var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Επικοινωνήστε με ένα επιχείρημα ένα σύγχρονο κλασικό Bloodborne

Επικοινωνήστε με ένα επιχείρημα ένα σύγχρονο κλασικό Bloodborne

Αν και είναι το καλοκαίρι στη μέση, έρχεται πολλά εντυπωσιακά παιχνίδια. Όπως ήταν αναμενόμενο, επίσης εγγράφως υπάρχουν πολλά απίθανα παιχνίδια για να. Δεν ξέρω τι να ελέγξετε; Αξίζει να διαβαστεί ο οδηγός σας.

Γεια σου, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το

Επικοινωνήστε με ένα επιχείρημα ένα σύγχρονο κλασικό Bloodborne

Παρακολουθήστε και μπορεί πιθανόν οι διαφορετικούς χαρακτήρες στα παιχνίδια ρίξει καύχημα, αλλά προτείνει Ana Blizzard δεν έχει συμβεί ακόμη. Όταν μιλάμε για «διαφορετικότητα» στα video games, συχνά έχουμε επικεντρωθεί σε ένα περιορισμένο σύνολο χαρακτήρων ... στα νιάτα του. Deyo Nico έχει ένα μεγάλο επιχείρημα για την ηλικία της Ana είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε ό, τι τους κάνει ενδιαφέρουσα.

Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το κομμάτι:

«Η συχνότητα των ηλικιωμένων γυναικών, ιδιαίτερα εκείνων που έχουν χρησιμοποιήσει το ίδιο επίπεδο συμπεριφοράς μάχης από τους άνδρες συναδέλφους τους, είναι ιδιαίτερα χαμηλή στο παιχνίδι, όχι μόνο προνόμιο της Blizzard. Ο αριθμός των ανθρώπων που μπορούν να παίξουν είναι. Ακόμη χαμηλότερα από ότι μπορούν να σκεφτούν, όχι των λίγων. - ένα στην κορυφή του κεφαλιού μου "κεντρικό" Gladstone (Invisible Inc.), Flemeth (Dragon Age) Ολίβια και ο Δρ Karin Chakwas (το Mass Effect), έτσι ώστε κάποιοι άλλοι γυναικείοι χαρακτήρες μεγαλύτερης ηλικίας Ana είναι σημαντικό γιατί όταν ζητήσαμε την υποδοχή των διαφόρων γυναικείων χαρακτήρων στα video games, τα οποία περιλαμβάνουν μόνο τις γυναίκες όλων των ηλικιών και τύπων. Δείτε τις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας άτομα με πολύπλοκες ζωές και όχι μόνο ενδιαφέρον, είναι ενδιαφέρουσα και ρεαλιστική, αλλά είναι κάτι που το κοινό θα μπορούσε να δει στον εαυτό τους. ένας καλός αριθμός των γυναικών στο Twitter είπε ότι οι άνθρωποι βλέπουν τόσο ενθουσιασμένος σχετίζονται με την Ana τόσο εντυπωσιακό ήταν καλό για ήταν λίγο μεγαλύτερο από ό, τι στην ουσία παίκτης "τυπική". "

Επικοινωνήστε με ένα επιχείρημα ένα σύγχρονο κλασικό Bloodborne

2016 ήταν μια ξεχωριστή χρονιά για τα παιχνίδια όπου συνεχώς αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο στην κατασκευή. Είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο δεν είχα επιστρέψει και πάλι μεταδίδονται δια του αίματος. Επιπλέον, έχω να Bloodborne αλλά πάμε να εκτιμήσουν τόσο πιο πολύ μου. Σε αυτό το σημείο, μου αρέσει πραγματικά καλύτερα από τις αρχικές σκοτεινή ψυχές! Τουλάχιστον τα δύο συνδέονται. (Επιπλέον, το δεύτερο εξάμηνο του Dark Souls σκουπιδιών, ενώ το Bloodborne δεν είναι.) Πλούσιο Stanton έγινε εμμονή με το παιχνίδι σε τέτοιο βαθμό ώστε του χρόνου, αλλά το κάνει για την αναζήτηση για έναν καλό χρόνο (και θα έπρεπε να είναι ο λόγος) να πάει.

Εδώ είναι ένα απόσπασμα από το κομμάτι:

«Όταν συνειδητοποίησα ότι έχω άδεια μεταφερομένων από το αίμα μου, γιατί αυτός ο κόσμος με μερικές από ψυχή μου έχει λίγο περισσότερο απήχηση. Η Yharnam Pierre έχει έρθει να συμβολίσει αυτό, και σύντομα παρέμεινε στο κεφάλι μου, οι αναλογίες δεν αυξάνεται κάθε ημέρα είναι ένα βασικό στοιχείο -. ασυνήθιστο για το παιχνίδι, το οποίο δεν έχει καμία λειτουργία. - αλλά είναι ένα είδος τόξου ενός κλειδιού, και περισσότερο από αυτό, η μνήμη ενός μαχητή ξέρω εκεί για αιώνες, αλλά η πρόκληση για να φτάσετε στο κάτω μέρος της μπουντρούμι κυπέλλου λαβύρινθο μια προαιρετική πεζοπορία ήταν μια βροχερή μέρα του έργου. Δύο παιδιά σημαίνει λιγότερο χρόνο για να παίξει λίγο, γι 'αυτό τώρα ή δεν υπήρξε ποτέ.

Μια κοινή ιδέα για τα παιχνίδια είναι ότι μπορεί να ολοκληρωθεί - ολοκληρωθεί, ταχύτητα ρολογιού, platinumed οτιδήποτε άλλο - και να βάλει στην άκρη, ακόμα και αν μία από τις ιδιότητες, η τιμή είναι πολύ να παίξει και πάλι. Ο ορισμός της τελευταίας είναι τόσο εξελιγμένα ελέγχους και ένα δεδομένο πυρήνα είναι Moveset παιχνίδι. Το παιχνίδι δεν είναι πόσο καιρό θα μπορεί να παίξει, αλλά αν θέλετε να. "

Αν κάνετε κλικ, θα παίξει

Ω, και αυτά τα άλλα πράγματα

  • Tom Francis υποστηρίζει ότι μας λείπει το σημείο του VR: αυτό είναι ο έλεγχος, δεν κατάδυση.
  • John Scalzi παρέχονται μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες στο Twitter απαγορεύει Γιαννόπουλου.
  • Bhernardo Viana πήρε μια πιο προσεκτική ματιά σε ένα χαμηλό χαρακτήρα - εκτιμάται Pokemon: η μητέρα σου.
  • Rapp Alison χρησιμοποίησε τη δική της εμπειρία της Nintendo λαμβάνεται ως μια ευκαιρία να μιλήσει για την πρόσφατη απαγόρευση του Twitter.
  • Chris Kohler προειδοποιούνται να λαμβάνουν πολλές ώρες μακριά από το Pokemon Go, και πώς να το πω πολύ λίγα για το Nintendo και κινητά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου