var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Παλεύω με Sky Όχι Man

Παλεύω με Sky Όχι Man

Για να εξερευνήσετε όλα αυτή την ελευθερία στον ουρανό, κανείς δεν μου δίνει έναν πονοκέφαλο.

Προσγείωση στη ζωή των φυτών είναι ένας τρόπος πέρασα το χρόνο μου στο διαστημικό παιχνίδι εξερεύνησης Γεια Παιχνίδια σε χρήση. Ως κάποιος που τα παιχνίδια συνήθως γραμμική, σενάριο παίζει όπως JRPGs , το ανοιχτό κόσμο του ουρανού κανένα άτομο δεν ήταν συντριπτική. Έπαιξα μερικά πριν, αλλά τίποτα σε αυτήν την κλίμακα.

http: ... //kotaku.com/jrpgs-were-clo

Ήμουν γοητευμένος από το παρελθόν μέσω του Legend of Zelda. Wind Waker ιστιοπλοΐας στην ανοικτή θάλασσα κινδυνεύει να σκοντάψει, είτε καταιγίδες ή γιγάντια καλαμάρια στο τμήμα του μπλε του ουρανού για την παρουσία του σε αυτές τις απρόσμενες συγκινήσεις. Η ανακάλυψη των νέων χωρών δεν θα πρέπει να είναι απαραίτητα με αυτό το πειράζω τυχαία μωβ ρουπία. Αλλά ακόμα διερεύνηση Wind Waker αισθάνθηκε επιβράβευση είναι συναρπαστικό να αισθάνονται μια αίσθηση της περιπέτειας. Wind Waker ακόμα το μεγάλο περιεχόμενο.

Sky Όχι άνθρωπος, πάει όπου κανείς δεν έχει πάει πριν είναι μια συγκρατημένη περιγραφή.

Αποφάσισα να Sky Όχι άνθρωπος για να δοκιμάσετε, γιατί είμαι σε μια αποστολή για να παίξετε παιχνίδια που δεν είναι κανονικά. Υπάρχουν πράγματα γι 'αυτό που δεν είναι απόλυτα πραγματοποιείται για να εισάγετε πλανητικές ατμόσφαιρες ότι η ακτίνα θανάτου μπροστά στα μάτια μου, που αισθάνονται σαν εμένα κάνει αν δεν ελέγχει, ή να πάω σε μια προσγείωση έκτακτης ανάγκης. Είμαι ένα τμήμα συλλέκτη που δεν υπόκειται στο όριο του αρχικού αποθέματος Δεν Man Sky.

Παλεύω με Sky Όχι Man

Αλλά οι ώρες που πέρασα σε πολλές πλανήτες, συναρπαστικό, επίσης. Η ανακάλυψη έρχεται με ξεκαρδιστική θυμωμένος ζώα αβεβαιότητες. Riling μέχρι Guardian είναι ένα θαυμάσιο παιχνίδι του "κότα". Wade δελεάσει τύχη σε τοξικά πισίνες, και περπατώντας μέσα από τη βροχή της ακτινοβολίας μετά την τελευταία κατορθώματα μου, πριν να απολαύσετε τον καιρό στον πλανήτη. Ορυκτών πόρων, έξαψη έχει γίνει το σπίτι τακτικά, και επαναλάβετε μέρος του ρυθμού της Sky αριθ άνθρωπος. Αυτό είναι το πώς μπορώ να παίξω, εν μέρει επειδή το παιχνίδι οι δράσεις αυτές απαιτεί πραγματική πρόοδο, και επειδή «είναι καθησυχαστικό και εγώ πρέπει το γραμμικό οικειότητα

Παλιές συνήθειες πεθαίνουν σκληρά.

Ακόμη και με όλη την ελευθερία στον ουρανό δεν είναι ένας άνθρωπος, που εξακολουθούν να παίζουν με ασφάλεια. Βρήκα τον εαυτό μου να βγείτε και να ζήσουν λίγο επικίνδυνο, αλλά έχω να κρεμάσει διεύθυνση, εάν είναι διαθέσιμη. Έχω να βρείτε όλες τις μονόλιθους. Atlas πρέπει να μου πείτε πού να πάτε και τι να κάνετε. Θα μπορούσα να οδηγείτε πρώτη ασταθής πλοίο υπερδιάστημα μου έξω από τα συνηθισμένα, αλλά όταν δίνεται πρόσφατα την επιλογή, πάντα βρίσκω μου πολύ αβέβαιο σε κίνδυνο.

Παλεύω με Sky Όχι Man

Κανένας άνθρωπος δεν ουρανό σαν τα κομμάτια ενός μεγάλου αριθμού JRPGs ελευθερία της εξερεύνησης ανοιχτή για να εξερευνήσετε κοντά στο τέλος της κεφαλής. Σε αυτά τα τμήματα, ο κόσμος είναι στα χέρια σας, συνήθως με μια πηδαλιουχούμενη. Είναι το τελευταίο λεπτό από τα πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε αν σας αρέσει προαιρετικό μοτίβο αναζήτησης ή καλύτερα όπλα θέλουν.

Πάρτε Chrono Trigger, για παράδειγμα. Είναι ένα παιχνίδι που είναι γεμάτη από το περιεχόμενο της δευτεροβάθμιας αποστολής. Πριν από την τελευταία πρόσωπο Λάβος, υπάρχουν μυστικά να αποκαλύψει, και μετακυλίεται στους φέρει ένα καλύτερο μέλλον αλλαγή. Μια ζωή σώθηκε ή ένα ολόκληρο δάσος. πλοήγησης χρόνος είναι μια από τις πλουσιότερες παραδείγματα αυτής ιδιαίτερη αίσθηση, ο έλεγχος έρχεται με δικά τους αεροσκάφη. Παίρνει προς τον ουρανό για τον εορτασμό της ολοκλήρωσης αυτών και ανταμείβονται για την επιμονή.

Μερικές φορές μου αρέσει μέρη JRPGs επειδή είναι λίγο εκρήξεις ανεξέλεγκτου ιστορίες. Η λέξη κλειδί είναι "λίγο". Εδώ Αυτές οι ελευθερίες είναι περιορισμένες, διότι σημαίνει ότι όλα θα τελειώσουν σύντομα τη βεβαιότητα.

Παλεύω με Sky Όχι Man

Δεν Ουρανό άνθρωπος κάνει σχεδόν το αντίθετο. Το αεροσκάφος αρχικά θα σας δοθεί, είναι σε κακή κατάσταση και, αν επιμένετε ζητηθεί. Έχει επίσης ένα «τελικό προορισμό» στο κέντρο του σύμπαντός του. Αλλά για να είναι ένα παιχνίδι ανοιχτό κόσμο, σημαίνει την ευελιξία να κάνει ό, τι στο διάολο θέλω, πριν φτάσετε εκεί. Το μέγεθος καταλήγει να είναι για μένα πάρα πολύ την ελευθερία, διότι δεν περιέχει σαφή διαβεβαίωση ότι μπορώ να ελέγξω και να σκέφτονται έτσι απτά. Και έτσι μπορώ να βρω τον εαυτό μου μικρούς στόχους για να επιτευχθεί, αλλά αισθάνεται σαν να μην ήταν στην ελεύθερη βούληση.

Όταν μπορώ να αγοράσω αυτό το παιχνίδι για μένα να επισημάνω μια αυστηρή μέθοδο για να αφήσει το σημείο αγώνα Β; Κάνω πολλά περισσότερα για να διερευνήσει πραγματικά αυτό που σκέφτομαι; Αν και είμαι με τις κατευθυντήριες γραμμές της επόμενης Atlas, υπάρχει ακόμα πολύς χρόνος για τις ιδιαιτερότητες του χώρου που αναζητούν, έτσι δεν είναι; Είναι αυτό αρκετό για μένα; Θα βρείτε πολύ πιο διασκεδαστικό όταν αναζητούν την περιπέτεια και αλλού ότι ο τρόπος που είμαι εξερευνήσετε αυτό;

Κάτι μου λέει δεν θα το κάνω. Ένα άλλο μέρος του εαυτού μου πιστεύει ότι χάνω.

Παλεύω με Sky Όχι Man

Την επόμενη φορά που ο Άτλας σας ζητά να πάει οπουδήποτε, θα μπορούσα να πάω προς την αντίθετη κατεύθυνση. Θέλω να δημιουργήσω μια ιστορία της δικής μου, γιατί είναι κάτι που πραγματικά δεν έχουν κάνει ποτέ. Δεν χρειάζεται καν να αλλάξετε το όνομα του πλανήτη, όταν τα δάνεια κατεβάσετε και εγώ πραγματικά δεν αισθάνομαι ότι έχω πάει παντού μάρκα μου.

Τέλος, πιστεύω ότι λέω βρείτε στο δρόμο για μια ακόμη φορά το Sky Atlas Κανείς δεν θέλει μια πλούσια ιστορία με πέτρα μονόλιθους χλευάζει και τη γλώσσα ( οι οποίες δύνανται τελικά να μην της σημασίας ). Και ξέρω ότι είμαι λείπει το σημείο, όταν είναι συγκλονισμένοι από τη ρουτίνα της πιο μικρές λεπτομέρειες για να ανησυχείτε για το τι θα πρέπει να δείτε πιο φωτεινή πράγματα, εγώ έτυχε να ανακαλύψετε.

http: ... //kotaku.com/no-mans-sky-th

Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να διαχωρίσει μια συγκεκριμένη διάθεση. Στην πραγματικότητα, έχω σκεφτεί αυτό πολλές και είμαι όλο και καλύτερα. Θέλω να έχω τη δική μου εμπειρία της έννοια, θέλω να ανακαλύψετε τι έχουν άλλοι .

Παλεύω με Sky Όχι Man

Τουλάχιστον Ανησύχησα συντήρηση επιχείρησή μου του διαρκούς πολέμου με τη χλωρίδα να αναλάβει, ούτως ή άλλως. Θα το κρατήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου