var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Helllooo, Kotaku!

Helllooo, Kotaku!
Νομίζω ότι είναι η τελευταία φορά που είδα ένα μικρό άτομο LEGO ήταν εκεί ... Hrrm. [Εικόνα Narelle Sang Ho]

Narelle το όνομά μου, και τράβηξα τον εαυτό μου πίσω Γνωστή TAY Σαββατοκύριακο editor επισκεπτών της. Περιμένετε ... TAY είναι ανάποδα, ή είναι ότι ...;

Εκπληκτικά ερώτημα της ζωής, είμαι ανεξάρτητος συγγραφέας και σκηνοθέτης στο υπέροχο blog - κοινότητα των αναγνωστών όρος Kotaku, Tay . Μπορείτε να - με ξέρετε από το συνηθισμένο μου Kinja χειριστεί Zarnyx .

Διαφορετικά, μπορείτε να με γνωρίζουν ως το πρόσωπο που βοήθησαν διαχειρίζονται μας προσδοκίες δημοσιότητα E3 2016 , ή ως το τελευταίο επισκεπτών - επιμελητή Ημέρα Μνήμης εβδομάδα - τέλος και το donk εντυπωσιακό Ben Bertoli, γνωστός και ως GiantBoyDetective .

Εάν είμαι σε σας και πάλι, αυτό είναι πάρα πολύ κρύο.

Κατά τη διάρκεια των επόμενων δύο ημερών, θα καλύψει όλες μοναξιά μου (πίεση! Νευρικού!) Θέληση. Το σχέδιό μου είναι να, μέσα από μερικά από τα πράγματα που έκανα αυτό το καλοκαίρι εγκριθεί κάποια παιχνίδια χαρτοφυλάκιό μου, προσθέτουν νέα για αυτό, κάποιες αναμνήσεις των παιχνιδιών, ελέγξτε το παρελθόν και φαινόταν λίγο τηλεόραση να μιλήσει. Ξέρετε, τα πράγματα και εμπειρίες Καλοκαίρι! Είμαι σίγουρος ότι πολλοί έχετε κάνει το ίδιο.

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, εδώ ελπίζουμε ότι θα έχουμε την ευχαρίστηση να κουβεντιάσει ολόκληρο το Σαββατοκύριακο!

PS Εξ όσων γνωρίζω, δεν είμαι Demogorgon. όλα θα είναι σίγουρος ότι υπόσχεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου