Κρύσταλλα, τάξεις, chocobos: Αν είστε fan του Final Fantasy - ήταν να παρέχει σειρά για να περιγράψει την γραφική πλατεία, ήταν σε θέση να κάνει μια σειρά από συνθήκες υπόψη. dirigible πέταγμα. μυθολογικά τέρατα με τίτλους όπως Ifrit και Σίβα κάλεσε. Κάποιος που ονομάζεται Cid.
Με άλλα λόγια, Final Fantasy III.
Για τρεις από Kotaku Final Fantasy Αναδρομική στην οποία εμείς. Μια ματιά πίσω σε κάθε παιχνίδι FF από την κύρια γραμμή, λαμβάνει για το Final Fantasy XV
Το τρίτο Final Fantasy, για δημοσιεύτηκε το 1990 Famicom, επεκτάθηκε το σχέδιο του προκατόχου του, έχουμε εισαγάγει πολλές από τις ιδέες με την τρέχουσα σειρά συνδυάζουν. Αν και όχι αργότερα έρθει στις Ηνωμένες Πολιτείες έως 16 ετών, ήταν το Final Fantasy III είναι η επιτομή JRPG, ένα τέλειο ενθυλάκωση tropes και στερεότυπα όλων των ειδών. Κάνει ξενοιασιάς, πολεμιστή του φωτός, και μια παρέλαση των πόλεων και μπουντρούμια για να εξερευνήσετε. Αυτό είναι το παιχνίδι και εισήγαγε τον κόσμο Moogle μεγάλο μέρος της μάχης των τάξεων ελέγχους που εμφανίζονται σε πολλά Final Fantasy s πώς να ακολουθήσει το άλμα και ρίψη.
Δυτική παίκτες δεν παίρνουν να Final Fantasy III, μέχρι το 2006, όταν Square Enix κυκλοφόρησε μια νέα 3D - έκδοση του DS, το οποίο εκσυγχρόνισε τον αγώνα και κάνει τα πάντα πολύ πιο εύκολο να δείτε για να λειτουργήσει. Άφησε μια καλή πρώτη εντύπωση. Το DS - έκδοση του FFIII ήταν δύσκολο, αλλά εφικτό, με μερικές ιδέες που εξακολουθούν να αισθάνονται φρέσκο. Για παράδειγμα: πολλά μπουντρούμια απαιτούν το κόμμα του να ξεκινήσει το Mini σημάνει για τον εαυτό του, προκειμένου να μειωθεί το μέγεθος των τσιπ, έτσι ώστε να μπορούν να σέρνονται μέσα από σήραγγες και τους τοίχους του ναού. Ενώ σε μικρογραφία, θα πρέπει να στραφούν σε βαριά μαγικό μάθημα γίνεται κάποια πραγματική ζημία. Ακόμη και οι μικρότερες αρουραίοι αποτελούν σοβαρή απειλή. Είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα, η οποία προσθέτει κάποια ποικιλία για να ανιχνεύσουμε στο μπουντρούμι.
Δεν είναι ένα αριστούργημα, με οποιοδήποτε μέσο, αλλά εξακολουθεί να είναι αρκετά καλή. Τουλάχιστον μέχρι να πάρει την τελική μπουντρούμι. Αλλά θα είμαστε πίσω.
Ιστορία: τέσσερις ήρωες μας, αυτοί είναι ανώνυμοι που λαμβάνονται σχετικά με την Famicom, αλλά τα στοιχεία τα ονόματα και τα γλυκά στο DS, κατά λάθος πέσουν σε μια μέρα σπηλιά. Εκεί ανακαλύπτουν το κρύσταλλο του ανέμου κατά μήκος μιας κατευθυντήριας γραμμής για να πάει τον κόσμο και να αποθηκεύσετε, να αποκαταστήσει την ισορροπία των στοιχείων, και ούτω καθεξής. Η συνήθης. Όπως και στο Final Fantasy II, η πραγματική ιστορία είναι στην μικρή σας περιπέτειες στο δρόμο: τον δράκο ο οποίος έχασε τις αναμνήσεις του? Δέντρο συνταξιούχος και έγινε ένα κάστρο? Οδηγούς που χρειάζονται για να τους σκοτώσει, έτσι ώστε να μπορεί να βοηθήσει να σώσει τον κόσμο. Υπάρχουν πολλές συναισθηματικές τόξα τίποτα να κάνει με το κακό μάγο που, ως συνήθως, θέλει να καταστρέψει τα πάντα.
τέσσερις ήρωες του να αποδειχθεί ότι είναι ο εκλεκτός πολεμιστής του φωτός, επιστρέφοντας στην αρχική ιδέα του παιχνιδιού να είναι και να ταξιδέψουν σε δύο ηπείρους, τρία διαφορετικά οχήματα, και ένα φοβερό μπουντρούμι σαν τελευταία προσπάθεια, αυτόν τον οδηγό για να νικήσει το όνομά του Xande και ότι είναι μια βρώμικη δουλειά. Με Xande θέσει το Final Fantasy III είναι μια παράδοση της σειράς, η οποία έχει πολώσει τα τελευταία χρόνια. Όπως είναι, θα ελέγχεται πιο δύσκολα από κάτι. Το πραγματικό αφεντικό είναι πραγματικά ένα μεγάλο σύννεφο σε σύννεφο σκοτάδι ονομάζεται το σκοτάδι. Είναι χάλια.
Το τέχνασμα: Θυμηθείτε - από το πρώτο σύστημα του Final Fantasy εργασίας είναι πίσω, αλλά αυτή τη φορά πολύ καλύτερα. Αντί για μια χούφτα των μόνιμων αίθουσες διδασκαλίας στην αρχή του παιχνιδιού της επιλογής, το σήμα των 23 θέσεων εργασίας για να διαλέξετε και να κινείται πάντα θέλετε. Μερικές από αυτές τις θέσεις εργασίας, όπως η ακαδημαϊκή και η Viking θα καταργηθούν μετά από αυτό το παιχνίδι? άλλοι, όπως Ninja, Hidden Dragon, ήταν κεντρικά τμήματα της βαριάς κατηγορίας μέλλον Final Fantasy. Μερικές από αυτές τις κατηγορίες είναι πολύ καλύτερα από τους άλλους, αλλά δεν μπορείτε να μείνετε με ένα συνδυασμό του όλο το παιχνίδι? Συχνά, το παιχνίδι θα έρθει με εμπόδια, απαιτούν πειραματισμό.
Ο καλύτερος τρόπος: Devoto, ένας λευκός μάγος ανώτερος που συμβαίνει επίσης φορούν τα αυτιά της γάτας.
Χειρότερη - Class: Bard. Fick Barden.
Αυτό που το καθιστά "αισθάνονται" σαν το Final Fantasy: Ήρωες, κρύσταλλο, κλειδαριές, κλπ Μεγάλη μουσική. μενού μάχη είναι τώρα μπλε αντί για μαύρο. για να εξερευνήσετε πολλά νέα μέρη και να στρίβουν σε. Bahamut. γάντια Chef και Γενικός παραδοξότητα.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα: Δεν Savepoints. Μπορείτε να αποθηκεύσετε την πρόοδό σας στο χάρτη. Όπως τα περισσότερα παιχνίδια Famicom, το Final Fantasy III "σκατά σας" επίπεδα δυσκολίας είναι τέτοια που αν αντιμετωπίζετε ένα αφεντικό να πεθάνουν σε δύσκολες ή άβολα, η οποία έστειλε η τελευταία αποθήκευση. Αν τυχαίνει να είναι στο τέλος της ένα μπουντρούμι όταν πεθάνετε, θα επαναληφθεί ξανά.
Συνήθως, αυτό είναι μια μικρή ενόχληση που μπορεί να οδηγήσει σε 10 ή 20 λεπτά για να παρακολουθείτε την πρόοδό σας. Αλλά η τελική μπουντρούμι που περιέχει διάφορα μπουντρούμια συμπεριλαμβανομένης μιας προαιρετικής πλήρη γκάμα των μοντέλων και κρυμμένους θησαυρούς, μπορεί να διαρκέσει 2-3 ώρες. Στο τέλος αυτής της μπουντρούμι, θα πρέπει να πολεμήσουμε πέντε διαφορετικά αφεντικά. Αν χάσετε ένα patrons- του τι μπορεί εύκολα να συμβεί όταν έχετε να πληγεί από μια κρίσιμη γήπεδο χτύπημα ή μια σειρά από κακές ρόλους για να ξεκινήσει ξανά από την αρχή.
Αν ήμουν για το Final Fantasy III DS παιχνίδια η πρώτη φορά, έχασα ένα από αυτά τα αφεντικά και γύρισε το παιχνίδι για πάντα. Αυτή είναι η προσέγγιση που προτείνω.
Είναι κρίμα που είμαι για ΑΟΠ που έχουν πραγματικές συνέπειες εάν ένα παιχνίδι περισσότερο, αλλά το Final Fantasy III πάρα πολύ μακριά, ειδικά για ένα παιχνίδι που συνήθως θέλουν να πειραματιστούν με τους συνδυασμούς των κομμάτων και να δοκιμάσετε , με τα πράγματα νέες κατηγορίες.
Διασκέδαση γεγονός: Γνωρίζετε πολύ καλά ότι όλα τα Final Fantasy - τα παιχνίδια έχουν κωδικοποιηθεί για διάφορες πλατφόρμες - μορφοποίηση και FFIII δεν αποτελεί εξαίρεση. Στην πραγματικότητα, έχει τη σπάνια διάκριση της ύπαρξης το μόνο Final Fantasy - μπορεί να είναι το παιχνίδι να ... Σκεφτείτε περιμένετε ... Ouya μυαλό Ouya.? RIP. Ήταν πολύ νωρίς, όπως Harambe.
Ιδιόμορφο Cid: Cid Final Fantasy II, ενώ ο ίδιος ήταν ένας πειρατής Han Solo-esque FFIII ένα οικείο trope σήμερα:, παράξενα παραλύσει μηχανικός με δύο ζευγάρια γυαλιά, γενειάδα και ένα αστείο καπέλο.
Το καλύτερο χαρακτήρα: Αυτά τα τέσσερα παιδιά που νομίζουν ότι είναι ο αληθινός πολεμιστής του φωτός, αλλά είναι απλά περίεργο και παλιά.
Καλύτερο Τραγούδι: Αιώνια Wind aka Θέμα κόσμο .
Ένα άλλο διασκεδαστικό γεγονός: Το θέμα Κάστρο FFIII ακούγεται σαν το θέμα της τελετής του καλωσορίσματος Rufus στο FFVII, δεν εμπειρογνώμονας σε Kotaku Kirk Χάμιλτον μουσική, είπε ακολουθήσει εντελώς διάφορες προόδων χορδών, αλλά ο συνθέτης Nobuo Uematsu η σειρά είναι καλό για την επαναχρησιμοποίηση και την επανάληψη γνωστή; στους κήπους, έτσι νομίζω ότι τουλάχιστον κάποια ομοιότητα.
-Αυτό Είναι ότι το παιχνίδι εξακολουθεί να σταθεί; Για το μεγαλύτερο μέρος, ναι. Θα ήθελα να συστήσω την ανάγνωση του έκδοση DS (επίσης διαθέσιμο μέσω Steam και κινητής), καθώς και τη στάση του πριν από την τελευταία μπουντρούμι.
Στην πραγματικότητα: Final Fantasy V είναι βασικά μια καλύτερη έκδοση του Final Fantasy III, τότε ίσως - ίσως θα πρέπει απλά να πάει με αυτό FFIII δεν είναι ένα ουσιαστικό παιχνίδι με κάθε μέσο;.
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να ξέρετε: Καταλήξαμε με το NES - εποχής, πράγμα που σημαίνει ότι θα αρχίσουμε επιτέλους να μπει στο καλά πράγματα. Επόμενο: Final Fantasy - παιχνίδι που άλλαξε τα πάντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου