var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

D.Va της Wacht είναι τόσο καλό τώρα

D.Va της Wacht είναι τόσο καλό τώρα

Την περασμένη εβδομάδα, να παρακολουθήσετε ένα μεγάλο στοίχημα για την ημέρα με ένα νέο χαρακτήρα και πολλές ισορροπίας - ρυθμίσεις. Το νέο ελεύθερο σκοπευτή Ana πολλή προσοχή, αλλά μερικές από τις λιγότερο προφανείς θέσεις Είσαι ακριβώς έτσι είναι μεγάλη υπόθεση. Η σημαντικότερη από αυτές: ένας ερασιτέχνης που εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στην ProGamer D.Va mech στο τιμόνι, το οποίο τον έκανε τη μέγιστη κατηγορία τρόμου, πάντα ήθελε να είναι.

Της Προσέξτε, D.Va ήταν ο χαρακτήρας ήθελα πραγματικά να αγαπάς, ακόμα κι αν δεν αγαπούν το παιχνίδι του. Έχει κινητήρες τζετ που επιτρέπουν υψηλές απόψεις του κανονισμού REACH, όπλα, μια ασπίδα που εμποδίζει τις εισερχόμενες μήτρα φωτιά και mech εκρήγνυται επαναφορτιστεί, δεν θα χρειάζεται όταν τοποθετείτε ένα "έξτρα ζωή» με ένα εκπληκτικά θανατηφόρα Blaster. Είναι όλα ακούγεται καλό! Το πρόβλημα ήταν ότι κάθε φορά που τοποθετείτε στον αγώνα που θα άλμα σε χρόνο ρεκόρ. Η mech D.Va είναι ένας πολύ σημαντικός στόχος για την άλλη ομάδα, και όχι μόνο η αμυντική ικανότητα θηλιές για αυτό και την αποζημίωση αποφύγει.

Χρειαζόταν μια ερασιτεχνική, και έχει ένα. Αυτό είναι το πώς Blizzard περιγράφει τον χαρακτήρα του στις σημειώσεις μπάλωμα αλλαγές για αυτή την εβδομάδα:

D.Va

άμυνας μήτρα

  • Ηρεμίας μειώνεται από 10 δευτερόλεπτα έως 1 δευτερόλεπτο
  • Ένα νέο μετρητή προστέθηκε πόρους. Αυτό έρχεται σε κάθε άμυνα μήτρα είναι ενεργό, και στη συνέχεια θα πρέπει να επαναφόρτωση όταν δεν είναι σε χρήση.
  • Άμυνας Matrix διαρκεί 10 δευτερόλεπτα για να επιτευχθεί η πλήρης φόρτιση άδειο
  • Σε πλήρες φορτίο, η μήτρα Άμυνας λάβει 4 δευτερόλεπτα
  • Μήτρα της άμυνας παραμένουν τώρα ενεργή όταν συνδέεται σύνδεσμο του παραμένει
  • Matrix άμυνα αναταξινομήθηκε ως μια άλλη φωτιά και είναι τώρα με το δευτερεύον φωτιά (Standard) έχει εκχωρηθεί
  • Μια επιλογή "Εναλλαγή Άμυνας Matrix" έχει προστεθεί στις Επιλογές> Στοιχεία ελέγχου> D.Va

αυτοκτονία

  • το τελικό κόστος μειώνεται κατά 15%
  • Latency Μείωση Έκρηξη 4 σε 3 δευτερόλεπτα
  • ζημιές έκρηξη δεν D.Va (ο ενεργός παίκτης)

Ακόμη και σε χαρτί, το οποίο είναι αρκετά μεγάλη ρυθμίσεις για μια ενιαία ενημέρωση. Στην πράξη, είναι τόσο πλήρης όσο seems-D.Va παίζει σχεδόν σαν ένα διαφορετικό χαρακτήρα.

Άμυνας προστατεύει η σειρά είναι τώρα πιο συχνά διαθέσιμες, γρήγορο παίκτη και από τριχωτά καταστάσεις επιτρέπουν (ή Sprint στο επόμενο ιατρικό εξοπλισμό) χωρίς να σκοτωθεί. jet παλμό του Ανανέωση και πάλι πολύ γρήγορα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε baaaasically μπορεί να πετάξει? Είναι πολύ πιο εύκολο να βγούμε από μια δύσκολη κατάσταση στη ζωή. τελικό του ικανότητα είναι σημαντικά βελτιωμένη? εκρήγνυται γρήγορα και δεν θα βλάψει, το οποίο σημαίνει ότι μπορείτε να πάρετε πολύ πιο επιθετική μαζί της.

Πέρασα το Σαββατοκύριακο D.Va παίζουν ως επί το πλείστον και είμαι γαντζώθηκε. Έγινε ένα πολύ κινητό δεξαμενή η οποία χαρακτηρίζεται σε ενέδρες και άλλα συνοδευτικά εξοπλισμό και είναι αφόρητα δύσκολο να σκοτώσει. Κανονικά το δρόμο μου σε μια απροσδόκητη στόχο την αύξηση, τραβήξτε προς τα κάτω από την άλλη ομάδα, πίσω όταν αρχίζουν να επιστρέφουν φωτιά και στη συνέχεια να τονώσει το δρόμο μου προς κάπου αλλού.

τα όπλα τους δεν είναι μεγάλη ζημιά στις δικές τους, εγώ για τον παίκτη είναι σε θέση να δείτε μια απόσπαση της προσοχής, που προτιμούν πιο ευκρινείς άκρες στρατιώτη 76 χαρακτήρες ή Reaper. Ωστόσο, με την ικανότητά του να αναρριχηθεί σε ένα μέγιστο και φωτιά χωρίς επαναφόρτιση, λειτουργεί πολύ καλά, όπως ο καθαρισμός, οι παίκτες σφουγγαρίστρα που έχουν ήδη συμβεί να βλάψει το αντίθετο. D.Va εχθρικά πυρά ως κόλαση διασκεδαστικό, ακόμη και αν αυτό έρχεται μέσα από το δωμάτιο και να μην κάνει μεγάλη ζημιά.

Αν η άλλη ομάδα κατάφερε να πάρει mech μου, έχω ακόμη ότι επιπλέον ζωή φυσάει εξωφρενικός ως δύσκολο χαρακτήρα. Ως μπόνους, δύο ή τρεις φορές στο παιχνίδι, αρχίζω nova χώρο της αντλίας της αντίπαλης ομάδας σε μια αντιστάθμιση θέση.

Όπως D.Va, είμαι τρομοκράτης, πήγα πολλά παιχνίδια στα οποία πέθανε μία φορά ή καθόλου. Επιβίωσης ήταν σημαντικά αυξημένη. Παίζει σαν μια tankier, λιγότερο θανατηφόρα άμεση απελευθέρωση των top μου - κορίτσι Tracer πτέρυγα -Άλλοι πολύ κινητό, για να εξαλειφθούν οι παράξενες και να οδηγήσετε την αντίπαλη ομάδα στο θυμό. Ίσως γι 'αυτό μου αρέσει τόσο πολύ.

Η ενημέρωση D.Va επιβεβαίωσε επίσης ένα από τα καλύτερα πράγματα για Wacht: σαν να ανακάλυψα Tracer, αισθάνομαι ότι έχω γίνει μια νέα έκδοση του παιχνιδιού της κομψότητας και του βάθους. Buff ενισχύει επίσης την εμπιστοσύνη μου ότι η ομάδα Blizzard ξέρει πραγματικά τι δεν ξέρουν ότι είχα τις αμφιβολίες μου για αυτό το μέτωπο πραγματικά. Κατά τη συζήτηση του πιθανού διαδόχου D.Va, τους φίλους μου και ήρθα με το προφανές: Κάντε τα όπλα σας να κάνει μεγαλύτερη ζημιά, να αυξήσει την πανοπλία του, αυτό το είδος του πράγματος. Αυτό ισχύει και ερασιτέχνες Blizzard είναι πολύ πιο περίπλοκη, και τελικά πιο αποτελεσματική είναι μια καλή υπενθύμιση ότι, ναι, αυτό το παιχνίδι και ξέρουν τι κάνουν.

Αν οι άλλοι παίκτες στην ομάδα μου συλλέγουμε D.Va είμαι έτοιμος ο φίλος μου παραλείψετε ιχνηθέτη για ταχύτερη ερεθιστικό stalker Topline. Αλλά εφ 'όσον η παροχή D.Va είμαι σε μια ισχυρή Mech. Είμαστε στην επίθεση ή την άμυνα, συνοδεύουν ή τελική ελέγχουσα σημεία D.Va γίνει πραγματικά καλύτερο κορίτσι. Έως ότου ανακάλυψα ένα νέο αγαπημένο χαρακτήρα, δηλαδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου