Το 2013, ο Lionel "Seith" Γαλλικός τράβηξε την προσοχή μας
Το πνεύμα μιας ιστορίας είναι μια δράση - RPG με Stealth - Τήλο, Bard ποντικοειδής σε έναν κόσμο που κατοικείται από ζώα. Το παιχνίδι αρχίζει με το μικροσκοπικό Τροβαδούρος κλειδωμένη σε έναν αρουραίο στη φυλακή διατηρούνται. Μια μυστηριώδης ευεργέτης του το κλειδί για διαφάνειες κελί του. Τότε μου τσιρίζουν για πέντε λεπτά στη σειρά για να δούμε σε αυτό το ποντίκι. Απλά κοιτάξτε.
Δεν είμαι πολύ του stealth παιχνίδια συνήθως, αλλά εργάστηκε κάτι σχετικά με αυτή τη ρύθμιση και τι είδους ήρωας για μένα. Τα ποντίκια κρύβονται. Τα ποντίκια που εκτελούνται. Είναι ό, τι κάνουν. Τα ποντίκια επιλύσει επίσης τα προβλήματα του είδους της περιπέτειας με τα κόπρανα κατά την οποία τα πλήκτρα κρεμαστεί στην πόρτα της φυλακής. Μερικές φορές ρίχνουν μπουκάλια σε αρουραίους. Είναι απολύτως φυσικό.
Ή λιγότερο φυσικό σε έναν κόσμο που έχει ρίξει ένα κομμάτι του Μπράιαν Ζακ Redwall σειρά με κάποια NiMH. Lionel γαλλικός, ο οποίος εργάστηκε σε διάφορα προϊόντα animation, μεταξύ άλλων, ως σκηνοθέτης κινουμένων σχεδίων σχετικά με το Lorax και Despicable Me, είναι ουσιαστικά το κλασικό 2D animation αγωγού σε ένα 3D κόσμο, και λειτουργεί πολύ καλά.
Έπαιξε πολύ καλά. Οι έλεγχοι είναι ομαλή, η κίνηση είναι πολύ καλή. κατεύθυνσης σήματα ήχου, η τέλεια ισορροπία μεταξύ της απειλής και των παροχών, η οποία βοηθά στην πρόληψη χωρίς μείωση παράξενη φρουρούς αρουραίου παρουσία της Τήλο.
Συνολικά, πρόκειται για ένα αξιόλογο έργο, κυρίως επειδή ήταν σε μεγάλο βαθμό ένα έργο ενός ανθρώπου, με πρόσθετη βοήθεια για τη μουσική, την ιστορία και κάποιο κωδικό.
Το πνεύμα της ιστορίας είναι τώρα διαθέσιμη σε Fast ατμού όπου ελπίδες γαλλικός Fundraising συνεχίζει το παιχνίδι κάτω από το τέντωμα για να φέρει. Ο στόχος εξακολουθεί να είναι να έχουμε μια πλήρη έκδοση για PC και Xbox One φέτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου