var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν

Όπως το World of Warcraft να προετοιμαστούν για την έναρξη του έκτου επέκταση του παιχνιδιού, Λεγεώνα, δουλεύω τον τρόπο μου μέσα από τα τελευταία πέντε, το πρώτο μας στο The Burning Crusade Outland να ταξιδέψουν. Ήταν τόσο καλό που εννέα χρόνια.

Αντί λαμπερό μου νέο Gnome Hunter φορά η ισοπέδωση μέσω του επιπέδου 100 άτομα προσφέρθηκε να αγοράσει την ενίσχυση του World of Warcraft: Λεγεώνας, αποφάσισα να πάω το όριο επίπεδο για την ηλικία ή το ισοδύναμο τουλάχιστον σήμερα - είναι.

Στο World of Warcraft άρχισα να παίζω, όταν ξεκίνησε το 2004 με τη ζωή πήρε μήνες για να φθάσει το 60 επίπεδο με την πρώτη μεγάλη μου, ένας αδίστακτος που δεν υπάρχει πια. Σήμερα ισοπέδωση ενός χαρακτήρα 1-60 μου παίρνει περίπου δέκα χρόνια. Πρόκειται για ένα πολύ μικρότερο διαδικασία, αλλά μεταξύ απλών μια τυχαία μπουντρούμι - ομάδα και έκανε αναδείξει τον αρχαίο κόσμο βαθμολόγησης που έρχεται στην επέκταση κατακλυσμό, είναι ένα πολύ διασκεδαστικό 10 ώρες.

Blizzard έχει τα τελευταία 12 χρόνια διύλισης World of Warcraft μηχανική ανοίγει ουσιαστικά το δρόμο για υψηλότερα επίπεδα δαπανών για τη βόλτα όσο το δυνατόν ομαλότερη.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν
Ήταν πολύ νωρίς μου κατά το έτος 2007.

Η επέκταση -. Pack Burning Crusade, το 2007 πέρασε ανάμεσα στην αρχική έκδοση του παιχνιδιού και την πρόοδο προς μια απλούστερη εμπειρία κατακλυσμό αναθεώρηση του αρχικού κόσμο του παιχνιδιού, είναι το τελευταίο απομεινάρι ενός πολύ λιγότερο απλό χρόνο.

Όταν Burning Crusade βγήκε, βήμα προς βήμα μέσα από την ιστοσελίδα του Azeroth πρώτα να Outland ήταν μια εξαιρετική εμπειρία. Και όλα αλλοδαπός πλανήτη πριν από τον παίκτη επεκταθεί ώριμα με το δυναμικό και τη δυνατότητα. Ήταν μαγικό.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν
Ω, και πάλι.

Οι εικόνες είναι εκπληκτική. Ωστόσο, η εμπειρία λιγότερο "Ω, wow!" Και «ας τελειώσει αυτό."

Blizzard ήταν τρελή αναζήτηση The Burning Crusade, και δεν με νοιάζει ποιος θα βλάψει. Εδώ είναι μια αναζήτηση για μια κεντρική θέση για να πάει. Υπάρχουν αποστολές που στέλνετε σε τέσσερις διαφορετικές κατευθύνσεις σε μια μεγάλη περιοχή, και δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να φτάσουμε εκεί, αλλά η βάση της γης και τοποθετήστε το πλήκτρο Num Lock.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν

Δεν ήταν τόσο άσχημα εκείνη την εποχή. Κάθε νέα αποστολή μας έχει δώσει μια νέα θέση για να δει κάτι που δεν έχουμε δει ποτέ πριν, ακόμη και αν αυτοί οι είκοσι somethings ήταν κάπου και εντελώς διαφορετικές πλευρές της κάρτας. Στην απουσία μετα-70 περιεχομένου στο επίπεδο ορίζοντα, παίκτες σαν κι εμένα έχουν πάρει το χρόνο μας για να τα απολαύσετε.

Και τότε ήθελε τίποτα περισσότερο από το να δαπανά τα επίπεδα του 60-70 στο σκόπευτρο της μπουντρούμι, αποφάσισα είχα το δρόμο μου μέσα από ένα Outland μέρος εύρημα, επισκεφθείτε όλους τους τομείς, μέχρι που ήρθα αποστολές ή επίπεδο 70 χτυπήματα.

Έχω να το αλλάξετε μέσα από δύο χώρους και.

Η στιγμή που Zangarmarsh, το δεύτερο μέρος στο Burning Crusade συνέβη, το οποίο ήταν το 64ο επίπεδο

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν
Φίλος, τα μανιτάρια.

Ήμουν πήδηξε, μετακινήθηκαν σε άλλες περιοχές, αλλά υπάρχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου για τη χώρα αυτή καλύπτονται τα μανιτάρια. Δεν μου αρέσει να σκοτώσει Naga, και δεν είναι ένας πραγματικός παίκτης του World of Warcraft, για να εισέλθει η λέσχη βούρκο της Ύδρας.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν
θυμηθείτε τα μεγαλύτερα παίκτες γιατί όλα μισεί αυτή την αποστολή για πάντα.

Πήγα μέσα από όλα Zangarmarsh, για να εξερευνήσετε την περιοχή ως ένα κοράκι, σκατά Man-Thing, συλλέγοντας πολλά μέρη φυτών αγνώστων αφήσει τα αυτιά μου να κοσκινίζω. Κερδίστε Μετά από 52 αποστολές πραγματοποιήσει την εκπαίδευση, ήμουν 67η σε επίπεδο σημείου Ήταν η εποχή του τι εξακολουθεί να είναι μία από τις πέντε περιοχές μου του World of Warcraft.

Nagrand γη επιπλέει βουνά, μυστικιστική φεγγίτες και καταρράκτες Skybound. Είναι σαν κάτι από ένα εξώφυλλο από τον Roger Dean, και εξακολουθεί να κόβει την ανάσα.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν
Τώρα θέλω να ακούσω ναι.

Σημειώστε ότι πέταξα στην οθόνη. Όταν Burning Crusade αρχικά ήρθε, οι παίκτες δεν μπορούσαν να φέρουν mount σε επίπεδο 70 buy (αν και οι Δρυίδες ανακινείται και την καταπολέμηση της μούχλας 68.) Θα θέσει τις απαιτήσεις της πτήσης, γιατί φταίει, επιταχύνει όσο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη -chi χρόνο. Αν μπορείτε να στοιχηματίσετε σε πέντε δαίμονες δεν κυλήσει αργά σκοτώνοντας πάνω από μιλίων από την ακτή, το πιο πιθανό να σκοτώσει τους πέντε δαίμονες αντί να ξεβιδωθεί σε άλλη περιοχή.

Σύμφωνα με την απλή αναζήτηση μπόνους μπουντρούμια κίνησης (είχα να παίξει μέσα από μπουντρούμια) και το επίπεδο της εμπειρίας του σήμερα, τα οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη από ό, τι ήταν όταν Burning Crusade ξεκίνησε την πρώτη μου περιοδεία με το Outland ήταν πάνω σε ελάχιστο χρόνο και κεραυνούς. Έχω αποτολμήσει σε τρεις ζώνες. Ι ακόμη και πήγε στο Shattrath, το κομβικό σημείο της επέκτασης της πόλης.

Είναι παράξενο. Πήγα στο Burning Crusade την περασμένη εβδομάδα την εμπειρία φοβούμενοι και τώρα είμαι λυπημένος ότι ήταν πάνω από τόσο γρήγορα. Χάνοντας αλλαγές στο World of Warcraft από την πρώτη επέκταση έχουν μια κακή εξωτικά τεράστια τοπία. Ίσως εγώ θα επανέλθω μόλις φθάνουν τα 110 επίπεδα, καίνε μέσω κάποιου περισσότερες από αυτές τις λεγεώνες, ή απλά να κρεμάσετε μια ωραία μέρα στα πεδία γρασίδι του Nagrand.

World Of Warcraft επεκτάσεις Revisited: The Burning Crusade, όταν

Την επόμενη εβδομάδα - τέλος: The Frozen Throne!

Ή Wrath του Lich King και κατακλυσμό θα Pandalandia και γύρω από τα πράγματα με ένα κατάλληλο αντίο στις φρουρές του Outland ΙΙ. Αυτή τη φορά είναι Outlandier.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου