var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Pokemon Go προειδοποιεί στο τηλέφωνό σας, έτσι μπορείτε να πάτε ως άνθρωπος

Pokemon Go προειδοποιεί στο τηλέφωνό σας, έτσι μπορείτε να πάτε ως άνθρωπος

Έχω ένα ρολόι. Είναι εδώ ... κάπου σκονίζονται επειδή είναι άχρηστο αν έχω το τηλέφωνό μου στην τσέπη μου. Δηλαδή, αν υπάρχει κάτι πειστικό το Ιούλιο του 2016 μου να προσπαθήσω να το χρησιμοποιήσετε ξανά, Pokemon GB.

Πρόκειται για μια εφαρμογή στο Play Store ονομάζεται PokeDetector ότι με το παιχνίδι ένα SmartWatch Android Φορέστε Ταιριάζει σε αρχηγούς να δώσουν, αν. Στη Pokémon

Βασικά, είναι ένα άτυπο σύστημα προειδοποίησης σημαίνει ότι θα κρατήσει το παιχνίδι τρέχει στην τσάντα και να ενημερωθούν για τον καρπό, αντί ταφεί το πρόσωπό της μέσα από τους δρόμους με τα πόδια στην οθόνη του τηλεφώνου τους.

Σημειώστε ότι η εφαρμογή χρησιμοποιεί το ανεπίσημο κωδικό Pokémon GB, οπότε υπάρχει η πιθανότητα ότι ο λογαριασμός σας μπορεί να ανασταλεί, εφόσον συλλέγονται ποτέ. Για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα, σας συνιστούμε τον προγραμματιστή που μπορείτε να συνδέσετε ένα ομοίωμα - λογαριασμό PokeDetector με / δευτερεύουσα κατά τη διάρκεια το ίδιο το παιχνίδι - με κύρια κατεύθυνση της? το ίδιο ωοτοκίας Pokémon να πάρει ούτως ή άλλως γύρω σας, δεν πειράζει πραγματικά.

Έχει επίσης μια λειτουργία χάρτη, αν θέλετε να δείτε τι είναι έξω από την άμεση περιοχή σας.

Pokemon Go προειδοποιεί στο τηλέφωνό σας, έτσι μπορείτε να πάτε ως άνθρωπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου