var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Ico νεκροταφείο ήταν το καύσιμο εφιάλτης

Ico νεκροταφείο ήταν το καύσιμο εφιάλτης

Στα video games, γραμμένες Νεκροταφεία συνήθως κακή. Ico δεν θα απογοητεύσει.

Αυτό το έτος, μέρος του ελέγχου αντιστάθμισης σειράς βιβλίων στρατηγική μου είναι λίγο έξω παιχνίδια πριν σουίτες τους ή να παίζουν παρόμοιο καταχωρήσεις. Για το 2001, Ico και Shadow of Colossus το 2005, σκέφτηκα ότι θα πρέπει, πριν γνωρίζοντας τελευταία κόσμο και τη δημιουργία του λάτρευαν τουλάχιστον δύο παιχνίδια Fumito Ueda παίζουν ψηλά, τώρα εννέα χρόνια στα σκαριά ,

http: ... //kotaku.com/the-last-guard

Κάπου υπάρχει ένα υποθετικό πρόσωπο που λένε ότι είμαι τυχερός να παίξουν αυτά τα δύο παιχνίδια, για πρώτη φορά. Μετά το ρεμίξ PS3 Ico ολοκληρωθεί το 2011, θα ήταν μια καλή αξιολόγηση.

Υπήρχαν στιγμές που Ico αποδείχθηκε μια προσπάθεια σε επίπεδα στοιχεία είναι - μορφή, ειδικά στις ακραίες ζώνες του κάστρου. Τροχοί και των κόμβων ήταν το παιχνίδι ξαφνικά είχε επικεντρωθεί προκλήσεις αυτή τη στιγμή οφείλεται κυρίως στα στοιχεία παζλ. Έκανε το τελευταίο ταξίδι σε αυτήν την μια στιγμή. Ένας, ο προσδιορισμός και η απόσταση απαιτεί την τελική αναμέτρηση για να επιτευχθεί, και αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία.

Πριν από το τελευταίο κεφάλαιο, υπήρχε μια εποχή όταν ήμουν πραγματικά ότι πρώτα ο τόνος του παιχνιδιού προσδιορίστηκε μόνο τις σκέψεις μου συνέχισαν να αναπτύσσονται και να προχωρεί περισσότερο από το παιχνίδι. Το περιστατικό συνέβη την πρώτη φορά στο νεκροταφείο.

Ico νεκροταφείο ήταν το καύσιμο εφιάλτης

Κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ωρών Ico, αποθηκεύσετε το σημείο Είναι συχνά και χωρίς πολύ κίνδυνο γύρω του. Το παιχνίδι μου έκανε αυτή την ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας που κάποτε εγώ εκεί στο νεκροταφείο. Η σκιά της επίθεσης που πραγματοποιήθηκε, και για πρώτη φορά, ένιωσα πανικό, ακόμα και αν το σημείο δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας ήταν τεχνικά κοντά. Εκείνη την εποχή δεν ήταν διαθέσιμα κατά βάση.

Το νεκροταφείο ήταν τεράστια, και όχι ακόμη και τρομερά ανησυχητικό με τον τρόπο που κοίταξε. Τάφοι ήταν μέρος του τοπίου, που αναμιγνύεται με τον υπόλοιπο σκοτεινό κάστρο. Θα έμοιαζε με πέτρινα κρεβάτια βρίσκονται σε χλοοτάπητες, αλλά δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο σέρνεται πάνω τους. Τι είχε γίνει μια πηγή έντασης ότι η περιοχή είχε περισσότερα σημεία της οθόνης εισόδου τρώνε σκιά και Yorda. Και το έκαναν.

Τότε συνέβη κάτι που ήλπιζα ότι πήγα Yorda μου για μεγάλο χρονικό διάστημα σε ένα δωμάτιο κοντά στο νεκροταφείο, όπως έχω για να εξερευνήσετε και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι πρέπει να κάνουμε. Άκουσα πνοή της για τον αέρα, μόνο για να τρέχει πίσω για να δείτε αυτό που πρέπει να ληφθούν από την Horde. Ήταν μια στιγμή εφιάλτης για μένα, αλλά δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Αντί για τη σκιά της διαγραφής, αφού απελευθερώθηκε από την λαβή του, άρχισα από ένα μπαρ και κάλεσε σε αυτήν. Χρειάστηκε λίγη εμπιστοσύνη και όλη η υπομονή που θα μπορούσε να περιμένει γι 'αυτήν, και νομίζω ότι τη στιγμή που πήρε το χέρι μου από το τράβηξε για την ασφάλεια σήμερα. Ήταν τρομερό, αλλά τελικά το έκανε.

Ico νεκροταφείο ήταν το καύσιμο εφιάλτης

Δεν υπήρξαν άλλα περιστατικά που με κάνουν να αισθάνομαι άβολα, γιατί με αυτή τη σύντομη στιγμή είχα στο νεκροταφείο. Η εμπειρία μου έχει διδάξει να είμαστε σε εγρήγορση και ήταν δύσκολο πλήρες μάθημα. Έχω μάθει να ασχοληθεί με τη σκιά, όπως συνέχισα το παιχνίδι μου. Έχουν περισσότερα προβλήματα είναι τα πράγματα που μου άρεσε κενό ως τρομακτικό να πέσω για να αντικαταστήσει τον αγώνα συχνά μια απογοητευτική εμπειρία. Yorda υπέκυψε σπάνια προσπαθεί να την απαγωγή του, εκτός από τις λίγες φορές που έπρεπε να βρω ένα μυστήριο. Αλλά ένιωσα πλέον το σούβλισμα του άγχους.

Αυτό που αισθάνομαι, αλλά ήταν μία από τις τελευταίες στιγμές του παιχνιδιού, είναι λυπηρό. Δυστυχώς, από τη γνώση ότι οι σκιές ήταν επίσης παιδιά με διεφθαρμένο και φαύλο κέρατα. Ήταν αλλιώς το νεκροταφείο σκηνή. το παιχνίδι δόθηκε μια διαφορετική έννοια.

Μετά από δεκαπέντε χρόνια από την έναρξή του, θα καταλάβουμε επιτέλους τι κάνει το παιχνίδι τόσο, και νιώθω ευτυχής που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι ,

http: ... //kotaku.com/ico-actually-h

Έχω μάθει αυτό που πολλοί από εσάς ήδη γνωρίζετε: Ico είναι ένα μεγάλο παιχνίδι συγγνώμη. Κατά την πρώτη συνάντηση με Yorda, βρήκα (όπως ο πρωταγωνιστής) να αρπάξει το χέρι και τραβά σε μια απελπισμένη προσπάθεια να αποφευχθεί ο κίνδυνος. Καθώς το παιχνίδι προχωρούσε και Yorda συνέβαλε τίποτα για να είναι μια πριγκίπισσα στην ανάγκη της εξοικονόμησης, άρπαξε το χέρι μου απογοητεύσεις πρέπει να επιταχύνει την επίπονη βήματα. Είχε χρόνο και είδα λύσεις γρίφων άμεσα να χάσουν μπροστά μου, αλλά έπρεπε να περιμένουμε για να συμμορφωθεί με τις οδηγίες μου.

Ήταν μια φρικτή αίσθηση ότι το παιχνίδι μου έκανε πολύ καλά μία από τις τελευταίες στιγμές του παιχνιδιού περιλαμβάνουν Yorda ως προστάτες Ico μου σχεδόν στην τελική σκηνή μια επισκόπηση της εκθαμβωτική λευκή άμμο, όταν η φωτογραφική μηχανή καταστράφηκε. Τα νέα στοιχεία στο χέρι - η ίδιο χέρι άρπαξε την ανυπομονησία αμέτρητες φορές μου Ico Yorda γνωρίζει ένα φορτίο σε ένα έγγραφο που άφησε η σπαρακτική πραγματικότητα παραδώσει ..

Τώρα που το σκέφτομαι, όταν ήταν Yorda περιβάλλεται το νεκροταφείο και να προσπαθήσει να πιέσει τις σκιές, έπαιξα ένα άλλο παιχνίδι ευθεία. Ποια ήταν τρομακτικό σε μια παραδοσιακή αίσθηση του τι αισθάνομαι να χάσουν ανησυχία μου για το υπερφυσικό. Ήταν καθαρή απόγνωση.

Στο τέλος, όπως Yorda γίνει σαν πέτρα και δεν μπορούσε να κινηθεί και δεν μπορούσε να αντιληφθεί το χέρι του ICO, δεν έχει σημασία πόσο σκληρά θα αφιερωθεί σε αυτό το κουμπί ενέργειας, είτε ως Ico, εξηγεί ο ίδιος του, ενώ πιέζει τα παιδιά Ico Σκιά των υποψηφίων που υπέστη ο στόχος? Έπαιξα κάτι άλλο. Ήταν καθαρή απόγνωση, συγκλονισμένοι από τη θλίψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου