var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 23 Αυγούστου 2016

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Adam Jensen χρειάζεται ένα νεύρο.

Πέντε ή έξι ώρες Deus Ex: Η διαιρείται το κακό της ανθρωπότητας με έβαλε θυμωμένος e - mails προγραμματιστής Eidos Montreal στέλνει πάνω από τον αντίπαλό του που ελέγχονται από τον παίκτη να παραπονεθεί ελεγχόμενο παιχνίδι. Κάθε οχυρωμένη περιοχή Jensen εισήγαγε την καταχώριση, άρχισε επικίνδυνη φύλακες και τελείωσε με μια ασυνείδητη άνδρες σε μια πίσω γωνία συσσώρευσε πολύ.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Ήμουν πάντα στην πρώτη πράξη του έργου, αλλά έχω άρχισα, για όλα αυτά ρακέτα να αισθάνονται άσχημα, είμαι από το νοσοκομείο τόσες πολλές επιλογές στη διάθεσή μου.

Ήθελα κάποιους περιορισμούς, έτσι καθορισμένα όρια για μένα. Εκεί βρίσκεται και η έφεση και η αποτυχία των διαιρεμένη ανθρωπότητα, ένα αποτέλεσμα που μας δίνει περισσότερη δύναμη και περισσότερες επιλογές που είχαμε με τον προκάτοχό του, αλλά εξακολουθούν να παρέχουν ένα αντίβαρο.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Η ανθρωπότητα Παρακολούθηση 2.011 διαιρεμένο Deus Ex: Human Revolution , Όπως και ο προκάτοχός του, είναι για πρώτη φορά στην Διείσδυση τρίτο πρόσωπο παιχνίδι / ενέργεια / υβριδικά, κέντρο λέξη ανοικτό GTA με μυστικότητα και Splinter Cell Mass Effect διαλόγου δέντρα εξαπλωθεί μια ιστορία που συνδέει τα υποκαταστήματα καθένα επιλογές αναπαραγωγής. Κάθε κατάσταση μπορεί να γίνεται με ένα από τα πολλά διαφορετικά είδη και κάθε κλειστό (ή παροιμιώδης πόρτα κλειδωμένη) πόρτα μπορεί να ανοίξει με μία πλειάδα από πλήκτρα.

Ο παίκτης επιστρέφει στο κυβερνητικό ενίσχυσε το ρόλο του τεχνικού κύριος που ονομάζεται Adam Jensen. Jensen έχει μούσι και ένα πρόσωπο σαν μια μάχη-σκληρύνει Adam Scott. Είναι αρκετά cool τύπος που κυριολεκτικά χτισμένο γυαλιά ηλίου για το πρόσωπό του. Φοράει συνήθως μια καμπαρντίνα φουτουριστικό σχεδιασμό, αλλά μερικές φορές, όταν στο χώρο, έχουν εξαλειφθεί. (Όταν ο Αδάμ Jensen καμπαρντίνα αφαιρείται, είναι να είμαστε ρεαλιστές σκατά.)

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku
MODE No-Coat, ενεργοποίηση!

Όπως και στο Human Revolution, ηθοποιός Ηλίας διάλογο Τουφεξής είναι ήρωας μας με ένα περίεργο μείγμα από στωικότητα και συναρπαστική πικρία χαμηλές. Η απόδοσή του είναι αρκετά πεισματάρης ότι εγώ ήθελα να ζητήσω από τον καθαρισμό του διαμερίσματός σας ή το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κάθε μέρα για να κάνετε το αφεντικό σας για μια μέρα τα πράγματα ασθένειας Jensen μπορεί να φανταστεί κανείς. Μου αρέσει ο τύπος, για κάποιο λόγο, αλλά νομίζω ότι πολλοί από αυτούς είναι βαρετό τσάντα του μπάλες του τένις.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Στο Deus Ex όραμα για το μέλλον, που ξεκίνησε την τεχνολογική πρόοδο χωρίς να αναλύει τον κόσμο στο χάος, ότι οι πολυεθνικές εταιρείες έχουν αυξηθεί καθώς οι κυβερνήσεις ισχυρό. (Ξέρω, δεν μπορώ να το πιστέψω.) Είναι 2029 και η πρόοδος της βιοτεχνολογίας επιτρέπει στους ανθρώπους με κυβερνητικό εμφυτεύματα για την αύξηση. Δεν είναι ασυνήθιστο στα μέτωπά τους σφραγίζονται ανθρώπους που περπατούν με τα πόδια ρομπότ, ρομποτικούς βραχίονες ή ακόμη και ρομπότ κεφάλι τσιπ για να δείτε.

Αυξημένη κλήσεις AUG, ταχύτερη, ισχυρότερη και πιο έξυπνο από τους ομολόγους τους στον ΟΗΕ αυξήθηκε όταν τακτικές δόσεις ενός φαρμάκου που ονομάζεται ακριβά neuropozyne για να κρατήσει το σώμα τους από την απόρριψη τους αυξάνει απαραίτητα. Όλο αυτό έχει σπείρει τη διχόνοια και την καχυποψία μεταξύ υπολογίσιμο δεν αυξήθηκε "φυσική" και αύξησε τους πολίτες, ενώ μια σκιά δημιουργούν κούρσα εξοπλισμών μεταξύ των ερευνητικών ομάδων που χρηματοδοτούνται από τις επιχειρήσεις που τρέφονται με ανθρώπους αύξησε την πιο προηγμένη.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Διαιρεμένη ανθρωπότητα αρχίζει με 12 λεπτά χρήσιμα βίντεο και μια περίληψη της περίπλοκη πλοκή γραπτή απελπιστική ανθρώπινη επανάσταση. Έχω αυτό το παιχνίδι δύο και να παίξει δυόμισι φορές, και ενώ έκανα τη δαιδαλώδη ιστορία της επιχείρησης κατάσκοπος όπως, είχε κάτι να θυμόμαστε από ό, τι συνέβη. (Quick, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την επίθεση νωρίς στο παιχνίδι, και για ποιο λόγο; σκέφτηκα.)

ήξερε 1) Jensen ότι το DNA του είναι το κλειδί για ένα νέο είδος της ανάπτυξης που δεν απαιτεί neuropozyne, και 2) αυξήθηκαν ένα μακιαβελικό σχέδιο για τον έλεγχο του μυαλού τους λάθος ανθρώπους και προκαλεί για: Τα δύο πιο σημαντικά γεγονότα αυτού του παιχνιδιού, που αφορούν στην ακόλουθη το καθένα να πάει στον κόσμο μεγάλωσε τρελοί και επιτίθενται τους γύρω τους. Το πρώτο ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα για Jensen. Το δεύτερο ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα για τον κόσμο.

Μετά την αύξηση της επίθεσης, η οποία έγινε γνωστή ως "The Incident" Οι άνθρωποι έθεσε όλο και πιο απομονωμένος και περιφρονημένος από την Κοινότητα δεν έχει αυξηθεί. Αυτό κάνει για ένα συναρπαστικό δράμα αμέσως: Σε ένα σημείο στην πρώτη πράξη, Jensen συνάντησε ένα γέρο, περιγράφει την αυξανόμενη απώλεια του ελέγχου και να βλάψουν την εγγονή της. «Ήταν ένα έργο του διαβόλου», είπε ο άνδρας. «Έκλεισε τα μάτια του. Ήμασταν αναγκασμένοι να δούμε τι θα δούμε."

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Είναι εύκολο να καταλάβει και στις δύο πλευρές της σύγκρουσης μεταξύ Αυγούστου και μη-Αύγουστο. Δυστυχώς το παλτό όλους, ανά πάσα στιγμή, οι συγγραφείς προσπαθούν να παράλληλες ρητά μεταξύ της τύχης των πολιτών το 2029 και την τύχη των καταπιεσμένων ανθρώπων του χρώματος στον πραγματικό κόσμο για τη δημιουργία αυξηθεί.

Οι τράπεζες και τα εστιατόρια στο πάρκο έχουν μια "φυσική", και Pro-Aug-δικαιώματα αφίσες προπαγάνδας λέγοντας πράγματα όπως "επαυξημένης Ζωές Ύλης» και «ζουν όλοι οι άνθρωποι έχουν σημασία."

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku
«Επαυξημένης Ζωές Ύλης» και « όλα ζώσας ύλης "Γυρίστε Ανεξάρτητη Αφίσες της ίδιας ομάδας της άμυνας έκανε ότι κάτι για το ύφος και τις διευθύνσεις της ανθρωπότητας λέει διαιρείται θέματα της ημέρας.

Κάθε ουσιαστική σύγκριση μεταξύ φανταστικών χαρακτήρων και αποκλεισμένων ατόμων κυβερνητικός ενισχυμένη πραγματικές πτώσεις στην εξέταση μια στιγμή, φυσικά. Σε αντίθεση με πραγματικό - μετανάστες ζωή και τους ανθρώπους του χρώματος, είναι του Γενικού Ελεγκτή Deus Ex "πολύ επικίνδυνο για τον εαυτό τους, μερικοί από αυτούς μπορεί να γίνει αόρατος κατά βούληση και φωτιά ξίφη της τα χέρια του! Δεν είναι μόνο ότι, μετά από όλα δεν λειτουργούν λίγο δεξιά και εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους. Είναι μια λογική υπόθεση που πρέπει να γίνουν για ένα είδος εποπτείας ή ρύθμισης, και δεν θα πρέπει η έκδοση 2029, να αισθάνονται μια οπαδός του ατού αυτής.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku
Μια σκηνή από το Golem City, ένα μίνι-εγκεφαλικό επεισόδιο το οποίο έχει συγκλονιστική κάποια περιβαλλοντική τέχνη και το επίπεδο του σχεδιασμού.

ιστορία Jensen ανοίγει με τις προσπάθειές του να πραγματοποιήσει μια σειρά από φαινομενικά άνανδρη γιο και την έκθεση ίντριγκα. Ξεκίνησε να εργάζεται ως διπλός πράκτορας σε μια ομάδα εργασίας της Ιντερπόλ, όπου ήταν υπεύθυνος για την άμεση μελέτη της τρομοκρατίας σε βομβιστική επίθεση του σταθμού. πραγματικό έργο της, ωστόσο, είναι να εργαστεί κρυφά με τον υπόγειο σιδηρόδρομο συλλογική πειρατείας για να εκθέσουν τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα της ομάδας εργασίας, την ίδια Illuminati υπεύθυνη για τα περισσότερα από ό, τι συνέβη στο τελευταίο παιχνίδι. (Ποτέ δεν άκουσα κουραστεί Jensen αναφέρεται στην Illuminati ως "Illuminati", χωρίς ίχνος ειρωνείας.) Φυσικά, η αποστολή του Jensen-in-a-εργασία δοκιμές πίστη σας και να κάνει τα πράγματα πιο περίπλοκα, αλλά δεν είναι ποτέ όπως αναμένεται περίπλοκη.

Διαιρεμένη ανθρωπότητα αισθάνεται μικρότερη κλίμακα και λιγότερο φιλόδοξη από την πρώτη πράξη του με οδήγησε, θα ήταν να πιστεύουμε, και έλασης τις πιστώσεις, ένιωσα αόριστα δυσαρεστημένοι. Όσο και μου άρεσε όλο το παιχνίδι, είμαι απογοητευμένος από το απότομο τέλος, αισθάνεται σαν να υπάρχει κάπου λείπει μια ενέργεια. Πολλά σημεία οικόπεδο έσπευσαν να ολοκληρωθεί ή τραύματος Offscreen, ενώ άλλοι παραμένουν άλυτα.

Είμαι επίσης απογοητευμένος που το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας λαμβάνει χώρα μέσα και γύρω από την πόλη της Πράγας. Εκτός από μια σύντομη επίσκεψη σε ένα γκέτο τον Αύγουστο στην περιοχή του εν λόγω Golem πόλης, δεν υπάρχουν άλλα μεγάλα κέντρα για την καταπολέμηση δεν είναι στο παιχνίδι. Όλο το πρωί, μιλούν τους χαρακτήρες συνεχώς για τα γεγονότα στο Λονδίνο Rabi'ah Αύγουστο μόνη πόλη, που με κάνει να πιστεύω ότι θα προχωρήσουμε σε αυτές τις δύο πόλεις στο χρόνο. Ποτέ.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

ίδια Πράγα είναι όμορφη, αλλά αυτό είναι σίγουρα βοήθησε το πάθος μου για τα ταξίδια αντισταθμίσει απογοητευμένοι. Η πόλη είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του περιβάλλοντος και του επιπέδου -. Σχεδιασμός σίγουρα πυκνό και γεμάτο μυστικά, που συνδέει κάθε explorable περιοχή Human Revolution έχω χάσει μόνο ώρες από τα σπίτια ανάπαυσης, E - ψιλοκομμένο ανάγνωση μηνυμάτων και την παρακολούθηση δευτερεύοντες στόχους και τα αυγά. Οι δρόμοι της πόλης θα πει την ιστορία? υπάρχουν δεκάδες καταστήματα κατά μήκος ένα υπόγειο αποχετευτικό σύστημα και ακόμη και μια κανονική τράπεζα για να διεισδύσει το δρόμο τους για να εξερευνήσετε το μέγεθος δεκάδες. Είμαι στο δεύτερο playthrough μου και εγώ ακόμα να ανακαλύψουν νέα πράγματα.

Jensen επιστρέφει στην Πράγα μεταξύ των αποστολών ιστορία, και κάθε φορά που έρχεται στο σπίτι, η πόλη έχει αλλάξει λίγο. Τώρα είναι νύχτα και η Κόκκινη Ζώνη ανθεί? Τώρα βρέχει και ο κίνδυνος παραμονεύει σε κάθε γωνία. Η Πράγα είναι τόσο λεπτομερή και διασκεδαστικό να εξερευνήσουν τι μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό είναι το μόνο κέντρο στο παιχνίδι, πώς μπορώ να σχεδιάζουν να διαθέσουν περισσότερα ίσα άπληστοι.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Το αρχικό Deus Ex βοήθησε να ξεκινήσει στοιχειώνει sim στυλ του παιχνιδιού. Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της κατάδυσης κάρτα SIM είναι ότι οι παίκτες είναι ελεύθεροι να προσεγγίσουμε μια δεδομένη με ποικίλους τρόπους κατάστασης. χρήση από συστήματα και τεχνητή νοημοσύνη του παιχνιδιού, οι παίκτες μπορούν να βρουν δημιουργικές λύσεις για το παιχνίδι σχεδιαστής δεν μπορεί ακόμη να θεωρηθεί.

Στην αρχική Deus Ex, το οποίο συνήθως σημαίνει ότι μπορείτε να σπάσει, ή ένα σκληρό δίσκο πρόσβασης για εναλλακτικές ή διαδρομή φρουρό είτε κρυφά ομαλή μιλάμε και να κλέψουν το γραφείο κωδική λέξη κάποιος μία ή την άλλη δημιουργική επιλογή που δεν είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ήταν. Είχε να επιλέξει ένα ζευγάρι των ειδικοτήτων από την αρχή και να επικεντρωθεί σε αυτούς, πράγμα που σημαίνει ότι κάποια πρόοδος κομμάτια έχει αποκλειστεί.

μοιράστηκε την ανθρωπότητα Είναι τόσο πρόθυμοι να ρίξει αμέσως τα πάντα έξω από το παράθυρο για να δείξει τα παιχνίδια τους σχεδόν. Τόσο οι γενιές πρωταγωνιστής, ο παίκτης για να διαλέξετε, είναι ουσιαστικά και "μάχη" "Stealth",. Όπως καλή -er Deus Ex, αποφάσισα νωρίς να επικεντρωθεί σε stealth, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να το πληρώσει καμία προσοχή σε μία από τις δεξιότητες για να απορροφήσει, την ταχύτητα ή ζημιά χρέωση robo-όπλα με σεβασμό.

Περισσότερα μπήκα στο παιχνίδι λιγότερο πολύ αυτή τη διάκριση πρώτο stealth / action φαίνεται μετράνε. Σύντομα ήμουν σε θέση να βελτιώσει αρκετά για να ξεκλειδώσετε το μεγαλύτερο μέρος της πειρατείας επιλογές μου, stealth, εξερεύνησης και μάχης. Το παιχνίδι δεν είναι πλέον η δομή ενός συγκεκριμένου τύπου για ένα συγκεκριμένο στυλ του παιχνιδιού και έχει την επιλογή του ποια πλευρά θα ήταν να καταστρέψουν τους αντιπάλους μου σε αυτή την περίπτωση.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Αυτή είναι μια υποθετική κατάσταση: θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε μια πόρτα, η οποία ελέγχεται από μια φωτογραφική μηχανή. Θέλετε να μειώσει την κάμερα στην ασφάλεια του υπολογιστή και να σβήνουν; Μπορείτε. Θέλετε να αναπτύξει ένα εργαλείο που ασφάλειας των υπολογιστών θα συλλάβει για σας; Κάν 'το. Θα μπορείτε να τραβάτε την μπάλα EMP φωτογραφική μηχανή και να σβήνουν; Fresca. Θα μπορείτε να τραβάτε την κάμερα με την κανονική μπάλες και άλμα; Ασφάλιση. Αν απενεργοποιήσετε τη φωτογραφική μηχανή με δυνατότητα απομακρυσμένης hacking; Εντάξει. Αν θέλετε να κατεβάσετε στο δίκτυο για να αποκτήσουν και να περιστρέφεται; Fonce. Θέλετε να είναι αόρατο, και να προχωρήσουμε προς τα δεξιά; Φυσικά μπορείτε επίσης να το κάνει.

Στο μεταξύ, νομίζω, αν και σίγουρα με διασκεδάζει ακόμα, αισθάνθηκα αναμφισβήτητη ακόμη και απαθείς. να παίξει ακόμη και στο υψηλότερο δυσκολία, ο αντίπαλός μου δεν είχε καμία τύχη. Όταν Ήξερα ότι δεν ήταν τόσο εύκολη όσο ένα κλειστό-off από το μέτωπο, κάτω ή στο πλάι μέρος, ανεξάρτητα έκανε το ίδιο θα μπορούσε να έχει πρόσβαση η κατεύθυνση που έχω;

Η ανισορροπία ανάμεσα σε μένα και τους αντιπάλους μου έχει εντείνει τη συγκριτική obfuscating του. Jensen ήταν αλέθεται με μια ποικιλία από νέες δεξιότητες, τα όπλα και οι αυξήσεις, αλλά παρέμειναν οι εχθροί τους είναι ουσιαστικά ίσα. Ακόμα περιπολούν προβλέψιμα μοτίβα και μερικές φορές δεν παρατηρήσετε όταν ένας άνδρας τραβήξει μαζί τους. Είστε ακόμα πρόκειται να χάσουν αν πάτε αόρατο ή να ταξιδέψουν σε μια έξοδο του αέρα και δεν μπορεί να συνεχίσει πολύ μακριά στο χάρτη. Να επιτρέπεται πάντα ανασφαλής κωδικούς πρόσβασης για να αρέσει βρώμικο κάλτσες, και δεν συνειδητοποιούν καν όταν όλοι οι φίλοι σας στο δωμάτιο είναι παράξενα ήσυχα.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Αν και όταν βλέπετε, τακτική μάχη που ανέρχονται σε "ξεκινήσει μια μετωπική επίθεση και κάποιος που ρίχνει μια Γρανάδα." Εχθροί αντιμετωπίζουν αργά στο παιχνίδι αυξάνει τα πράγματα να ταρακουνήσει λίγο, αλλά ακόμα περισσότερα από την ικανότητά τους να σκοτώνουν με λίγο πιο δύσκολο να προχωρήσουμε πέρα ​​από ένα.

Ίσως έκανα λάθος; Για να κάνετε τα πράγματα να συμβούν, άρχισα με άλλες μεθόδους του παιχνιδιού για να πειραματιστούν. Δεν υπάρχει πλέον η γρήγορη για να αρχίσει εξοικονόμηση. Πάω να εξαρτηθεί από το συνδυασμό των F5 / F9, αποθηκεύστε πριν να επιχειρήσετε ένα επικίνδυνο πράγμα και να κάνει πράξεις μου σε περίπτωση προβλημάτων αναιρεθεί. Άρχισα να με αναγκάσει από τα λάθη μου να παίζει ως φόρτισης αντιγράφων ασφαλείας όταν πέθανε. Τα πράγματα ήταν σύντομα ακόμη πιο ενδιαφέρουσα.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Πρόσθεσα περισσότεροι περιορισμοί: Κανένας Utilities Multi-πειρατείας γρηγορότερα. Δεν ραντάρ κατά τη διάρκεια των αποστολών. Καμία αντικειμενική δείκτη. Χωρίς παύση κέντρο υγείας μου πυροβόλησε για να ανακάμψει. Σταδιακά άρχισα να αισθάνομαι αμφισβήτηση. Πήγα σε νέες περιοχές με ελαφρώς ευρύτερο τα μάτια ανοιχτά. Πέρασα περισσότερο χρόνο θεωρώντας την επόμενη κίνησή μου. Έκοψα προσεκτικά, και όταν εγώ δεν μπορούσα, έψαξα μέχρι να βρει έναν άλλο τρόπο.

Φορούσε αυτή τη νέα θετική προσέγγιση του παιχνιδιού, δίνοντάς σας ένα νέο παιχνίδι με όλες αυξάνει τις δράσεις του και να ξεκινήσει ανέπαφη. Όσο πιο πολύ τον εαυτό μου περιορίζονται, τόσο περισσότερο έχω να βρουν δημιουργικές λύσεις σε Jensen Toolbox. Αυτό που μου πόδι απλά κάθε πειρατείας και έκλεισε μου έξω; Robusta βρουν καλύτερες έναν διαφορετικό τρόπο. Έχω σκατά μόνο όλων των αστυνομικών μέσα σε τρία τετράγωνα; Robusta καλύτερη καταπολέμηση της ή να τρέξει για τη ζωή μου.

Είναι ένα πλήγμα για την ανθρωπότητα μοιράζεται τη γενική ισορροπία ότι μια τέτοια αυτο - που επιβάλλονται περιορισμοί αυτοί είναι αναγκαίοι για την πλήρη συμμετοχή μου με το παιχνίδι. Αλλά είναι μια πίστωση για το παιχνίδι ότι τα συστήματά τους είναι αρκετά ισχυρή για να επιτρέψει στον παίκτη να περιορίσει αποτελεσματικά πώς το έκανα.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Τίποτα από αυτά δεν σημαίνει ότι δεν είχα πολλή διασκέδαση με τα σκισμένα την ανθρωπότητα, ακόμη και πριν ήμουν στη σειρά μου άνευ όρων αυτο - που επιβάλλονται κανόνες. Είναι τόσο ικανοποιητική, δεδομένου ότι το μυαλό ποτέ στο δρόμο για ένα δωμάτιο γεμάτο από φρουρούς, όπως είναι ικανοποιητική για να πάρετε ένα σε έναν χρόνο. Είναι μια κλωτσιά από μια δύσκολη συζήτηση "μάχες αφεντικό" χωρίς διάθεση να διαβάσει τον Αύγουστο και είναι διασκεδαστικό να γλιστρήσει ένα ρομπότ θανατηφόρα βεβαιότητα, η πειρατεία του λογισμικού της για να μιλήσει και δύναμη κάτω.

Αλλά η ανθρωπότητα κοινή παγκόσμια ανισορροπία ότι οι ικανότητες ενός κυβερνοχώρο - για να χρησιμοποιήσω superspy αποδειχθεί μεγάλη ικανοποίηση να είναι σαν τους αντιπάλους τους χρειάζονται. Μπορείτε συχνά να τρέχει κύκλους γύρω από τους εχθρούς πριν είναι να θυμόμαστε βασικά τρέχει σε κύκλους.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Εκτός από την κύρια ιστορία - Λειτουργία και νέο παιχνίδι περισσότερο η ανθρωπότητα έχει ένα ζευγάρι των καλωδίων με τη μορφή ενός αυτόνομου πρότυπο Σπλιτ παιχνίδι που ονομάζεται και Τρίο προγραμματισμένη αποστολή που ονομάζεται συμπλήρωμα "Ιστορίες Jensen."

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Η αποτυχία είναι μια προσπάθεια σε ένα τραπέζι παιχνιδιού ενδιαφέρουσα λειτουργία πρόκληση γρήγορη ταξινόμηση. Μπορείτε να παίξετε ως χάκερ VR βελτιωθεί είσοδο σφαίρα, όπου η κλοπή στον κυβερνοχώρο των δεδομένων που αντιπροσωπεύεται από την πραγματική επιβουλής και τα γυρίσματα. (Όπως συμβαίνει, γλιστρήσει και να πυροβολούν με ακρίβεια στον αγώνα και μηχανικοί της μυστικότητας κύριο παιχνίδι.) Κάθε επίπεδο αποτελείται από έναν κλειστό χώρο και μια σειρά κόμβων επισκιάσουν να συμβεί με ένα μέρος των συσκευών προστασίας και ασφάλειας εμπόδια στο δρόμο τους. Εισόδου και εξόδου? Ο χρόνος εξαντλείται.

Μου αρέσει η ιδέα της προσθήκης δομή, οι προκλήσεις παραμένουν προσεκτικά για αυτό το είδος του παιχνιδιού, παρόμοιο με το 2016 Hitman δύο χιλιόμετρα έχει remixes υφιστάμενες τακτικές περιβάλλοντα και τους μηχανικούς. Σε υπαιτιότητά του δεν έχουν ακόμη εμπλακεί, αλλά κυρίως επειδή βρίσκω το δικό τους "είναι μέσα στην ομάδα" δυσάρεστη αισθητική και δύσκολο να διαβαστούν. Θα μπορούσα να δω κάποιους παίκτες που μανιωδώς ο γρηγορότερος τρόπος για να πάμε στη δουλειά για να καταργήσετε κάθε επίπεδο. Μέχρι στιγμής, δεν είναι για μένα.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

ιστορίες Jensen είναι πιο δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν. Όπως το αντιλαμβάνομαι, περιλαμβάνονται ως μέρος του εισιτηρίου διαρκείας παιχνίδι. Η πρώτη, με τίτλο "Desperate Μέτρα" θα είναι διαθέσιμο στο λανσάρισμα, και τα άλλα δύο θα διανεμηθεί στους επόμενους μήνες. προειδοποιεί τους παίκτες απελπισμένοι spoilers μέτρα για την κύρια ιστορία περιλαμβάνει τόσο εκεί έπαιξα όταν τελειώσετε.

Εγώ ο ίδιος plonked στο δέρμα του Jensen περίπου το ένα τρίτο από το δρόμο προς μια ικανοποιητική κατανομή της ανθρωπότητας και στέλνει μια δευτερεύουσα αποστολή πήρε 30 λεπτά για να σπάσει από μια ιδιωτική εταιρεία ασφαλείας στα γραφεία. Η αποστολή είναι άμεσα συνδεδεμένα με τα γεγονότα της κύριας ιστορίας, αλλά για κάποιο λόγο συνταξιούχοι και ήταν δική του σελίδα την ιστορία του.

Αμέσως με ενοχλεί να βλέπω ότι δεν είχα βάλει τον Αύγουστο και τον εξοπλισμό μου. Αντ 'αυτού, έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο χαρακτήρα και να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο λήψης. ιστορίες Jensen φαίνεται να είναι το είδος των πράγμα που τελικά χωρίσει απ 'ευθείας σε ένα εκδοτικό παιχνίδι χρονιά η ανθρωπότητα καταρρέει. Θεωρώντας θα έχουν όπως το παιχνίδι με ένα επιπλέον ή δύο οφέλη τοποθεσία, είναι κρίμα που δεν θα μπορούσε να είναι από την αρχή να περιέχουν. Ίσως θα κάνει περισσότερο νόημα όταν το δεύτερο και το τελευταίο κεφάλαιο απελευθερώνεται.

Deus Ex: Το κοινόχρηστο ανθρωπότητας: Η Κριτική Kotaku

Οι άνθρωποι που εργάζονται συχνά στην τεχνολογία φαίνεται να είναι συνάρτηση της ερπυσμού, στην οποία ένα φαινόμενο πρόσθετα χαρακτηριστικά που προστίθενται συχνά σε ένα άχρηστο προϊόν και λειτουργεί έως ότου είναι πρησμένο. Ανθρωπότητα από αυτό το κοινό που πάσχουν μερικές φορές, και είναι το πρώτο παιχνίδι σε μια στιγμή, "Έπρεπε να το απολαύσετε σωστά την ανάγκη να nerf.

Παρά τις πολλές αδυναμίες της, η ανθρωπότητα παραμένει διαιρεμένη μια άξια συνέχεια της ανθρώπινης επανάστασης και ένα από τα πιο σαφή σημάδια ότι η SIM - κάρτα είναι κατάδυση στο σωρό των παιχνιδιών κορυφή πίσω. Ό, τι ένιωθε απογοήτευση στην περιγραφή του περιορισμένου πεδίου εφαρμογής ήταν μέσα από τις πολλές κρυμμένες εκπλήξεις στην πλατφόρμα της offset θαυμάσια εκκαθάρισης της πόλης. Όποια και αν γκρινιάζει Έχω διαμαρτυρηθεί για βαριά αλληγορία του αντισταθμίζεται από συμπονετικοί άνθρωποι, πόσοι ζουν σε ένα σπασμένο κόσμο απεικονίζεται. Μπορείτε Είτε παράπονα που είχα για την ασταθή ισορροπία και την επιδείνωση της καμπύλης δυσκολία αντισταθμίστηκε από το γεγονός ότι είχα επέτρεψαν μια καλύτερη χρόνο με όλες τις ικανότητές μου για πρώτη φορά.

Εξακολουθώ να παίξει, και έχω περισσότερη διασκέδαση ακόμα παιχνίδι. Ζητώ λίγο περισσότερο από αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου