var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

επιδίωξη μου σπρώξτε κάθε μία προβολή προς τιμήν

για την τιμή

Ubisoft από τις τιμητικές δημοσιεύσεις, ανακοίνωσε χθες, ως αντίπαλος παιχνίδι με σούβλα μεσαιωνικά όπλα. Ο άνθρωπος, ποια είναι η lede είναι θαμμένος σε αυτή την περίπτωση. Κάποιες μέρες, διαπίστωσαν ότι η τιμή είναι πραγματικά, και αυτό είναι σίγουρα ένα παιχνίδι για να ωθήσει τους ανθρώπους από τα ράφια και το γέλιο.

Στην πραγματικότητα, βρήκα χθες το βράδυ όταν συναντά πολλές προκλήσεις σε λειτουργία 1 vs 1 φιλονικία έκανε αποστολή του να ωθήσει γέφυρες, βράχια, πέτρες και τα βήματα σε όλα τα σχήματα και ύψη. Μετά από αυτή την πτώση στα γόνατά τους και κοράκια το spam "Σας ευχαριστώ!" Chat. Ήταν μια ταπεινωτική, θλιβερή νύχτα.

στάμνες προεξοχή δεν είναι κάτι για την τιμή στη διδασκαλία το φροντιστήριο , αλλά ήταν πολύ εύκολο να μάθουν: να προσελκύσει τους εχθρούς προς μια ακάλυπτος ακμή, δέχονται την παραβίαση της επιμέλειας και της επίθεσης. μοιραίο λάθος μου πάντα είχε εχθρούς προσελκύσει. Σε 1 vs 1, δεν συμβαίνει τίποτα όταν κάμπινγκ δύο παίκτες. Ανυπόμονος, δίνω πάντα και παραμένουμε πεπεισμένοι ότι έχω ελιγμούς σε μια άκρη. Nan. Nan.

για την τιμή

Ένα άλλο πράγμα που έχω μάθει για την τιμή είναι ότι ένας αποτελεσματικός τρόπος παιχνιδιού οδηγείται αποκλειστικά από πείσμα. Τα περισσότερα μπορείτε να αισθάνονται σαν ένα κομμάτι της καύσης σκουπιδιών, τόσο περισσότερο θέλετε να επιβάλετε αυτό το συναίσθημα σε άλλους. Σήμερα το πρωί ήμουν ένα παιχνίδι εξάλειψη 4 στις 4, με τη συγκεκριμένη πρόθεση να πιέζει τα πάντα θα μπορούσα να πάρω στο περβάζι κοντά τα χέρια μου. Αν αναρωτιέστε, ναι, είμαι καλά, σας ευχαριστώ.

Τα αποτελέσματα ήταν μικτή, αλλά γενικά αρκετά θετική. Κάθε φορά που βρήκα ένα άλλο ανθρώπινο ον, παίρνω στα πρόσωπά τους, και στη συνέχεια να φύγει σε μια γέφυρα. Αν διανείμετε, πίσω από τους γύρω και βεβαιωθείτε ότι έχουν υποστεί την ίδια πτώση, ταπεινωτικό πριν από μια ντουζίνα φορές υπέστη το βράδυ. Δεν είμαι αργότερα emote. Δεν είμαι το spam "Σας ευχαριστώ!" Στην ομάδα συνομιλίας. Στάθηκα εκεί από, αισθάνεται πολύ χαρούμενος.

για την τιμή

Μπορώ να πω ότι η τιμή μιας υψηλής χωρητικότητας έχει οροφή. Αυτή είναι η ενότητα ελέγχου βάση, Dodge, επίθεση διάλειμμα φρουρά και στη συνέχεια συνδυάζονται σε ένα εκπληκτικό και δημιουργικό τρόπο. Ωθούν τους ανθρώπους από τα ράφια δεν είναι πραγματικά έκπληξη ή δημιουργική. Είναι άτακτος και διασκεδαστικό. Δηλαδή, σας παρακαλούμε να μην ακολουθήσουν το παράδειγμά μου, γιατί δεν θέλω να βγει έξω από τα άκρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου