var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture
Στην πραγματική ζωή, φαίνεται από Jen Wang

Μάλλον το αγαπημένο μου είναι το επόμενο παιχνίδια χόμπι για τους ανθρώπους να διαβάζουν που αγαπούν και να κατανοήσουν. Και δεν μιλώ ιδιοκτήτη της Nintendo ιστορίες της δόξας για τον CEO δυσπιστία τους Crash Bandicoot ξεπεραστούν, ομιλούντα βιβλία για τους υπόλοιπους από εμάς million'm, οι οπαδοί των MMORPGs, οι προγραμματιστές αγωνίζονται ανεξάρτητη τοξικομανών παιχνίδι αυτο-μίσος, ο ενάρετος ηγέτες Allianz, απατεώνες και χρυσό 10 χρόνων κοπέλα στην πρώτη κονσόλα της κάλυψης.

Τα βιβλία που θα συμπληρώσετε συχνά επεκτείνουν τις "παιχνίδι" βιβλιοπωλεία στις παραδόσεις και την τέχνη, να ενισχύσουμε όλα στην υπηρεσία της αξιοπιστίας ενός franchise και τους οπαδούς τους, όπως. Αυτά τα βιβλία είναι μεγάλη, αλλά εννοώ εκείνους που είναι οι πιο κρίσιμες, ή τουλάχιστον να αντανακλάται στη βιομηχανία και τους οπαδούς τους. Εδώ είναι κορυφαία πέντε βιβλία μου για την κουλτούρα των video games. Προσθέστε το σχόλιό σας στα σχόλια!

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Proteus Παράδοξο του Nick Yee

Συντάκτης Nick Yee είναι ένα εικονικό σύμπαν κοινωνιολόγος που κάνει το πιο cool ποτέ, είναι (η πλέον λειτουργεί Quantic Casting ) του Πρωτέα Παράδοξο του "επαναστατική εξέλιξη. Δαίδαλος - Έργο " των ιστοριών και των δεδομένων περισσότερων από 35.000 παίκτες συγκεντρώνουν MMORPG πάνω από πέντε χρόνια , Εκεί περιγράψει τους οπαδούς MMORPG αγαπούν σε απευθείας σύνδεση, Φύλο Κάμψη avatars και το παιχνίδι από μια προσωπική οπτική γωνία. Ενάντια σε αυτά τα ανέκδοτα Yee χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγει για την επέκταση του ρόλου της σε απευθείας σύνδεση τάσεις. Η έρευνα εξετάζει το φράγμα URL IRL-Yee άνευ προηγουμένου με την ευαισθησία και το χάρισμα και να το συστήσω σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για τον πολιτισμό του MMORPG.

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Το Second Life Herald Peter Ludlow και Mark Wallace

Ludlow και Wallace μια εικόνα για την καθημερινή προσφορά ζωής σε απευθείας σύνδεση γύρω στο 2000 Sims και το Second Life για την καθημερινή χρονικό εικονική εφημερίδα τους The Herald Alphaville. Έστησαν καταυλισμό σε μια 2000s Ludlow και χαρτί ΔΣΜ γοτθική εκκλησία Wallace πλάθουν ιστορίες για απατεώνες του κυβερνοχώρου και της μαφίας εικονικό οίκους ανοχής Ludlow ισχυρίζεται ότι συνελήφθη από τις ανώτερες αρχές. Αν το χαρτί κινείται προς το Second Life, το οποίο είναι στην πραγματικότητα, όταν ακολουθεί το χάος. Θα το συνιστούσα σε κανέναν περιέργεια για τη σκοτεινή πλευρά των εικονικών κόσμων και πώς να σκάψουν.

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Στην πραγματική ζωή, από τον Cory Doctorow και Jen Wang

Ένα - είναι μια κωμική - μυθιστόρημα, αλλά το γράψιμό του (Cory Doctorow στυλ) είναι εξαιρετικό στην πραγματική ζωή, σε περίπτωση ενός εφήβου με make - up MMO Coarsegold στο διαδίκτυο και την ίδια στιγμή ακολουθεί με γεωργό. μυστηριώδη κινεζική χρυσό. Ο αγώνας του για την ταυτότητά τους και την ατομική ηθική στη λάμψη του επαγγέλματός του για να διατηρήσει και να ασχοληθεί με την πραγματικότητα της λειτουργίας της εικονικής εργασίας στην Κίνα είναι μια δύσκολη και συναρπαστική ιστορία τυλιγμένη σε μια μεγάλη τέχνη. Έχω όλα συστήσω βασικά, αλλά κυρίως όσους ενδιαφέρονται για τη γεωργία χρυσό ή μια γυναίκα να είναι online.

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Οι γυναίκες στην την ανάπτυξη του παιχνιδιού , edited by Jennifer Brandes Hepler

Ευτυχώς ο σεξισμός κατά των γυναικών στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών λαμβάνει εκτεταμένη κάλυψη από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Αλλά ακούσει από πρώτο χέρι προγραμματιστές θηλυκό παιχνίδια, καλλιτέχνες και δημοσιογράφοι είναι εντυπωσιακή: το αρσενικό - τομέα που κυριαρχείται, οι γυναίκες παρενοχλούνται, να υποτιμήσει και αποξενωμένοι, ή ακόμα και εντελώς αποθαρρύνονται από το να παίζει επαγγελματικά σε όλες τις γυναίκες να παίξουν στο παράθυρο ανάπτυξη του παιχνιδιού των γυναικών όπως την εργασία. Brianna Wu, Megan Gaiser και η Jane Ng παίξει, πολέμησε (και εξακολουθεί να πολεμήσει) μέσω του απατεώνες - σύνδρομο και συνεχή παρενόχληση. Το βιβλίο εξανθρωπίζει τη δυσχερή θέση των γυναικών αυτών, αλλά να τους ενθαρρύνει να γιορτάσουν την επιτυχία τους. Έχω ελέγξει μου Προτείνουν τον περασμένο μήνα και το βιβλίο για τις γυναίκες, θεωρώντας ότι είναι το παιχνίδι ως επάγγελμα και ανδρών στα παιχνίδια που θέλουν συμμάχους.

Πέντε μεγάλες ταινίες GameCulture

Video Games για τα άτομα , που δημοσιεύτηκαν από Merritt Kopas

Bramante αλλάξει τα βιντεοπαιχνίδια ή όχι. προγραμματιστές παιχνιδιών (Α + και την προσωπικότητα Twitter ) Merritt Kopas και του καταλόγου των πάνω από δύο δωδεκάδες παιχνίδια - Εργολάβοι και συγγραφείς, βουτιά σε ό, τι αυτό το ελεύθερο να χρησιμοποιεί, προσιτή πλατφόρμα ανάπτυξης εκδημοκρατιστεί Παιχνίδια - βιομηχανία. Το βιβλίο υπενθυμίζει την ανάπτυξη του νήματος περιθωριοποιημένων ως κίνηση σχεδιασμό του παιχνιδιού και της γραφής παραδοσιακά στην περιοχή για να ανοίξει. Kotaku δική MacLeod Riley και Patricia Hernandez συμβάλλουν επίσης. Θα ήθελα να συστήσω γραπτώς και συγγραφείς που ενδιαφέρονται παίκτες ενδιαφέρονται για το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου