var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
Εικονογράφηση: Jim Cooke

Άρχισα να εργάζομαι για Gawker.com τον Απρίλιο του περασμένου έτους, και από τότε έχω μια σταθερή φράγμα των e-mails ακόμα μαίνεται, συχνά αντισημιτικά, και σπάνια λαμβάνουν σε συνεχή βάση στο inbox μου. Διαβάστε αυτό στην πραγματικότητα το καλύτερο μέρος της ειδικής ημέρας μου.

θετικά μηνύματα είναι καλό, αλλά κάθε κομμάτι του ταχυδρομείου μίσους ακούσια αστείο έργο τέχνης από μόνη της, ανεξάρτητα από το μέγεθος. Πάρτε αυτό το ένα:

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
,

Έτσι, αυτό το νέο κεφάλαιο ξεκινά με ένα κτύπημα, και το αναγνώστες έμπνευση Deadspin, εκφράζω τα αγαπημένα μου κομμάτια του μίσους ταχυδρομείου κατά το τελευταίο έτος και την αλλαγή. Τώρα, ας σας καλές εποχές .

Οι λάτρεις Trump

Έγραψα το περασμένο έτος για Trump ότι δεν θεωρώ: εκδηλώσεις του , Η εταιρεία σε πτώχευση , τα μαλλιά της -Κάθε Παραπάνω από ένα εφιάλτη από την τελευταία. Η καλή πλευρά του βουνού Trump ανέφερε, ωστόσο, ότι τυχόν προσφορές σχόλια αρκετά όπως ένα ατού τους ψηφοφόρους.

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

αρνητές Pokémon

Pokemon Go! Ποιος Pokemon δεν αγαπά πάει; Ξέρω να κάνω, έτσι έχω γράψει ένα χρήσιμο οδηγό για τους αναγνώστες του Gawker, όταν το πρώτο παιχνίδι κυκλοφόρησε. Μερικοί άνθρωποι φαίνονται να διαφωνούν.

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

Απολογητές Smash Mouth

Twitter - Λογαριασμός Smash Mouth είναι μια κόλαση του Σίσυφου Guy Φίερι, όπου περνά τις μέρες του αγωνιστικά - Ανεμιστήρες Σρεκ ανώνυμα στο διαδίκτυο. Αλλά οι οπαδοί του Smash Mouth προφανώς εκεί. Να ζητήσει ακρόαση.

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

καθηγητές δημοσιογραφίας

Ο καθένας είναι ένας κριτικός. Κάθε προφανώς έχει επίσης ένα μεταπτυχιακό πτυχίο σε μελέτες δημοσιογραφίας. Θα μου δώσει κάποιες συμβουλές.

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

υπότροποι

Και όμως διεξαγωγή ορισμένων από αυτούς τους παίκτες μόνο συνεχίσουν να έρχονται πίσω. Αν και μισώ, θα πρέπει να μισούν περισσότερο. Φίλε, λυπάμαι.

Joe

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

Leslie

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

αλάτι

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

έρμα

[Σημείωση: Υπάρχει μια σημαντική πιθανότητα ότι Lester είναι συρτή.]

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker
χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

καλοί χριστιανοί

Έχετε ένα σημείο.

χρόνο μου σε μηνύματα μίσους Gawker

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου