var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

JRPGs, το Grand Theft εφιάλτες ρετρό και τρόμου

JRPGs, το Grand Theft εφιάλτες ρετρό και τρόμου
Image Credit: Ben Porter

Kotaku αναγνώστη Γεια σας! Το όνομά μου είναι Πέτρος και θα είμαι πελάτης σας σήμερα Tieryas Editor. Αυτό σημαίνει ότι πολλοί Retrogames, υπαρξιακές σκέψεις και μια λίστα από τα πιο αξιόλογα παιχνίδια θα μπορούσε να βρει.

Έχω ακούσει ανθρώπους να ρωτήσω, ρητορικά, ένα παιχνίδι μπορεί να σας κάνει να θρηνήσουμε; Αν και αυτό είναι μια μεγάλη στόχος είναι, θέλω παιχνίδια που μου ουρλιάζουν, γελάνε, πηδούν έξω από το κάθισμά μου, ορκίζομαι εκδίκηση συμφιλιωθεί με πικρή εχθρούς, Σύνδεσμοι Φίλων σαρωθεί από το ποτό, μου κάνει εντελώς, εντελώς βυθισμένος και ίσως, απλά ίσως μετά από αυτό, θρηνούν τα μάτια.

JRPGs, το Grand Theft εφιάλτες ρετρό και τρόμου
Αυτά τα παιχνίδια είναι πολλά πράγματα που πρέπει να κάνουμε αναφέρονται παραπάνω.

Τι θα γίνει με μένα; Είμαι ο συγγραφέας ενός βιβλίου που ονομάζεται Ηνωμένες Πολιτείες Ιαπωνία η οποία ξεκίνησε με την επιθυμία μου να διερευνήσει τις τραγωδίες που συνέβησαν στην Ασία κατά τη διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Έχω γράψει σε μέρη όπως Tor.com, E - λογοτεχνία, Hobart, Kotaku και Tay να είναι, με μερικά από τα άρθρα μου πιο περήφανος συν-γράψει με το υπέροχο Narelle Ho Sang .

JRPGs, το Grand Theft εφιάλτες ρετρό και τρόμου
Μερικά από τα παιχνίδια που έχω εργαστεί με.

Έχω επίσης εργαστεί στην ΕΑ κλάδο των τυχερών παιχνιδιών και της LucasArts. Έχω γράψει μερικά - καθένα από τα σχολικά βιβλία LucasArts Jedi Knight II :. Jedi εξόριστος για το Xbox και το Jedi Starfighter Special Edition Πρόσφατα Είμαι ένας καλλιτέχνης οπτικών εφέ στη Sony Pictures Imageworks και βοηθά το πώς να δημιουργήσετε χαρακτήρες στις ταινίες της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων, κεφτέδες Storm 2, Men in Black 3 και θεματοφύλακας του γαλαξία.

Έχω επανενεργοποιήσει το πάθος μου για τα παλιά παιχνίδια για να αγοράσουν την πλήρη έκδοση τους σε eBay, από τα οποία μιλώ μερικά σήμερα. Ήρθα για να μάθουν, υπάρχει μια τέχνη για να επισημάνετε σε μια λογική τιμή μέσω δημοπρασιών. Αλλά σχεδόν κάθε φορά που νομίζω ότι έχω κάτι που έχω καιρό προσπάθησε να αξιολογήσει και να ξεκινήσει μια προσφορά κουταλιές της σούπας κάπου στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Νομίζω ότι πρέπει να πάει για κυνήγι.

JRPGs, το Grand Theft εφιάλτες ρετρό και τρόμου
Έχει πλήρη NES Kid Icarus για λιγότερο από το κόστος μιας πίτσας.

PS: Η υπέροχη γίγαντας αγόρι ντετέκτιβ Ben Bertoli , θα πραγματοποιηθεί αύριο. Είμαι μια πρώτη ένδειξη των προϊόντων της και είναι εξαιρετική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου