var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control
MGS4 εικόνα, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που έδειξε ότι Raiden θα είναι.

Ήταν η E3 2000, όταν έχασα σχεδόν σκατά μου. Μετά από ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει στο PS1, Metal Gear Solid, που κυκλοφόρησε για το PS2 και γραφικά Υιοί της Ελευθερίας ήταν καταπληκτικό.

Ρεαλιστική βροχή ένα λάδι ως φορέας ενός μυστηριώδους στρατιωτικής χύτευσης ομάδα. Οι στρατιώτες εισβάλλουν Λίστα μπότες και να κάνει ακόμη και τους παφλασμούς. Οι εσωτερικοί χώροι είναι πολύ καλά φωτισμένο και σκιές ως ένα νέο μηχανισμό που χρησιμοποιείται για να αποφύγουν τον εντοπισμό. Όλα αυτά είναι. Με την εμφάνιση των Revolver Ocelot σε μια παράσταση δύο βολές, μια στενή διακοπεί με κάθε τμήμα του ζουμ της κάμερας

"Μια μέρα, η MSG το παιχνίδι στον κόσμο έχει αλλάξει», λέει του ρυμουλκούμενου, κόβονται με Όλγα σε έναν αγώνα μαχαίρι. "Και τώρα ο κόσμος AMS αλλάξει." Η αλλαγή ήρθε στο MSG και το παιχνίδι νόμιζα ότι ήταν μια ενέργεια με μεγάλη επιτυχία την πάροδο του χρόνου η ΜΚ είναι εξαιρετικά Ghost Σερνμένος παρανοϊκό, περισσότερα ταξίδια καφκικό Bruckheimer μεταφυσική κοινωνική εμπειρία ένιωσα σαν στο σπίτι σας σε μια ταινία του David Lynch θα είναι.

συνέχισε στερεά

Κανείς δεν θα μπορούσε μεταμόρφωση, δεν υποψιάζονται για μένα. Το πρώτο τρίτο του MGS 2 στη δεξαμενή ήταν σχεδόν ακριβώς αυτό που περίμενα με βάση το τρέιλερ, αλλά καλύτερα. Μπορείτε να παίξετε ως Solid Snake, άλμα στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου στην κορυφή από bungee jumping (Puta Madre!). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα νέο Metal Gear Ray Call Όλα οπτική εντολή ήταν πολύ καλύτερη και ευγενικό. Το συναρπαστικό σκορ είναι ο πλοίαρχος δράσης συνθέσει μουσική, Harry Gregson-Williams.

Επίσης, στο χώρο του εργοστασίου, όταν ανταλλάσσεται το φίδι για Raiden, πραγματικά εκείνη δεν με νοιάζει. Ήταν μια μοναδική εμπειρία, όπως το ευέλικτο χαρακτήρα, ninja-όπως το παιχνίδι. Υπάρχουν σκηνές που ήταν παράξενα οικείο, ακούγεται σαν αναγομωμένα ελαστικά του πρώτου AMS. Σόλιδος φίδι παίρνει τη θέση του Liquid Snake ως κακοποιός. Μια παράξενη κλήση AI GW είναι πίσω από τις περισσότερες κακό σχέδια. Revolver Ocelot είναι πίσω με το χέρι του Liquid Snake. Υπάρχουν ακόμη και ένα ninja Grey Fox Cyborg, αλλά αυτή τη φορά είναι ένας Ρώσος στρατιώτης που ονομάζεται Όλγα. υιοθέτησε Raiden ήταν μια παράλληλη ιστορία που τελειώνει τελικά έπαιξε μαζί μου Solid Snake.

Έκανα λάθος και είναι η τρίτη πράξη, η οποία είναι πάντα μαζί μου.

AIV

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Με τη βοήθεια του Otacon ετεροθαλής αδελφή, Emma, ​​Raiden κατεβάσετε έναν ιό στο σύστημα των μαζικών τεχνητής νοημοσύνης, η GW. Είχε παγιδευτεί για ένα σύντομο χρονικό διάστημα Σόλιδος φίδι δείχνει Raiden στο παρελθόν ως στρατιώτης παιδί. Ήταν τόσο καλός στο να σκοτώνει τον παρατσούκλι «Τζακ ο Αντεροβγάλτης». Μετά την μονόλογος για λίγο, Raiden Σόλιδος Όλγα κενό έτοιμος να τον απορρίψει.

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Ήταν τότε που ο Raiden φίλη, Rose, ο οποίος είναι επίσης ένας αναλυτής δεδομένων για να υποστηρίξει το ραδιόφωνο, γι 'αυτόν, άνευ όρων αγάπη του λέει, αν και ακόμη και ένα μαζικό δολοφόνο. Είναι συγκινητικό, αν μελοδραματικό κουτσομπολιά στην προβολή ημερολογίου. Μπορείτε να ξεφύγουν στο γυμνό, το οποίο δεν έχει καμία ομάδα. Αυτό σημαίνει ότι τρέχει βαθιά γύρω από τα ιδιωτικά μέρη τους Suckers στο έδαφος του εχθρού.

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Αυτό είναι όταν τα πράγματα αρχίζουν να πηγαίνουν στις ράγες. διοικητής τους, ο συνταγματάρχης Campbell είναι apeshit. Πηδάει μέσα από τον τέταρτο τοίχο, λέγοντας ότι ο παίκτης είναι μακριά από την κονσόλα. Αναδρομές στο παρελθόν από το Metal Gear - παιχνίδι για MSX2 πίσω - φαίνεται προσομοίωση με τη Μέριλ η πρώτη το Metal Gear Solid ότι ο συνταγματάρχης ένα πρόγραμμα .. Rose ζήτησε να του πει ότι βρήκε ότι δεν ήταν - επίπεδο, όπως μια σκηνή από μια εικονική πραγματικότητα τυχαία, ήταν στην πραγματικότητα από τους πατριώτες διέταξε να κρατήσει ένα μάτι σε σας. Αγαπά μπορείτε ακόμα και συνεχώς τις επαναλάβω, ακόμη και αν αναφέρονται όλα όσα έκαναν για τους πατριώτες. Τότε εκείνη του λέει ότι είναι έγκυος. Raiden Buck ακόμα γυμνή ακροβατικές τούμπες, του εχθρού για να αποφύγουν τον εντοπισμό. Μπορείτε - ένα σουρεαλιστικό στιγμές σε οποιοδήποτε περιβάλλον και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι ακόμα και συγκρίνει ξένες σειρές σε αιώνιο σκοτάδι Τέλος Solid Snake εμφανίζεται δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, και αναρωτιέστε αν σχεδόν σταθερό Φίδι είναι Solid Snake ..

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Raiden συνοψίζει την αίσθηση ότι ο παίκτης απόλυτα: «Μερικές φορές είναι δύσκολο να πει τη διαφορά ανάμεσα στην πραγματικότητα και ένα παιχνίδι ..."

Στη συνέχεια ανακαλύπτουν μέρος ενός παιχνιδιού σε ένα παιχνίδι, μια μυστική επιχείρηση που ονομάζεται S3 ή Solid Snake προσομοίωσης. Όλα MGS2 έχει αναπτύξει μια προσομοίωση, προκειμένου να δημιουργηθεί τεχνητά μια άλλη νέα Solid Snake. Και είναι εκεί, κατάλαβα ότι ήταν μια κοινωνική εμπειρία. Όχι μόνο Raiden, αλλά Kojima να παρέχει τη χρήση από εσάς, τον παίκτη, ως πειραματόζωο, μια εμπειρία πολύ περίεργο παιχνίδι.

Πολλές ανατροπές ακολουθούν (μέλος του Dead Cell, περιουσιακά στοιχεία, θέλει Arsenal Gear, αλλά Σόλιδος πραγματικότητα φυτεύονται αυτή την ιδέα, διότι προσπαθεί να ακολουθήσει τους πατριώτες, αλλά Revolver Ocelot λειτουργεί πραγματικά για τους πατριώτες, κλπ), η ειδική σχεδόν άσχετο , Αν δεν μπορεί να σφυρηλατηθεί αναμνήσεις, εγώ τους εμπιστεύομαι να μην αναφέρει, λένε ότι ένας από τους χαρακτήρες.

πραγματικότητα

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Απλά, όταν νομίζετε ότι τα πράγματα δεν είναι πλέον πληγή για να πάρετε οι πατριώτες έδειξαν μη ανθρώπινο, ως μέσο για τον έλεγχο, σύρετε ένα είδος Illuminati τις χορδές. "Ήμασταν σε θέση να ανιχνεύσει την ίδια τη ζωή», μια αναπαράσταση των Patriot Rose είπε πριν να σας ενημερώσουμε ότι η μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Πραγματικότητα. Trivia Star. Πάρα πολλές πληροφορίες ότι τα σκουπίδια "επιβραδύνει την κοινωνική πρόοδο» και «να μειωθεί η ταχύτητα της ανάπτυξης." Δεν θέλουν λογοκρισία αλλά "πλαίσιο". Η προκύπτουσα κοινωνικά σχόλια, η προστασία της ιδιωτικής ζωής των θυμάτων λύπη καταδικάζουν την ψευδαίσθηση του Horatio Alger μύθου και ως "ανθρώπινο", που αναπτύχθηκε στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων για να σκοτώσει. Έδειξε ότι το S3 δεν είναι προσομοίωση Solid Snake, αλλά η επιλογή του κοινωνικού λόγο.

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Αν η κοινωνία μας έχει φτάσει σε ένα σημείο στο οποίο όλες οι πληροφορίες και η ανταλλαγή έχουν σχεδιαστεί είναι ό, τι είναι πραγματικό; Ό, τι κάνουμε, είτε χρησιμοποιούνται σε κοινωνικά δίκτυα, το Διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια, για να εξαγάγετε τα δεδομένα, ακόμη καλύτερα (ή στην καθημερινή ζωή προσομοίωσης για να παρέχει το καλύτερο της προσωπικής κατανάλωσης ιδρύθηκε από την παρακολούθηση των αναζητήσεων, συμπαθεί και τις αλληλεπιδράσεις τους σελίδα μηνύματα). Όλα αυτά είναι κάτι που νομίζω ότι το κοινό σχετικά με την κοινωνιολογία ή την φιλοσοφία. - Τάξη, δεν είναι το αποκορύφωμα της Metal Gear Solid 2

Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control
Metal Gear Solid 2 ήταν μια εμπειρία Twisted Mind Control

Η θέση ότι οι πατριώτες ποσό μπορεί να απλοποιηθεί πιστεύουν ως εξής: ". Τα πάντα μπορούν επί του παρόντος να ποσοτικοποιηθεί" φίδι και Raiden (και ίσως Kojima) επιχειρεί ότι η ανθρωπότητα για να αποδείξει δεν είναι εύκολα να αναχθεί σε ένα σύνολο αριθμών.

Ποιες είναι οι ομοιότητες μεταξύ είναι αυτό που περιγράφει τους πατριώτες ως "προσομοίωση" και "video game" κάνει αυτή η εμπειρία τόσο συναρπαστικό. «Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσατε να έχετε ένα φανταστικό περιβάλλον προτιμώμενη" υποθέτοντας, προσθέτοντας ότι οι λεπτομέρειες για το πώς να μετρήσει τη γεύση του καθενός δεν είναι τόσο σημαντικό.

Ακόμη και μετά την ήττα Σόλιδος αφήνεται ανοικτό, έτσι σκέφτηκα ότι θα συνεχίσει στην τρίτη πράξη, η οποία και πάλι θα ήταν Solid Snake. Κυνήγι Revolver Ocelot / Υγρό και να μάθετε περισσότερα για τους πατριώτες. Το τέλος.

Η τρίτη πράξη δεν ήρθε ποτέ.

Πώς συγκινημένος και με τρόμαζε, όπως Kojima είχε ωθήσει την ιστορία. Ήταν ένα παιχνίδι με κοινωνικό αντίκτυπο, φάνηκε να είναι η εγρήγορση και σάρωση των video games, ενώ να πούμε σε αυτές τις πλατφόρμες κατά προειδοποίησε.

Είμαστε σίγουρα να σκοτώσει σε κατάσταση στον κόσμο του παιχνιδιού, λέγοντας ότι είναι μέρος του παιχνιδιού. Δεν αμφισβητούμε, τις παραγγελίες μας και ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης κληρονομιά είναι το δικό μας βουνό από πτώματα πολυγωνικό έχουν αφήσει εδώ και χρόνια το παιχνίδι μας.

Ήταν μια γενναία απόφαση να Kojima το τελειώσω όπως ο ίδιος. Με πολλούς τρόπους αυτό δεν είναι το φίδι, επίσης Raiden, αλλά και τη δική μας. Προκλήσεις έννοιες της ταυτότητας και της αγάπης ακόμα γενναία κοινότητες είναι (ποτέ στην αγάπη με ένα χαρακτήρα ή μια βαθιά θλίψη το θάνατο του;). Το γεγονός ότι το τέλος του MGS2 είναι τόσο ικανοποιητική δείχνει ότι όχι μόνο ο αγώνας συνεχίζεται, αλλά έχουμε να αναλάβει το μανδύα. Solid Snake μπορεί να βοηθήσει, αλλά η πάλη για εμάς δεν αγωνιστούμε. Είμαστε τα παιδιά της ελευθερίας. Θα πάρει το παλτό σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου