var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Η περιγραφή της ιστορίας Stephen Totilo? Και rsquo: Τα κυριότερα σημεία της το απόγευμα και rsquo? s προσωπική και Q amp? ο

Τα κυριότερα σημεία της Q & A - Οι εργαζόμενοι σε αυτό το απόγευμα - δώδεκα Η περιγραφή του Stephen Totilo της ιστορίας Kotaku και highlights του Stephen Totilo του Kotaku καλύτερη δουλειά, τόσο γραπτές ενώ ήταν στην παραγωγή ενός τεστ αίματος που λιμοκτονούν. Read'em εδώ:

Brothers : Ποια είναι η ιστορία πίσω από τη γέννηση του Kotaku; Είχα την ιδέαείναι το επίκεντρο αλλάξει με την πάροδο των ετών είναι; - Είναι πάντα ένα μέρος της Gawker;

Stephen Totilo: Ξεκίνησε όταν κάποιος (δεν θυμάμαι ποιος, συγγνώμη) πρότεινε στον Νίκο Denton πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα για τα βιντεοπαιχνίδια, και όχι μόνο μία πλευρά της τεχνολογίας (Gizmodo) και τη Νέα Υόρκη η συζήτηση των μέσων μαζικής ενημέρωσης (το Gawker χρόνο ανάπτυξης .com).

Ο πρώτος άνθρωπος που εισήγαγε Kotaku φλόγες σχεδόν ακαριαία να τρέξει για να οδηγήσει την πρόσληψη του Brian Crecente, ο οποίος έτρεξε την περιοχή από τα μέσα έως τα τέλη του 2004. Brian πάντα εργάστηκαν για την είδηση ​​από τα Βραχώδη Όρη και είχε πολύ λίγο προσωπικό Kotaku, κάντε τι έχει στο πέρασμα του επιτυγχάνεται με τον πιο φοβερό μέρος. Brian αναγνωρίζονται ορισμένες αδυναμίες κατά την αναπαραγωγή των μέσων ενημέρωσης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να εξυπηρετήσει μια καλύτερη αναγνώστη. Άλλες τοποθεσίες έχουν καθίσει σε νέες και ίσως ακόμη δημοσιευθεί την ημέρα και τα Σαββατοκύριακα. Ο Brian και η ομάδα του 24/7. Αν άλλους δικτυακούς τόπους, θα ήταν αυτό το νέο παιχνίδι ευλαβικά από την εταιρεία (PR), ζήτησε Brian and Co διαθέσιμα. παρέχουν τον έλεγχο πάνω στα πράγματα, να καλέσετε έναν σκατά πιο συχνά και να ενεργούν όλα τα απλά περισσότερη αξία, χωρίς να ανησυχείτε για το αρχείο ιδιοκτήτη χάρη Nick επιχειρηματικό μοντέλο.

Όπως Brian με έβαλε τον Αύγουστο του 2009, επειδή ήμουν κριτική στις εκθέσεις αναζήτησης και δημοσιεύει πρωτότυπο, αυτό είναι ό, τι έκανα το MTV News. Σταδιακά λιγότεροι εργαζόμενοι Kotaku και έκανε περισσότερο από το δικό του, σπάζοντας ειδήσεις, να δημοσιεύσει άλλα σχόλια και επικρίσεις. Κέικ μερικά παιχνίδια. Περισσότερα κουταλιές παιχνίδια.

Για περίπου ένα χρόνο πριν, Joel Johnson υπηρέτησε ως μας Αρχισυντάκτης του Kotaku και εργάστηκε για μένα και Brian. Φέτος έχουμε αρχίσει να αναλάβουν μεγαλύτερη εμβέλεια, δηλαδή με την απουσία του έναν καλύτερο τρόπο, τα ζητήματα της πραγματικής ζωής. Έχουμε καλύψει το φύλο και το σεξισμό, χαρακτήρες παιχνίδι εθνικότητα και την ποικιλομορφία των ομάδων ανάπτυξης. Παίρνουμε έμπνευση από ιστοσελίδες όπως το Border Σώμα να παρουσιάσει ένα ευρύ φάσμα συγγραφέων και καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Δεν ήταν κάτι που είδε στα μεγάλα sites τυχερών παιχνιδιών, αλλά θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό να διευρύνει τις συζητήσεις σχετικά με τα παιχνίδια και τον πολιτισμό παιχνίδι.

Έχω πάνω από το 2012. Brian και Joel πήγαν σε άλλα πράγματα. Στόχος μου δεν ήταν πολύ διαφορετικά από εσάς. Συντακτική ανεξαρτησία ήταν επίσης σημαντικό για μένα. Δεν θα ανταποκριθεί σε εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, ήμουν επίσης σημαντικό. Θα καλύπτονται επίσης τον πολιτισμό μέσα και γύρω από τα παιχνίδια και να ασχοληθεί με δύσκολα θέματα ή ταμπού. Όπως Brian, αισθάνθηκα το καθήκον και την ευθύνη των δημοσιογράφων να πω ενδιαφέρουσες ιστορίες, για να κάνει τη δουλειά των πληροφοριών και οι άνθρωποι να λένε ιστορίες που αισθάνονται χρειάζεται να γνωρίζουν όχι μόνο εκείνους που ήθελαν να ξέρουν.

Θέλω να πιστεύω ότι ένα από τα πράγματα που έχει κάνει πάνω από μία φορά βάλω σχεδιασμό υπογραφή Kotaku αναγνώστες στο μπροστινό μέρος. Είμαι στο τέλος του ένα πράγμα και να επικεντρωθεί για να δείτε μια λαϊκιστική και εμμονή εξυπηρετούν την ιδέα των αναγνωστών για τις ιστορίες από τους αναγνώστες, να πληρούν τα σχόλια αναγνώστη ή το συμφέρον του λαού. Η παράλογη προσπάθεια πριν από λίγα χρόνια, που παίζουν με το ποσό διαμάχη gamer πύλη που μας χαρακτηρίζουν ως αντι-αντι-player παιχνίδια βίντεο, πόσο θλιβερό ήταν σαφώς λάθος (αλλά για να είμαι ειλικρινής, έχω λάβει την αποξένωση που κάποιοι είπαν ένιωσε ggers τυχερών παιχνιδιών στην καρδιά των μέσων ενημέρωσης και σκέφτηκα πολύ για πού προέρχεται και τι θα μπορούσε ή θα έπρεπε να κάνει γι 'αυτό).

Πέρα από όλα αυτά, και μπορεί -. Είναι η πιο σημαντική στην περιοχή, όπως είναι τώρα, είχα μια αποκάλυψη μέσα του 2012 μια αποκάλυψη σχετικά ήταν ο τρόπος με τον υπόλοιπο των μέσων ενημέρωσης - Παιχνίδια καλύπτονται. Σε κάθε περιοχή, συμπεριλαμβανομένης της δική μας, οι συγγραφείς έχουν ανατεθεί στους αγώνες για την αναθεώρηση. Σε πολλά μέρη ήταν επίσης προεπισκόπηση παιχνίδια που επηρεάζονται. Αλλά πουθενά ότι ξέρω, ο ενδιαφερόμενος για την κάλυψη των Αγώνων αφού κυκλοφόρησαν πρόσωπο. Φάνηκε λάθος. Καλύπτοντας τα παιχνίδια πριν πάνε κυρίως ανήλθαν για την κάλυψη διαφημιστική εκστρατεία και παραδοχές. Ανακαλύψτε το παιχνίδι από την ανάγκη να φύγει για να καλύψει τα παιχνίδια, όπως αυτά που αναπτύχθηκαν από patches και DLC. Το πιο σημαντικό, σήμαινε καλύπτουν παιχνίδια μετά την αποχώρηση από ότι η εμπειρία από τις στροφές παίκτης ήταν απασχολημένος με αυτά τα παιχνίδια, και είναι, όπως πολλοί από την ομάδα μας, απέδειξε τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες όπου. Αποφασίσαμε να ξεφύγουμε από την απελευθέρωση του μπροστινού καλύμματος μετά το κάλυμμα δημοσίευση. Συγγραφείς ακολουθήθηκαν από τη δημοσίευση της παρούσας ανατεθεί ορισμένα παιχνίδια και ατέλειες. Το αποτέλεσμα, πιστεύω, ήταν η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή του Kotaku είχε ποτέ. Αντιμετωπίζουμε προβλήματα της κλίμακας. Είναι δύσκολο με τόσο μικρή ομάδα που καλύπτουν ένα μεγάλο αριθμό παιχνιδιών, μετά την απελευθέρωση, όπως το δικό μας, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό προσπαθεί να ανταποκριθεί πρόκληση.

Μία απάντηση, ελπίζω!

και:

Eccah : Εμπνευσμένο από μια θέση Gawker χθες για την αγαπημένη ιστορία όλων των συγγραφέων, θα ήταν - Είστε διατεθειμένος να κάνει κάτι παρόμοιο, αν όχι μια πλήρη ιστορία - ιδίως έχει τα αγαπημένα του τρέχοντος / πρώην συγγραφέας - Kotaku;

Stephen Totilo: Από τη δική μου πράγματα, ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τον τρόπο του το άρθρο μου για το πειρατικό SuperDaE: http: //kotaku.com/5986239/the-ri ...

Είμαι υπερήφανος για το προφίλ που έχω κάνει για τον Sean Smith, ο παίκτης ο οποίος σκοτώθηκε στη διαβόητη επίθεση στη Βεγγάζη ένας στους τέσσερις Αμερικανούς: http: //kotaku.com/the-extraordin ...

Αλλά είμαι επίσης περήφανος για αυτό το σπάνιο κομμάτι που έκανα, γιατί άνθρωποι σαν την κατάρτιση πέη στα παιχνίδια: http: //kotaku.com/why-do-people -...

Σε καμία συγκεκριμένη σειρά και την κινητικότητα που, συγνώμη, είμαι ένα μικρό χρονικό διάστημα:

  • Είμαι μεγάλος οπαδός των κομματιών Patricia σε ανθρώπους που κάνουν καταπληκτικά πράγματα στο Mario, Pokemon και Fallout παιχνίδια.
  • Μου άρεσε να διερευνήσει τι πραγματικά συνέβη κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του στόχου Jason. Νομίζω απολύσεις σειρά παιχνίδι του έχει υποτιμηθεί τρομερό.
  • Είμαι περήφανος για τον Patrick Deck κατάσταση αντιπαράθεσης και εξηγεί την ασχήμια που ακολούθησε.
  • Kirk έγραψε έκανε κάποια λαμπρή σχόλια καθώς επίσης και ένα μεγάλο κομμάτι από την κληρονομιά του Tom Clancy παιχνίδια. Είμαι, επίσης, μέρος της glowering Αφοί αναφοράς της EA Sports.
  • Yannick είχε ένα πολύ δροσερό υποβολή εκθέσεων από τον Τύπο για το Mario Kart, συμπεριλαμβανομένου ενός όμορφο κομμάτι των δύο αδελφών που χαραχτεί στη νέα έκδοση του παιχνιδιού.
  • Evan ήταν μερικά κομμάτια για την υπογραφή των προγραμματιστών και οι παίκτες μαύρο, αλλά ήταν βλασφημία κοντά ποιητική τακτικά στις αναλύσεις τους των κόμικς.
  • Fahey γέλιο (σκόπιμα) πολλές φορές, με τα κομμάτια σε πράγματα όπως το γιατί ένα κουτί παιχνίδι με συνεργασίες του ήταν εκεί, αλλά επίσης έγραψε για κινητά εθισμού στα τυχερά παιχνίδια, τις σχέσεις και την απώλεια βάρους.
  • Nathan συνέντευξη με Ναρκίσα Wright είναι ένα από τα πιο ισχυρά τραγούδια που έχουμε κάνει. Αυτός είναι επίσης ένας βοηθός ατμό κάλυμμα.
  • Tina έγραψε παρενοχλούνται τολμηρή πριν από λίγα χρόνια στις γυναίκες στην E3.
  • Cecilia έχει μόλις αρχίσει, και έχει γράψει και αναφέρθηκαν εντυπωσιακά σε κοινότητες γύρω από τα πράγματα όπως το ρολόι και Twitch.
  • Μου άρεσε το κάλυμμα Ashcraft μυστική ιστορία της Nintendo και ήταν πολύ περήφανος γι 'αυτόν τον τρόπο στο Τόκιο ταραχώδη είναι ο πρώτος δημοσιογράφος να πει την ιστορία της Sony Ιαπωνίας Studio για να πω.
  • Luke Riley, ένας από τους παλαιότερους υπαλλήλους μας και ένα από τα νεότερα μας, έχουν γράψει δύο φανταστική αξιολογήσεις ή επανεξέταση μεγάλα παιχνίδια. Μου αρέσει, επίσης, την ιστοσελίδα cosplay.kotaku.com Luc και το έργο που επιτέλεσε.
  • Owen ήταν πάντα καλό σε αθλητικά παιχνίδια των ιστοριών, αλλά θα ήθελα επίσης τις προσωπικές ιστορίες που τα πήγε πολύ καλά σε παίκτες που είχαν κάνει τα καταπληκτικά πράγματα.
  • Crecente και McWhertor ήταν μια μεγάλη ομάδα ετικέτα έναρξης σε τεράστιες μπάλες όπως το Modern Warfare 3 διαρροής, και τα πράγματα μπροστά του PlayStation Home.
  • Μωρό Chris πρόσωπο Highlight Reel είναι ένα από τα καλύτερα μέρη, το πιο θετικό από ό, τι κάνουν οι παίκτες στα παιχνίδια που μπορούν να βρεθούν. Είμαι πολύ υπερήφανος για να έχουν στο πλάι.

Πολλοί άλλοι συγγραφείς (! Γκέργκο! Κέιτ! Andras! Το άλλο Steve Lucas! Leigh! Tim! Go! Κέβιν! Και περισσότερο ...) συνέβαλε πρόστιμο εργασιών στο εργοτάξιο. Και πολλοί από αυτούς έχουν κάνει πιθανώς μεγάλα πράγματα δεν το έκανε, κυρίως επειδή είναι 16:15 ET, μου είπε να μην φάει από τα μεσάνυχτα ο γιατρός. Επομένως, σας παρακαλώ να εκχωρήσει κραυγαλέα παραλείψεις ή εγκλείσματα (ζάλη) στο Essen-ιδιωτικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου