var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Τι παιχνίδι (ες) καθορίζει την παιδική σας ηλικία;

Τι παιχνίδι (ες) καθορίζει την παιδική σας ηλικία;

Σημείωση ήταν τα συμφέροντα του παιχνιδιού του σχεδόν 10 χρόνια μου, ο ανιψιός του τα τελευταία χρόνια ενδιαφέροντα Minecraft, Undertale και Pokémon -. Τα παιχνίδια είναι να σκεφτεί τα συναισθήματα όταν είναι μεγάλα. Θα έλεγα ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, αλλά πραγματικά;

Μείνε μαζί μου, ενώ ήμουν στο χλοοτάπητα μου τώρα, αλλά τα παιχνίδια που γέμισε την παιδική μου ηλικία της τελευταίας Ninja :: βήχα :: Final Fantasy VII και Tekken.

Δεν είμαι εξοικειωμένος με τον κόσμο του Tekken Tekken Tag Tournament τελευταία, παραμένουν, αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να δούμε ένα νέο επεισόδιο, ανακοίνωσε στην E3. Τα καμώματα της γενιάς Mishima με ναυτία, επειδή είναι πολύ αστείο. Kazuya είναι το καλύτερο!

Final Fantasy VII, αλλά ήταν το πρώτο παιχνίδι που ένιωσα ότι πραγματικά παίζουν. Ήταν εντελώς νέα πράγματα που είχε φάει ποτέ. Έχω σχεδόν με την ίδια, αλλά περισσότερο από 40 ώρες αργότερα, ήμουν αποφασισμένος. Από JRPGs έχει γίνει μια βάση σε σχέδιο το παιχνίδι μου.

Ίσως ο χρόνος θα θυμάται ο ανιψιός, ο ίδιος και ο φίλος του πήρε κιμωλία μου σκίτσο Undyne αυτό το καλοκαίρι στην αίθουσα βολές. Και θα συνεχίσουν να σκέφτονται με Tales of Destiny στην πρώτη μου συνάντηση με Undine. Οι καιροί έχουν αλλάξει, αλλά όχι πολύ, ούτε.

Το ερώτημα σήμερα, Kotaku αναγνώστες: Τι παιχνίδι (ες) καθορίζει την παιδική σας ηλικία; Πριν - πέρασε το καλοκαίρι με καλοκαίρι Sega Mario ήταν για κάποιο Sony Microsoft; PC; Atari; Ας υποθέσουμε ότι έχετε να θυμάστε αυτό το καλοκαίρι ταξιδεύει τακτικά στο τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου