var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Παραγωγός υπερβάλλοντα ζήλο παιχνίδι

Παραγωγός υπερβάλλοντα ζήλο παιχνίδι
Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Το παρακάτω σατιρική ματιά στο παιχνίδι - σχεδιασμός είναι ένα θαυμάσιο νέο βιβλίο Kotaku ανεξάρτητη Matthew S. Burns - Εκχυλίσματα, παιχνίδια επιβίωσης -. Οι ηγέτες του κλάδου ερημιά, σατιρικό περιοδικό Game Developer του στρογγυλεμένες στήλες μπορεί να επιτευχθεί, το βιβλίο, ως μέρος αυτής της σωρού της ιστορίας μεταξύ $ 3 και $ 100 (είναι ότι pay-as-βαφή).


πρόσκληση σε σύσκεψη: Battler SPACE - ΕΝΑΡΞΗ Fuselage

ΑΤΖΕΝΤΑ: Ο σκοπός αυτής της συνάντησης είναι να αποφασίσουν πώς ο σχεδιασμός του τμήματος ακουστικών προστασία του σώματος Battler SPACE για να συνεχίσετε.

Εκκρεμή ζητήματα που οδηγούν σε αυτήν τη συνάντηση προς τη σαφήνεια:

  1. Τι είδους κράνος είναι η βέλτιστη για την προορισμούς μετάδοσης Battler χαρακτήρα SPACE, όπως περιγράφεται στη Βίβλο χαρακτήρες Battler χώρο (βλέπε παράρτημα);
  2. Τι θα πρέπει να είναι το χρώμα του κράνους; (Εάν υπάρχουν πολλά χρώματα, συνδυασμούς χρωμάτων θα πρέπει να χρησιμοποιούνται διάφορα χρώματα για να εξασφαλιστεί συγκρούονται;)
  3. Ποιος είναι ο γενικός στόχος του κράνους;
  4. Θα υπάρξουν και άλλοι χαρακτήρες που κράνη πρέπει; Αν ναι, μοιράζονται ένα παρόμοιο σχεδιασμό κύτους ή χρειάζεστε ανεξάρτητες μοντέλα ακουστικών; Μπορείτε μπορεί να μοιραστεί η γεωμετρία μεταξύ των τύπων κράνος κατασκευής με ταχύτητα χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα; Αν ναι, τι ποσοστό επαναχρησιμοποίησης της γεωμετρίας ξέρουν;
  5. Σύμφωνα με την τέχνη, το σχεδιασμό, τη μηχανική, την παραγωγή, τον έλεγχο της ποιότητας ήχου και τη διαγραφή σε μία κατεύθυνση για το κράνος, ποια είναι τα επόμενα βήματα και το χρονοδιάγραμμα των οδοφραγμάτων;

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: SPACE Battler - ΚΡΑΝΟΣ KICK-OFF

Μια συνάντηση διεξήχθη για να καθορίσουν την κατεύθυνση του σχεδιασμού του χώρου κράνος Battler. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν τέχνη, το σχεδιασμό, τη μηχανική, την παραγωγή, τον ήχο, και τον έλεγχο της ποιότητας. Τα αποτελέσματα της συνεδρίασης έχουν ως εξής.

  • Συμφωνήθηκε ότι Battler χώρο κράνος θα πρέπει να είναι «επιστημονική φαντασία». Από το παιχνίδι της επιστημονικής φαντασίας, προκύπτει ότι το σκάφος SPACE Battler πρέπει να ταιριάζει σε ένα σύμπαν επιστημονικής φαντασίας.
  • Σύμφωνα με το Υπουργείο της επιστολής, ο οποίος συμμετείχε στη συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης, προκειμένου να προστατευθεί ο στόχος Battler χώρο κράνος το κεφάλι σας από τον τραυματισμό.
  • μια ανησυχία για την πολύπλοκη τεχνολογία ως ένα κράνος μπορεί να μειώσει το ρυθμό καρέ του παιχνιδιού έχει αυξηθεί.
  • Ήταν από όλα τα μέρη που το κράνος θα πρέπει να είναι «φρέσκια ματιά», συμφώνησε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: το χρώμα της γάστρας δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. διαφορετικά χρώματα του κράνους πρέπει, πριν από το τελικό χρώμα του μπλοκ κύτους διερευνώνται. Ωστόσο, είπε ο σκηνοθέτης, ότι «δεν υπάρχουν περισσότερα από δύο ή τρία διαφορετικά χρώματα" πάνω τους, ανεξάρτητα από το χρώμα του κράνους τελειώνει από ό, τι θα ήταν αναγκαίο.

Ένα σημείο ελέγχου έχει οριστεί ημερομηνία για το αύριο.


Συνάντηση: Battler SPACE - Check-in φάκελο

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ: Για να αξιολογήσει την πρόοδο του τρέχοντος τριμήνου Battler SPACE.

  1. Επιστημονική φαντασία κράνος, όπως και στην ιδρυτική συνάντηση (βλέπε σημειώσεις) αποφάσισε; Μήπως θα πρέπει να προσαρμοστούν φυσικά;
  2. Η συζήτηση συνεχίστηκε το χρώμα της γάστρας.
  3. Επόμενα βήματα και άλλες εταιρείες.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: Battler SPACE - Check-in φάκελο

Η πρόοδος στο σχεδιασμό κύτους ήταν τέχνη, το σχεδιασμό, τη μηχανική, την παραγωγή, τον ήχο, και τον έλεγχο της ποιότητας. Οι πιθανές σχέδια κύτους μειώθηκε τρεις κύριες επιλογές:

  1. Ένα κράνος με καρφιά στην κορυφή και να επιτείνει την αίσθηση της δύναμης του Battler SPACE κατείχε.
  2. με μια οργανική μορφή καθορίζει εξωγήινη τεχνολογία για να προκαλέσει ένα ακουστικό που Nalana, πριγκίπισσα Ανδρομέδα, Battler SPACE είναι. CARE: Οι παίκτες δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αυτό το ακουστικό έχει σχεδιαστεί με (μη-ανθρώπινα) εξωγήινη τεχνολογία. Σκεφτείτε τρόπους για να εξηγήσει την κατοχή μιας ξένης SPACE Battler κράνος κατά τη διάρκεια παρακολούθησης συνεδρία.
  3. Ένα κράνος του Battler SPACE αποβλήτων είχε γίνει, κατασκευασμένα από κομμάτια θραύσματα. Θα αναδείξει την εφευρετικότητα και να αναδείξει τη σοβαρή έλλειψη πόρων στο έδαφος μετά από μια καταστροφική εισβολή ξένων. Θα μπορούσε κάλλιστα να φανεί πιο ηρωική, που παλεύει να σώσει τον κόσμο, αλλά με μια κακή ομάδα.

Μια άλλη συνάντηση είναι να εγκατασταθούν σε μία από τις επιλογές.

Κινούμενα σχέδια ενταθεί να ρωτήσω γιατί QA σε μια συζήτηση σχετικά με το σχεδιασμό των ακουστικών, αλλά δεν είναι ένας ηγέτης στη σύνοδο.


Συνάντηση: Battler SPACE - ακουστικά για την παρακολούθηση

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ: Να αποφασίσει για την τελική προσέγγιση για την εκτέλεση του σχεδιασμού στο ακουστικό και τη διαγραφή όλων των μερών.

Αυτή είναι η συνάντηση στην οποία μπλοκάρει το σχεδιασμό της γάστρας. Εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με το σχεδιασμό του κύτους, ήρθε η ώρα να τα αυξήσουν.


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: - ακουστικά SPACE Battler για την παρακολούθηση

Ο χώρος Battler σχεδίαση γάστρας θεωρήθηκε από την τέχνη, το σχεδιασμό, τη μηχανική, την παραγωγή, τον ήχο και κινούμενη εικόνα, με απώτερο στόχο την αποσύνδεση.

  1. Το animation ανησυχεί ότι καμία από τις πιθανές επιλογές για Battler SPACE σκύβετε το κεφάλι του.
  2. Η τεχνολογία έχει εκφράσει επιφυλάξεις σχετικά με το σχεδιασμό του εξωτερικού κύτους, λέγοντας ότι θα μπορούσε να απαιτήσει σύνθετη shaders. Ήταν ανησυχεί επίσης για το σχεδιασμό του πλαισίου, επειδή απαιτεί πάρα πολλά πολύγωνα. Τέλος, η κατανάλωση κανονική υψηλής ανάλυσης χάρτες οφείλονται σε μεγάλα καρφιά σχεδιασμό μνήμης.
  3. χρωμάτων νήμα έχει ρυθμιστεί και κλειδωθεί. Η γάστρα είναι γκρίζο, ή ίσως να είναι προσαρμόσιμο (έρευνα εν αναμονή της τεχνολογίας).

Συνάντηση: Battler SPACE - Μεταθανάτια CASCO ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

ΑΤΖΕΝΤΑ: Συζήτηση για τη διαδικασία σχεδιασμού της γάστρας Battler SPACE.

  1. Τι λειτούργησε καλά κατά τη διαδικασία σχεδιασμού του κύτους Battler SPACE (SBHDP);
  2. Τι δεν λειτουργεί όπως αναμένεται;
  3. Ποιες βελτιώσεις διαδικασία μπορεί να κινηθεί κατά τη διαδικασία σχεδιασμού για Battler σεμνότητα προς τα εμπρός;

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: ΠΕΡΙΟΧΗ Battler - Μεταθανάτια CASCO ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η συνάντηση αναβλήθηκε επ 'αόριστον. Λόγω των χρονικών περιορισμών, οι συμμετέχοντες σχεδιασμό Battler σεμνότητα αποφάσισε αμέσως και να συζητήσουν τη διαδικασία σε μεταγενέστερο χρόνο για να ξεκινήσει.

Matthew S. Burns είναι μια συμβολή στην Kotaku. Μπορείτε να ακολουθήσετε στο Twitter σε @ τον mrwasteland .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου