var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Υπενθύμιση: Crazy Taxi είναι πάντα ένα πράγμα, και εξακολουθεί να είναι εκπληκτικό

Εικόνα της Crazy Taxi στην πρωτοβάθμια παιχνίδια

Εάν έχετε ξεχάσει, σε μια άλλη γενιά παιδιών ή ήταν έξω από το σχολείο, ήμουν τρελός ταξί ίσως το πρώτο πράγμα που ήταν στο μυαλό του, όπως ένας δάσκαλος pasts ογκώδες σε ένα εμπορικό MacBooks, λευκό στερεό χρόνια. Και σιγουριά μπορώ να πω, ως ενήλικας, το παιχνίδι εξακολουθεί να είναι μεγάλη.

Τον περασμένο μήνα ήμουν στην υπηρεσία Jalopnik για τον Martin Luther King, Jr., όπως οι συνάδελφοί μου έβαλε τα χέρια τους για να γράψουν για την επόμενη εβδομάδα. Επειδή δεν είμαι συνήθως ένας blogger της εβδομάδας, το αφεντικό μου ο Πάτρικ Ο Γιώργος είχε βαθιά λόγια της σοφίας: "Να θυμάστε - πάντα, είμαστε εδώ για να εξυπηρετήσει τις μάζες, οι οποίοι έχουν βαρεθεί στο χώρο εργασίας".

Τότε ήταν που κατάλαβα. Θυμήθηκα τι έκανα για να με αποτρέψει από το να βαρεθείτε κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας. Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να διασκεδάσετε στο χώρο εργασίας, ή σε οποιαδήποτε στιγμή Crazy Taxi εκεί;

Τώρα πρέπει να πω ότι δεν είμαι τόσο ακριβής σε σχέση με αυτό το παιχνίδι. Το παιχνίδι ήταν, σε ένα χρόνο, το όνομα "άγρια, άγρια ​​Ταξί," Θυμάμαι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της σχολικής μου να είναι γιατί κανείς δεν του αρέσει το νέο όνομα. Αναφορικά με το παλιό όνομα εξακολουθεί να είναι σε όλη τη χώρα, και θα το πω και πάλι "Crazy Taxi" γιατί εγώ μεγάλωσα να είναι ένας πεισματάρης ενήλικα που κόλλησε με τρόπους μου.

Τέλος πάντων, αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα που πάντα παίζουν εθιστικό και να προκαλέσει για να κρατήσει απογοητευμένοι όταν είστε ακόμα στο δημοτικό σχολείο ή είναι συνταξιούχοι χρόνια, πιστέψτε με. Σκέφτηκα ότι θα ήταν εύκολο αν είδα αυτή τη δεκαετία από μια δεκαετία τα μεγαλύτερα και σοφότεροι χέρια ότι κάτι σαν πληκτρολόγηση 88 λέξεις ανά λεπτό . (Ναι, έχω δοκιμαστεί μόνο για χρήση σε αυτό το blog).

Αλλά δεν ήταν. Απλά σημείωσε 34.537 πόντους στην πρώτη προσπάθεια μου, όποια κι αν είναι. Παρ 'όλα αυτά, έχασε. Έτσι, εάν είστε σε αυτό το όμορφο βαρετό Σάββατο μετά - το μεσημέρι και θέλετε να αποδείξετε ότι είστε καλύτερα από μένα, εδώ είναι το παιχνίδι . Περπατώντας βαθμολογία μου για να νικήσει.

Αυτό το είδος του αυτοκινήτου που σχετίζονται, έτσι δεν είναι; Διαφορετικά ενοχή μόνο Πάτρικ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου