var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών

Για αρκετές ημέρες είχα κυριολεκτικά μια εμπειρία με Pokemon Go για να προσπαθήσει να εκκολαφθούν τα αυγά καθώς περνούν μέσα από το Μπρούκλιν και το Μανχάταν. Έτρεξα αρκεί το γεγονός ότι είχα τα αυγά εκκολάπτονται 10 χιλιόμετρα είμαι μελαγχολική στο παιχνίδι, αλλά δεν είναι. Για σχεδόν 20 χιλιομέτρων, το κέλυφος παρέμεινε άθικτο.

Είναι μια πρόκληση για τη συμβατική σοφία, είναι σύμφωνη για το πώς να εργαστούν στον κόσμο σημερινό παιχνίδι αγαπημένο βίντεο αυγά για επώαση. Θα βρείτε Pokémon Go κατηγορηματικές δηλώσεις που παρακολουθούν τις κινήσεις σας, εκτός αν αυτό κινείται ταχύτερα από ό, τι ένα αυτοκίνητο. Ορισμένοι πιστεύουν ότι απλά κινούνται λιγότερο από 20 mph (32 kph), ή ίσως λιγότερο από 15 mph (24 kph).

Μετά από ένα ιδρωμένο καλοκαίρι κάπως πιο αργή από την αναμενόμενη μείωση των επιτοκίων από το παιχνίδι, βρήκα ότι τα Pokémon Go μπορεί να είναι σε θέση να ανιχνεύει την κίνηση ενός δρομέα, αλλά το έκανε μια κακή δουλειά - για. Το παιχνίδι υποτίμησαν το πώς θα ήταν τόσο ισχυρή που με έκανε να αναρωτιέμαι πώς το παιχνίδι ακολούθησε ποτέ την κίνηση.


Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών

Αυτό είναι ένας αγώνας που έκανα την Κυριακή. Υπάρχει ένας βρόχος 7,49 μίλια από το Μπρούκλιν στο Μανχάταν και στο πίσω μέρος, όπως ο ίδιος έτρεξε σε 1:00:13. Pokémon Go χρησιμοποιεί το μετρικό σύστημα, έτσι σκεφτείτε αυτόν τον αγώνα ως 12,05 χιλιομέτρων. Αυτή είναι μια πολύ καλή διαδρομή σε ταχύτητες κάτω αυτοκινήτου. Θα πρέπει να έχουν ένα αυγό, εκκολαφθεί σωστά;

Nan.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών
τρία αυγά μου πριν μου 12-miler.

Όταν πήγα σε αυτόν τον αγώνα, εγώ επώαση τρία αυγά Pokémon Go. Είχα δύο αυγά 5 χιλιομέτρων και 10 χιλιόμετρα αυγό. Αυγά επώασης αναμένεται από τη στιγμή που έχουν μετακινηθεί τη διαδρομή οριστεί, ενώ το παιχνίδι λειτουργεί. Αυτό το σύστημα θα πρέπει να είναι εκδηλώσεις πηγή της ασφάλειας σε ένα πλήρες σύνολο των Pokémon έκπληξη. Ακούγεται απλό και, ευτυχώς, εξακολουθεί να είναι ένα κίνητρο για την άσκηση ,

Νομίζω ότι η καριέρα μου είχε εκκολαφθεί τουλάχιστον ένα αυγό. Οι μετρήσεις στοιβάζονται υπέρ μου. Πριν από τον αγώνα, δύο αυγά είχε καταγράψει μια απόσταση. Το αυγό ήταν 10 χιλιόμετρα σε 6,1 χιλιόμετρα. Ένα από τα 5 χιλιόμετρα αυγά μου ήταν 2,6 χιλιόμετρα. Οι άλλες πέντε χιλιόμετρα ήταν νέα.

Έτρεξα. Έτρεξα στο Williamsburg, Williamsburg Bridge, Chinatown του Μανχάταν, στη γέφυρα του Μανχάταν, όπως το μετρό έτρεχαν, και στο Μπρούκλιν για να επανέλθει βρόχο μου. Είχε ένα ισχυρό σήμα το κινητό τηλέφωνο σε όλη τη διαδρομή. Δεν αναποφασιστικότητα.

Στο τέλος του αγώνα, έλεγξα τρία αυγά μου. Δεν είναι μόνο ότι δεν γλιστρήσει, αλλά δεν φαινόταν το μητρώο ταξιδιού. Κάθε ένα από αυτά είχαν εγγραφεί μόλις 2,2 χιλιόμετρα.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών
τρία αυγά μου, μετά την εκτέλεση.

Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε πώς λειτουργούν τα περισσότερα πράγματα Pokemon Go Δεν υπάρχει καθοδήγηση και παιχνίδια -. Developers στην Niantic αναφορά στα περισσότερα παιχνίδια - συστήματα. Τη ρώτησα για όλα αυτά τα κόλπα επώαση εκεί μερικές ημέρες. Δεν υπάρχουν ακόμη απαντήσεις. Έτσι παίζουμε και να προσπαθήσουμε να συμπεράνουμε.

Όταν έκανα ζεστό εντολή την Κυριακή, εγώ δεν ξέρω καν αν το παιχνίδι νόμιζε ότι είχε πάει σε τρία αυγά μου ή κοινόχρηστο αγγίζοντας το καθένα χωρίζεται. Έχω ένα tester βρετανικό παιχνίδι που ονομάζεται Davyd Atkins, η οποία δημοσιεύθηκε στην ευφυή πράγματα για τις αποστάσεις των αυγών που εκκολάπτουν στο Reddit. Λίγες μέρες αργότερα, έχω εμπειρία στο γραφείο της Νέας Υόρκης της Kotaku κοντά στην πλατεία Union Square στο Μανχάταν, στο Madison Square Garden. Σε απόσταση μου να MSG, RunKeeper σκέφτηκα, 2χλμ μετακινηθεί. Πηγαίνετε Me 1,7 χιλιόμετρα Pokémon πιστώνεται κίνηση για δύο από τα αυγά μου. Αυτό είναι επαρκής απόδειξη για μένα. Ο αγώνας για την απόσταση έχει, ο ίδιος πιστεύει ότι κινείται σε κάθε ωάριο και να εφαρμόζονται.

Αλλά τα στοιχεία δείχνουν μπροστά μου την Κυριακή μετά από αυτή την εντολή ότι το παιχνίδι σκέφτηκα ότι θα ήταν 2,2 χιλιομέτρων να μετακινηθούν σε έναν αγώνα 12 χλμ. Τι πήγε στραβά;

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών

Πολλά πράγματα σχετικά με αυτό το παιχνίδι είναι ασαφείς. Αλλά οι άνθρωποι σαν εμένα και Atkins μαζί είναι μέρη μαζί.

Ξέρω ότι το παιχνίδι δεν αναγνωρίζει την κίνηση του, όταν το τηλέφωνο δεν μεγιστοποιείται. Έχω μάθει να πάει με Pokemon Go διάδρομο σε έναν αγώνα δρόμου - επίπεδο. αυγά μου έχουν δει καμία πρόοδο.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου την Κυριακή, αλλά το παιχνίδι ήταν ενεργός σχεδόν όλη την ώρα. Σε ένα σημείο, ενώ ήμουν στη Γέφυρα του Μανχάταν, ενεργοποιεί κατά λάθος την κάμερα και πήρε μια εικόνα από το γόνατό μου. Κλείνω την κάμερα κάτω και είμαι πίσω στο παιχνίδι.

Να Pokemon Πήγαινε να δεις κανένα μέτρο με βάση τη φυσική σπρώξιμο από έναν περιπατητή ή κίνηση του σώματος του δρομέα, πόσα βηματόμετρα. δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία στο Twitter και Reddit, όπου οι άνθρωποι γράφουν απογοητευμένους για διαδρόμους, το παιχνίδι έχει πάρει οποιαδήποτε απόσταση για να κατεβάσετε και να δείτε.

Πηγαίνετε Pokémon Μερικές φορές νομίζω ότι κινείται, ακόμα κι αν δεν είναι ένα σημάδι ότι η απόσταση από το GPS - ελέγχεται δεδομένων με βάση, αλλά όχι πάντα σωστά. Στο MySpace, ανέφερε Atkins ότι μια αποτυχία του GPS δίνει ένα αυγό εκκόλαψης , αν το τηλέφωνο δεν κινείται . Ενώ γράφω αυτό το άρθρο, ένας συνάδελφος βιώσει την ίδια. το παιχνίδι του εκκολαφθεί ένα αυγό, ενώ το τηλέφωνο είναι που στηρίζεται πάνω στο γραφείο του. Έχει ελεγχθεί το χάρτη του παιχνιδιού, και φυσικά, ένα είδος σπάνιο GPS ήταν να έρθει η αιτία του χαρακτήρα του και να πάει να πάρει μακριά, ακόμη και αν το τηλέφωνο δεν κινείται.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ήξεραν ότι το παιχνίδι σίγουρα μετακόμισα. Με το κλείσιμο του βρόχου, μου έδωσε επίσης ένα μετάλλιο για τη διανυόμενη απόσταση.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών
Βοοειδή στο τέλος της καριέρας μου. Ζήτω;

Atkins πιστεύει ότι το παιχνίδι από το χρόνο σας τον έλεγχο των καιρικών συνθηκών και για τη μέτρηση της απόστασης σε ευθεία γραμμή από εκεί που τα είδα τελευταία. Αν αυτό αληθεύει, αυτό σημαίνει ότι είναι πέρα ​​από την απόσταση του παίκτη που καλύπτεται ελλιπούς, το οποίο κινείται κατά μήκος μιας καμπύλης διαδρομής. Αν μη τι άλλο, θα έπαυε να μετρήσει τις ανατροπές και τις στροφές της παράκαμψης, η εφαρμογή τρέχει ως RunKeeper είναι σε θέση να ακολουθήσει.

Έχει δοκιμή πήγε ευθείες γραμμές και να δείτε πόσες φορές ο μετρητής ενημερώσεις αυγών για επώαση. RunKeeper χρησιμοποιήθηκε ως έλεγχος για τη μέτρηση της απόστασης και, στη συνέχεια, βλέπει ότι σχετίζεται με το παιχνίδι. βάδισμα του ήταν ακριβώς ακριβή αποτελέσματα, αλλά τόνισε ότι αυτό είναι μόνο η έρευνά του. Δεν λειτουργεί σε αυτό το παιχνίδι. Είναι απλά μια έξυπνη περιέργεια άντρας προσπαθήσει να μετρήσει τα πράγματα.

Η συχνότητα των ελέγχων παιχνιδιού GPS ήταν πιο δύσκολο να εκπέσει για Atkins. "Σε σχέση με την περιοχή ανίχνευσης, έλεγξα πολλά αυγά και ήταν 0,1 χιλιομέτρων», είπε στο e-mail. "Την επόμενη φορά, αν έχουν ενημερωθεί, ήταν 0,6 μ. Με βάση την ταχύτητα μου και να αυξήσει την απόσταση περάσει 13,3 λεπτά έχω κρατήσει μόνο μια ανοικτή εφαρμογή."

Εάν η αίτηση είναι πραγματικά μόνο μετράται μία φορά κάθε δεκαπέντε λεπτά, θα ελέγχεται μόνο η θέση μου στην πρώτη μου καριέρα τεσσάρων ωρών πέντε φορές και κατέστρεψαν πολλά από τα περιγράμματα από το δρόμο μου στο έδαφος. Ωστόσο, κόψτε 12 χιλιόμετρα κούρσα δύο χιλιομέτρων φαίνεται λίγο πολύ να είναι.

Θα μπορούσα να πάω πάρα πολύ γρήγορα; Το παιχνίδι ενθαρρύνει τους παίκτες να «περπατήσει». Δεν αναφέρεται σε λειτουργία. avatar σας σε αυτό το παιχνίδι λειτουργεί ποτέ πιο γρήγορα με τα πόδια. Atkins είπε διαστήματα που ακολουθείται καθώς πηγαίνει απαραίτητο, έτσι ώστε η ταχύτητα μπορεί να είναι ένας παράγοντας εδώ. τα πόδια μου για το Madison Square Garden ήταν λίγο υποτιμηθεί, αλλά πολύ λιγότερο από ό, τι τις αγορές μου.

Ένα άρθρο από επίσημο Blogger RunKeeper εμπειρία μου να επαναλάβω ότι ο αγώνας undercounted- παίρνει " τρέχει 5K μου μόνο 1.5k να 2k πιστωθεί αυγό! " Ο συγγραφέας προτείνει ότι η χρήση των RunKeeper πίσω - θα μπορούσε να βοηθήσει το σχέδιο - επίσης Pokemon βήματα GB κάτω - εκτίμηση. Atkins είπε RunKeeper στα πειράματά του που χρησιμοποιήθηκαν και ήταν σε θέση να πάρει αρκετά ακριβή αποτελέσματα των ταξιδιών τους. Πηγαίνετε αριθμός.


Μερικοί άνθρωποι δεν έχουν προσπαθήσει να σπρώχνω τα αυγά εκκολάπτονται Pokémon ή με τα πόδια. Είναι απασχολημένοι ρεκόρ ταινίες τηλέφωνά τους player και ηλεκτρικά τρένα , Μπορείτε να προσπαθήσετε να εξαπατήσουν το σύστημα. Αυτό είναι ό, τι κάνουν οι άνθρωποι, και δεν μπορώ να πω ότι η επιθυμία μου μετά την εκκόλαψη, ενώ ο αγώνας έφερε σε ένα ευγενέστερο, όπως οι κανόνες για να σπάσει τον τρόπο ο σκοπός μου. Είναι στην ανθρώπινη φύση.

Πολλά παιχνίδια βίντεο αποτελείται από συστήματα. Μπορούμε να μάθουν τους κανόνες του παιχνιδιού και δεν μπορούμε να σταματήσουμε να ελέγχουν αυτά τα συστήματα προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν τα κενά στους κανόνες και τις καλύτερες των όσων κάνουμε. Εμείς προβάλλοντας μια επιβεβαίωση της παραγγελίας, και στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να τον αμφισβητήσει. για να επιτευχθεί η κατανόηση, είναι διασκέδαση? Η λειτουργία αυτής της γνώσης μια στριμμένη συναίσθημα.

Η λογική του ενός καλά δομημένου παιχνιδιού υπόσχεται προβλεψιμότητα ότι η κανονική ζωή δεν είναι. Αν εμείς, πώς λειτουργεί το παιχνίδι και να δώσει κάτι για να καταλάβετε το σύστημα σας, υποθέτουμε ότι έχουμε μια δίκαιη λύση Diablo - .. Οι παίκτες γνωρίζουν ότι σκοτώσουν τους εχθρούς και να συλλέγουν τα λάφυρα γνωρίζουν Candy Crush player, τι για να παρακολουθείτε τις κινήσεις τους. παίκτες Super Mario Bros ξέρει να έχουν χρόνο άλματα τους. Η γνώση του συστήματος και να απολαύσετε.

Μεγάλο ακολουθήσει καμία προβλέψιμο σύστημα του Pokémon Go. Οι παίκτες δεν μπορεί να προβλέψει πού θα εμφανίζεται η επόμενη Pokémon στη γειτονιά σας, ή αν είναι μια Zubat ή Doduo. Γνωρίζουμε ότι Pokéstop παιδικές χαρές επιλέχθηκαν από άλλα προϊόντα Google Niantic ή τους χρήστες, αλλά οι άλλοι δεν μπορούν να ελπίζουν να κατανοήσουν το σύστημα της ανθρώπινης ψυχολογίας, οι οποίες διεξήχθησαν σε ορισμένα μέρη και δεν είναι επιλεγμένο.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών
Ένα αυγό εκκολαφθεί σε αυτόν τον αγώνα.

Τι μπορούμε να περιμένουμε, αλλά είναι ένα σύστημα που είναι ο τρόπος που ακολουθείται προβλέψιμη. Μπορούμε να αναμένουμε ότι αυτό το μέρος του Pokemon Go, τουλάχιστον, αναγνωρίσιμο και της λογικής, αυτό είναι σε αριθμούς, την πίστη, την τεχνολογία μας και high - tech αδελφός πρέπει να είναι αρκετά καλό για να μας ακολουθήσουν.

Όσοι από εμάς σφυρηλάτηση αυγό εκκολάπτεται πράγμα, αν δουλεύουμε τηλέφωνά μας για ανεμιστήρες οροφής, γραμμικά πόδια το κρατήσει μακριά ή εφίδρωση δρόμο μας μέσα από το πάρκο προσπαθεί να καταλάβει πώς πραγματικό σύστημα είναι και τι μπορείτε να κάνετε με αυτό. Ψάχνουμε για τη λογική. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους κανόνες και να τα χρησιμοποιούν. Αυτό μας κάνει να μην κακοί άνθρωποι. Στην πραγματικότητα, είναι απολύτως φυσιολογικό.

Απλά δεν είναι πάντα λειτουργεί γιατί μερικές φορές, όπως λένε, φαίνεται να χειριστείτε το σύστημα. Ή, πιο πιθανό, απλά δεν κάνει τόσο καλά όσο θα έπρεπε.

Πήγα σε μια άλλη φυλή αυγά το πρωί της Τρίτης εκκόλαψη. Βρήκα ένα σύνδεσμο στο Prospect Park του Μπρούκλιν και να παίξουν άσχημα κάτω από την κίνηση μου λέει.

RunKeeper στο δρόμο προς 4,92 μίλια ή 7,92 χιλιόμετρα.

Ξεκίνησα τον αγώνα με τρία αυγά για επώαση. Μου 10 χιλιόμετρα αυγό ήταν σχεδόν έτοιμο σε 8,3 χιλιόμετρα και πέντε χιλιόμετρα μου ήταν 4,8 χιλιόμετρα. Τόσο κοντά! Ένα άλλο πέντε χιλιόμετρα ήταν ελαφρώς λιγότερο από το μισό.

συνολικά 10 λεπτά πριν τον αγώνα πήρε εκκολαφθεί ένα από αυτά τα αυγά. Είδα την αλλαγή από τη γωνία της οθόνης. Το αυγό ήταν μεγάλο, τότε σπάσει. Μια Nidoran προέκυψε.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών

Θα ήθελα να τρέξει ένα μίλι. Αυτό αντιστοιχεί σε περισσότερα από 1,6 χιλιόμετρα, για να εκκολαφθούν ένα αυγό, το οποίο ήταν 0,2 χιλιομέτρων οφθαλμός όταν άρχισα. Αν δείτε τον τρόπο μου, το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου σε αυτό το σημείο ήταν μια αρκετά απλή γραμμή. Δεν ήθελα να μην τόσο γρήγορα, επίσης.

Nidoran μετά εκκολαφθεί, και χωρίς σπάσιμο του διασκελισμού μου, άρχισα ένα αυγό 5 χιλιόμετρα την εκκόλαψη. Τελείωσα την καριέρα μου περίπου μισή ώρα αργότερα. Κανένα άλλο unhatched αυγά.

Οριακό σημείο: Το αυγό 10 χλμ, η οποία ήταν για ένα σύνολο 19,97 χιλιόμετρα 9,4 χιλιόμετρα από τη συνεχιζόμενη κίνηση σε δύο κομμάτια ήταν μαζί μου. 5 χιλιόμετρα την επώαση των αυγών ήταν όταν άρχισα; Ήταν 3,3 χιλιόμετρα μακριά. Το νέο πέντε χιλιόμετρα αυγό που ξεκίνησε περίπου το ένα τέταρτο από το δρόμο της καριέρας μου; Δείχνει μόνο το 0,7 χιλιομέτρων.

Go Pokémon με ακολούθησε περίπου 3,1 χιλιόμετρα, αλλά έτρεξα 7,92 χιλιομέτρων.

Τα μυστικά των Pokemon Πηγαίνετε uncracked εκκόλαψη των αυγών
αυγά μου (νέο) μετά το δεύτερο γύρο μου. Αυτή η 10 χιλιομέτρων μόνος που δεν θέλει να ανθίσουν!

Είναι πιθανό ότι ο αγώνας καταστράφηκε και το παιχνίδι δεν μπορεί να συνεχιστεί. Μπορείτε να λειτουργήσει σωστά μόνο με καταπακτή των αυγών και ο αγώνας παραμένει το δικό του τρελό Chase: καλά το μυαλό σας σαφές, αλλά κακό για την κακή γόνατα και Pokémon επώαση.

Μπορεί να είμαστε σε θέση να κατανοήσουν σε έναν κόσμο ή για να ζήσουν, η οποία είναι απλά πάρα πολύ χαοτική και δομημένο και συνδέονται μεταξύ τους με μια τεχνολογία που είναι πάρα πολύ ατελής. Ή ίσως κάποιοι από εμάς τρέχουν αρκετά γρήγορα. Με κάνει να νιώθω καλύτερα. Πάω με αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου