Necrodancer κρύπτη είναι ήδη δύσκολη, αλλά Speedrunner SpootyBiscuit είναι πρόσφατα αφαιρεθεί εντυπωσιακά. Κανείς δεν το έκανε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι προγραμματιστές συνέβη πραγματικά.
Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία των χαρακτήρων, καθώς παίζουν στην κρύπτη για Necrodancer ρυθμό, έτσι ώστε ο κάθε παίκτης βασίζεται ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά. Κάποιοι δίνουν πλεονεκτήματα επιτρέποντας στον παίκτη να κινηθεί στο ρυθμό της μουσικής, ενώ άλλοι το παιχνίδι πιο δύσκολο, όπως άμεση συλλογή θάνατο του χρυσού.
Coda είναι σε άλλο επίπεδο, όμως. Θα πρέπει να εξηγηθεί Ryan Clark προγραμματιστές.
"Θα πεθάνεις αν χάσετε οποιαδήποτε στιγμή", είπε, "ότι όταν ο χρυσός άγγιξε (χρυσό και έχει εγκαταλειφθεί από όλους τους εχθρούς) για να πεθάνει, θα πεθάνει, αν γίνει ποτέ, το οποίο είναι τοποθετημένο, με το πιο βασικό όπλο στο παιχνίδι και το παιχνίδι σε γενικές γραμμές, με το διπλάσιο των συνήθων εργασιών της ταχύτητας. Αυτό σημαίνει ότι ως "Death Metal" για έναν αγώνα αφεντικό, θα πρέπει να μετακινηθούν σε 350 παλμούς ανά λεπτό (η διαδρομή είναι συνήθως 175BPM, αλλά Coda διπλασιαστεί), έτσι ώστε να μπορείτε σχεδόν κάνει 6 εισιτήρια ανά δευτερόλεπτο, ενώ τέλεια για να παίξει. "
Χτυπάμε το παιχνίδι με Coda υποτίθεται ότι είναι η απόλυτη πρόκληση για τους παίκτες Κρύπτη Necrodancer. Ακόμα και Clark κέρδισε το παιχνίδι με Coda.
"Ειλικρινά νόμιζα ότι είναι ένα είδος κάθαρμα και κανείς δεν ήταν ποτέ θα μπορούσε να τον νικήσει», είπε.
Δεν είναι τόσο κακό Κλαρκ να παίξει είτε. Clark κατάφερε, ενώ οι περισσότερες από τις αρχές που διέπουν την πρόσβαση για να κρατήσει το παγκόσμιο ρεκόρ για τον κύριο χαρακτήρα για να τρέξει το παιχνίδι, αν και ο παίκτης συνεχώς στα τακούνια.
«Έχω πλήρη γνώση του πώς λειτουργεί το παιχνίδι», είπε, «γιατί είναι σχεδιασμένο, και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον πηγαίο κώδικα. Παρά τα πλεονεκτήματα αυτά, για να δείτε Coda ανίκητη για μένα. Κάλεσα να ξεπεραστούν για να φτάσει Coda" Αδύνατο, σωστά; εξαιτίας αυτού. "
Μέχρι στιγμής, μόνο 14 άνθρωποι έχουν ηττηθεί το παιχνίδι με Coda-12 PC, 2 κονσόλες. Speedrunner SpootyBiscuit μετακινηθεί κατά τη διάρκεια των Αγώνων, με 100.000 θεατές από εντυπωσιακά γρήγορη δράση νωρίτερα αυτό το χρόνο:
"Βρίσκεται σε επτά χρόνο μου έχει συμβεί, και είμαι στο κρεβάτι βλέποντας στο κινητό μου με τα δύο παιδιά μου», είπε ο Κλαρκ. «Ήταν μια πολύ σουρεαλιστική εμπειρία!"
Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για να SpootyBiscuit. Αντ 'αυτού, άρχισε να επικεντρωθεί λειτουργούν% του ελάχιστου για μια παραλλαγή του coda. Για την άρση τους, αυτό σημαίνει ότι ο παίκτης δεν μπορεί να πάρει τα στοιχεία. Δεν βόμβες, υπάρχουν δαχτυλίδια, καμία μαγική. Τίποτα.
Δεν πρέπει να είναι δυνατή, αλλά όλη την ώρα λέγεται ότι επιταχύνει επίσης δρομείς. Αν τους πω ότι δεν μπορεί να συμβεί, είναι ένας τρόπος για να βρεθεί εκεί. Και εργάζονται μετά από πολλή μελέτη, σφάλμα και απέτυχε πρόσφατα έφτασε SpootyBiscuit.
Απίστευτο! Εδώ είναι ό, τι ήταν όταν οι πιστώσεις τελικά έλασης:
"Νικήστε όλο το παιχνίδι μου», είπε ο Κλαρκ, «και εγώ δεν θα μπορούσε να είναι πιο ευτυχισμένοι γι 'αυτό."
Προς το παρόν παίρνει SpootyBiscuit ένα διάλειμμα. Αλλά όπως κάθε καλός Speedrunner, είναι επίσης αρκετά βέβαιος ότι έχω downtime σας. Καλή τύχη, SpootyBiscuit.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου