var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Μηχάνημα τραγούδια για το Final Fantasy XV Florence + είναι τέλεια

Μηχάνημα τραγούδια για το Final Fantasy XV Florence + είναι τέλεια

Δεν είμαι πραγματικά τόσο Florence + The Machine και δεν έχω ακολούθησε πραγματικά την ανάπτυξη των FFXV, έτσι αυτό ήταν μια έκπληξη. Αλλά αυτά τα τραγούδια ειλικρινά, είναι πλούσια και όμορφη με έναν τρόπο που νομίζω ότι είναι αντάξια του franchise.

Από FFX, έχω την αίσθηση ότι η σειρά στο CW σχετικά κλαψιάρης ήταν προσανατολίζονταν. Δεν είναι απαραιτήτως κακό πράγμα. Αγαπώ YA δυστοπική μυθιστορήματα όπως όλοι, είναι ακριβώς ότι η εκτέλεση είναι μερικές φορές έξω. Αυτά τα τραγούδια είναι για μένα η απόδειξη ότι η Square Enix είναι καλές ενδείξεις των δηλώσεων συρρίκνωση στην κατηγορία του στο box office, δύναμη η φωνή της indie αγαπημένη κατάταξης Florence Welch αισθάνεται λίγο σαν πάντα Arcade Fire σε ένα τραγούδι εγγραφής για την πείνα - παιχνίδια.

Tonale, ελπίζω ότι θα λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι πιέζουν τα ίδια κουμπιά σε κάθε Welch συναισθηματικά τραγούδια που δένουν σε συμβατικούς τίτλο Final Fantasy franchise. Φαίνονται να καταλάβουν πραγματικά, για να συνοδεύσει τι είδους παιχνίδια και ιστορίες αυτά τα τραγούδια. Στην απόφασή της με την Square Enix να εργαστούν, είπε -, ότι , «Κατά κάποιο τρόπο, το τοπίο Final Fantasy και το δικό μου εσωτερικό τοπίο φαινόταν εντάξει είναι ωραία και επική μυθική και.".

Συμφωνώ. Σε συνδυασμό με τη διόγκωση χορδές, πολυεπίπεδη φωνητικά και το πεδίο εφαρμογής αυτών των τραγουδιών, να πάρω ένα παράξενο ρυμουλκό στην καρδιά μου όταν ακούω. Είναι χειραγώγησης στην επιθυμία μου για να παίξει, αλλά εγώ ενδιαφέρομαι να μην σταλεί. Είναι μια δεκάρα άρπα με τίτλο «I Will Be", και είναι τόσο λεπτή και όμορφη. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι το Final Fantasy XV είναι τόσο ισχυρό και πυκνό, παράξενο και θριαμβευτικά ότι αυτά τα τραγούδια είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου