var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Ομολογιακών Kotaku!

Ομολογιακών Kotaku!

Είναι "Senior Εβδομάδα" για τη μητρική μας εταιρεία Gawker Media, το χρόνο για να γράψει αυτό που πραγματικά θέλετε να γράψετε , όμως, έτσι ώστε ιστότοπό μας έχουν κάνει για τα τελευταία 14 χρόνια. Ποια είναι η αφορμή; είναι να αγοράσετε ένα νέο πρόσωπο, κατά πάσα πιθανότητα μπορεί να γίνει πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια με ένα σχέδιο, προϋπολογισμού με Kotaku. Πριν το κάνουν, αφήνουμε τα μαλλιά μας λίγο Σήμερα έχω να ομολογήσω κάτι και ελπίζω όλοι θα έρθεις μαζί μου στην κατασκευή προσωπικών αποκαλύψεων, όπως τολμηρό (δεν είναι εύκολο για μένα, αν είδατε τις εικόνες.):

  • Δεν έχω ποτέ δεν τρελός για Sonic - πάει παιχνίδια.
  • Αρχίζω να πιστεύω ότι ο Kirby - σειρά είναι η δεύτερη καλύτερη τηλεόραση - Franchise είναι -.? Έντυπο από τον Mario Ναι Όχι; Γυμνή ψυχή εδώ, οι λαοί.
  • Προτιμώ πιέζει ένα κουμπί απελευθέρωσης ή αντιμετωπίζουν Sprint. Δεν είμαι οπαδός της εισόδου L3.
  • Εκ των υστέρων, μου αρέσει Assassins Creed Assassins Creed IV διανείμει μεγαλύτερη λύπη, και την υποστήριξη, το παλιό με το τελευταίο αντικαθιστώντας μας καλύτερα αποτελέσματα Παιχνίδια - λίστες , Και οι δύο είναι πολύ καλά παιχνίδια, αλλά ναι.
  • Μία από τις επαγγελματικές μου τύψεις Will Wright δεν εξηγεί τι ήταν καλό για Cubivore. Έκανα το καλύτερό μου.
  • Δεν μετανιώνω για τις εκθέσεις μας Αλλά εγώ δεν θα ήθελα να μιλήσω για τους προγραμματιστές της Ubisoft και Bethesda.
  • Δεν μπορώ να πω τι συμβαίνει στα περισσότερα e-αθλητισμό, αλλά, γαμώτο, εγώ προσπαθώ.
  • Μέχρι αυτό το Σαββατοκύριακο, το Kinect μου συνδέθηκε.
  • Παίζω πολλά παιχνίδια κάθε χρόνο, αλλά ποτέ δεν έχω παίξει το Half-Life.
  • Νόμιζα unboxing βίντεο άξιζαν, αλλά οι αναγνώστες μου έπεισε για το αντίθετο (ευχαριστώ, αναγνώστες!).
  • Τα περίσσεια αναμνήσεις μου συνδέεται με τα video games. Όπως Muhammad Ali μου πέθανε ότι σύντομα θυμήθηκε: Ω, ναι, η μόνη φορά που τον συνάντησα σε μια εκδήλωση στη Νέα Υόρκη, το πρώτο πράγμα που έπρεπε έξω να περιμένουν στην ουρά και ήταν για λίγα λεπτά, να στέκεται δίπλα σε μια κλειστή επιχειρηματικό παιχνίδι σε μία από τις τηλεοράσεις τους, έχει τεθεί σε λειτουργία στο βρόχο Wave Race 64η
  • Δεν θα έρθει πίσω και να παίξει μεγάλα παιχνίδια, γιατί είμαι επιφυλακτικός της νοσταλγίας και τραβά τόσο μεγάλη για να θυμόμαστε και να ανακαλύψουν έρθει και πάλι, ότι δεν είναι.
  • Πάντα να ρυθμίσετε το ρυθμιστικό στο εικονίδιο / λογότυπο / εικόνα περισσότερο από μια μικρή είναι ορατό.

Ugh. Νιώθω σαν ένα βάρος έχει ληφθεί από τους ώμους σας. Αγαπητοί αναγνώστες, θέλετε να μάθετε τον κόσμο;

UPDATE: Ας κάνουμε μια έρευνα για να διευκρινιστεί κάτι ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου