var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Είμαι ανησυχούν ότι σκοτώσει τη φίλη μου όταν σπάσει

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Είμαι ανησυχούν ότι σκοτώσει τη φίλη μου όταν σπάσει

Γεια σας, όλες λαμπερό Ζώα Internet σεξ. Καλώς ήρθατε στο Dr. NerdLove ζητήσει , από τη στήλη, είναι επικίνδυνο να κάνει για να πάει μόνη της.

Αυτή την εβδομάδα, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τις σχέσεις που βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Μερικές φορές το πιο δύσκολο μέρος του χρονολογείται κάποιος είναι να ξέρει πότε το κάνει και πώς να καθαρίσει έξω. Μετά boppers ...

Hey Doc,

Διάβασα τα άρθρα σας για μια στιγμή τώρα, και εννοώ μια φανταστική δουλειά. Τι ερώτησή μου, η οποία αποτελείται από δύο μέρη. Την πρώτη φορά που αισθάνομαι ότι έχω πολλές φορές σκεφτεί για μένα - και το δεύτερο δεν έχουν ιδέα. Ας πάμε σε αυτό.

Το πρώτο μέρος είναι μια τρέχουσα σχέση. Έχω περίπου επτά χρόνια ένα κορίτσι έρχεται. Ήμασταν υψηλό - σχολείο - θησαυρό, και είμαστε μαζί από τότε που ήμασταν δεκαέξι. Την πάροδο του χρόνου, οι δύο έχουν αλλάξει. Ξέρω ότι αυτό είναι φυσικό και ένα μέρος της «χαράς» κάποιου χρονολόγηση αυξηθεί τόσο καιρό να αγαπούν το πρόσωπο που έχουν γίνει. Αυτό δεν συμβαίνει για μένα. Τα μικρά πράγματα που έχουν κάνει την αγάπη γι 'αυτόν, εξαφανίστηκε από τις τάσεις για να αντικαταστήσει αυτό με ενοχλεί, και παρόλο που ήταν πάντα υψηλό κόστος συντήρησης, τα τελευταία δύο χρόνια, δεν ξέρω αν έχουν κάνει κάτι γι' αυτούς - ακόμη και το μαγείρεμα, καθαρό, να πάρει τα φάρμακά τους, κλπ συχνά αισθάνθηκε περισσότερο σαν ένα μπάτλερ για έναν φίλο, και το στέλεχος τοποθετηθεί είναι θυμωμένος μαζί μου.

Για να κάνετε τα πράγματα χειρότερα, γνώρισα μια κοπέλα στην εργασία. Κάθε φορά που σκέφτομαι να πάρω τις πεταλούδες στο στομάχι μου και τρέμω τη σπονδυλική μου στήλη. Νιώθω στην αγάπη με αυτό το κορίτσι πραγματικά καλό, δεν ξέρω, με αυτό τον τρόπο για μένα να αισθάνομαι ποτέ για τη φίλη μου. Φαίνεται επίσης να έχουν μια ορισμένη έκκληση για μένα. Και για να είμαι ειλικρινής, ξέρω τι αισθάνομαι είναι πιθανόν να οφείλεται στις δυσκολίες σε τρέχουσες σχέσεις, που πιστεύω ότι είναι το γρασίδι είναι πάντα πιο πράσινο και έτσι, αλλά βρήκα άλλα κορίτσια γίνονται φίλοι, η προσέλκυση τέλος του αισθάνονται και ποτέ δεν έχω, δεν προδίδουν κάτι τέτοιο. έτσι θέλω να συνεχίσουμε σε αυτή τη σχέση, και θα πάω με την τρέχουσα φίλη μου. Αυτό είναι το μέρος της ερώτησης θα ήθελα ιδιαίτερα σήμαινε, φυσικά, η λύση είναι να χωρίσει με την κοπέλα μου για πολλούς λόγους που αισθάνομαι, αλλά είναι ένα πρόβλημα. Είμαι βέβαιος%, τουλάχιστον 95, φυσικά, η φίλη μου θα σκοτώσει τον εαυτό του, αν έφυγα, για να μην αναφέρουμε κανέναν άλλο.

Η φίλη μου συχνά σαφές ότι δεν θα ζήσει χωρίς εμένα, και αυτή η δήλωση είναι αληθινή. Πάσχει από σοβαρή κατάθλιψη, και ενώ το φάρμακό του βοηθά μερικές φορές απελπισία, αισθάνεται πίεσε πάρα πολύ βαθιά. Δύο φορές έχω μείνει αυτοκτονίας φίλη μου. Μόλις ήταν όταν άρχισε το κολέγιο, και αισθάνθηκε προδομένος άνθρωποι ανησυχούν ότι μου σχεδόν έξω από το σχολείο, πήγε. Μίλησε κάτω με τον ίδιο, ζήτησε την παροχή συμβουλών και φαρμάκων, και αυτός ήταν και πάλι καλά. Η δεύτερη φορά ήταν και πάλι, ποτέ δεν αισθάνθηκε έζησε στις προσπάθειες της οικογένειας και των φίλων του, και δεν ήταν αρκετά καλό για όλους, ειδικά εμένα. Πήγα στο διαμέρισμά του, γιατί αισθάνθηκα, δεν ήταν να γράψω κάτι, προκειμένου και ανακάλυψε αποχαιρετιστήρια επιστολή του του. Εμείς το έχουμε και πάλι σε ένα ψυχιατρικό νοσοκομείο, και μετά από μια σύντομη παραμονή και την προσαρμογή της φαρμακευτικής αγωγής, είχε δίκιο.

Πρώτον, θα ήθελα κάποιες συμβουλές σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση μου, όλη την αγάπη, μπορώ να κάνω μόνο. δεύτερο πρόβλημα μου είναι ότι της ηθικής, και ότι - είμαι ανήσυχος. Είναι το σημείο για μένα όταν θέλω πραγματικά να στοχεύσετε και να σπάσει την ευκαιρία με τη φίλη μου, γιατί να ασκήσει έντονη πίεση και τραβήξτε μου μακριά από αυτήν. Όταν ρωτήθηκε the'd 6 μήνες πριν πριν είχα συναντήσει την κοπέλα στη δουλειά, εγώ ο ίδιος παραιτηθεί σε αυτήν την ημέρα, φίλε μου, να παντρευτεί, για να τους κρατήσουν στη ζωή, και εγώ κατά πάσα πιθανότητα το ποτό του πρόωρου θανάτου. Αλλά τώρα νομίζω ότι έχει αλλάξει το σώμα μου, και δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευτώ την απόφασή μου. Ξέρω ότι έχω εξέπεσαμεν, αλλά διαβάζοντας ότι την ειλικρινή ελπίδα ότι μπορεί να προσφέρει καμία βοήθεια, ο Θεός ξέρει ό, τι χρειάζομαι.

χάρη,

ελπίζοντας για

Εντάξει, ελπίδα, πρώτα πράγματα πρώτα: Ήταν περισσότερο ή λιγότερο αναπόφευκτη. Δεν ψυχολογικά προβλήματα φίλη του - περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο - αλλά το γεγονός ότι είστε στο τέλος αυτής της σχέσης και θέλει να βγούμε.

Η σκληρή πραγματικότητα της σημερινής συνάντησης, κάτι που οι άνθρωποι μας λένε είναι σπάνια, η πρώτη μας σχέση δεν θα διαρκέσει σχεδόν ποτέ. Είναι πολύ, πολύ σπάνια ότι οι υψηλές - για να βρει την αγάπη, ότι η σχέση τους έχει επιζήσει κολέγιο και ακόμα - Σχολείο σπάνιο για αυτούς μαζί στη συνέχεια να μείνει. Αυτή τη φορά της ζωής μας είναι τόσο ταραγμένη και τόσο διαφορετικές που στην κυριολεξία δεν είναι τα ίδια άτομα ήμασταν. Εάν είστε στο γυμνάσιο, είστε ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν την κόλαση που έχει σχέση με τους γονείς τους και τους συμμαθητές τους ... και αυτό συμβαίνει μόνο στο κοινωνικό περιβάλλον να κάνει, η οποία είναι πολύ πιο κοντά κλειδώνει στην πτέρυγα υψίστης ασφαλείας της Belle Reeve από την πραγματική ζωή. Από τη στιγμή που θα αποφοιτήσουν - αν πάτε στο κολέγιο, εισέλθουν στο εργατικό δυναμικό ή ότι με αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές βρίσκονται στον κόσμο για να σας βοηθήσει. Έτσι, αυτό σημαίνει ότι οι άλλες προσπάθειες για να δοκιμάσετε όλες αυτές τις νέες ταυτότητες και τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά με το μέγεθος και αναγνωρίζουν ότι εγώ, στο γυμνάσιο, τι είναι επιθυμητή μέρα και νύχτα διαφορετική από ό, τι θέλετε τώρα

Αυτό είναι ό, τι συνέβη με σας και η φίλη σας. Είναι γλυκιά ότι οι δύο έχουν κρεμαστεί σε αυτό το διάστημα, αλλά δεν είναι όλοι οι σχέσεις πάντα. Δεν είναι κάθε σχέση να διαρκέσει σήμαινε. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα πράγματα πήγαν στραβά ή ότι αγαπάτε ο ένας τον άλλο δύο, αυτό σημαίνει απλώς ότι τόσο η υπέρβαση της σχέσης τους. Αυτή η ιστορία έφτασε στο τέλος του και είναι καιρός για την επόμενη εκκίνηση. Ίσως είναι ένα επικό. Μπορεί να υπάρχει μια μικρή ιστορία. Μπορεί να είναι μια βρώμικη Limerick. Δεν ξέρω, αλλά ένα μέρος της χαράς είναι να γνωρίζουμε τι θα είναι.

Αλλά πριν συμβεί αυτό, θα πρέπει να τελειώσει τα πράγματα με την τρέχουσα φίλη του. Και αυτό είναι όπου τα πράγματα παίρνουν περίπλοκα είναι.

Τώρα, για να είμαστε δίκαιοι: μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να πει εάν τα προβλήματα είναι απλά μια φυσική συνέπεια μιας μακράς - διάρκειας σχέση ή σχέση Επιπέδου - Εκδήλωση επηρεάζονται από εξαφάνιση και ότι είναι καιρός να σώσει. Α σημάδια ότι τα πράγματα είναι ότι θέλουν περισσότερα ... αλλά στην περίπτωσή σας, φοβάστε ότι τηλεφώνημα.

Και για να είμαστε δίκαιοι: Είναι ένα πολύ κατανοητό λόγο. Έχουν θεμιτές ανησυχίες σχετικά με τη συναισθηματική και σωματική ευεξία της φίλης του. Έχει κάποια προβλήματα που αναχώρησή του θα μπορούσε - και να παρακολουθήσουν προσεκτικά το πώς δεν θα μπορούσα να πω - να εντείνουν.

Αλλά εδώ είναι το πράγμα: Δεν είναι σε θέση να βοηθήσει με αυτά τα πράγματα, δεν είναι γιατρός .. δεν είναι μια νοσοκόμα. Δεν είναι ειδική σύμβουλος ή θεραπευτής. Είναι να μην λειτουργούν με τον ίδιο, στην προετοιμασία του χρόνου. Η διαμονή σας δεν είναι σταθερό πάνε, και θυσίες ότι δεν έχετε πραγματικά άθλια πέρα να επιτευχθεί στη διαδικασία της τίποτα. Γνωρίζοντας κάποιον που δεν είναι όρκο αίματος όπου κάποιος και ποτέ δεν εντάχθηκε παραιτούνται από το να επιστρέψουν τη δική τους φροντίδα για αυτούς. Τους επιτρέπεται να φύγει, και στην περίπτωση αυτή είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για εσάς.

Αλλά σε ποια τιμή;

Νομίζω ότι δεν ανοίγουν ή ρητά μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο ή τραυματισμό αν οι δύο απειλές έσπασε. Περιστασιακά μια τοξική εταίρος θα διατηρήσει τον έλεγχο της σχέσης με τη στροφή σε ομηρία. Αυτή τη στιγμή - όχι, που εκμεταλλεύονται τον έλεγχο των εταίρων της, απειλεί να πυροβολήσει τους ομήρους ... θα είναι τόσο απαγωγέα και την ομηρία. Είναι για να είναι μια φοβερή κατάσταση, και ότι αφήνει το μη τοξικό ζευγάρι γεμάτη με ενοχή και φόβο για το τι μπορεί να συμβεί.

Στην περίπτωσή σας, ακούγεται λιγότερο σαν φίλη κίνδυνο του για τον εαυτό τους και μόνο μια συνειδητοποίηση του χεριού του, είναι δυνατόν να σκοτώσει. Και όπως δροσερό όπως ακούγεται ... δεν είναι για σας. Αν όλα διατηρεί επαρκή για την επίτευξη των χαπιών από το χέρι της, και χρειάζεται βοήθεια, δεν μπορεί να υπάρξει. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να ένας καλός άνθρωπος και νοιάζεται έννομη τάξη. Δεν θέλετε περιττό πόνο να προκαλέσει (κάποιος πόνος είναι αναπόφευκτος σε μια στιγμή, δεν έχει σημασία φιλικά), και σίγουρα δεν θέλουν πονάει. Τι μπορείτε να κάνετε;

Ξεκινήστε πριν το κάνουν από τις διατάξεις της πόρτας. Μπορείτε να τη συμπεριφορά τους, δεν ελέγχουν, αλλά μπορείτε να διορθώσετε τα πράγματα για την ελαχιστοποίηση των πιθανών ζημιών, ως αποτέλεσμα. Αν είστε αρκετά κοντά στους γονείς τους, τους δίνεται ένα κεφάλι ότι αυτό το διάλειμμα είναι επικείμενη και εκφράζει την ανησυχία ότι χρειάζεστε. Μπορείτε να πείτε στους φίλους σας ότι είναι, έτσι μπορείτε να είστε έτοιμοι να δούμε πώς το έκανα, και την υποστήριξη μετά την αποχώρηση. Εισάγετε τον αριθμό του National Suicide Prevention Lifeline επαφή με την ιστοσελίδα σας και να σας αφήσει με τους πόρους που χρειάζεστε.

Αλλά - επιπλέον, είναι, έχετε όλα όσα μπορεί να κάνει, το είδος και συμπονετικός, όπως μπορείτε και να πάρετε την υποστήριξη που χρειάζεστε .. Τα υπόλοιπα είναι σε αυτό.

Στο τέλος της ημέρας, οι υπεύθυνοι για τη δική τους συμπεριφορά και μπορεί να το υπόλοιπο της ζωής σας δεν θύματα περιμένοντας την ημέρα θα είναι «ασφαλής» για να πάει.

Έτσι, η δημιουργία και η έξοδος σας είναι να κάνει. ρήξη θεραπεύει πιο γρήγορα, να είναι τόσο γρήγορα, είναι καθαρό και δεν είναι τελεσίδικη. Και στη συνέχεια να πάρει κάποιο χρόνο για τον εαυτό σας. Άλμα είναι σε μια νέα σχέση αμέσως ένα λάθος. Είχατε για τον πόνο λίγο. Χρειάζεται χρόνο για να ανακτήσει καλά και να θεραπεύσει, και να είναι μόνο για μια στιγμή, ποιος είσαι, αν δεν είστε σε μια σχέση.

Καλή τύχη.

Hey Doc,

ένα μεγάλο χρονικό διάστημα lurker, Ανεμιστήραs, LW και για πρώτη φορά (όπως πάντα, στην ιστορία μου στο Διαδίκτυο). Έχω μια γκρίνια αίσθηση στο κεφάλι μου και ελπίζω να σας βοηθήσει.

Είμαι ένα geek - videogame πέρασε 25 χρόνια, η τελευταία μου δύο χρόνια μια νέα πόλη για τον κύριό μου. Είμαι εσωστρεφής, κοινωνικά αδέξιος, και συνήθως μοναχικοί που μπορούν να συνεισφέρουν έως και τέσσερις -. Μήνα μάχη κατά του άγχους και της κατάθλιψης, δεν είχε χρόνο για να αναπτυχθούν τα τελευταία χρόνια, έχω, αλλά πρέπει να τη θεραπεία έχουν μάθει και το έργο με εσωστρέφεια μου να καταλάβουν πώς να σχετίζονται με άλλους ανθρώπους και να κάνει το καλύτερο σε ένα υγιέστερο φίλους.

Είναι αυτός που πήρε το Parkour και ήταν υπέροχα! Η κοινότητα ήταν πολύ φιλικό και ένιωσα σαν να μπορούσε να κάνει μεγάλες φιλίες κατά τη διάρκεια μιας Kick-Ass - να μάθουν δεξιότητες. Μετά από μια παύση μισού έτους (λόγω τραυματισμού, η ζωή), έχω μπει σε αυτό μόνο και πάλι. Η πόλη εξακολουθεί να είναι τόσο μεγάλη όσο ποτέ, με εξαίρεση αυτό το νέο στοιχείο που μπορεί να σταθεί στα μαλλιά μου.

Εισέβαλε δωμάτιό μου, κοίτα, και διακόπτει τους εκπαιδευτές (άνδρες) όταν διδάσκουν / βοήθεια. Κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του, είτε για να παραπονεθεί για εσάς ή το ποσό των χρημάτων που μισούν να δαπανήσουν για κάτι όταν είμαι πλήρως στην αποκάλυψη αυτί. Έχω μηδενική αλληλεπίδραση με τον έξω από την τάξη και μόλις και μετά βίας μιλάει για τον σε αυτές. έκανε ακόμη και την περίεργη προσπάθεια να ρωτήσω, αλλά προσποιήθηκε ότι δεν κατάλαβε την ερώτηση, επιτρέψτε μου για την απουσία μου από ένα ύποπτο "οριστική" απάντηση, δεν έχει ακόμη τελειώσει.

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος, γιατί δεν θέλω να φύγει από αυτήν την κοινότητα, επειδή αυτός ο τύπος. Θέλω να με αφήσει μόνη της, αλλά συνεχίζουν να φοβούνται ότι τα πάντα είναι στο κεφάλι μου, και θα είχε απορριφθεί εάν είχα να θέσει το ζήτημα με τους άλλους. το θέμα είναι ότι σπάνια όταν η υποψία είναι να χρησιμοποιήσετε το ένστικτό μου και δεν είναι κακό πριν. Ήρθα εδώ για να κάνουν φίλους και να ξεκλειδώσετε το εσωτερικό ιδιοφυΐα, και δεν βοήθησε.

Κάθε συμβουλές από την πλάτη μου;

μεγάλη πισίνα

Χρησιμοποιήστε τα λόγια σας, LachéAway.

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε εδώ είναι να καθιερώσει και να διατηρήσει τα όριά της , καθιστώντας σαφές ότι δεν είναι δροσερό με τη συμπεριφορά του. Δεν πρέπει να είναι για σας το τροχαίο στο όνομα της «καλής» ή είναι «να το δοκιμάσετε, γιατί είναι πραγματικά ένα αξιοπρεπές τύπος."

Εάν έχετε εισάγει τον προσωπικό σας χώρο, θα του πω να συνταξιοδοτηθούν. σωματικά κινούνται όταν απαιτείται? όχι (το μόνο πάει προς τα εμπρός) προς τα πίσω, παίρνουν στους ώμους και τον έσπρωξε πίσω. Πες του σας πάντα δεν θέλουν τίποτα. Αν εξηγείται ότι αυτό είναι ακριβώς αυτό που κάνει ή είναι λάθος να πούμε: «Είναι ωραίο προτιμώ να μείνω τόσο μακριά .."

Ομοίως, αν σκοντάψει ως εκπαιδευτές που διδάσκουν, τότε είναι σαφές: σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, όχι με τον ίδιο, και αυτός είναι στο δρόμο. Εάν συνεχίσετε να το κάνετε αυτό, τότε πάρτε μια στιγμή για να ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς και για τη βοήθειά τους? Αυτό είναι ένα μέρος του τι είναι για, μετά από όλα.

Όταν ρωτήθηκε «όχι» για να πω. Ισχυρίζονται ότι δεν είναι λάθος? να είναι άμεση. Χρήση δεν μπορεί να είναι δικαιολογία ή μια προσφορά προκριματικό ως εξής: «Δεν μπορώ, είμαι απασχολημένος" Say. «Λυπάμαι, δεν με νοιάζει». Εάν η κάρτα παιχνίδι "Δεν ξέρω γι 'αυτό ως σημείο αναφοράς», τότε κάποιος μπορεί να πει: «Εντάξει, κατάλαβα καλά, αλλά δεν είμαι ακόμα ενδιαφέρονται .."

Ίσως δεν θέλει να χρονοτριβούν. Λοιπόν ... αλλά θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Ίσως αυτός είναι κοινωνικά αδέξιος. Λοιπόν ... τώρα ξέρετε ακριβώς πώς αισθάνεστε και να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ανάλογα, ως κοινωνικά αδέξιος να είναι είναι δεν αποτελεί δικαιολογία για να πάει πάνω σε κάποιον.

Ξέρω ότι δεν θέλετε να κάνετε μια σκηνή ... αλλά αυτό είναι ακριβώς ό, τι αναφέρεται. Περισσότερα Coast στο δισταγμό του για να το καλέσετε, ακόμα να οδηγούν με το κύμα της εύλογη δυνατότητα άρνησης, περισσότερο χώρο, θα πρέπει να πατήσετε.

Έτσι ο νόμος. Θέτουν όρια και να κατανοήσουν ότι η τραβέρσα απαγορεύονται. Ζητήστε βοήθεια αν χρειαστεί. Όχι μόνο έχετε πιο ευτυχισμένοι, αλλά όχι για να ξεκλειδώσετε στην πορεία εντυπωσιακό εσωτερικό σχεδιασμό.

Καλή τύχη.

Hey Doc,

Ως εκ τούτου, ο καλύτερος φίλος μου χτύπησε τη φίλη του στο πάρτι γενεθλίων της πρόσφατα.

Είμαι η μόνη στην ομάδα μας φίλων που πρέπει ακόμα να δέσετε τον κόμβο με την κοπέλα μου. Είμαστε μητρική για δύο σχεδόν χρόνια, και ξέρω ότι είναι. Θέλω πραγματικά να την παντρευτεί.

Πόσο καιρό - θα πρέπει να περιμένω μέχρι να μπορείτε να τους κερδίσουμε, χωρίς να κλέβει την παράσταση από τον καλύτερο φίλο μου; Δεν θα είμαι ένας γύπας της πρότασης και για πόσο καιρό -. Προτείνετε συνήθως;

Οι κλέφτες Thunder Anonymous

Σκέφτεστε για τα πράγματα πάρα πολύ, TTA. Ενώ η γιορτή δεν γίνεται να ορίσει άλλο πρόσωπο στο γάμο ενός άλλου προσώπου, είναι σαν την κοπριά, για παράδειγμα, σε κακή γεύση, τότε είστε πραγματικά κλέβει τίποτα από κανέναν. Το γεγονός ότι κάποιος δεν έχει την πρόθεση, πήρε την κατοχή μου αυτό το μπλοκ του χρόνου.

Πηγαίνετε στη φίλη του να προτείνει ΤΤΑ. Και αν κάποιος νοιάζεται, πείτε στο φίλο σας συμφωνείτε εμπνέει και σας κάνει να συνειδητοποιήσετε ότι ήταν η ώρα που έκανε το ίδιο.

Βεβαιωθείτε ότι ο γάμος σας δεν επικαλύπτονται.

Καλή τύχη.


Έχετε - έχετε ένα χοντρό ψήφισμα; Έχει - είχε πρόβλημα αφήνοντας τους εταίρους τους, έτσι ώστε να μην βλάψει; Μοιραστείτε. Σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια, και θα είμαστε πάλι σε δύο εβδομάδες στις περισσότερες από τις συνεδριάσεις ζητήματα της


Ζητήστε από τον Dr. Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη Kotaku συνάντηση που διοργάνωσε η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Έχετε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και Dating είναι από το κοινόχρηστο Amazon , το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

http: ... //www.amazon.com/New-Game-Geeks

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου