var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

Paragon Coward Το απόλυτο όπλο ενάντια ρομπότ και τέρατα: μια πριγκίπισσα νεράιδα

Paragon Coward Το απόλυτο όπλο ενάντια ρομπότ και τέρατα: μια πριγκίπισσα νεράιδα

Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι θετικός να συνδέσετε το 100 τοις εκατό Le Fey, σήμερα η δράση MOBA Epic Games εντολές λέιζερ, κοστούμια mech κουνέλι, δολοφόνοι ρομπότ και μεταλλαγμένων ζώων είναι μια πραγματική πριγκίπισσα να πολεμήσει. Είμαι πολύ θετικός, έτσι φαίνεται λίγο άσχετο.

Ή ίσως είναι απλώς ένα ορόσημο στη δημιουργία μιας ιστορίας σε ένα παιχνίδι που δεν έχει σχεδόν τίποτα τώρα. Μια τάξη απομακρυσμένη υποστήριξη, ευέλικτο ιστορίες πλάσμα μέσα από τον κόσμο της Αγοράς τροφοδοτείται όπου MOBA μάχες Paragon Place. Είναι ότι αυτό που συμβαίνει όταν κάνει μια τεχνολογική μαγικό κόσμο;

Paragon Coward Το απόλυτο όπλο ενάντια ρομπότ και τέρατα: μια πριγκίπισσα νεράιδα

Το σημερινό εύρος Beta ήρωες Paragon είναι ένα μείγμα από ρομπότ - μονάδες με βάση φανταστικά ζώα πολεμιστές και μαχητές Tech. Εδώ είναι μια διατομή των πλέον 20 ήρωες στο παιχνίδι.

Paragon Coward Το απόλυτο όπλο ενάντια ρομπότ και τέρατα: μια πριγκίπισσα νεράιδα

Έχουμε ένα ρινόκερο άνθρωπος, ένα κουνέλι σε ένα μηχανικό παιχνίδι, ένας ξένος ιππασίας ένα πορφυρό ύφασμα πράγμα, ένας δολοφόνος της τεχνολογίας, κρανιοπροσωπικές McMoonhead Στρατιώτης Τεχνολογίας και τώρα OOO, Sunny D!

Νομίζω ότι είμαι Giong καλέσετε Sunny D από τώρα.

Δυνάμεις με βάση τη φύση και τη νεράιδα θέμα Sunny D'πίστη στη μαγεία ενάντια στη θεωρία της τέχνης. Ενώ είναι αλήθεια, θα έχω μια σελίδα. Μην επιτρέψτε μου να επιλέξετε μεταξύ κουνέλια και mech νεράιδα πριγκίπισσα, Epic Games. Δεν είναι δίκαιο.

Paragon μεταξύ Open - Beta για PC και PS4 dibs στις 16 Αυγούστου στο Sunny Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου