var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

φέρει τη μάχη για περισσότερες γυναίκες στις αναπτυσσόμενες παιχνίδια

φέρει τη μάχη για περισσότερες γυναίκες στις αναπτυσσόμενες παιχνίδια
Οι γυναίκες στην Αγώνες Ανάπτυξης Εξώφυλλο

Gary Gygax, biologismo και D & D δημιουργός, αφού είπε σε έναν δημοσιογράφο από το εικονίδιο περιοδικό ότι «όλο το παιχνίδι είναι ένα πράγμα ότι οι άνδρες ... όλοι όσοι έχουν προσπαθήσει να σχεδιάσει ένα παιχνίδι, μια νίκη ευρύτερο κοινό θηλυκό έχει αποτύχει. νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με τις διαφορετικές διαδικασίες σκέψης των ανδρών και των γυναικών ».

Είναι λάθος, και σε πολλά επίπεδα. Αλλά παράλογη δήλωσή του έχει γίνει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία, τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο. Οι γυναίκες που συνέβαλαν στη νέα συλλογή των γυναικών δοκιμίων για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, από την 1η Ιουλίου από την CRC Press , οι ηχώ συναισθήματα Gygax ακούσει το κεφάλι και οι δύο αίθουσες συνεδριάσεων των εκδόσεων ήταν "το παιχνίδι. Πολλοί θεώρησαν πρώτο χέρι ο αντίκτυπος των μεγάλων εταιρειών παιχνίδι τα παιχνίδια τους για τα παιδιά αυξάνεται, ένα μάρκετινγκ - τακτική δημοφιλή μέσα της δεκαετίας του '80 , αλλά παρ 'όλα Gary Gygaxes ότι δεν είπε να τους αφήσουμε, είναι ό, τι έχουν κάνει, και να βοηθήσει τους άλλους. . το βιβλίο του είναι μια προσπάθεια για να σπάσει ο κύκλος της Ouroboros τοξικότητα παρόμοια, οι γυναίκες σπρώχνοντας στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών.

Οι γυναίκες στην ανάπτυξη του παιχνιδιού είναι μια συλλογή από 31 δοκίμια από τις γυναίκες στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών, την κοινότητα - Προγραμματιστής Διευθυντής καιρό - διάρκειας, για τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν το gaming - βιομηχανία ένα. Επαγγελματικό κιτ δοκιμών, όπως η Jane Ng (παρακολούθηση πυρκαγιά καλλιτέχνη, Spore), Brianna Wu (ιδρυτής του γίγαντα Spacekat) και Megan Gaiser (πρώην διευθύνων σύμβουλος της Interactive Her) περιγράφουν την βασανιστική πορεία συχνά ότι σε μια βιομηχανία που είναι γνωστή εχθρική. Αλυσίδες μπικίνι, οι γυναίκες αποτελούν μόνο το 22 τοις εκατό των τυχερών παιχνιδιών - βιομηχανίας, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση των προγραμματιστών του παιχνιδιού ? Μόνο το 5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών έχει μια κακή φήμη, και το πιο αναφέρθηκε για το λόγο αυτό αντιπροσωπευτική του χαρακτήρα ήταν ανεξέλεγκτη σεξισμό.

Παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες από αυτές τις γυναίκες είχαν παίξει όλη την ώρα, οι συγγραφείς περιγράφουν το βιβλίο αισθάνεται «ξένος» ή «πολιτισμική αποικιοκρατία», αν μείνει μετά το σχολείο στο εργαστήριο υπολογιστών ή καλούνται να ενταχθούν σε μια τοπική multiplayer -. Παίξτε Myst , Πίθηκος Ισλανδία, Donkey Kong και αντι-proclamation- Gygax D & D, όχι μόνο ήταν διασκεδαστικούς τρόπους για να περάσει η ώρα, αλλά τα βασικά στοιχεία της ταυτότητάς τους. Το βιβλίο περιέχει την ιστορία της ιστορίας των γυναικών να αποδείξουν τη θηλυκότητά τους, για να καθαρίσετε τα μυστικά υπεραντιστάθμιση αξία τους, και παραμένουν σιωπηλοί, παιχνίδια όταν οι χαρακτήρες τους D & D έχουν με ελαιοκράμβη (υποτίθεται ότι μια κοινή εμπειρία των απειλούμενων γυναίκες πίνακα player). την ταυτότητά του ως ένα παιχνίδι των αθλητών ήταν αμοιβαία αποκλειόμενες με το φύλο τους.

Για πολλούς ήταν πιο εύκολο να μην δούμε μια γυναίκα στο παιχνίδι καθόλου. Θα ήταν πιο εύκολο να είναι οι ελάχιστες εκδόσεις αντίσταση των ίδιων στις περιοχές παιχνιδιού.

Karisma Williams, τώρα Senior Interface / UX σχεδιαστές που αναπτύσσονται σε χρήστες της Microsoft, με έναν τρόπο, ώστε online φίλους τους να πάει σε απευθείας σύνδεση ταυτότητα που διαγράφονται εντελώς το φύλο και τη φυλή της που, ήταν λευκά και αρσενικό. Laralyn McWilliams, τώρα ο καλλιτεχνικός διευθυντής του διαδραστικού Skydance, έκανε ό, τι είναι δυνατόν για να αποφευχθεί η αναφορά του σεξ, όταν, στο σχολείο, ήταν η μόνη γυναίκα επιχειρηματίας τεράστια πανεπιστημιούπολη VAX υπολογιστή. Αργότερα στην καριέρα του, όπως είπε ένας άνδρας συνάδελφος πράγματα όπως, «ελπίζω να πάει καλύτερα από ό, τι την τελευταία φορά που έχουμε στη συνεδρίαση του κατασκευαστή, μια γυναίκα είχε" McWilliams αποσβέσουν αυτές τις στιγμές ως μια μικρή ενόχληση σε μετεγκατάσταση θέσεων εργασίας έρχονται ή περιόδους κρίσης.

Kari Toyama, ατμών υποστήριξη μολύβδου υλικού, κρύβοντας τα μαθήματα μπαλέτου της από τους άντρες συναδέλφους τους. Erin Hoffman-John, συν-ιδρυτής της αίσθηση της κατάπληξης των παιχνιδιών, περιγράφει "απόρριψη" κορίτσι προβληματισμό του για τα πράγματα, όπως το μακιγιάζ και την αποστολή "off και ένα αγόρι που στεκόταν μπροστά μου."

Kimberly Unger, ο οποίος πέρασε 20 χρόνια στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών, πήγε στο σχολείο για την κωδικοποίηση. "Με 12 χρόνια», γράφει - ότι: "Έψαχνα για ένα μέρος για να μην έχουμε κάθε φορά ισχυρίζονται μόνο για να διευκολύνει το έργο« 1983 κωδικοποιημένη Unger πρώτο του παιχνίδι βασίζεται στα ανοικτά .. Dragon Quest το πρώτο βραβείο σε ένα διαγωνισμό κέρδισε τοπικό, αλλά σύντομα ήταν μέσα από μια σειρά από άνδρες ηλικίας, είπε ότι η τιμή ήταν πολύ άδικο. άκουγε να περνούν το χρόνο τους στο εργαστήριο υπολογιστών. μετά την παραλαβή ενός αγγλικού πτυχίο από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Davis, βάλτε Unger πίσω σε αυτούς. Σε απευθείας σύνδεση φόρουμ και συνομιλία περιοχών που εξετάστηκαν, δεν μπορείτε ποτέ προσδιορίσει ως γυναίκα. Δίδαξε. Unger είναι σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος Μπούσι-Go, ένας εκδότης παιχνίδι που εκτυπώνει σνακ βιντεοπαιχνίδια.

Δοκιμιογράφους όπως Unger αποδοχή βοήθεια εκραγεί, ότι το παιχνίδι είναι ένα αρσενικό πράγμα σε δύο στάδια: κοπή της τον εαυτό τους και τους συναδέλφους τους αμφισβητούν, καθιστώντας τη βιομηχανία για τις γυναίκες Παιχνίδια πιο ελκυστική. Αυτά είναι συναρπαστικές ιστορίες της αυτοπραγμάτωσης, και ακριβώς το είδος του παρελθόντος που έπρεπε να είναι στο πιάτο.

Ένα εκπληκτικό πτυχή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών που απλά δεν είναι τόσο πολλοί από αυτούς εργάζονται. Οι μισοί από τους παίκτες είναι γυναίκες, σύμφωνα με το Κέντρο Ερευνών Pew . Θα ξέρετε ανεξέταστες εκδότες παιχνιδιών. Οι άνδρες είναι εβδομήντα πέντε τοις εκατό των εργασιακών - εντατική πλευρά του σχεδιασμού παιχνίδια το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο .. Το μισθολογικό χάσμα που επικρατεί εντός δέκα δεκάδες χιλιάδες, σύμφωνα με Gamasutra προγραμματιστές δημοσκόπηση παιχνίδι σε μισθούς . Η αντίληψη ότι το παιχνίδι σε γενικές γραμμές είναι ένα πράγμα ο άνθρωπος, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να τον να είναι. Οι γυναίκες των γυναικών στην ανάπτυξη του παιχνιδιού εναντίον αυτής της αντίληψης δεν αγωνίστηκε τόσο «πραγματικότητα» στις αίθουσες συνεδριάσεων και το δικό τους εγώ.

φέρει τη μάχη για περισσότερες γυναίκες στις αναπτυσσόμενες παιχνίδια
Οι γυναίκες στην Αγώνες Ανάπτυξης Εξώφυλλο

Σε έναν τομέα που είναι εχθρική, μια επιλογή για τις γυναίκες είναι να φύγει. Poke , δημοσιεύθηκε πέρυσι από S / R βιβλία, είναι μια συλλογή από παρόμοιες δοκιμές των γυναικών στον τομέα της τεχνολογίας. Όμως, σε πολλές περιπτώσεις, αυτές οι γυναίκες επέλεξαν για μια καλύτερη ζωή. Η αδιάκοπη σεξουαλική και συναισθηματική παρενόχληση και των μισθών ισορροπημένη και διαρκή αμφιβολία για τις ικανότητές τους να διαβρώσει της ψυχικής υγείας των γυναικών αυτών, όπως δοκιμιογράφους του βιβλίου. Τοξικό ως μικρο επιθέσεις πολλές κατέθεσε, είναι η κουλτούρα στην οποία εφαρμογές όπως Titshare 2013 ( «μια εφαρμογή όπου ψάχνετε για να πάρετε τις φωτογραφίες σας στήθος») μειώνεται, και τα γεγονότα όπως "Hacker διακινδύνευση (μια στριπτιζέζ που ονομάζεται« Defcon βινυλίου Vanna " ρούχα σε συνεργασία με τις σωστές απαντήσεις) είναι τόσο αποδεκτά και θα εκτιμηθεί. Έτσι έφυγε από το διάολο τεχνολογία., μερικοί είπαν. δεν ασχολείται με αυτές τις μαλακίες περισσότερα. ήταν άρρωστοι οι ίδιοι -Ίδια τόνο κάτω, ακόμα άνθρωποι διαφορετικό από αυτό που ήταν έχω να κάνω μόνο μία εργασία.

Έγραψα μια θετική κριτική του ομοτίμους - πέρυσι, αλλά οι γυναίκες στην ανάπτυξη του παιχνιδιού με έπεισε ότι αυτό το καταραμένο στάση πηγαίνετε στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών δεν θα αλλάξει. Φροντίστε τον εαυτό σας, είναι σημαντικό και οι άνθρωποι πρέπει να πρέπει να ανεχθεί καμία κατάχρηση χωρίς τέλος. Ωστόσο, αν οι γυναίκες αφήνουν τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών, έτσι υπάρχουν λιγότερες γυναίκες στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών. Αν υπάρχουν λιγότερες γυναίκες στο gaming - βιομηχανίας είναι, ο πολιτισμός, οι γυναίκες είναι πολύ λιγότερο ελκυστική για τους νεοφερμένους τις γυναίκες προσπάθησαν στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, για να λύσει αυτό το πρόβλημα με δοκιμιογράφους εξανθρωπισμό αγωνίστηκε με τον τρόπο για να δείτε τη διείσδυση ότι «ολόκληρο το παιχνίδι. άνθρωπος "στην προσωπική και επαγγελματική του περιβάλλοντος.

προφανή ομάδα-στόχο των προγραμματιστών γυναίκες παιχνιδιού αναδυόμενες κόγχες μπορεί να αισθανθεί το βιβλίο, το βιβλίο για να επιβλέπει κοινά ζητήματα, όπως εξηγεί «σύνδρομο απατεώνα" και "αγκάθι" που το καθιστούν προσιτό στον αμύητο αναγνώστη. τόσες πολλές γυναίκες στις αναπτυσσόμενες παιχνίδια Λεπτομέρειες των παιδιών από αυτές τις γυναίκες που περιγράφονται νοητικές διεργασίες και επίπονο ταξίδι. Αυτή η λεπτομέρεια είναι τέλεια για να αλλάξει το σκοπό της μια βιομηχανία. Οι νεαρές γυναίκες αγαπούν τα παιχνίδια αυτού του βιβλίου ακριβώς το κοινό στην αγορά, ότι η βιομηχανία παιχνιδιών αναγνωρίζονται για τις γυναίκες υποψηφίους μαλακώσει.

Ένα από τα αξιόλογα δοκίμια σε αυτό το βιβλίο ήταν η Megan Gaiser από. Μπορούν Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είναι ότι το παιχνίδι βίντεο - έκανε δικαιόχρησης Nancy Drew και ήταν μαζί Γενικός Διευθυντής προωθούνται, είπε - Είναι «παιχνίδια - να θεωρείται Εκδότης κορίτσι" ungameworthy »και αρνήθηκε να δημοσιεύσει το πρώτο του παιχνίδι Nancy Drew :.

Ένας εκδότης δήλωσε κοινή γνώση ότι τα κορίτσια ήταν computerphobic? όπως η τεχνολογία, τα μαθηματικά και τις γυναίκες ήταν ένας κακός συνδυασμός ... Το σύνθημά μας, το οποίο χρησιμοποιείται κατά το χρόνο, «τα κορίτσια για να μην φοβάται ένα ποντίκι είναι." Μια άλλη συμβουλεύει: «Εάν κάνετε παιχνίδια για τα κορίτσια, να 'em ροζ και θα έρθουν». Έχω, "unpink." Ήρθαν και ήρθε και πάλι. Στη συνέχεια άλλαξε "τολμούν να παίξουν." Το σύνθημά μας

Σας παρουσιάζουμε τους εκδότες με μια απίστευτη ευκαιρία για να δημιουργήσετε μια νέα ροή εσόδων και το σύνολο της αγοράς, αλλά δεν γνώριζαν βαθιά ριζωμένη τους τρόπους για να δούμε, για να κάνουν επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, υπήρχαν πολλές γυναίκες στον κόσμο! απώλεια τους ήταν το κέρδος μας .... αγνοήσαμε τους κριτικούς, ανέλαβε τον κίνδυνο, και μάλιστα δημοσίευσε ένα μικρό εκκίνησης ονομάζεται Amazon E-ουρά. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν παιχνίδια. Οι New York Times μας ονομάζεται "UnBarbie" παιχνίδια στον υπολογιστή. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε.

Πήγαμε από το μηδέν έσοδα σε 8,5 $ εκατομμύρια περισσότερα από 9.000.000 παιχνίδια που πωλούνται, κέρδισε 29 συνεχόμενα γονείς Choice Awards »και ήταν το # 1 προνόμιο - μονάδες περιπέτεια για PC και να νικήσει ο Χάρι Πότερ, Myst, και το Lord of the Rings επτά συναπτά έτη.

Gaiser τελείωσε το δοκίμιό του με την Gloria Steinem απόσπασμα: "Μην σκεφτείτε για την προσαρμογή γυναίκες στον κόσμο να εξετάσει για να κάνει τον κόσμο των γυναικών, με τη μορφή .."

Οι γυναίκες στην ανάπτυξη του παιχνιδιού ήταν να συνδυάσει ένα βιβλίο Οι γυναίκες στη Παιχνίδια όπως προβλέπεται ιστορία της κατάχρησης και της επιτυχίας. Ήταν να φέρει μια μοναδική ψηφοφορία φεμινισμού για τις γυναίκες στο παιχνίδι εκφράζει ένα βιβλίο. Οι απόψεις των συντακτών είναι διαφορετικά, αλλά τα δοκίμια τους που συνδέονται με ένα κοινό στοιχείο. Πολλοί ξεκινήσουμε με το πρώτο παιχνίδι εμπειρία του συγγραφέα, η σχέση του με την οικογένειά του, τις αμφιβολίες του για το παιχνίδι καθόλου. Αυτά τα πρώτα μοντέλα για τη συναισθηματική τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου και πολύ χρήσιμη χαμηλές εισερχόμενες και τις γυναίκες αντιμετωπίζουν όταν εισέρχονται στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών.

Αιτία που θα μπορούσε να αποξενώσει τις γυναίκες και την προώθηση ενός πολιτισμού ισχυρή γυναικεία χαρακτήρες, να αναπτύξει τις αποφάσεις κρίσιμες σχεδιασμό με τον οποίο οι γυναίκες δεν θα πρέπει να είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από το πιο άνετο παιχνίδι για να κάνουν ταυτοποίηση κορίτσια αγαπούν το παιχνίδι. Και αν αυτά τα κορίτσια αποφασίζουν να κομμάτια, αναμένεται ότι λιγότερο βρίσκεται αντιμέτωπη με εμπόδια που οι γυναίκες δοκιμιογράφους στην ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου