var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Μια souped NES κλώνος κατέστρεψε την παιδική μου ηλικία

Μια souped NES κλώνος κατέστρεψε την παιδική μου ηλικία
Όλες οι εικόνες: Alex Cranz / Gizmodo

Το πρωί των Χριστουγέννων το 1989, άνοιξα το ένα, μεγαλύτερο από ό, τι μεγάλο δώρο. Ήταν το Nintendo Entertainment System, το Zapper και POWERPAD. Σχεδόν τρεις δεκαετίες αργότερα, μου τράβηξε έξω από το φουτουριστικό αλουμινίου παράθυρο μπλοκ: ένας κλώνος του NES αναλογική Nt αναφέρεται. Και ένιωσα ξανά την χαρά της παιδικής ηλικίας.

Η αναλογική κονσόλα της Nintendo υπόσχεται να παραδώσει 21 χρόνια εμπειρίας, δεν παίζουν μόνο $ 500 το μηχάνημα κάθε κλασικό NES κασέτα, μπορείτε να πάρετε τα χέρια σας, αλλά έχει επίσης μια υποδοχή για τα παιχνίδια ιαπωνική Famicom. Είναι ενδιαφέρον, αναλογική επεξεργαστές χρησιμοποιούνται οι αρχικές NES, η οποία κάνει ένα ψηφιακό σήμα μέσω μιας θύρας HDMI αντλία, τα παιχνίδια φαίνονται εξαιρετικά ευκρινείς. Μπορείτε να παίξετε με την αρχική NES ή Famicom ελεγκτή, έτσι ώστε το σύστημα πραγματικά μου επιτρέπει να δημιουργήσετε τεμπέλης Σάββατο νιάτα μου σε HD νέα, χωρίς να φυσάει τις κασέτες.

Μια souped NES κλώνος κατέστρεψε την παιδική μου ηλικία

Εκτός και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Nintendo παιχνίδια είναι λίγο βαρετό. Για να εκτελέσετε μια 8-bit χαρακτήρες από τη μία πλευρά της οθόνης στην άλλη είναι πολύ καλό για μια νοσταλγική αίσθηση, αλλά δεν συντριπτική, βλέννα-Picking Φεστιβάλ διασκέδαση ήταν όταν ήμουν πέντε χρονών. Super Mario Brothers 3 για μία ώρα μετά το παιχνίδι άρχισα την ύπαρξή μου σε ερώτηση, ρωτήστε πώς είχα με αυτό το ανόητο γκρι κουτί σαν αυτό. Ισως πρέπει να απεριποίητος περισσότερα μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας έχουν διαβάσει ως παιδί. Ίσως θα έπρεπε να είχα μάθει να παίζει πιάνο. Ίσως να Πολτοποιούμε γονείς μου είχαν δίκιο για τα βιντεοπαιχνίδια ενεργοποιήσετε το μυαλό σας.

Είμαι λίγο δραματικό. Η προφανής εξήγηση είναι ότι τα παιδιά ήταν εύκολο να ψυχαγωγούνται στη δεκαετία του '80 μέσα από τα απλά παιχνίδια βίντεο. Μετά από όλα, ήταν καθαρά εκείνη την εποχή και τις νέες. Αλλά η τεχνολογία το 2016 κάνει glitchy γραφικά και το σχεδιασμό υποτυπώδη NES παιχνίδια φαίνονται γραφικά υπενθύμιση, χαριτωμένο, πόσο μακριά έχουμε φτάσει.

Μια souped NES κλώνος κατέστρεψε την παιδική μου ηλικία

Ως μέρος του υλικού, Nt είναι παρόμοια σίγουρα εντυπωσιακή. Το γεγονός αυτό καθιστά τις παλιές NES παιχνίδια τέλεια σε HD και λειτουργεί καλύτερα από ό, τι η αρχική μου κονσόλα σε καλύτερες μέρες του. αλλάξετε κάτι που μπορεί να επηρεάσει NES emulators ή φθηνό κλώνους που μπορούν να αγοραστούν σε eBay. Μπορείτε να προσαρμόσετε ακόμη και τα χρώματα των παιχνιδιών στην οθόνη για να πάρετε μια αίσθηση του ηλεκτρονικά παιχνίδια ή την κλασική εμφάνιση, παρόμοια με CRT υπαιτιότητα του παλιού σχολείου. Το gadget έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα να κάνω (παίζουν παλιό NES παιχνίδια) χωρίς προσπάθεια ή βίδα ups. Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για πολλές συσκευές που δοκιμάζονται.

Όλα αυτά καθιστούν λιγότερο βαρετή παλιά παιχνίδια Nintendo; Καθόλου. Ο χρόνος μου με το ανάλογο Nt ένιωθα σαν ξύσιμο μια φαγούρα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Για χρόνια Έλεγξα eBay για το NES - Κονσόλα φορτωμένο με ασυνήθιστα υψηλή , η οποία κατά τη στιγμή που ήρθα να το Super Nintendo πήγε. Ήθελα να βιώσουν την παιδική μου ηλικία ως ενήλικο αρσενικό στα 30 του και πάλι, το Σάββατο μία από αυτές τις συνεδρίες μαραθώνιο ήθελε τη γνώμη μου, από όλες τις ανησυχίες σαφές ότι δεν είχε πάρει πέρα ​​από αυτό το ψάρι το επίπεδο που φέρουν είναι Mario. Και βρήκα το σχεδόν στην ευχάριστη θέση να παίξει το αναλογικό τομέα. Αλλά τότε πήρα βαρεθεί και άρχισε να παίζει στο iPhone μου Sim City.

Είναι απλά η γνώμη μου. Εάν είστε ένας ανεμιστήρας της ρετρό παιχνίδια, αναλογική Nt είναι μια σταθερή επένδυση. Στο $ 500 αυτό είναι καλύτερο. Αν είστε νοσταλγία λίγο σκατά σαν εμένα, ωστόσο, θα πρέπει να είναι ενθουσιασμένος για το νέο κλασικό NES Edition , Ναυτιλία το Νοέμβριο για $ 60, αυτό το μικρό όμορφο Nintendo έρχεται προεγκατεστημένο με 30 παιχνίδια για να αγαπούν θυμούνται ως παιδί. Μπορείτε να ελέγξετε την κομψότητα και την ευελιξία των αναλογικών Nt λείπει, αλλά σε αυτήν την τιμή, ανεξάρτητα από το αν παίζετε μόνο μια φορά το μήνα.

Κοιτάζοντας πίσω, σας εύχομαι σχεδόν ποτέ δεν είχε ένα NES. Θα έχουν περάσει αυτή τη φορά την εκμάθηση της οθόνης C ++ και μετά εφηύρε το Facebook ή κάτι τέτοιο. Μιλούν μόνο το 2016, αλλά εμένα. Αγάπησα Nintendo μου ως παιδί, και αναλογική Nt βοήθησε και πάλι μαύρη καρδιά μου να αγκαλιάσει αυτό το συναίσθημα, έστω και για λίγα λεπτά φευγαλέα. Δεν θα περάσουν μισό μεγάλο συναίσθημα για να έχουν στη βρύση. Αυτό το NES κλασικό έκδοση, αν και ...

Πείτε ξέρετε τι θέλω για τα Χριστούγεννα φέτος.

Μια souped NES κλώνος κατέστρεψε την παιδική μου ηλικία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

  • κονσόλα από αλουμίνιο είναι απλά όμορφο.
  • Η κλιμάκωση και τα γραφικά είναι επίσης ωραίο.
  • Υπάρχει μηδενική καθυστέρηση
  • Τα παιχνίδια Nintendo βαρετό
  • Η αναλογική Nt κόστιζε $ 500 (και πωλούνται κατά το χρόνο της εν λόγω επανεξέτασης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου