var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Η Διεύθυνση αυτή την εβδομάδα έλαβε την πρώτη σημαντική επέκταση του. Προσθέτει, για να πάρει κάποια πράγματα πολύ καλά για το παιχνίδι, αλλά είχα προβλήματα στο εσωτερικό. Ανάβει όταν το τρένο στο τμήμα έπεσε, είναι δύσκολο να πάρει πίσω.

Διεύθυνση: Metro είναι στη θεωρία, ακριβώς το είδος των πράγμα που απαιτεί το παιχνίδι. ένα νέο σύστημα που δημιουργείται διαδικασία μπουντρούμι στην πόλη της Νέας Υόρκης, όπου οι παίκτες μπορούν να προστεθούν με την εξέταση μια σειρά προσαρμόσιμων τεχνικά ατελείωτες δραστηριότητες. Ρωτήστε τις παραμέτρους και τη δυσκολία σας, αν είστε ένας μοναχικός λύκος σαν κι εμένα, και θέλετε πραγματικά να νικήσει την αποστολή, το ζευγάρι σε μια ομάδα randoms. Στη συνέχεια, πάρτε το μετρό, βόλτα στην κοιλιά του Μανχάταν κάτω, πολλοί άνθρωποι για να σκοτώσει, και κάποια νέα όπλα και εξοπλισμό.

Το τμήμα είχε άρρωστος για το τελικό περιεχόμενο του RPG. Είναι όλα αξίζει DarkZone πάρα πολύ έχει από τη μία αποθήκη PvP θάνατο περιχαρακωμένη διασκεδαστικό για πολλούς παίκτες να είναι. Επιδρομές και καθηκόντων που στοχεύουν υψηλά Ubisoft Massive μητρική πλακέτα του παιχνιδιού ήταν αρκετά καλή τιμή, αλλά και αισθάνθηκε λίγο περιορισμένος. Μετρό προσθήκη κρέατος (θα πρέπει να είναι, γιατί κοστίζει $ 15) και είναι συμβατό με ένα σημαντικό Patch . Το τμήμα, τώρα φρέσκο ​​και καθαρό, έτοιμο για μια νέα ματιά.

U - Bahn - παιχνίδι από την έναρξή του την Τρίτη, και είμαι έχοντας προβλήματα συνεδριάσεων της. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό.

υπερφόρτωση θήραμα

Η Διεύθυνση είναι και ήταν πάντα ένα παιχνίδι με λεία διάβολο - και εκ προθέσεως διανέμουν ανταμοιβές. Αυτές τις μέρες ο καθένας έχει μια σχέση μετάδοσης. Σύμφωνα με όλα τα μέσα από τους ακόλουθους αριθμούς για κάθε όπλο και ένα κομμάτι της πανοπλίας που καθορίζεται

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Υπήρξε μια εποχή, ένα πολυτελές χρυσό όπλο ήταν βασικά ένα Gold Top γυρίσματα, αλλά τώρα το χρώμα του δείχνει τη συσκευή ακόμη λιγότερο από ό, τι την όλη ιστορία. Θα με σκορ 182. Κιβώτιο ταχυτήτων premium όπλα έλαβα κάτι που μόνο 163. Εγώ ο ίδιος είμαι "που" σκούρο πράσινο αναζήτηση για τη μετάβαση στοιχεία που οι άνθρωποι 214. Είμαι μεταβάσεις να παίζουν τακτικά τιμές πάνω από 230, η μου βλέπετε, όλη την ομάδα μου, συμπεριλαμβανομένης και της επίθεσης τουφέκι G36 είναι γλυκιά μόλις έλαβε ως ανεπιθύμητη δεν τελικά θα αντικαταστήσει.

Ζητήστε να ρωτήσω για ένα νέο κομμάτι του εξοπλισμού:

  1. Ποιο είναι το DPS; Ποιες είναι οι πιθανότητες της πανοπλίας;
  2. Ποια είναι τα οφέλη;
  3. Αν δεν μου αρέσουν τα οφέλη, όπως αποσύρουν πολύ;
  4. Αν είναι πανοπλία, πώς λειτουργεί επηρεάζει διάφορα χαρακτηριστικά μου;
  5. Αν η πανοπλία που γίνεται, έχουν φύγει από το παιχνίδι; Είναι μια ομάδα που θέλω; Ή ακόμα και να έχουν;
  6. Πάνω απ 'όλα, ποια είναι η ταχύτητα των φιλοξενούμενων;

Η λανθασμένη απάντηση σε οποιαδήποτε από αυτές τις ερωτήσεις μπορεί να κάνει ένα άχρηστο κομμάτι της λείας, ή στην καλύτερη περίπτωση προσωρινά χρήσιμο. Όταν σκέφτομαι το απόθεμά μου ζυγίζει κάθε μονάδα έναντι του άλλου, νιώθω συχνά κουρασμένοι.

Παρά το γεγονός ότι σχεδόν - όλα η ομάδα μου έχει την ίδια εμφάνιση, είναι όλοι οι πιο σημαντικό αυτές τις μεταβλητές, εξακολουθεί να είναι πολύ λάφυρα σε αυτό το παιχνίδι και λεία δομές είναι ασαφείς και δύσκολο να εντοπιστεί. Η ιδέα της λείανσης έναν αριθμό πανοπλία με την πλήξη συναντήθηκαν για να με πάρει, λόγω της σπανιότητας ορισμένων από αυτά συγκεκριμένα.

Η ρουτίνα είναι πραγματική

Μετά από μία ώρα, η πιο δύσκολη, U - Bahn - λειτουργία των ακτίνων, το πρότυπο έγινε σαφές: Ο επικεφαλής της αποστολής του, να σκοτώσει κάποια παιδιά που πηγαίνουν σε άλλη περιοχή για να σκοτώσουν ο ένας τον άλλο τα αγόρια να υπερασπιστεί ένα σημείο κατά κύματα αγόρι και ένα αφεντικό σκοτώσει. Επίπεδο μέχρι γραμμή του μετρό μου (ξεχωριστά από τον κόσμο μου) για να ξεκλειδώσετε περισσότερους τροποποιητές.

Μία έως δύο ώρες απέδωσε μικρές παραλλαγές (το κακό έχει μια διαταραχή, αυτό το επίπεδο είναι λίγο πιο ενδιαφέρουσα φόντο), αλλά το μοντέλο παραμένει η ίδια. Παίζοντας με τροποποιητές (περιορισμοί πυρομαχικά χωρίς ραντάρ) κάνει τα πράγματα πιο ενδιαφέροντα. Η προσθήκη επιπλέον στόχων αυξάνει πάρει αναθέσεις πλέον. Αλλά νομίζω ότι έχω δει τι μπορεί να δει εκεί.

Αν μπορώ να χρησιμοποιήσω το U - Bahn για να μείνει, μπορώ να δω το δρόμο μπροστά μου. Ξεκίνησα να παίζω στο σκληρό τρόπο. Προσθέστε περισσότερες τροποποιητές. Τέλος, θα ήθελα να αρχίσετε να παίζετε για Ηρωική δυσκολία. υπόγειο μου τριαντάφυλλο. Η Intel οδηγία κερδίζουν περισσότερα και να παρέχουν πιο τροποποιητές. Οι εχθροί που θα πολεμήσουν απορροφούν όλο και περισσότερες μπάλες. Η δομή της αποστολής θα παραμείνει ουσιαστικά η ίδια.

Όλη την ώρα, θα σήμαινε αύξηση βαθμολογίας σταδιακά επιταχύνω. Μπορώ να αντικαταστήσουν τα παλαιά κανόνια μου με νέα όπλα που είναι παρόμοια, αλλά έχουν ένα μεγαλύτερο αριθμό. Παίρνω στα μισά του δρόμου για να έχουν ένα πλήρες σύνολο της πανοπλίας. Νομίζω ότι ένα μοντέλο και βιοτεχνίες για να αγοράσει κάτι. Δεν ήθελα πολύ υλικό απορριμμάτων, και σταδιακά γίνονται όλο και πιο ευαίσθητο ατελείωτη επανάληψη.

Φυσικά, όλα τα παιχνίδια όπως το The Division "ρουτίνας" είναι. Προσπάθησα να καταλάβω γιατί είμαι στην ευχάριστη θέση να αλέσει σε παιχνίδια όπως το Diablo III και την τύχη στο παρελθόν, αλλά είμαι λιγότερο ενδιαφέρονται για την κατανομή άλεσης. Υπάρχουν πολλές πιθανές απαντήσεις, ορισμένοι από αυτούς που συνδέονται με το πώς η αντίληψη του play Division, κατά κάποιο τρόπο, ανάγκασε πολλά κέρδη που σχετίζονται με Arkana και καθαρά στατιστική διαφοροποίηση. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ...

Στη συνέχεια, γκρι, γκρι, επομένως,

Όταν επέστρεψα στο τμήμα Τρίτη, εγώ δεν είχα παίξει σε πάνω από ένα μήνα. Πήγα για να πάρει το νέο soilless αποστολή η οποία αρχίζει υπόγειο και μπορεί να εντυπωσιαστεί από την ομορφιά της αυτό το παιχνίδι αμέσως. Ήταν σκοτεινό στην πόλη, και το χιόνι έπεσε. Θα μπορούσα μετά βίας να δείτε πού πήγαινα.

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Λίγο μετά μου στο U - κάτω το τρένο ξεκινήσει σωστά τα ναυπηγεία παιχνίδι για την πρώτη αποστολή τελειώνει με μια μάχη σε ό, τι είναι με νέον σημάδια παραλήρημα σε ένα κελάρι .. Ήταν λίγο cheesy σε αυτό το Ubisofty λίγο, αλλά τουλάχιστον ήταν πολύχρωμα.

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Από τότε, το σύνολο σχεδόν των αποστολών, οι θλιβερή μέτρων και σταθμών παραγωγής ενέργειας διεξήχθησαν μεταξύ των τερματικών σταθμών. Η Διεύθυνση είναι ένα ωραίο παιχνίδι, ακόμη και αν είναι υπόγειες εσωτερικές υποχρεωμένοι, αλλά χάνει κάτι χωρίς την άβυσσο παγωμένους ανέμους και συγκεκριμένα της δικές της πόλης. grindier άλεσης είναι και οι αποστολές αισθάνονται επαναλαμβανόμενο.

Είναι δύσκολο να φιλοξενήσουν και πάλι σιδηροδρομικό τμήμα

Όπως συμβαίνει και με πάντα Τμήματος, εξακολουθεί να είναι δύσκολη, ενθουσιασμένοι με την ιδέα ενός νέου καραμπίνα πολλά πλεονεκτήματα εύκολα ή περισσότερα πυρομαχικά για να πάρει νέα γκρι σακίδιο. Τίποτα από αυτά δεν θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον χαρακτήρα μου φαίνεται ή πόσο παίζω το παιχνίδι, η ομάδα μου και να πάω σε ένα δωμάτιο και σωλήνα μέχρι να φύγουν όλες οι εχθροί. Ξεβγάλτε και επαναλάβετε.

Καταλαβαίνω ότι το υψηλότερο επίπεδο του παιχνιδιού απαιτεί μια σκόπιμη στρατηγική, αλλά δεν ξέρουν ότι I. Ο χρόνος ή ενέργεια για να αλέσει το τρένο που αγγίζει ακόμη και μια πρώτη εξειδικευμένες κατασκευαστικές Του επέτρεψε μια βαθμολογία αρκετά υψηλή για να φτάσει επιταχύνει για να αποφευχθεί ο κίνδυνος, αμέσως απελαύνονται εξοπλισμό Παντρολογήματα υψηλό επίπεδο.

Όταν U - Bahn ξεκίνησε, το σκορ μου ήταν 171. Ταχύτητα 196. Τώρα κοιτάζω γύρω και να δείτε μια θάλασσα από 231S, 233S, 240s, παράσιτο 243. Όλοι φαίνονται το ίδιο για μένα, ο άνθρωπος με τη στολή γκρι (μερικές φορές φθορισμού) στρατιωτικών τυφεκίων, που περιβάλλει πριν περάσει η επόμενη έξοδο του μετρό. Νομίζω ότι ο τρόπος που η ταχύτητά τους είναι ουσιαστικά σαν ομάδα μου. Σκέφτομαι πως η ομάδα μας θα είναι άνευ σημασίας αν η επόμενη DLC έρχεται. Τότε νομίζω ότι όλα τα άλλα παιχνίδια που μπορούσε να παίξει στη θέση του.

Ήταν σίγουρα κάτι με το χρόνο μου. Vapor υπηρεσία λέει Έχω περίπου 80 ώρες χρόνο παιχνιδιού, το οποίο είναι στην πραγματικότητα υψηλότερες από ό, τι νόμιζα. Αν έπρεπε να παίξει με, είμαι βέβαιος ότι θα ήθελα πιο τακτική ομάδα φίλων. Αλλά δεν ξέρω, έτσι είμαι εδώ μισή ντουζίνα εργασιών κάτω από τη ζώνη μου, το ενδιαφέρον για να εξαφανιστούν γρήγορα.

Θα παίξει επανειλημμένα την όποια επιστροφή αφοσίωση χειρουργική επέμβαση ή δύο, και είμαι σίγουρος ότι θα δούμε το επόμενο DLC όταν χτυπά. Αλλά είναι σίγουρα δύσκολο να επανεκπαιδεύσει διαίρεση μόλις έπεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου