasy για ερασιτέχνες και αρχάριους." διαισθητική σύγχυση και ασυνάρτητο μηνύματα πλήκτρου - Περισσότερες από πενήντα ώρες που πέρασα με το παιχνίδι, παίρνω πάντα ένας αρχάριος το κεφάλι σας για να δοκιμάσετε αυτό το μετρητή μενού κυψέλη να φανταστεί κανείς. Μου συμβαίνει συχνά να αποτύχει.

Άρχισα πολλά προβλήματα μου με τη δυνατότητα χρήσης αυτού του παιχνιδιού, να τεκμηριώσει και σύντομα συνειδητοποίησε ότι κοίταξα σε ένα απύθμενο άβυσσο. Απλά ποτέ δεν τελείωσε. Σχεδόν κάθε φορά που το παιχνίδι μαστίζεται με μια περίπτωση κακής διεπαφή χρήστη, απλό κείμενο, παραπληροφόρηση ή αντικρουόμενες απαιτήσεις. (Όλα αυτά μαζί ονομάζεται UX, το οποίο σημαίνει ότι η εμπειρία του χρήστη. Μιλώ για όλα UX σε αυτό το άρθρο, αν και διεπαφή χρήστη UX και είναι στενά συνδεδεμένες.)

Αντί να προσπαθούν κάθε αμαρτία που διαπράχθηκαν UX αυτό το παιχνίδι στον κατάλογό, αποφάσισα να επικεντρωθώ σε ορισμένα ιδιαίτερα σκανδαλώδη παραδείγματα. Ας ξεκινήσουμε με το χειρότερο πράγμα για να αρχίσει το παιχνίδι. Ίσως να αναρωτιέστε τι είναι αυτό που είναι η χειρότερη στο παιχνίδι;

Ο χάρτης είναι το χειρότερο πράγμα στο παιχνίδι.

Final Fantasy XV είναι ένα ανοικτό - Κόσμος - παιχνίδι, τουλάχιστον κατά το πρώτο εξάμηνο. Είναι φορτωμένο με δευτερεύουσες αποστολές και κρυμμένα μυστικά. Πρέπει να εξεταστεί, πράγμα που σημαίνει ότι η κάρτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία του παίκτη.

Δυστυχώς, η κάρτα Final Fantasy XV ένα από τα χειρότερα παιχνίδια των καρτών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Αυτό είναι, πιστεύω ειλικρινά μια χειρότερη χάρτη άρρωστο καμία κενή υπερβολή.

ο χάρτης με το δεξί αναλογικό μοχλό ανοίγει κλικ. Αυτό θα πρέπει ίσως να ήταν η πρώτη ένδειξη κινδύνου.

Υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα λάθος στο χάρτη της FFXV, αλλά ας ξεκινήσουμε με το πιο βασικό: το δρομέα. Όπως σχεδόν σε όλα τα άλλα παιχνίδια με ένα χάρτη, μετακινήστε το δρομέα στο χάρτη και να το χρησιμοποιήσετε σημεία ενδιαφέροντος υπογράμμισε. Η βασική διαφορά είναι ότι η FFXV δρομέας δεν κάνει αυτό που πρέπει να κάνει.

Υπάρχουν κάποιες γενικά αποδεκτές πρακτικές στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών καρτών, και ένας από αυτούς είναι ότι όταν μετακινείτε το δρομέα σε κάτι, μπορείτε να κάνετε κλικ στο (συνήθως Χ σε ένα PlayStation ελεγκτή) πατήστε "Enter "για να επιλέξετε τη θέση. Ίσως σας επιτρέπει να κυκλοφορούν γρήγορα εκεί, ή ένα υπομενού που έχετε επιλέξει, ή να μάθετε περισσότερα γι 'αυτό μπορεί να εμφανιστεί.

Στο Final Fantasy XV, πατήστε το πλήκτρο Χ δεν επιλέξτε Αντικείμενο Highlights του σταυρονήματος. Μπορείτε να κατεβάσετε ένα σημείο αναφοράς χώρος πατήστε για να ορίσετε, αλλά πατήστε το πλήκτρο X, δεν είναι με αυτό που πάει στο χάρτη για να αλληλεπιδράσουν. Αυτό θα ήταν μια χαρά, αλλά ο χάρτης κάνει κάτι χειρότερο, πατήστε το πλήκτρο Χ μακριά από ό, τι είδα, και σε συνδυασμό με την κάρτα του τελευταίου τόπου όπου ήμουν.

Για παράδειγμα, ας πούμε ότι είμαι σε Hammerhead και θέλετε να ελέγξετε μια θέση στην αντίθετη πλευρά του χάρτη. Μετακινήστε το ποντίκι πάνω από το χάρτη, ζουμ και custom πατήστε το πλήκτρο X. Αυτό είναι ό, τι συνέβη:

BAM, το οποίο έσπασε όταν αναπαύονται την τελευταία φορά, η οποία είναι πολύ κοντά στο σημείο όπου είμαι. Θέλω ένα γρήγορο ταξίδι σε ένα χώρο ανάπαυσης; Όχι, δεν το κάνω! Ήθελα να ξέρετε για αυτό το μέρος, ψάχνει για περισσότερα!

Ο χάρτης δείχνει μερικά σημάδια κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης:

Σας λέει ότι μπορείτε να μετακινήσετε το joystick, και ζουμ, μπορείτε να να επιλέξετε ένα τετράγωνο ή τρίγωνο Πατήστε το πλήκτρο "Menu". Θα σας ζητηθεί να πιέσετε X για να κάνετε μια επιλογή μενού, μια από τις πολλές φορές αυτό το παιχνίδι, τα κουμπιά στην οθόνη παραλείπει αναθέσεις για κανέναν προφανή λόγο.

Εάν ο χώρος καταστέλλεται με το «σήμα», είναι σαφές ότι στο χάρτη για να ορίσετε ένα σημείο αναφοράς πουθενά, για να βοηθήσει στο παιχνίδι, θα ξέρετε πού να πάτε. Τι κάνει το κουμπί "Menu"; Είναι αλλάξει ή όταν το μενού δεν είναι ορατό, προφανώς, καμία άλλη λειτουργία.

Πάνω: αλλαγή και έξω από το μενού.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα λόγο για να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε το μενού, αλλά υπάρχει ένα κουμπί που πάντα μπορεί να επιτευχθεί μόνο. Επιπλέον, και αυτό είναι ένα μικρό πράγμα, αλλά αν ψάχνετε gif δείτε ότι το κουμπί του μενού είναι εκτός μενού, το οποίο δεν είναι το εικονίδιο στο κάτω μέρος του χάρτη που δεν κρύβουν να πείτε ό, τι τώρα το μενού σας δεν έχει επιλεγεί. Δεν είναι πραγματικά "πίσω όπου αναπαύονται" εξακολουθεί να είναι ορατό, μπορεί να το κάνει αυτό ;. Χ με μια κλειστή μενού με κάνει τίποτα, αλλά γρήγορα είναι ακόμα εκεί .. Μόνο εκατό μικρές ασυνέπειες που συσσωρεύονται με το χρόνο.

Γρήγορα ταξίδια είναι μια εκ νέου Nightma.

Γρήγορη: Πόσο γρήγορα ταξίδια στο Final Fantasy XV; Αν νομίζατε ότι θα μπορούσατε να περάσει μέσα από αυτό, κάνετε λάθος. Η πραγματικότητα δεν μπορεί γρήγορα να ταξιδεύουν με την κάρτα σε αυτό το παιχνίδι, επειδή το γρήγορο ταξίδι συνδέεται με το όχημα, δεν είναι η κάρτα. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια λίστα υπομενού θα ανοίξει στα γρήγορα μενού ταξίδι πλοήγησης αυτοκινήτων, και είναι πράγματι μια κάρτα πίσω από αυτά τα μενού. Αλλά πραγματικά κάρτα Rapid Transit δεν χρησιμοποιείται.

Στα περισσότερα παιχνίδια, ο χάρτης θα ανοίξει και χρησιμοποιήστε το ρυθμιστικό για να βρείτε τον προορισμό. Αν είχα κάπου επισκεφθεί, μπορείτε να επιλέξετε αυτή την τοποθεσία, πατήστε το πλήκτρο X, και να πάρετε μια γρήγορη ένδειξη ταξίδι. Αν δεν είχε ακόμα ανακαλυφθεί το μέρος, μπορείτε να πάτε στο επόμενο μέρος που ανακαλύφθηκαν εκεί και τα ταξίδια. Μερικές φορές ανώτατο όριο ένα παιχνίδι-to-point γρήγορο ταξίδι ή κάτι τέτοιο, αλλά η βασική λειτουργικότητα διατηρείται. Μετακινήστε το δρομέα, επιλέξτε το και να πάει.

Αυτό είναι το πόσο γρήγορα κινείται FFXV. Hammerhead λένε ξανά και αποφάσισα να γρήγορα πάνω στα βράχια της Ravatogh στο χάρτη ήθελε να ταξιδέψει. Αν δεν είμαι στο αυτοκίνητό μου, έχω να πάω πρώτα και χάρτη της αλυσίδας για το αυτοκίνητο. Τότε θα πρέπει να ανεβείτε με το αυτοκίνητο και να αλληλεπιδρούν και επιλέξτε "Auto" στο μενού οδήγησης. Δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι αυτός είναι ο τρόπος που μπορώ να πάω γρήγορα, το οποίο είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνω.

Υπάρχει και ένα άλλο μικρό πράγμα, αλλά «auto» και «εγχειρίδιο» στην πραγματικότητα σημαίνει κάτι συγκεκριμένο για τα αυτοκίνητα, και αυτά δεν είναι ή αναγνώστη Butler είναι.

Ο χάρτης ανοίγει και μου ζητάει να επιλέξετε έναν προορισμό. Τώρα μπορώ να κυκλοφορούν ελεύθερα μπορώ να πάνω από το δρομέα χάρτη, αλλά όπως πάντα, δεν μπορώ να τίποτα να κάνει με τον κέρσορα. Στην πραγματικότητα, μπορώ να λιγότερο από ό, τι συνήθως, γιατί εγώ δεν πατήσετε καν χώρο για να τοποθετήσετε ένα σημείο πλοήγησης.

Μια επιλογή για ταξίδια υψηλής ταχύτητας είναι η συμβολοσειρά σε ένα πάρκινγκ. Ξέρω ότι θέλω να πάω να Ravatogh ροκ, έτσι δεν είναι; Αλλά δεν μπορώ να πάω να επιλέξετε να δείτε στο χάρτη την κατάλληλη στάθμευσης. X Press με φέρνει στο μενού "πάρκινγκ", εγώ θα πρέπει να μετακινηθείτε για να βρείτε ένα χώρο στάθμευσης, θέλω να αλυσίδας. Κάθε χώρος μου εκλέγω πάλι jarringly, το δρομέα στο χάρτη.

Αυτό είναι ό, τι φαίνεται εφιάλτες μου.

Για να φτάσουμε σε ένα πάρκινγκ, έχω συχνά την πρώτη κάρτα, να θυμηθεί το όνομά της, τότε πηγαίνετε στη λίστα των πάρκινγκ σε αυτή τη λίστα, και στη συνέχεια να επιλέξετε να οδηγήσετε γρήγορα προς τα εμπρός.

Σε αυτό το σημείο θα μπορούσα να ταξιδεύουν γρηγορότερα μέσω ενός στόχου στην επιλογή "ιστοσελίδες". Ωστόσο, δεν μπορεί κανείς μόνο γρήγορα ταξιδεύουν οπουδήποτε. Μπορείτε να ταξιδεύουν γρήγορα σε ορισμένα μέρη της αποστολής. Εάν επιλέξετε να μην απρόσεκτα γρήγορο μην ταξιδέψουν, Ignis θα ξεκινήσει αυτόματα μια μακροχρόνια κίνηση κώλο σε αυτή την κατεύθυνση.

Επιπλέον ένας μεγάλος αριθμός ερευνητικών ιδρυμάτων, για να μην ταξιδέψουν επιτρέψει γρήγορα κοντά στο χώρο στάθμευσης, το οποίο μπορεί να οδηγήσει πολύ γρήγορα. Για να εξοικονομήσετε χρόνο, θα πρέπει να πάτε στο χάρτη για να βρείτε τη θέση αναζήτησης, και στη συνέχεια να βρει το όνομα του τόπου πλησιέστερο πάρκινγκ, στη συνέχεια, πηγαίνετε στο πάρκινγκ μενού πλατεία, ότι οι θέσεις στάθμευσης που βρέθηκαν στο χώρο του ξενοδοχείου, και ταξιδεύουν γρηγορότερα ,

Είσαι σύγχυση; Σίγουρα είστε. Είμαι μπερδεμένος, και θέλω να μόλις 600 λέξεις καιρό προσπάθησαν να γράψετε τα πάντα.

ALTISSIA είναι ένας λαβύρινθος της μοίρας

Δεν έχω τελειώσει με την κάρτα, αλλά θα αλλάξουμε την εστίαση. Η πόλη της Βενετίας εμπνευσμένο ALTISSIA είναι όμορφη, αλλά και καταράστηκε. Δεν είναι πραγματικά τόσο μεγάλο, αλλά λόγω της σύγχυσης τρόπο που σχεδιάστηκε, είναι σχεδόν αδύνατη, χωρίς να κινείται χαθεί. Τελικά, αν μπορείτε να εξερευνήσετε, Prompto ίδιο σχόλιο για τον τρόπο που η πόλη είναι συγκεχυμένη. Είμαι εδώ μαζί σας, Prompto.

Για την αποφυγή ALTISSIA, μπορείτε τελικά να πάρετε για να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία γόνδολα. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο, επειδή πολλές φορές, θα επιλέξετε μια αναζήτηση και ένα στόχο που σημειώνονται στο HUD για να δούμε ως ένα θαυμαστικό, χωρίς καμία πραγματική ένδειξη του πώς να το πάρει.

Αν νομίζετε ότι είναι τόσο εύκολο σε αυτή τη γενική κατεύθυνση, όπως πεζοπορία, έχω άσχημα νέα για σας.

Για παράδειγμα, έχω μια δευτερεύουσα αποστολή, κυνήγι περιλαμβάνει πάει ζωγραφική μια φωτογραφία και ένα στοιχειωμένο κάστρο. αναζήτηση Pongo για τα περιουσιακά στοιχεία, έχουν την κάρτα μου και κοίταξε εδώ:

Μεγάλη. Πήγα να λάβει μια γόνδολα, και Quick Path Μενού ήρθε γόνδολα.

Χμμ, κάτι λείπει. Ω, ο στόχος της αποστολής μου δεν είναι στο χάρτη, παρά τη γόνδολα όπως αλλιώς φαίνεται πανομοιότυπο με το παιχνίδι καρτών. Περισσότερο από μία φορά, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να φτάσει το τελεφερίκ, σε μια τακτική κάρτα μου, θυμάμαι όταν η θέση και πάλι στην αναζήτηση χάρτη γόνδολα ήταν, και επιλέξτε τον επόμενο σταθμό.

Μιλήσουμε για να επιλέξετε τον επόμενο σταθμό: όπως πάντα στη FFXV, δεν μπορείτε να επιλέξετε άμεσα την απόφαση σας Γόνδολα στο χάρτη με ένα δρομέα θέλετε. Θα πρέπει να περάσουν από μια λίστα των σταθμών μέχρι να βρείτε το σωστό.

Ο εφιάλτης συνεχίζεται.

Αυτό το είδος του πράγματος είναι σταθερή. Πολλοί παίκτες πηγαίνουν πιθανώς χρησιμοποιούνται για να μας χτυπήσει το κεφάλι με κεφάλι αλλάζει σχήμα εναντίον του και να προσαρμοστεί. Αλλά εμείς δεν πρέπει.

Τα πάντα είναι αναξιόπιστη.

Παραμείνετε σε αυτή την αναζήτηση έκανα τη φωτογραφία. Ονομάζεται μια αποστολή «Το Καταραμένο καμβά» και σήμαινε ένα φάντασμα για να βρείτε σε ένα τραπέζι και να πάρει μια φωτογραφία του. Καθώς η ALTISSIA αναζήτησης για να επιλέξετε και το σύμβολο "Ενώστε το παιχνίδι και να το κεφάλι κάτω από τη διαδοχή του πρώτου γραμματέα," με Τυρκουάζ θαυμαστικό δίδεται στο HUD μου, η οποία τελικά οδήγησε στη γόνδολα και ακολουθήστε το θαυμαστικό εδώ μπορεί να δει κανείς στην κοντά στους πρόποδες .. Noctis δείτε:

Πήγα σε αυτό που ήταν μόλις μέτρα από το θαυμαστικό, και είδε μια σκάλα που έχει συσταθεί για:

Πήγα κάτω και δεν συμβαίνει τίποτα. Γύρισα γύρω και κοίταξε πίσω από τον τρόπο που είμαι και είχε ως εξής:

Το καταραμένο πράγμα ήταν ακόμα 19 μέτρα πάνω από μένα; Εντάξει, πήγα στον επάνω όροφο. Ο δείκτης αναζήτηση δεν είχε μετακινηθεί. Τι συνέβαινε;

Χρειάστηκε μια στιγμή, και στη συνέχεια συνειδητοποίησε ότι "Ενώστε το παιχνίδι" αναφέρεται κάτι που θα πρέπει να πάμε πίσω στο εστιατόριο όπου είχαν γίνει κατά την τελευταία φάση της αποστολής. Απαιτούνται για την επικοινωνία με το διακομιστή, μεταβείτε στο μενού "κυνήγι" και επιλέξτε τη στοχευμένη αναζήτηση για το τέρας στο χρώμα. κάπου σε μια παράλληλη διάσταση, μπορεί να είναι μια έκδοση του εαυτού μου που δεν κατάλαβα τι πρέπει να κάνει. Έχει προσπαθήσει πάντα ένα δείκτη αναζήτηση για να ακολουθήσει κατ 'ευθείαν επάνω και κάτω από τις σκάλες, δεν πάει πουθενά.

Πηγαίνετε πίσω στο σερβιτόρο. Το παιχνίδι σημαδεύτηκε από ένα θαυμαστικό σε διάφορα μενού σερβιτόροι, και μόλις έχω άλλο δείκτη πορτοκαλί ενδεικτική κυνήγι αναζήτησης επιλεγμένα μου πήρε ότι ήμουν το ίδιο μέρος. Πηγαίνετε Μετά από περίπου πέντε έως δέκα λεπτά του dicking γύρω και έχασε, είμαι τελικά σε θέση να ολοκληρώσει το επόμενο στάδιο της αποστολής.

Κοίτα, ένα άλλο θαυμαστικό.

Αυτό πρέπει να είναι προφανές, αλλά οι δείκτες για την αποστολή θα πρέπει να πω, να πάτε όπου μια αποστολή να εκπληρώσει. Αν σας πω να πάτε οπουδήποτε θα πρέπει να είναι, πού πρέπει να πάει. Σε αυτήν την περίπτωση, θα έπρεπε να ολοκληρωθεί για να εγγραφείτε στο κυνήγι για την αποστολή. Αυτό το παιχνίδι σημαδεύτηκε από ένα θαυμαστικό στο μενού, αλλά ο δείκτης αναζήτηση ήδη πήδηξε μπροστά στην επόμενη θέση. Αυτός θα πρέπει να έχουν μείνει στην άντρας στο εστιατόριο, αλλά δεν είναι.

Αυτό είναι ένα παράδειγμα, αλλά αυτό το είδος του πράγματος είναι σταθερή στο Final Fantasy XV. μια λεπτή διοδίων απαιτείται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, και να μάθουν να μην εμπιστεύονται ό, τι λέει το παιχνίδι. Μερικές φορές ένα παιχνίδι, ο παίκτης πρέπει να έχουν τη δική τους πόρους, ή να μας ζητήσετε να βρείτε την απάντηση σε ένα παζλ με καμία ένδειξη ή την οθόνη του δείκτη. Αλλά είναι πολύ πιο δύσκολο να κάνουμε για ένα παιχνίδι, αν το κάνει τόσο συνεχώς έσπασε μας χάνουν την εμπιστοσύνη τους σε ό, τι βλέπουμε στην οθόνη. Εγώ δεν κάνω βασικά FFXV, και όταν αισθάνομαι χαθεί ή κολλήσει, κατέληξα στο συμπέρασμα σχεδόν αμέσως ότι ήταν το σφάλμα του παιχνιδιού.

Πάλι με την αλληλεπίδραση Τρομερό Σημειώσεις

Έχω ήδη γράψει για το πώς απαίσιο αλληλεπίδραση FFXV είναι ενδείξεις. Το κουμπί άλμα είναι το ίδιο με το κουμπί αλληλεπιδρούν, και είναι συνήθως πολύ αργά, αν το παιχνίδι μεταξύ των δύο αλλαγές. Ως εκ τούτου, μπορείτε να πάτε σε ένα πρόσωπο που επιθυμεί να μιλήσει, στη συνέχεια να περάσουν λίγο χρόνο πηδώντας πάνω-κάτω, αντί να μιλάμε γι 'αυτά.

Θα ήθελα να μοιραστώ κάτι που συνέβη σε μένα όταν προσπάθησα να κάνει αυτή τη ζωγραφική αναζήτησης. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να το σερβιτόρο και πατήστε το πλήκτρο τρέχει X, έτσι δεν είναι; Εδώ είναι πώς να παίξει:

Υπενθύμιση: Προσπάθησα να κάνω στην αναζήτηση και αντ 'αυτού πήδηξα. Όπως ανέφερα και στην hop, ήταν η αλληλεπίδραση του "μιλούν" προσκαλεί τροποποιήθηκε προσκαλεί μια δευτερεύουσα οθόνη μιας αποστολής φωτογραφιών άσχετες. ενεργοποιηθεί κατά λάθος, το οποίο ξεκίνησε μια σκηνή που Prompto τραβήξετε μια φωτογραφία του καθενός.

Μπορείτε να το κάνετε αυτό το έργο μέσα στην ημέρα, έτσι Prompto αποφάσισε ότι δεν μπορούσε να λάβει τη φωτογραφία. (Το παιχνίδι δεν μου δείτε τη σκηνή). Ήμουν τότε δίνεται ελέγχου Noctis και πάλι, αλλά μετακόμισε πίσω και η κάμερα. Έπρεπε να κάνω ελιγμούς για δεύτερη φορά πριν από το σερβιτόρο, περιμένετε για την καλή αλληλεπίδραση του συστήματος, και, τέλος, για να ολοκληρωθεί η αποστολή. Δεν θα μπορούσα καλύτερα τα προβλήματα ενθυλάκωση 30 δευτερόλεπτα χρηστικότητας για να πάρει αυτό το παιχνίδι αν προσπάθησα.

Πώς άλμα προς chocobos;

Όπως είπα, η αρχή είναι η εμπειρία του χρήστη των Final Fantasy XV τόσο σταθερά χάλια που αφιερώνουν μια σειρά άρθρων που θα μπορούσε να πάρει πέρα. Υπάρχουν οθόνη ενημέρωσης να πνιγεί στα ίδια σύμβολα, τα οποία δεν δείχνουν τι κάνουν ή πώς διαφέρουν:

Υπάρχουν όλες οι οδηγίες κρυμμένα κλειδιά, όπως το σχήμα των ραδιοφωνικών ελέγχων και τη φωτογραφική μηχανή στο όχημα δεν εμφανίζεται στην οθόνη, αλλά το υπόλοιπο των ελέγχων είναι. Δεν είναι το γεγονός ότι το μενού τακτική στον αγώνα, δεν μπορεί να διακοπεί οριστικά το παιχνίδι, και αν αφεθεί ανοικτό πάρα πολύ καιρό αποθηκευμένα βιογραφικό αγωνίζονται χωρίς προειδοποίηση.

Δεν είναι ο τρόπος για να πιέσετε τον κύκλο για να μετακινήσετε από την οθόνη επιλογής εικόνων, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου είναι το κλειδί που χρησιμοποιείται για να επιστρέψει.

Υπάρχουν συστήματα ελέγχου, καθένα από τα οποία το ένα από τα τρία πλήκτρα κατάφερε αποφασιστική μάχη σε μια δυσάρεστη τόπο σε τόπο, όχι μόνο κουμπιά κύκλο και την πλατεία ανταλλαγής που είναι όλα όσα πραγματικά πρέπει να κάνουμε:

γιατί

Είναι μια διεπαφή μάχη που ο αναγνώστης τόσο η οπτική πληροφορία συνήθως μόνο μελωδία τρέχει να πνίξει τακτικά:

Ελπίζω να έχετε πολλά χαρακτήρες όπως κινείται πολύ γρήγορα!

Πέρα από όλα αυτά, υπάρχει ένας τρόπος για να μεταβείτε chocobos. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, η Chocobo αρχίζει άλμα για την απαράδεκτη ασυνέπεια του Final Fantasy XV και UX - επιφάνεια.

Αν έχετε να περπατήσει, να πηδούν Noctis από αυτό στις τρεις προεπιλογές στο τηλεχειριστήριο είναι το κλειδί X. Πιέστε συνεπής.

Αλλά εάν είστε σε μια Chocobo ...

... Μπορείτε άλμα με τον κύκλο. Πιέζοντας X θα τα κάτω, έτσι θα πρέπει να πάρει πίσω.

Όλα τα άλλα είναι παράξενο αρκετά (τρέξιμο Τρέξιμο με τη σωστή σκανδάλη και ο χώρος;) με ειδικό νέο, αλλά δεν μπορεί για το γεγονός ότι για να ξεπεραστεί, για κάποιο άγνωστο λόγο, το παιχνίδι έχει αποφασίσει ότι οι chocobos άλμα με το κουμπί Circle , Θα μπορούσαν τόσο εύκολα διατηρείται σε X άλματα και ήταν αφαιρέστε το κουμπί κύκλο. Θα ήταν λογικό κάποιοι πολύ προφανείς τρόπους. Αλλά δεν το έκανε.


Όλα αυτά τα προβλήματα ήταν σχεδόν σίγουρα το αποτέλεσμα συμβιβασμών αναγκαία και σκιές που εμφανίζονται στην τελική ώθηση για την κατανομή της μάζας ενός video game. Είμαι βέβαιος ότι οι προγραμματιστές έχουν κάνει το καλύτερο που θα μπορούσε και ο χρόνος που είχαν τα εργαλεία. Αλλά πόσοι κακή διασύνδεση με FFXV αισθάνεται συχνά σαν να έχει σκόπιμα σχεδιαστεί για να ανατρέψει τον παίκτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το παιχνίδι είναι ακόμα σε ένα ωραίο τρόπο λυπηρό, παρά τις τεχνικές ελλείψεις της και, σε συνολική επανεξέταση, ενώ τόσο οικτρά υποστήριξη μαρασμό στο πρόσωπο των άλλων πιο ειδικών.

Δεν μετανιώνω για την ώρα Final Fantasy XV μέχρι το τέλος. Ήμουν χάλασε με αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι, αν I. Το λάθος κουμπί είναι πατημένο την επίθεση, εργάστηκε ξεχάσει, χάσει τόσο γρήγορα ή σε ALTISSIA ταξίδια Θα ήταν ωραίο να τον μέσα από τα πρώτα κεφάλαια, η τρομερή κεφάλαιο , το αφεντικό παλεύει σκληρά και αποκαλύψεις από το μισό της ιστορίας, σε όλη τη διαδρομή προς την πικρή σύγχυση για τον τερματισμό . Ενώ όλα πνιγμό προβλήματα χρηστικότητας σύρετε τα τακούνια μου, σκοντάφτοντας ως πράξη δεν θα μπορούσε να βοηθήσει, αλλά γκρίνια. Εάν είστε ένας ανεμιστήρας ή μια πρώτη, Final Fantasy XV απαιτεί πολύ περισσότερη υπομονή από ό, τι θα έπρεπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου