var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Δεν μπορώ να σταματήσει να παίζει αυτό το παιχνίδι Ποδόσφαιρο iPhone Γαμημένοι

Ποδόσφαιρο σεζόν είναι πάνω, πράγμα που σημαίνει ότι μάλλον άχρηστο να γεμίσει με το αλκοόλ, τα ναρκωτικά, οι κερδοσκοπικές έργο το μεγάλο κενό στη ζωή μου, όλα όσα έχει σκονίζονται στο DVR, και (Θεέ) οικογένεια αλληλεπίδραση. Ή μπορώ να έχω; Άλλοι παίκτες όπως εγώ (έχω παίξει στο τηλέφωνό μου, πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών είναι η πιο σεβαστή απ 'όλα!) Ξέρουν ότι όταν η ποδοσφαιρική σεζόν μόνο μερικά πολύτιμα μήνες του videogame ποδοσφαίρου δεν κοιμάται ποτέ.

Αυτό οδηγεί σε ένα ποδόσφαιρο - ήρωα, ένα iPhone - Σκουπίδια παιχνίδι, υπάρχει από πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα πρόσφατα, και υποθέτω ότι τώρα με ανησυχητικό πάθος. Αυτό δεν είναι ένα καλύτερο παιχνίδι ποδοσφαίρου ως Madden. Μια άδεια χρήσης υπεγράφη με την NFLPA, αλλά όχι το NFL, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε μονομαχίες σαν αυτό:

Δεν είναι η θέση του δεξιού πόλεις μόνο. Ρολόι τέρας "Brooklyn".

Κινητήρες ή «Ann Arbor".

Ακόμη και κατά κάποιο τρόπο τελείωσε με δύο Pattersons Cordarrelle στη λίστα μου προς τα πάνω. Τόσο που στην λειτουργία του δρόμου.

Ω, και Κάρσον Wentz είναι μαύρη στο παιχνίδι.

Σε ένα σημείο ήμουν Caleb Hanie όπως η σειρά μου "άριστα" και αξίζει μια καλή μισθός ήταν 100.000 $ περισσότερο από Teddy γέφυρα ήταν. Τώρα ξέρω ότι ο αγώνας των φτωχών Teddy είναι πιθανώς τελειώσει, αλλά ούτε καν να παίξει Caleb Hanie. Νομίζω ότι είναι ένα διοικητικό Denny.

Ως εκ τούτου, το παιχνίδι έχει πολλά προβλήματα. Δεν μπορείτε ακόμη και να κάνει ένα πλάνο στο παιχνίδι, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας stat να μονοπωλήσει. Ωστόσο, ο βαθμός και το gameplay η προ-έφηβος εφεδρική McDowell για αυτό ακριβώς το είδος των κύβων βιντεοπαιχνιδιών εξακολουθούν να ζουν μέσα μου από το όνομα του θέλησε ότι τίποτα δεν είναι όπως το πραγματικό πράγμα. Ήρωες στο ποδόσφαιρο, μπορώ 90 σαρώνει στη σειρά τρέξιμο και κάθε φορά σημεία. Μπορώ επίσης εκτενή ΕΔ μου και χτύπησαν το crap έξω από το QB σε κάθε αμυντική μετοχή. Και εννοώ κυριολεκτικά νικήσει τον κώλο, γιατί οι παίκτες διαχειρίζονται σε αυτό το παιχνίδι, να γνωριστούν μεταξύ τους. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πάρετε τα σημεία για αυτό!

Roger Goodell είναι, σχεδόν βέβαιο, το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού τζίντζερ σιωπηλή κούνημα σε αυτό το παιχνίδι, όπως συμπεριλαμβανομένων των ειδικών δυνάμεων επιτρέπουν τηγάνι και τηγανίζουμε Τι να είναι μια σκύλα, όπως αυτό:

Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε μερικές πύρινες σφαίρες να λάβει ένα κομμάτι για να διευκρινίσει:

Σε μια έκδοση του παιχνιδιού για να πάρει έστω και ένα όπλο εξουσία-up, επιτρέποντάς σας να καθίσει πίσω και να πάρει έναν αντίπαλο που Billy Cole είναι στο Τελευταία Προσκόπων. Την πρώτη φορά που το έκανα σε έναν από τους παίκτες μου σοκαρίστηκα. "Μπορείτε να το κάνετε; Πώς μπορώ να κάνω αυτό;" Υποστηρίζω την προσπάθεια στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών για να αποκαταστήσει την άγρια ​​βία που το NFL ήθελε να καταργήσετε και, στη συνέχεια, σχεδιάστε κάποια όπλα πάνω του.

Το παιχνίδι δεν είναι πάντα εύκολο, σε αυτή τη σύνοδο, Tecmo Bowl, μόδα. Να κερδίσει τον τίτλο, έχετε μια σειρά από ολοένα και πιο υπεύθυνες ομάδες να παίξουν (Mychal Kendricks Eagles είναι θεός σε αυτό το παιχνίδι), πράγμα που σημαίνει ότι η χρήση της μπάλας για να τον κώλο. Μερικές φορές έχω για να σταματήσει το γάλα ρολόι για το παιχνίδι με τον υπολογιστή μου που έχει δύο ανήκει και η άλλη ομάδα έχει ένα. Είναι θλιβερό και τρομερό, αλλά λειτουργεί. Θα συντρίψουν φοβερή έκδοση μου του Marty Ball. Και αν μπορείτε να βρείτε κάποια λύση για την καταπολέμηση μου, εγώ θα αφήσει το παιχνίδι και να ξεκινήσει μια νέα, γιατί είμαι ένα μωρό.

Τρία αστέρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου