var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Pokemon Go με βοήθησε κοινωνικό πρόσωπο άγχος μου

Η πρώτη φορά που έπαιξα Pokemon Go, φοβήθηκα. Charmander εμφανίστηκε στην πόρτα των γειτόνων γκαράζ μου, και όπως πλησίασα, θα μπορούσα να ακούσω τους ήχους που προέρχονται από το εσωτερικό. Μουσική. Οι άνθρωποι μιλούν και γελούν, κοινωνικοποίηση. Τα σημάδια της ζωής.

Όταν απεγνωσμένα αγγίξει ένα νεύρο στο Pokeballs περίγραμμα γύρω από Charmander, συνέτριψε τις εικόνες στο μυαλό μου, τι θα συνέβαινε αν κάποιος άνοιξε την πόρτα του γκαράζ. Μάλλον θα θέλετε να ξέρετε τι έκανε. Έχω να δώσω εξηγήσεις. Με την παρουσίαση. Για ένα άτομο. Με ένα στόμιο και τον εγκέφαλο και τα μάτια και τα μαλλιά.

Μην με παρεξηγείτε: Μου αρέσει να είναι γύρω από τους ανθρώπους, αλλά εγώ psych εαυτό μου σωστά. Αν δεν είμαι στη διάθεση, η θέα περιστρέφεται στο στομάχι μου ένα καζάνι ανήσυχο πεταλούδες, από τα οποία να φωνάξει το καθένα σε μια όμορφη μικρή φωνή πεταλούδα και εμετό ρυθμό.

Στη χειρότερη περίπτωση, το αποτέλεσμα του γκαράζ πιθανόν να μην ήταν δύσκολο να λυθεί. "Δεν νομίζω να σας ακούσουμε, ναι!" Θα έλεγε. "Έχω παίξει μόνο αυτό το ανόητο Pokemon παιχνίδι που έχει πάρει σήμερα τον κόσμο από τη θύελλα." Θα μπορούσε ακόμη και να γίνει ένας φίλος, όταν ο γείτονάς μου, όπως όλοι οι άλλοι στη Γη, είναι να παίξει το παιχνίδι.

Αλλά μερικές φορές ανήσυχοι άνθρωποι δεν μου δίνουν μια ορθολογική ή εύκολο να ελεγχθεί είναι. Είναι το είδος των πράγμα που θα αναδιαρθρώσει την ημέρα μου. Ξοδεύουν πολύ χρόνο και μόνο στο δικό μου το κεφάλι, αισθάνομαι πιο άνετα. Έχω επίσης πολλά για την κοινωνικότητα του Internet, όπου τα πράγματα δεν αισθάνονται τόσο τρομερά αμέσως. Μερικές φορές ακόμη και εγώ τα πάντα για τους ανθρώπους που ηρεμεί αρκετά για να περάσουν λίγο χρόνο με τους ανθρώπους που κρατούν κοντά μου. Φαίνεται πιθανό άβολα. Πρέπει να ζητήσω συγγνώμη περισσότερο.

Τις περισσότερες φορές σε δύο κοινωνική εργασία ή πολύ διαφορετικούς τρόπους και τη λειτουργία της κοινωνικής ενεργοποίησης έχει ένα βαθμό ελέγχου που δεν έχουν πάντα να κάνουν.


Η πρώτη φορά που δοκίμασα, είναι χάλια για να πιάσει ένα Pokemon Go Zubat. Ήμουν σε ένα πολυσύχναστο δρόμο στο Σαν Φρανσίσκο την Παρασκευή το βράδυ, και το μικρό μπλε τρύπα κώλο με ένα μικρότερο κώλο για ένα στόμα τρέμοντας όπως Muhammad Ali καταδίκασε.

Pokemon Go με βοήθησε κοινωνικό πρόσωπο άγχος μου

Όταν έχασα για να Pokeball Pokeball, έχουν πει περαστικούς τα πράγματα όπως: ". Ω άνθρωπος, παίζουν το Pokemon" φαινόταν χαρούμενος, και ήθελε να "ναι μιλάμε Haha," τότε νομίζω ότι η μεγαλύτερη συγκόλληση απάντησε και πάλι, τα νεύρα μου έσπασε όπως το γυαλί σε ένα συμπιεστή απορριμμάτων και στόχος μου είναι να γίνουν χειρότερα. Δεν θέλω να μιλήσω γι 'αυτούς. Δεν θέλω να το δω να αποτύχει.

Προσπάθησα κατά το ένα πέμπτο άτομο να μιλήσει για μένα, μου είπε: «Γάμα» και να φύγει.


Μετά από μια κατηγορία τραγουδιού την περασμένη εβδομάδα τελείωσε, βρήκα στο κέντρο του Σαν Φρανσίσκο. Δεν οδήγησε όλο το δρόμο της επιστροφής στην αγορά κατά τις ώρες αιχμής, έτσι αποφάσισα να περάσουν λίγο χρόνο εξετάζοντας Pokemon σε ένα πάρκο.

Περπατώντας στο πεζοδρόμιο κάτω, είχα το τηλέφωνό μου μαζί μου κάρφωσε σχεδόν στο πόδι. Δεν ήθελε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι έπαιξα όταν ήθελε να μιλήσει. Είναι προσεγγίζεται από έναν ξένο που θέλει να ξέρει πώς να μιλήσουμε για τον Θεό, τι (αλλά πιθανότατα Pokemon) είναι ένα σενάριο τρόμου για μένα. Ο φόβος μου είναι πολύ πιο νικηθεί αν έχω να κάνω τη δική μου άποψη, η απόφαση, η οποία απηύθυνε έκκληση για μένα και για ποιο λόγο. Παίξτε Pokemon Go ως προς το, κατά τη διάρκεια μιας αλεξικέραυνο για Smalltalk τη σειρά του το περπάτημα τυχαία.

Όταν ήρθα στο πάρκο, είδα αρκετούς ανθρώπους έξω θέλγητρα. «Εντάξει», είπα, «Αυτή είναι η ευκαιρία μου, μερικές καλές στιγμές των Pokemon και να συμμετάσχουν άτομα με τους δικούς μου όρους για να πιάσει." Θα μπορούσατε να τους πάρει, αν το ήθελα, και είχαμε μια συνομιλία. Πλησίασα το πρώτο δέλεαρ και, έκρηξη, 300 CP Pidgeotto. Έχω να φέρει το κάθαρμα σκατά και το όνομα "Big Bird" με Pidgey μου ( "Bird") και Pidgeot ( «μεγαλύτερο πουλί") σύμφωνα. Μέχρι τώρα τόσο καλός. Όλα πήγαν όπως είχε προγραμματιστεί. Έμεινα παρά την αυξητική τάση των πεταλούδων που λείπουν.

Pokemon Go με βοήθησε κοινωνικό πρόσωπο άγχος μου

επόμενη Pokestop μου ήταν ένα μεγάλο άγαλμα με ένα μικρό ποσό στη βάση αυτά συλλέγονται, οδηγείται από ένα δόλωμα. Κουβέντα ζωηρά για το παιχνίδι, απλά να μιλούν μεταξύ τους και να έχουν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Στάθηκα κοντά στο κάτω μέρος του ένα κοντινό σκάλα και πήρε μια βαθιά ανάσα. Πήρα λίγο Pokemon. Κάθε φορά που είπα: "Εντάξει, τότε μιλούν μια πιο Pokémon και μαζί τους."

Μίλησα με αυτούς.

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχω chickened μιλώντας από τους ανθρώπους που πραγματικά ήθελε να μιλήσει, και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα διαρκέσει πολύ. Νομίζω ότι έχουν αποτύχει, όταν αυτό συμβαίνει, γιατί δεν ήταν σε θέση να πάει αρκετά μακριά στο μυαλό μου για να φτάσει την κατάσταση της κανονικής ανθρώπινης λειτουργίας. Όλα γύρω μου ήταν να διασκεδάζουν, να κάνουν νέους φίλους, και όλα τα άλλα θετικά πράγματα Pokemon Go φαίνεται να υπόσχονται. Λιγότερο. Keep it up, yo.


Μετά συνειδητοποιώντας ότι εγώ δεν θα το πω σε κανέναν, αποφάσισα να πάω για λίγο. Βόλτες είναι καλό για να μην αποκαλύψει κάποιες πληροφορίες. Αλλά: «Εγώ πάω για περισσότερες είναι" είναι κάτι που είπα στον εαυτό μου πάντα ότι εγώ, καταδίκασε μόνο παταγωδώς στη διαδρομή σε αποτυχία. Πίστωση όπου η πίστωση είναι, ο άνθρωπος που εφηύρε τις βόλτες: Αυτή η μαλακία είναι πραγματικά σαφές κεφάλι. Αυτό το άτομο είναι μάλλον νεκρός, αλλά εγώ στοίχημα πέθανε σε μια πραγματικά καλή υπερκείμενου χώρου.

Ξοδεύω πολύ χρόνο στο κεφάλι μου, αλλά όλα σε όλους, είμαι για να γράψει ή να διαβάσει ένα άρθρο ή να ακούσετε είχε ένα podcast ή θα το έκανα ποτέ στη σύνθεση της επόμενης πόδι τιτίβισμα μου. Πήγαινε Pokemon τόσο ηλίθιοι είναι ότι δεν έχω καμία θέση για να σκεφτούμε πώς θα απερίσπαστη το περπάτημα σε όλη την περιστασιακή ταινία μια Pokeball.

Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει μια αίσθηση της κοινότητας. Κάθε φορά που κοίταξα στον περίπατό μου στο πάρκο στην οθόνη μου, που ήταν από τους άλλους ανθρώπους γύρω μου πολύ καλά. Είμαι μεγάλος οπαδός της κοινωνικοποίησης ατμόσφαιρα, άλλοι επικοινωνήστε χωρίς άμεση συμμετοχή, λιγότερο απομονωμένη. Για μένα Pokemon Go λειτουργεί ως επέκταση.

Ενώ το περπάτημα, πήγα μια γυναίκα που έπαιξε το παιχνίδι σημαντικά. Εμείς χαμογέλασε, και ήταν ωραία. Αυτό δεν ήταν μια μεγάλη στιγμή της αλλαγής της ζωής, αλλά δεν χρειάζεται να είναι. Μερικές φορές αναγνωρίζεται αρκετά, μια στιγμή της ανθρώπινης σύνδεσης που δεν απαιτεί μένα να το κρατήσει, μην μου ζητάτε να είναι κάποιος δεν είμαι.

Αν και είχα συχνά με τους φίλους σας σε αυτό το πάρκο, ποτέ δεν είχα πραγματικά κοίταξε γύρω και πήρε όλα πριν από το. Αυτή τη φορά, όμως, να δώσουν προσοχή στους τρόπους και τις απόψεις, όλα τα μικρά μάτσο άνθρωποι παίρνουν μόνο για να εργαστούν ή να παίζουν με τα σκυλιά τους. Μερικοί άνθρωποι είχαν φέρει ένα piñata, και τολμώ να κοιτάτε τους ανθρώπους ανοίγει παλαβό ένα piñata μαζί και να μην πάει με ένα ανόητο χαμόγελο στο πρόσωπό του.

Πήγα στο σπίτι εκείνη την ημέρα με την υψηλότερη από ό, τι είχε φαντάσματα μου τις τελευταίες εβδομάδες. Αντί να αισθάνεται σαν μια αποτυχία, ανακάλυψα έναν νέο τρόπο για να περνούν το χρόνο μου όταν δεν είμαι σε μια περιοχή της κοινωνικής πρόνοιας.


Ρώτησα τους φίλους που μοιράζονται το μυστικό μου φόβος ότι τα κεφάλια των ανθρώπων να εκραγούν στα δόντια και αποκεφαλίστηκε προσέγγιση του Pokemon GB Ένας φίλος, όταν ρωτήθηκε αν Pokemon να πάει από το εξυπηρετικό σπίτι, είπε -. Είπε, "λίγο όταν βλέπω ότι κάποιος έχει στήσει παγίδα στο τοπικό πάρκο σκυλιών, για παράδειγμα, βρήκα τον εαυτό μου για πάντα για να πάει πεζοπορία πλην πιάσει τίποτα Pokemon λόγος είναι καλό ..! είμαι σίγουρος ότι έχω αναπτύξει ένα ελαφρύ μαύρισμα να πάει αυτή την εβδομάδα. "

Πώς ήταν για μένα, ακόμη και αν, στην πραγματικότητα, η κοινωνικοποίηση είναι μια άλλη ιστορία.

"Πολλοί παίκτες Pokemon Go φαίνεται να μιλήσει, να επικοινωνήσει με άλλους παίκτες IRL, να λάβει με ξένους Teaming Απέναντι από το γυμναστήριο, να κάνουν φίλους, αυτό το είδος του πράγματος. Αυτό δεν σημαίνει ότι ό, τι κάνω», μου είπε , «Όταν παίζω με το Ι - .. Λοιπόν, στην πραγματικότητα το είδος του χρυσού σε κάποιον σε μένα και με ρωτάτε για την πορεία Pokemon συνέβη έτσι κι αλλιώς, και δεν είμαι σίγουρος τι μπορώ να πω ναι, έχουμε ένα κοινό συμφέρον; yay; "

Pokemon Go με βοήθησε κοινωνικό πρόσωπο άγχος μου

"Η ανησυχία μου είναι η πρόσθετη στρώση με μια κοπέλα, να είναι λεπτή σε μια πόλη όπου δεν αισθάνομαι ιδιαίτερα ασφαλείς», είπε, ένα στρώμα επιπλοκή να προσθέσω ότι μου αρέσει ένα αγόρι μεσαίου μεγέθους, don ' t δράση. «Θα ήθελα πολύ να δείτε περισσότερες της γειτονιάς μου που βρέθηκαν από Pokestops επίσκεψη, αλλά φοβάμαι να περιπλανηθεί πολύ μακριά από την οικεία περιοχές μόνο. ​​Ήμουν ξυλοδαρμό, ενώ παίζει Pokemon, εγώ catcalled. Νιώθω απίστευτα ευάλωτη."

«Τις προάλλες σε ένα σταθμό Pokestop λίγα ηλικία ατομική κολέγιο με ρώτησε τι έχει αλιευθεί στη ζώνη Pokemon είχε πριν σε τραχιές αστείο για μένα" go απροστάτευτα », επειδή το iPhone μου κάνει και ο καθένας να το χρησιμοποιήσει. Είναι λίγο ήταν πρόχειρη. Ευχαριστώ για τα παρόμοια, είναι νέες περιοχές όταν είμαι εξερεύνηση με τους φίλους, και εγώ δεν παίζουν τη νύχτα, αν και θα το έκανα. "


Υπάρχουν μερικές μέρες που έχω παρακολουθήσει ένα κόμμα Pokemon GB σύνθημα. Μερικοί από τους φίλους μου, τους δύο DJs, που διοργανώθηκε στο τελευταίο δευτερόλεπτο, αλλά εκατοντάδες άνθρωποι ήρθαν έτσι κι αλλιώς. Φώτα. Μουσική αυξομειούμενης. Δόλωμα κυλούσε όπως το κρασί, ενθαρρύνω εύλογη Ιδέα για ένα νέο Pokemon, η οποία "είναι βασικά ένα μεγάλο ol μπουκάλι κρασί με τα μάτια. Ήταν μια ηδονιστική γιορτή του ένα παιχνίδι που έχει συλλάβει εκατομμύρια καρδιές διάρκεια της νύχτας.

Και ήταν λίγο καταθλιπτικό. ίσως τρεις νέους ανθρώπους που γνώρισα εκείνο το βράδυ? Διαφορετικά, ήταν μια παράξενη εμπειρία αντικοινωνική. Αντ 'αυτού ο χορός ή το περπάτημα ή την ομιλία, οι περισσότεροι άνθρωποι βάζουν ένα χώρο και κοίταξε για τα τηλέφωνά τους για να προσευχηθούν ότι τα επόμενα Pokegods το buzz άλλο θα σηματοδοτήσει την άφιξη του κάτι σαν πόρνη Doduo.

Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε αρκετά τι παράγει με σε όλα όσα κάνουμε. Πηγαίνετε Pokemon ένα περίεργο συναίσθημα, ανθρώπινη αλληλεπίδραση είναι παρόμοια, αλλά δεν ήταν. Είναι ένα παιχνίδι που μπορεί να απομονωθεί και ενωτική, ακόμα και αν είστε ένας από τους εκατοντάδες.

Χάρηκα που σε συνθήκες περιβάλλοντος για να κοινωνικοποιηθούν με Pokemon Go, αλλά δεν θέλουν να συναναστρέφεστε με τους ανθρώπους με απ 'ευθείας. Pokemon Go ήταν να χαλάσει την αποθάρρυνση, όταν είχε τελειώσει.


Σε μια πρόσφατη νύχτα Push βόλτα γύρω από τη γειτονιά μου, σκέφτηκα πολλά πράγματα που με έκανε να δυστυχισμένος τον τελευταίο καιρό. Η αβεβαιότητα για το μέλλον. Η έλλειψη εμπιστοσύνης στη δική μου αρμοδιότητα. Ένας φόβος που, αν κάτι πάει στραβά, κανείς δεν έχει πραγματικά την πλάτη μου και όλα τα πράγματα που είναι σημαντικό για μένα μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα.

Σύντομα βρέθηκα σκέφτεται αμέτρητες συγκρούσεις που μαγειρεύει στις ΗΠΑ και στο εξωτερικό εξερράγη. Οι άνθρωποι συζητούν πολιτικά, σκοτώνοντας για τη φυλή και το φύλο και την ιδεολογία. Όσο και να κάνω, να κάνουμε τα πάντα μόνοι σας αρέσει, γιατί δεν είναι πραγματικά δύσκολο, δεν είναι να σας αφήσει επιρροή. Ζυγίζει για πολλούς ανθρώπους αυτή τη στιγμή. Pokemon GB έχω τόσο καλή, γιατί είναι εύκολο και ευχάριστο να σχίσει άμεσα από μια στιγμή φάνηκε να είναι πιο εύκολη και πιο ευχάριστη πράγματα.

Και ενώ Νοσταλγία παίζει σίγουρα ένα μέρος στη χαρά και τη συγκίνηση του παιχνιδιού, άνθρωποι σαν τον φίλο μου Leigh Αλέξανδρος σημειωθεί ότι Pokemon Go παίρνει τα πράγματα λίγο πιο μακριά. Το παιχνίδι επιτρέπει δημιουργικές στιγμές, τη γενναιοδωρία και τη συμπόνια. Οι άνθρωποι που αφήνουν το δόλωμα των παιδιών 's νοσοκομεία , ανακαλύψτε τα πράγματα που ήξεραν τον τόπο καταγωγής τους , καθώς και την παραγωγή των νέων φίλων στο πλήθος Go Pokemon θα ήταν, παρά τις διαφορές. Τίποτα χωρίς τις ιστορίες που δημιούργησε. Στο τέλος της ημέρας, θα μπορούσε να ξεφύγει, αλλά είναι ένα από τα πιο πολύτιμα συναντήθηκαν.

Pokemon Go με βοήθησε κοινωνικό πρόσωπο άγχος μου

Θα ακούγεται σαν μια μαλακίες hippie-κώλο, αλλά τώρα υπήρχε μόνο μια μικρή, από όλα τα πράγματα που έχω από τα δύο τελευταία χρόνια. Και αποφάσισα να το κάνω πιο συχνά.

Αλλά αυτό δεν είναι για να λύσει τα προβλήματά μου, επειδή Pokemon Go δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Ο φόβος γλίστρησε αθόρυβα πίσω, όπως συμβαίνει συχνά.

Pokemon Go δεν έχει αλλάξει τη ζωή ή κάτι τέτοιο μου, αλλά αυτό με έκανε να είναι λίγο πιο άνετα με τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τον κόσμο. Μου έδωσε μια διέξοδο για τους χρόνους όταν θέλω να είμαι μόνη, αλλά και με τους ανθρώπους. Θεωρείται λιγότερο ντροπή εκείνη τη στιγμή, επειδή υπάρχει τώρα μια διέξοδο για αυτά τα συναισθήματα είναι, πολλοί άλλοι είναι επίσης συνδεδεμένα. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει, πόσο καιρό το παιχνίδι θα είναι δημοφιλής, ή πόσες φορές μπορώ να πληκτρολογήσετε αλληλεπιδρούν με τους ανθρώπους, χωρίς να αισθάνεται ότι δεν κάνω αρκετά. Τώρα, όμως, εγώ δεν θα τον ιδρώτα, ή τουλάχιστον να προσπαθήσουμε να μην.


Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια της σύλληψης Pokemon σε μια σκοτεινή γωνιά της πόλης, βρήκα μερικούς άλλους ανθρώπους που κάνουν το ίδιο. Ανταλλάξαμε φιλοφρονήσεις. Μου έδειξε μια γελοία υψηλή CP Magikarp, η οποία δεν είχε ακόμη αναπτυχθεί ( "Θέλω να είμαι ο καλύτερος ... Magikarp»), και τους έδειξε την αγάπη Tentacruel το παρατσούκλι "κινούμενα πορνογραφία".

"Λοιπόν, ήταν μεγάλη για να σας γνωρίσουμε," ένας από αυτούς μετά από λίγα λεπτά της ψιλοκουβέντα. Και τότε απογειώθηκε. Ήταν πολύ ωραίο, και δεν είχα σχεδόν καθόλου χρόνο για να αισθάνονται φόβο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου