var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Halo Wars 2: Η αναθεώρηση Kotaku

Το καλό πράγμα για το Halo Wars 2 είναι ότι λειτουργεί.

Ποιο είναι το πιο διασκεδαστικό από ό, τι φαίνεται, επειδή τα σπουδαιότερα παιχνίδια του φόβου σε μια κονσόλα RTS, και αυτό που κρατά αυτό το παιχνίδι πλατφόρμες συνήθως, κατ 'αρχάς, είναι ότι ένας πίνακας που ταξινομούνται ελέγχου για τον έλεγχο στρατό, και με την ταχύτητα μέθοδος ακριβείας δεν είναι ευρέως προτιμάται.

Halo Wars 2 -y, τα πιστωτικά όπου οφείλεται, το πρώτο Halo Wars -prove ότι δεν είναι απαραιτήτως η περίπτωση. Εδώ, εντός των ορίων και απαιτήσεις αυτού του παιχνιδιού καρτών, τον έλεγχο του Xbox One λειτουργεί σχεδόν τέλεια. Και θέλω να πω ότι? να δούμε είναι καταπληκτική, η φωτογραφική μηχανή δεν έχει καν ταλαντεύεται στους επιλογείς ομάδα πέντε λεπτά μετά το παιχνίδι φροντιστήριο και με το πάτημα ενός κουμπιού πίσω στις ρίζες και άλλα πιάσε οπλισμένοι, όπως θα κάνατε αν είχα ένα ποντίκι και ένα πληκτρολόγιο.

(Οι άνθρωποι που τα παίζουν στον υπολογιστή, φυσικά, έχουν ένα ποντίκι και το πληκτρολόγιο, αλλά θα επιστρέψουμε σε αυτό αργότερα.)

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα, αλλά η χαρά ήταν σύντομη - έζησε, για, προκειμένου να πάρει τα χειριστήρια παιχνιδιών εργάζονται, Halo Wars 2, και ιδίως την εκστρατεία του αφαιρεθεί το RTS πολύ αυστηρή.

Ας ξεκινήσουμε με το αριστούργημα της ιστορίας της μόδας Halo Wars λανσάρισμα 2   Αυτό είναι, πριν από όλα, ένα τρυπάνι. Φυσικά, οι έλεγχοι λειτουργούν, αλλά λειτουργούν εν μέρει επειδή το παιχνίδι δεν είναι πολλοί από αυτούς απαίτησε, με την απλή γραμμική αποστολές και τις συνεδριάσεις τους εχθρούς. Όλα αυτά θεωρείται ως νέα έκδοση υψηλής ευκρίνειας του ένα παλιό RTS 90, το είδος των αποστολών που θέλουν απλά να τρέχει παρελθόν συγκρατημένα βλέπετε κάθε εχθρό μια ομάδα μονάδων dot MOB λειαντικά άκρη στο δρόμο.

Υπάρχουν πολλά σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το Halo Wars 2, αλλά όχι πολύ στρατηγική. Κοιτάζοντας τα περισσότερα πράγματα ελέγχου που καλούνται, που πάει να χτίσει κτίρια και όταν στήριξη δυνάμεις προς τα κάτω (όπως ομάδας ODST, μπορείτε να πέσει κάτω και να δούμε πυραυλικές επιθέσεις), αλλά η πρόοδος στο παιχνίδι συνήθως περιλαμβάνει το κατασκευή μιας ομάδας μονάδων, και τραβήξτε προς τον εχθρό.

Οι κάρτες είναι μικρό και στενό, έτσι σπάνια πρέπει να δοκιμάσετε τις τακτικές ευκαιρία σαν συνοδευτικά, και όλοι οι στρατηγικές γύρω από τους πόρους που θα αναπτυχθούν από τον τρόπο βέτο για τη θεραπεία το παιχνίδι μόνο και μόνο επειδή τα κτίρια που παράγουν είναι χτισμένο μέσα σε βάση του.

Υπάρχουν μερικά ένδοξη εξαιρέσεις, ωστόσο, μια χούφτα των αποστολών που μπορεί - τα πλεονεκτήματα στο σχεδιασμό του τμήματος για την υλοποίηση και αριστερά ψέματα, το Halo Wars 2 δίνει την ιδέα για το τι ένα RTS και αντί να υπονομεύεται από κάτι πιο κοντά στον πύργο άμυνας κινήσει.

Κατά τη διάρκεια αυτών των αποστολών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την υπεράσπιση ενός ατόμου ή μιας βάσης από τα κύματα των κακών μίζα, είναι ένα ωστικό κύμα. Εχθρούς στο δρόμο για να επιτεθεί, τα σημεία στο χάρτη, όπου μπορείτε να χτίσεις πύργους, τότε θα πρέπει να τρέξει για να συνδέσετε τις τρύπες στην άμυνα τους με τις μονάδες. Όλα τα καλύτερα για το παιχνίδι συναντά εδώ με την "ρύθμιση" εντολή της μονάδας και του συστήματος μονάδα ομάδα λειτουργεί πολύ καλά, και είναι οι μόνες στιγμές της εκστρατείας αισθάνεται πραγματικά συναρπαστικό.

Το υπόλοιπο του χρόνου, αλλά είναι απλά ... βαρετό, μια πομπή της διατριβής και το Drive Ride, οι οποίες χρησιμεύουν ως multiplayer φροντιστήριο φαίνεται να προορίζεται να (με προσοχή κάθε τύπο μονάδας έχει δηλωθεί σύμφωνα με τα αποκαλυπτήρια αποστολές) όσο πιο κοντά μια ανεξάρτητη ρυθμό χώρας.

Έχω 2 έπαιξε το μεγαλύτερο μέρος της εκστρατείας του Halo Wars στο Xbox One, γιατί το PC - κωδικός δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη. Όταν έφτασε, γύρισα για να ελέγξει τα πράγματα έξω, και εμείς (σε ένα από αυτά τα πολυ-πλατφόρμα της Microsoft που είναι ο τίτλος της φαντασίας η πρώτη μου φορά που παίζουν), όπως αναμενόταν, ήταν ένα πολύ δροσερό πράγμα με το PC - έκδοση συγχρονίσετε τα πάντα με μοντάζ μου Xbox One ξεκλειδωθεί για να αποθηκεύσετε τα παιχνίδια.

Το PC - έκδοση του μαθήματος φαίνεται λίγο καλύτερα, και υποστήριξη για το ποντίκι και το πληκτρολόγιο, το οποίο πρέπει να κάνει το παιχνίδι εύκολο. Αλλά περιέργως, βρέθηκα στον έλεγχο των σφαιριδίων, γιατί απλά δεν χρησιμοποιούν το Xbox One, αλλά μπορούμε να πούμε ότι αυτό είναι ένας νεαρός άνδρας , όπως, για παράδειγμα, s των λιμανιών στο PC Games - ειδικά για το σκοπό αυτό ,

Βέβαια, θεωρητικά, να επιτρέψει το ποντίκι και το πληκτρολόγιο για ταχύτερη και πιο ακριβή έλεγχο, αλλά αυτό είναι ένα παιχνίδι που λόγω της επιστολές του προς το AI με τον οδηγό στο μάτι δεν θα μπορούσε να είναι σχετικά με την εμπειρία επεξεργασίας υπολογιστή για να παίξει, αν η πλατφόρμα έχει τη δική του εκδοχή του παιχνιδιού. Έχει κάποια πλεονεκτήματα, όπως οι μονάδες και πιο ακριβή επιλογή των μονάδων στη μέση της μάχης, αλλά η ομάδα, όπως μπορείτε να μετακινήσετε την κάμερα και την κατασκευή μονάδων / χρήση των εξουσιών που λειτουργεί γρηγορότερα στον ελεγκτή.

Η ικανότητα του Halo Wars 2 έπαιξαν στο PC και το Xbox One είναι ένα καθαρό μάρκετινγκ - τέχνασμα, τότε, αλλά είναι ακριβώς αυτό: ένα gadget. στην ανάπτυξή του, και ο λόγος για αυτό το παιχνίδι είναι το Xbox One. Εάν έχετε έναν υπολογιστή, δεν υπάρχει λόγος για να παίξει αυτό, εκτός από την υπηρεσία του ανεμιστήρα. Xbox ζυγίζονται τίτλο Halo Wars RTS 2 είναι ένας κολοσσός. Σε σύγκριση με παρόμοιους τίτλους στον υπολογιστή, αλλά 2 Halo Wars, επίσης, "Fisher Price" θα μπορούσε να βρεθεί στο μπροστινό μέρος του κουτιού.

Κακοτυχίες του σχεδιασμού του παιχνιδιού είναι κρίμα γιατί ήταν φανταστική παρουσίαση προς τα κάτω. Halo Wars 2 είναι ένα ερωτικό γράμμα στη σειρά "αντλία Bungie, σταθμευμένο άμεσα και πιο έξυπνος από 343 με φωτοστέφανα 4 και 5 ίσως καταφέρει, γιατί η ιστορία αυτού του παιχνιδιού περιλαμβάνει χαρακτήρες ηλικία με το Halo - Τεχνολογία Halo, ό, τι φαίνεται, κινήσεις και ήχους ακριβώς όπως μπορείτε να το βάλετε σε ένα παλιό παιχνίδι Halo, και είναι μια χαρά για λίγο αναφορές κατά μήκος FPS - παιχνίδια για να δούμε την έναρξη της χειροβομβίδες Spartan κάτω από την καταπακτή της δεξαμενής για να χρησιμοποιήσετε την εικονική εκφωνητή για παιχνίδια.

Και πόσο σημαντικό as'm 90 Σχεδιασμός Halo Wars 2 στο πεδίο της μάχης που μοιράζεται κάποιες θετικές πτυχές με τα παραδοσιακά παιχνίδια στρατηγικής, όπως Command & Conquer σε πραγματικό χρόνο, όπου οι σκηνές του είναι το απόλυτο αστέρι του συνόλου του πακέτου.

Έτσι, ναι, εκτός απόλυτη fan του Halo είναι και να πάει το παιχνίδι στην ιστορία και τους χαρακτήρες να φέρει πολύ στο παιχνίδι εκστρατείας του κινητήρα σας σε λειτουργία. Το multiplayer, όμως, τουλάχιστον λίγο πιο τολμηρή.

Υπάρχουν πολλά να προσφέρουν πρότυπο για πολλούς παίκτες με deathmatch, παιχνίδια όπου θα πρέπει να ελέγχει τα σημεία στο χάρτη, κλπ Τι είναι όμορφο, και να παίξετε εναντίον ενός άλλου ανθρώπου (ή AI σε λειτουργία αψιμαχία) παρουσιάζει μια μεγαλύτερη πρόκληση από ό, τι το σενάριο στο αποστολές εκστρατείας, ιδίως δεδομένου ότι κάποιες από τις κάρτες είναι λίγο μεγάλη.

Δεν μπορώ να βρω κάτι για να βοηθήσουμε τους άλλους, μεγαλύτερα, καλύτερα παιχνίδια RTS εκεί - εκεί, ειδικά στο PC, αλλά στη συνέχεια, η αγάπη μου για το Halo - έχει σειρά μειωθεί δραματικά κατά τα έτη μετά την εν κινήσει. Εκείνοι που θα μπορούσε να βρει πιο διασκεδαστικό σε έλεγχο των Σπαρτιατών ομάδα ή να καλέσετε έναν σκαθάρι εξακολουθεί λαιμό στη μυθοπλασία και δείτε καταστρέψει το πεδίο της μάχης.

Multiplayer για το καθένα είναι ενδιαφέρουσα, ωστόσο, το φλας - Λειτουργία, η οποία εξαρτάται από τα παιχνίδια καρτών και microtransactions για την άποψή σας να είναι μια ανάσα φρέσκου αέρα ή μια προσβολή προς το φύλο. Ή και τα δύο.

λειτουργία blitz, αντί για τις παραδοσιακές μονάδες κατασκευής, ένα κατάστρωμα είναι χτισμένο των καρτών, κάθε κάρτα αυτοκίνητο ή ισχύος (όπως βομβιστική επίθεση). Είσαι μόλις λίγα γράμματα ανά πάσα στιγμή στο χέρι του, και "παίζουν" για να κάνει αυτή η μονάδα εμφανίζεται στην κάρτα.

Ένα χτίσει γέφυρες με το άνοιγμα των πακέτων των καρτών, και εδώ είναι το πράγμα: τα πακέτα είναι τώρα στην πώληση. Για να είμαστε δίκαιοι, η Microsoft πολλές γέφυρες για να πάρετε για να τελειώσει τη σεζόν, αρκετό για να κάνει τον ανταγωνισμό, αλλά ο στόχος εδώ είναι η δυνατότητα να τους βάλει σε μονάδες χρόνου, η ίδια κάρτα που λαμβάνετε είναι να εγκατασταθούν σε αυτό το παιχνίδι, πριν μόδας για να διευκολύνει στην ιδέα της αγοράς.

Είναι μια καλή ιδέα, αλλά το συναίσθημα για τον πραγματικό χρόνο στρατηγική με την αγορά των παιχνιδιών καρτών άνετα; Και στη συνέχεια υπαγόρευσε να βασίζονται στην τύχη, ποια από αυτές τις κάρτες θα μπορούσε να παίξει κάποια στιγμή; Φαίνεται παράλογο, οπότε γνωρίζω επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν πραγματικά. Ακόμη και σε αυτές τις τιμές.

ήταν επίσης απογοητευτικές τεχνικά ζητήματα που έχω μπλοκάρει και στις δύο εκδοχές της έκδοσης του Xbox One να επιβραδύνει το παιχνίδι που συναντώνται συχνά κατά τη φόρτωση των αποστολών, ενώ μερικά παιχνίδια για πολλούς παίκτες του υπολογιστή. Δεν μιλώ για την καθυστέρηση, εννοώ τα πάντα, για να μετακινήσετε την κάμερα σε κάρτες σχεδίασης σε ένα παιχνίδι της αστραπής που δεν ήταν ιδανική σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, με μεγάλη διαφορά.

... Δεν ξέρω γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε. Δηλαδή, κάνω επειδή η Microsoft στο πρώτο μέρος είναι πολύ σύντομο πάτημα των video games το 2017 και μπορεί - οι μόνοι άνθρωποι στον κόσμο πιστεύουν ότι το Halo είναι σήμερα τόσο επίκαιρη όσο ήταν και το 2007, και είναι πολύ αποφασισμένοι Αυτή η ώθηση ως ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό απελευθέρωση video game.

Αλλά δεν είναι. Η έλλειψη ανταγωνισμού σε αυτό το είδος για το Xbox, μαζί με τα δικά τους προβλήματα αυτού του παιχνιδιού θα πρέπει να είναι η απόδειξη αρκεί το γεγονός ότι RTS παιχνίδια δεν είναι απλά το καλύτερο για κονσόλες. Κάτι ήξερε μετά τις πρώτες Halo Wars σχεδόν οκτώ χρόνια είναι εκεί έξω. Μπορείτε να κόψετε τα πράγματα γύρω από τις άκρες και να αλλάξει, προκειμένου να εργαστούν σε λειτουργικό επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων των 343 και Creative Συνέλευση έχουν σίγουρα μια καλή δουλειά εδώ, αλλά στο τέλος της ημέρας, αυτό που με έχει κάνει les;

Τελειώνει με RTS, S δεν είναι πολύ, και ένα Halo - παιχνίδι που παρά τις σαφείς αγάπη και το σεβασμό του για τη σειρά του, από παιχνίδια σαν ένα είδος σμήνος Cosplay.

Αν θέλετε να παίξετε με την πιο απλή ιστορία ένα παιχνίδι Halo, το ύφος του back-to-the-wall και ένα κινηματογραφικό στυλ του τις παλιές καλές μέρες της Bungie 'μπροστά και το Halo Wars 2, αλλά μην περιμένετε την ποιότητα παιχνίδι για να ταιριάξει τις σκηνές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου