var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Μια καρτ-ποστάλ από τον ουρανό Όχι Man

Μια καρτ-ποστάλ από τον ουρανό Όχι Man

Nico,

Hey Boo! Απλά καρτ-ποστάλ σας , και είμαι πολύ ευτυχής να ακούσω. Μου λείπεις τόσο πολύ!

Ίσως γνωρίζετε ότι μου αρέσει να είμαι μόνη. Τούτου λεχθέντος, νομίζω ότι είμαι αρκετά εξερχόμενες και εξωστρεφής, αλλά τίποτα δεν αισθάνεται καλύτερα από ό, τι να κάνουμε στη βάρκα άνετα με ένα καλό βιβλίο, σωστά; Κάποτε διάβασα σταθμό και να σκεφτούμε για το τέλος του κόσμου. Ο φίλος μου Max (ξέρω, ξέρω, μιλάμε γι 'αυτόν όλη την ώρα) μου είπε ότι, ιστορικά, σε συνδυασμό με τις μεγάλες ανθρώπινες καταστροφές. Είναι ένα βιβλίο για το τι έπρεπε να αγοράσω προορίζονται, αλλά φαίνεται ότι κάθε φορά που κάτι πρέπει να επισκευαστεί πίστωσης, το ξέρεις; Τέλος πάντων, υποθέτω ότι θα μπορούσε να είναι ενδιαφέρουσα factoid. Ακόμα κι αν είμαι μόνος εδώ, μπορώ να μου δώσει κάποια άνεση.

Είμαι ευτυχής Big Mama σερβίρει καλό, ακόμα κι αν έτρωγε σκατά για μια δεύτερη κάπου σε έναν πλανήτη. Kick τα ελαστικά για μένα, εντάξει; Κανείς δεν αντιμετωπίζει τους φίλους μου επίσης. Ελπίζουμε να είναι κάποια αξιοπρεπή πνεύμα περίεργο ξένες ουσίες στον άνθρωπο για να σας πάρει σύντομα. Δεν έχει σκεφτεί, παρεμπιπτόντως ένα καλό όνομα για το σκάφος μου, αλλά ως Jet Pack σε ένα βουνό και φρέσκο ​​μπλε φτερά ανακαλύψει τα πάντα που μπορώ να σκεφτώ είναι η εξής: εγώ ότι το κορίτσι αγάπη "αγάπη, το μέλι, το μωρό." ,

Έφυγα από το σπίτι μου από ατύχημα υπάρχει μια στιγμή, ήμουν τόσο πρόθυμοι να εξερευνήσουν. Σχεδόν στο μικρό, βραχώδες φεγγάρι αλιεύονται τρομερή, ισχυρή πίεση θα κατέρρεε ότι σκέφτηκα στήθος μου. Αλλά τελικά κατάλαβα πώς να κάνει τους πυρήνες αλυσίδας και αγόρασε την αντιύλη και τώρα νιώθω ασταμάτητη.

Το σύμπαν είναι τόσο μεγάλο, το ξέρεις; Είχα ένα φίλο που είπε ότι σκέφτηκε ότι αν υπήρχε Θεός, θα είναι απογοητευμένοι. Νιώθω ακριβώς το αντίθετο. Δεν είναι ότι ένα τέτοιο όμορφο μεγάλο λάθος;

Προς το παρόν είμαι εθισμένος Noganeiurul κάλεσε σε ένα κρύο πλανήτη. Υπάρχει χιόνι σε σκόνη και όχι αρκετά έλατα παντού. Όσο μπορώ να πω ότι θέλω να πάρω μακριά από την πατρίδα μου, είναι σαν να προσπαθεί να αναδημιουργήσει όπου κι αν πάτε. Πάρτε την κόρη της Νέας Αγγλίας, αλλά ....

Αλλά ο ουρανός και η γη είναι ένα όμορφο τριαντάφυλλο, Προοίμιο υπάρχουν παντού ζώα, αυτά τα καταπληκτικά βουνά Ambling. Μέχρι τώρα, αυτό είναι όπου είμαι. Αύριο; Ποιος ξέρει.

Η αγάπη για πάντα,

Γκίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου