var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Πέντε παιχνίδια, πέντε τραγούδια

Πέντε παιχνίδια, πέντε τραγούδια

Τα τελευταία παιχνίδια έπαιξα δεν μπορούσε να τους διακρίνει. Το ίδιο ισχύει και με πολλές μεγάλες μουσικές επενδύσεις.


Boulder, Sky Όχι Man

Έχω καταφέρει να το ατύχημά μου Urrkundarfjord πλανήτη να επιβιώσει, με κάποιο τρόπο. Λέω "κάποια" εξαιτίας της. Το πρώτο παιχνίδι της επιβίωσης που έχουν επενδύσει σε πραγματικό χρόνο Σκέφτηκα, πυροβολείται από έναν φρουρό πριν από φτωχή βάρκα μου να επισυνάψετε. Εγώ, στην πραγματικότητα, που τροφοδοτούνται από ένα φρουρό, αλλά επιβραδύνει από εκεί. Έμαθα πεζοπορία πέντε νέες λέξεις όπως ο ίδιος άσκοπα για μια στιγμή, και στη συνέχεια να φαίνεται ένας μονόλιθος.

Η σιωπή ήταν αυτό που παρατήρησα περισσότερο όταν ορκίστηκα να προσπαθήσει να τροφοδοτήσει για να κυνηγήσουν για εξωγήινη ζωή τραντάγματα (και όχι). Ήταν εκεί, είχα μια παράξενη στιγμή της επιστημονικής φαντασίας. Ένα μήνυμα της ιστορίας φαινόταν να αποθηκεύσετε ένα απειλούμενων πουλιών, ή να σύρετε τους να εξαγοράσει από τη δυστυχία του. Ήθελα να το αφαιρέσετε. Δεδομένου ότι αυτό δεν ήταν δυνατόν, όμως, δεν είχα άλλη επιλογή, εκτός από αντ 'αυτού. Ήταν έντονο. Από το κομμάτι "Monolith".


Σκοτεινό κάστρο, Kirby Planet Robobot

Είναι - αυτό είναι το καλύτερο παιχνίδι για να Kirby Kirby είναι -τι είναι η δεύτερη καλύτερη σειρά εδάφους - μορφή εκεί; Είναι πολύ καλό παιχνίδι κρίθηκε ένοχος για μένα και πάντα ωραίο Kirby είναι πάντα ιδιαίτερο (αν και μου αρέσει Μαζικής επίθεση του) από την απέραντη αγάπη του για τα τρόφιμα και τα μάτια του θυμωμένος. Αυτό που δεν μου άρεσε για το καλύτερο Kirby Kirby Circus; Ή επιλαχόντα, Kirby Επιστημονική, MD με Bunsen Widdle μπουκάλια;

Έχω τόσο πολλή διασκέδαση με Robobot, έχω ξεχάσει όλα τα άλλα παιχνίδια που προτίθεται να λάβει για να παίξει. Δυστυχώς ταινία Robobot δεν είναι η μεγαλύτερη μπάντα του Kirby. Τα remixes είναι μεγάλη, αλλά χτύπησε το στόχο της, αστείο σωστά μαζί αεροπλάνα για να είναι. Όπως αυτό:


Tanoshii Natsumatsuri, Yo-kai - PM

Αυτό που μου αρέσει να παρακολουθήσετε Yo-Kai; Η ιππασία ελαφρύ αεράκι στην επέκταση Springdale ήταν ωραίο αναζητούν με ρουστίκ ατμόσφαιρα, επιχειρηματικά κέντρα, εξαιρετικά εστιατόρια, τμήματα διασκέδασης, πολιτιστικά κέντρα, και την αίσθηση του καλοκαιριού περιπέτεια. Βοηθούν τους ανθρώπους να λύσουν τα προβλήματά τους, και τους φίλους του στρωτήρα yo-kai έχει σε παράλογες καταστάσεις και έκανε ένα σκοτεινό σοκάκι. Δεν νιώθω καλά όταν όλοι - I-kai πολλά μαθήματα ζωής που είχαν τραφεί για να ολοκληρωθεί όσο πιο κοντά απόγνωση διδάσκεται. Το παιχνίδι είναι ένα θαυμάσιο μίγμα της αξιοθέατα στη λαογραφία και την καθημερινή ζωή. Η ταινία δεν θα μπορούσε να ταιριάζει καλύτερα. Νύχτα στο φεστιβάλ ήταν πάρα πολύ γρήγορα, αλλά ευτυχώς έδωσε στο παιχνίδι την ευκαιρία να βιώσουν αυτή τη στιγμή και πάλι, και θα ήθελα να ακούσω μόνο το τραγούδι, πάει πίσω.


Είστε μου, Furi

Είναι ένα ρυθμό Furi, με μια σειρά από ενέργειες που απαιτούν απομνημόνευση και γρήγορα αντανακλαστικά. Furi, αλλά ελέγχει επίσης και την αντίσταση. Αν δείκτες υγείας να επαναφορτιστεί στον εχθρό αφού έχασε γύρους του διαγωνισμού του sparring, η οποία μπορεί να είναι βίαιη και να σπάσει την ψυχική αντοχή σας. Αλλά Carpenter Brut και Scattle σε ένα soundtrack ότι το διάστημα το μερίδιο με άλλα μεγάλα κομμάτια κάποιοι άλλοι ταλαντούχοι μουσικοί. Και αυτό, σε ό, τι σχετίζεται με ένα soundtrack που μου θυμίζει τη σειρά Γραμμή Μαϊάμι ένα θαύμα τον εαυτό μου.


Beyond The Wasteland, εκ των προτέρων Final Fantasy Tactics

Είμαι τρομερά SRPGs αλλά, αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω την αγάπη. Tactics Advance παιχνίδι - και μακριά για περισσότερο από ένα χρόνο, με περισσότερες από 40 ώρες πτήσης, και δεν είμαι ακόμα τελειώσει. Δεν είμαι προωθήσει την κύρια ιστορία, γιατί είμαι πολύ απασχολημένος προσπαθώντας να ξεκλειδώσει τις τάξεις. Αν moogle μου Ρούμπεν θα αναλάβει την ταχυδακτυλουργός και θέλω αυτό, δεν θα έχουν αυτό το πρόβλημα! Πρόκειται για κατάφωρη Gunner, έτσι δεν είναι έτσι. Δεν με νοιάζει ποιος να αγωνιστεί με άλλες φυλές, έτσι ώστε να σημαίνει ότι θα πάω να ακούσετε αυτό το καταπληκτικό κομμάτι.


Αν έχετε οποιαδήποτε εξωτερικό ανταγωνισμό ή τραγούδια που έχουν να μοιραστούν τα παιχνίδια που θέλετε να έχουν παίξει τον τελευταίο καιρό, πάμε έτσι ελεύθεροι να κάνουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου