Κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε να αφήσετε μια συναρπαστική τάση Σιάτλ Bungie προγραμματιστές να δούμε, για να κάνουν τα δικά τους παιχνίδια.
Αυτή η αλλαγή δεν είναι ασυνήθιστο στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών, φυσικά. Φρεζάρισμα AAA - Παιχνίδια - ανάπτυξη έχει οδηγήσει πολλούς να περπατήσει ανεξάρτητα, καθώς προσπαθούν να ξεφύγουν από την αιώνια κρίση
Αλλά δεδομένου ότι το 2014, αφήνοντας ένα δυσανάλογα μεγάλο αριθμό πρώην προγραμματιστές του πεπρωμένου, της εταιρείας για το δικό τους τίτλο. Που οφείλεται είτε σε κάψει πρότυπο - AAA ή μοναδικά προβλήματα Bungie
http: ... //kotaku.com/the-messy-true
Εδώ είναι μερικά αξιοσημείωτα παιχνίδια γίνονται από ανθρώπους που έχουν αφήσει Bungie, κατά τα τελευταία χρόνια:
golem
Μαέστρος και συνθέτης Jaime Griesemer Marty O'Donnell ήταν και οι δύο υπάλληλοι της ζωής της Bungie. O'Donnell απολύθηκε το 2014 από την εταιρεία και αργότερα κέρδισε με επιτυχία μια δίκη πάνω από τα εκκρεμή οφέλη πληρωμής
Ώρα Spinner
Metroidvania μπρος μια επιτυχία η οποία είναι ακόμα σε εξέλιξη , υπό την ηγεσία του Bodie Lee, ο οποίος άφησε το 2014 Bungie εκπληκτικό σε κινούμενα σχέδια.
Asemblance
Αυτό το συναρπαστικό Mindfuck αυτή δημοσιεύθηκε στο τελευταίο μήνα στις μικτές αναθεωρήσεις. Niles Sankey, ο οποίος οδήγησε το παιχνίδι, Bungie έφυγε νωρίς, το 2015.
Gaimoria
Περιγράφεται ως ένα σταυρό μεταξύ Pokemon και Secret of Mana, Gaimoria εξακολουθεί να αναπτύσσεται και αυξάνεται σε περίπου 600 $ / μήνα Πατρέων . διευθυντής Ησαΐας Sherman ήταν ένας καλλιτέχνης σχετικά με την τύχη και αριστερά Bungie τέλος, το 2014.
Σπίτι του ήλιου για να πεθάνει
Ο πρώην υπάλληλος της Bungie Mike Tipul οδήγησε στην ανάπτυξη αυτού του χώρου - shooter Kirk σκάψει μια μικρή
Gary γλάρος
Αυτή η Pixar-ish "διαδραστική ταινία" ήταν σε σκηνοθεσία Tom Sanocki, Τεχνικός Διευθυντής Τέχνη της τύχης ότι Bungie άφησε το 2015. Ο ίδιος και η ομάδα του έδειξε Gary Γλάρος στην GDC σε αυτό το έτος .
άλμα
Ο βετεράνος καλλιτέχνης Tom Doyle παιχνίδι που Bungie άφησε το 2015, ίδρυσε μια εταιρεία που ονομάζεται Endeavor Ένας άλλος πρώην υπαλλήλους. Ήταν το παιχνίδι, Salto δημοσιευθεί - πρώτη εικονική Του - Πραγματικότητα στο Steam κατά το παρελθόν έτος .
αναστροφή
Πρώην στόχος μηχανικός Ryan Juckett Sandbox αναστροφή σχεδίασε ένα παιχνίδι δράσης και στρατηγικής που θα είναι σε PS4 και PC το επόμενο μήνα . Juckett Bungie άφησε νωρίτερα αυτό το χρόνο.
Άλλες ανεξάρτητες εταιρείες πρόσφατα, όπως ορίζεται από τους υπαλλήλους της Bungie Polyarc και διαδραστικά V1 έχει παιχνίδια του δεν εμφανίζεται. Μερικά από τα άλλα βετεράνους που Bungie αφήσει τον περασμένο μήνα εξακολουθεί να σκεφτούν τα επόμενα βήματά τους και να έχουν περισσότερα παιχνίδια για να αποκαλύψει στο εγγύς μέλλον.
Είναι μια τάση που έχουμε ξαναδεί στην ανάπτυξη της ΑΑΑ. Ο βετεράνος των εργαζομένων θα μπορούσε να πάει ανεξάρτητα για διάφορους λόγους, ίσως και απογοητευμένοι από τη γραφειοκρατία? ίσως να κάψει? ίσως θέλουν περισσότερο την ιδιοκτησία της δημιουργικής εργασίας που κάνουν. Μελέτες όπως 2K Marin (Bioshock 2) είχε τη Διασπορά, το Indie -. Gems όταν πήγε στο σπίτι και Eldritch Θα είναι συναρπαστικό να δούμε την πρόοδο του παιχνιδιού όλα αυτά τα κτηνιατρικά πρώην Bungie και τι έκανε για την ανάπτυξη Destin εμπρός, οι οποίοι είναι έτοιμοι για κάτι πάλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου