var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Δεν κάνω κάτι εντελώς έξω από αυτό, αλλά θα ήθελα να πάρει εντελώς & nbsp? Το παιχνίδι του παιχνιδιού για το σκοπό αυτό

Δεν θέλω κάτι εντελώς έξω για να το κάνω, αλλά θα πρέπει να αντικατοπτρίζει πλήρως την ανάπτυξη του παιχνιδιού για την επίτευξη του στόχου αυτού επιτυγχάνεται

Κοίτα, έχω συνειδητοποιήσει ότι η παρακολούθηση ήταν για να παίξετε το παιχνίδι Το σύστημα είναι ελαττωματικό . Όταν έρχεται με τον ίδιο, σε γενικές γραμμές, είμαι χαρούμενος όταν η ομάδα μου κέρδισε. Αλλά έλα, εδώ είναι μερικά σκουπίδια.

Από την αρχή του παιχνιδιού σε μια σειρά Rey, έγραψα το μισό της αντίπαλης ομάδας κάτω:

Η ομάδα μου κέρδισε τελικά, και ότι η ανάπτυξη του παιχνιδιού; Πατήστε για να αυξήσει την τελική τιμή Junkrat ελέγχου για την ανόητη ελαστικά του σε μια μεγάλη ομάδα των εχθρών. Όχι αγάπη για μένα και Reinhardt μου, γιατί , φυσικά , δεν ήταν .

Μικρή σημασία έχει. Δεν έχω καμία μεγάλη υπόθεση να κάνει με αυτό. Εντάξει.

Είναι αρκετά καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου