var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Γεια σας, σκύλες

Γεια σας, σκύλες
Τα παιδιά μου δεν θα διστάσει να τρέξει σε αγόρια του.

Να μ 'αγαπάς ή το μίσος μου, είστε όλοι ακόμα να μιλάμε για τον εαυτό μου. Το όνομά μου είναι Γκίτα Jackson και θα είμαι φιλοξενούμενος του για τον επεξεργαστή Σαββατοκύριακο. Αυτό είναι σωστό, είμαι εδώ, είμαι αστείος και είμαι στη μέση μιας υπαρξιακής κρίσης (περιμένετε, σκατά, δεν νομίζω ότι είναι ο τρόπος που πηγαίνει).

Όσο για το τι πρέπει να αναμένεται, δεν είναι σίγουρος. Είμαι ο αναπληρωτής αρχισυντάκτης της πάστας κωμωδία και ραβδί - παιχνίδια , γι 'αυτό το ήμισυ - τρόπος χώρα videogame σήμερα. Θα ήθελα να δω πώς τα παιχνίδια συνδέονται με τον πολιτισμό γενικότερα, για την οποία θέλω να ακούσω πώς η αδελφή σας να αισθανθεί για Britney Spears iPhone παιχνίδι, θέλω να μάθω πώς η μητέρα σου παίζει Pokemon Go. Πραγματικά εγώ αγάπη είναι στη διαδικασία της γραφής. Μου αρέσει λόγια, μου αρέσει να χρησιμοποιήσετε, μου αρέσει να πάρετε μια βαθιά βουτιά στην πισίνα του μικρολεπτομέρειες και να επιστρέψει με μια έντονη συναισθηματική εμπειρία και να το μοιραστείτε με όλους. Υπάρχουν πολλές καταδύσεις, όπως το δικό μου κότσια να μου πείτε επιτρέπουν το μέλλον τους. Τέλος πάντων, η μπάντα μέσα από ό, τι ένα πραγματικά μαγευτικό Σαββατοκύριακο. Είναι ο κόσμος μου, το μόνο που ζουν σε αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου