var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Καλά νέα, Kotaku! Είμαι συντάκτης των επισκεπτών σας Κυριακής

Καλά νέα, Kotaku! Είμαι συντάκτης των επισκεπτών σας Κυριακής

Ω, φοβάμαι ότι αυτό είναι αλήθεια. Το όνομά μου είναι Ben Bertoli και έμεινε μαζί μου όλη την ημέρα. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε το καλύτερο από αυτό, για να το κάνετε σωστά; Υπόσχομαι θα έχετε τη διασκέδαση.

Για όσους από εσάς δεν με γνωρίζουν (τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο), δεν έχω χρόνο Kotaku σχολιαστή και την καριέρα Επόπτη αναγνώστες μαζί Συζητήστε το blog . Πολλοί άνθρωποι γύρω από αυτά τα μέρη είναι πιθανό να γνωρίζουν λαβή μου καλύτερα GiantBoyDetective . Ήξεραν - ότι αν είπατε ότι περισσότερα από ένα εκατομμύριο φορές στο Kotaku, οι οποίες απαιτούνται από το νόμο για να του επιτρέψει να είναι ένας επεξεργαστής επισκεπτών της εβδομαδιαίας - τέλος; Είναι αλήθεια ... έχω αυτό ακριβώς έκανε. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις!

Κάποιος να με βοηθήσει να δοκιμάσει αυτή τη θεωρία.

Λοιπόν, μπορώ να το κάνω για μια μέρα, έχω προγραμματίσει ένα μεγάλο ποσό. Εάν στη συνέχεια νομίζω Wario, Gravity Rush, κριτικές και μουντζούρες κονσόλα Nerd, θα είναι με την προσφορά αυτή τώρα πολύ ικανοποιημένος. Και αν σας αρέσει αυτά τα πράγματα δεν, καλά, ίσως μπορώ να σας αποπλανήσει.

Μπορούμε να το κάνουμε, τον αναγνώστη. Μπορούμε να από Κυριακή έως Kotaku να κάνουν την καλύτερη ιστορία.

Όπως πάντα, είπε ο καθηγητής Hubert J. Farnsworth μεγάλο: "Τίποτα δεν είναι αδύνατο Όχι, αν μπορείτε να φανταστείτε αυτό είναι το τι σημαίνει να είναι δημοσιογράφος είναι επιστημονική παιχνίδι του όλα τα σχετικά ..."

PS - μάρκας - να ελέγξει όλα τα στοιχεία του φίλου μου Πέτρου Tieryas , χθες καλύπτονται Kotaku Είναι ένα καλό ενός wordsmith ..


Εάν μπορείτε να πάρετε μια λαβή μου για λόγους όπως έπαινο ή ουρλιάζοντας στην οργή, στη συνέχεια, μπορείτε να με βρείτε στο Twitter @SuperBentendo ή μέσω της επαφής μου επαγγελματική ιστοσελίδα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου