var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Ποιο παιχνίδι έχει το καλύτερο soundtrack;

Ποιο παιχνίδι έχει το καλύτερο soundtrack;

Οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες σε κοινά παιχνίδια έχουν ένα πράγμα - ένα φανταστικό soundtrack. Αλλά με τόσα πολλά κλασικά τραγούδια και κομμάτια υπογραφή, μπορεί να είναι δύσκολο για τους οπαδούς να προσδιορίσει ακριβώς ποιο παιχνίδι έχει την καλύτερη μουσική ταινία σε γενικές γραμμές.

Όπως όποιος γνωρίζει μπορεί να μου δώσει πίστη, είμαι οπαδός της σειράς Donkey Kong Country Ειδικά το πρωτότυπο -. Τριλογία για το Super Nintendo, το κέντρο της διαμάχης που ξεκίνησε 90 Παρόλο που νιώθω ότι Donkey Kong Country 3 είναι η μεγαλύτερη από τις τρεις , είναι αναμφισβήτητο ότι Diddy Kong Quest, η δεύτερη ομάδα έχει το καλύτερο soundtrack. Ίσως το καλύτερο soundtrack όλων των εποχών στο βιβλίο μου.

Η μελωδία περισσότεροι άνθρωποι DKC2 γνωρίζουν είναι η σαγηνευτική "Μπους προφυλακτήρα Symphony", ένα κρύο κομμάτι, κατά ειρωνεία της τύχης, από την τάση του προς το βαρέλι δέσμη σκληρό-as-καρφιά εμφανίζονται.

Ugh. Αν αυτό δεν κάνει λιώνουν τα σωθικά της, δεν είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει. Δύο μονοπάτια αστεριών ξεχωρίζουν στο μυαλό μου ως προϊόν της χώρας Diddy Kong Quest - Δάσος και μελαγχολία μεταξύ Μηνά. Και οι δύο φαίνονται παρακάτω.

Λίζα.

Runner - up περιλαμβάνει τα ταξίδια, το Super Mario Galaxy, Zelda: Η Wind Waker, Katamari Damacy και Crossing New Leaf ζώων Προφανώς, αυτό είναι μόνο η προτίμησή μου, έτσι αισθάνεται ελεύθερη αξιολογήσεις παιχνίδι για να μοιραστούν τη δική τους υποψηφιότητα για τον καλύτερο Soundtrack - κάτω .. Κάνει - είναι το αγαπημένο σας τραγούδι (ες), εάν είναι δυνατόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου