var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Γιατί να γράψω για τα παιχνίδια

Γιατί να γράψω για τα παιχνίδια

Πολλοί που γράφουν για τα παιχνίδια τελειώνουν εδώ είδος του λάθους. Έχω, όπως φεύγω κολέγιο εντελώς διαφορετικούς στόχους σταδιοδρομίας. Αλλά δεν είμαστε δυστυχισμένοι. Αγαπάμε τα παιχνίδια και μας αρέσει να γράφετε με σαφήνεια. Ωστόσο, είναι πάντα περίεργος να ακούσω τους συναδέλφους μου πιο σκόπιμη τρόπο στη βιομηχανία. Είναι προφανώς άδικο και αν ο John Oliver είχε λίγα πράγματα για το πώς το media στη διαδικασία του θανάτου , η εξαιρετικά Διασκέδαση - συρρικνωθεί Press θέση είναι ακόμη και ο κίνδυνος απώλειας χρημάτων και.

Έτσι, όταν είχα την ευκαιρία, κάθισα επιστολές σε φίλους και Dante Douglas Amr Alaaser, συντάκτες γράφουν Blogspiel deorbital να προσπαθήσει να πάρει απαντήσεις σε αυτά. Η σύντομη απάντηση είναι αυτό που είπα: Σας αρέσουν τα παιχνίδια και μας αρέσει να γράφουν. Αλλά αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε παρακάτω.


Η αγάπη του Δάντη, Αμρ

Όταν άκουσα ότι εσείς οι δύο θα ήταν να deorbital εγώ δεν θα μπορούσε να είναι πιο ευτυχισμένοι. Είμαι φίλος με δυο σας για μια στιγμή - με τη φυσική έννοια και σε απευθείας σύνδεση - και ήξερα ότι ένα πραγματικό κενό θα πρέπει να καλυφθεί. Και οι δύο είναι οι συγγραφείς που ενδιαφέρονται για το γράψιμο, και ξέρω ότι είναι αλαζονικό να πω αυτό, αλλά ότι συναλλάσσεται με μένα.

Ειδικότερα, είμαι πάντα εντυπωσιασμένος με το παρελθόν του Δάντη στην ποίηση. Θα συνεχίσει να γράφει ποίηση μερικές φορές. Malo, αλλά υπάρχουν. Amr, πραγματικά θαυμάζω ευαισθησία και προσοχή της μια απόχρωση στο έργο του είναι η ισοπέδωση, αν προσπαθήσετε να το εξηγήσω.

Αλλά έχω να ρωτήσω: γιατί τα video games;

αγαπούν,

Γκίτα


Γεια σου, Γκίτα!

Τα παιχνίδια που παίζονται πάντα μια μικρή θέση στη ζωή μου. Οι αδελφοί μου και παίζω κάθε τι που θα μπορούσε να δουλεύουμε για το φορητό υπολογιστή οικογένεια get. Αν. Από ένα CD στα καταστήματα ή στο γραφείο μέσω του τμήματος λήψης της AOL παιδιά Αν το κάναμε, το κάναμε ταριχευμένα ζώα μας πολεμήσουν ή να εφεύρουν νέους τρόπους με κάρτες Pokemon για να παίξει, επειδή κανείς δεν ήθελε να κάνει την προσπάθεια να μάθουν τους κανόνες σε ισχύ. Τελικά μπορείτε επίσης να αρχίσουν τα παιχνίδια και προγράμματα πρόχειρης κατασκευής στις πρώτες εκδόσεις του Game Maker για να κάνουν.

Παρά τα όσα ποτέ πραγματικά πολύ κρίσιμη παιχνίδια σκέψης. Ποτέ δεν συνέβη σε μένα. Η οικογένειά μου δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά τις νέες κονσόλες, είτε, έτσι ώστε να συμβαδίσει με όλα αυτά που ήταν νέα αδύνατο. Κάποια στιγμή γύρω από το 2008, όμως, βρήκα την ανεξάρτητη σκηνή του παιχνιδιού, όταν άρχισε να παίρνει. Βρήκα TIGSource και έπαιξε τα πράγματα όπως βαρυτική Jason Rohrer, και όλα τα παράξενα πράγματα που κάνει Κάκτος υπόβαθρο κάθε εβδομάδα. Την ίδια στιγμή τελείωσα πολλά Rock, Paper, κυνηγετικό όπλο και παίκτες για να διαβάσετε γειτονιά, ένα μικρό online - περιοδικό.

Όταν οι άνθρωποι με ρωτούν γιατί γράφω για τα παιχνίδια που φέρνουν πάντα απαραίτητα γειτονιά παίκτες. Πριν σκέφτηκα ότι ίσως θα θέλατε να γράψω για τα παιχνίδια. Ήταν οικεία και προσωπική. Τα παιχνίδια δεν είναι διασκεδαστικό, αλλά τα γεγονότα στη ζωή αυτών των ανθρώπων. Μνήμες ήταν οδήγηση δεξαμενές μέσα από τα σπηλαιώδη Σοβιετική υπόγειες διαβάσεις, διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία Αγάπη πηγή σας για Mario τελευταία 3 αγνοείται, ο χρόνος που δαπανάται για προσωπικά ζητήματα με ένα μικρό έργο ρομπότ καθαρισμού. Παιχνίδια, συνειδητοποίησα ήταν σε σχέσεις. Σχέσεις με τους ανθρώπους, τόπους και χρόνους. Τουλάχιστον για μένα.

Τέλος, το Πανεπιστήμιο του με έσπρωξε γραπτώς. Ιστορίες, ποιήματα, σύντομες σκέψεις. Ξεκίνησα λίγο WordPress . Σκέφτηκα αυτούς τους ανθρώπους, τόπους και χρόνους. Σκέφτηκα τα παιδιά, παίζουν με τον αδελφό μου. Σχετικά με την ψηφιακή μονομάχους οπλισμένοι, τοπία βαμβάκι που έχει σπαρεί, και η αυξανόμενη δυσπιστία που μας διατήρησε στο σύνολό της. Στη συνέχεια, σε κάποιο σημείο, συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσε να συνδυάσει. Γιατί δεν γράφουν για; Γιατί να μην μοιραστεί αυτές τις στιγμές με κάποιον νέο;

Το περιοδικό μου ότι η γειτονιά τους παίκτες και να μην εμπνέει υπάρχουν. Αλλά εγώ πάντα σκέφτομαι όταν διάβασα τα πράγματα όπως Cara Ellison παιχνίδια για να ενταχθούν , ή η ιστορία του αδελφού του και Counter-Strike είναι σε SHOOTER . Αυτά είναι το είδος των πραγμάτων που με έκανε να συνειδητοποιήσουμε ότι τα παιχνίδια ήταν σημαντικό για μένα, και γιατί, και το είδος της γραφής θα είμαι στον κόσμο.

PS Συγγνώμη αν είμαι λίγο καιρό και τη μελαγχολία, τη γραφή τείνει να μου κάνει.

αγαπούν,

Amr


Gita και Amr Hey!

Ειλικρινά, έχω γράψει για τα παιχνίδια, και είμαι ενδιαφέρει. Παρόμοια με Amr, όπως εγώ μόλις πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής μου, να είσαι παιδί, αρχικά ορίζεται από video games (για καλύτερα ή χειρότερα) και είμαι μεγαλύτερα από ό, τι η αυτο-ωριμάσει μόνο για να παίξει πολύ, κάθε φορά όλο και περισσότερο ενδιαφέρονται, πώς τα παιχνίδια έχουν σχεδιαστεί και αντανακλάται το σχεδιασμό τόσο για την εταιρεία και επηρεάστηκε από τον ίδιο σε αντάλλαγμα.

Ειδικότερα, και είμαι βέβαιος ότι αυτό δεν είναι ασυνήθιστο, το ενδιαφέρον μου περισσότερο κριτική της «βαθιάς» παιχνίδι των παιχνιδιών -. Podcasts προκάλεσε να ακούσω ξεκίνησε κυρίως στο γυμνάσιο ή λιγότερο ρελαντί Giant τελωνειακές βόμβα Πρωταγωνιστές ακόμη και κάποιος απομειωθεί ως ραντάρ τάλκη και GameSpy ενημερώσεων εισαγωγή μου σε ένα δρόμο μέσα από τα παιχνίδια ήταν να πιστεύω ότι δεν «κάνει δ σκέψη πριν από. Οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε αυτά τα podcasts και συγγραφείς, προγραμματιστές και αναφέρθηκε τακτικά προσωπικότητες ήταν εισαγωγή μου σε αυτό που κάνουμε. "Νέα κρίσιμη παιχνίδια" σήμερα ως το πρώτο κύμα της Και, για να το θέσω απλά, ήμουν γαντζώθηκε.

αναπτύξουν Ένας άλλος τρόπος για μένα. Επιδίδονται σε παιχνίδι τοπική ανάπτυξη σκηνή σήμαινε ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε μια πολύ πιο επαφή με τις εισόδους και τις εξόδους των ομάδων παιχνίδια. Επιπλέον, όλο και περισσότερο, χωρίς κονσόλα ενημερώνεται παιχνίδι σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της gaming εμπειρία των νέων ζωή μου στο PC είχε πολλές άλλες Υ- αρέσει να καλλιεργείται με τον υπολογιστή σας πω ότι τα παιχνίδια εργαστεί για να τρέχει σε έναν παλιό υπολογιστή απαιτεί λίγη να λερώσετε τα χέρια σας. Καθώς πήρα τα μεγαλύτερα, αυτές οι δεξιότητες είναι χρήσιμες δικά μου παιχνίδια στο σχεδιασμό.

Αν και δεν είμαι ένας προγραμματιστής παιχνίδι κοιτάζοντας κυρίως, πιστεύω ότι η εκμάθηση πώς αναπτύσσονται τα παιχνίδια (ανεξάρτητα και σε μελέτες), είναι μια εξαιρετική εισαγωγή στο πώς οι μορφές σχεδιασμό του παιχνιδιού. Και ως αποτέλεσμα, το παιχνίδι σχεδιάσει κάτι που βρίσκω πολύ συναρπαστικό και έχει να γράψει σε ένα από τα αγαπημένα μου θέματα μεγάλωσε. Ο σχεδιασμός ήταν περισσότερες από τις λειτουργίες του προτύπου σχεδίου ή σήμα, αλλά μόλις έκανε αυτές οι πτυχές του παιχνιδιού, ο κόσμος θα κυριαρχήσει.

Στο τέλος του γυμνασίου και νωρίς το κολέγιο, άρχισα περισσότερα παιχνίδια και παιχνίδια για να κρατήσει συγγραφέα blogs, και σημείωσε αυτό το άρθρο και τα σχόλια ήταν ολοκληρωμένη, λιγότερο τεχνικό. Cara δουλειά Ellison σε Rock, Paper, κυνηγετικό όπλο, Austin Walker προσθέσετε το δικό σας blog (πριν γράφτηκε τακτικά για διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης), τμήματα του Patrick Klepek τεράστια βόμβα, και το έργο του, Γκίτα, είναι θεμελιώδους σημασίας για τη φύση και τρόπος για να γράψει ότι ήθελα. Τα παιχνίδια είναι όχι μόνο ένα αντικείμενο κατανάλωσης σε αυτά τα άρθρα, αλλά θα μπορούσε να εξετάσει πώς θα μπορούσε να εξετάσει μια ταινία ή επίστρωση. Αυτό είναι που με ενδιαφέρει, και αυτό εξακολουθεί να γράφω για τα παιχνίδια. Από deorbital αισθάνθηκε φυσική, ειδικά αν αυτός θα μπορούσε να λειτουργήσει με Αμρ.

Dante


Αμρ, ο Δάντης,

Είναι σπάνιο ότι οι δύο νεότεροι από ό, τι είμαι, δεν είναι πολλά, αλλά επιτρέπεται από το amount'm αριστερά για να πει, "ότι τα δύο είναι νεότεροι από ό, τι μπορώ», αλλά είναι σαν να οδηγεί τις παράλληλες ζωές. Ο καθένας σε αυτό το σκηνικό ήταν μια στιγμή που η ένταξη Cara Ellison με Kieron Gillen παιχνίδια ή «έσπρωξε Νέα Αγώνων Δημοσιογραφία » και συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε ακόμη και να γράφει για τα παιχνίδια; Έχουμε μια εποχή όταν θα έχουμε τα παιχνίδια δεν είναι μόνο σε εξωτερικούς χώρους, αλλά μικρό, οικείο, επειδή οι άνθρωποι μου στο δωμάτιό της ήσυχα μαστορέματα μακριά; για μένα, αυτό που φύσηξε το μυαλό μου ήταν η παραβολή Stanley. J 'Oberlin ήταν ένα φρέσκο ​​ηλίθιος από την artifacting παιχνίδι με ψηφιακό βίντεο και εδώ αυτό το παιχνίδι με μια πραγματική αίσθηση του χιούμορ και μια πραγματική προοπτική ότι ήμουν η φωνή του μηνύματος από την παιδική μου ηλικία ήταν παράξενο (Adam Sessler αναγνωριστεί, κατά κύριο λόγο) ότι με τον τρόπο θυμάται τα παιχνίδια μυθολογικές στην παιδική ηλικία μου, μου έδωσε. ισχυρότερη μνήμη μου από το παιχνίδι ως παιδί ο αδελφός μου απλά παίζουν Metal Gear Solid 2, και ότι αλλάζει πρόσωπο.

Deorbital ως ιστοσελίδα απευθύνεται σε αυτές τις επιρροές, το άρθρο Shonte Daniel δημοσίευσε το πρώτο άρθρο σχετικά με το site, συνήθως συνδέει με παιχνίδια πολιτισμό, κάνει τις στιγμές στα παιχνίδια, ως μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου. Διαμαρτυρήθηκα σε ένα φίλο τις προάλλες, το παιχνίδι είναι καθαρά ταυτολογική γραπτώς ότι το μόνο πράγμα που πάντα προσπαθούμε να επιτύχουμε δεν θέλουν παιχνίδια για να επεκτείνει το όραμά μας για όλα τα πράγματα, αλλά το παιχνίδι μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε αυτό το παιχνίδι. Ήθελαν να διευρύνουν τους ορίζοντες της αποστολής σας; Ή είναι απλά σύμπτωση παράλληλες συγκλίνουσες ημερολόγιο επιρροή;

αγαπούν,

Γκίτα


Η αγάπη του Δάντη και Γκίτα

Είναι σίγουρα κάτι να πει σχετικά με το πώς οι ιδέες πίσω από τη Νέα Αγώνων Δημοσιογραφία και ροκ, χαρτί, κυνηγετικό όπλο αλλάζει δείτε τον τρόπο πολλοί άνθρωποι, όπως μπορούμε να φέρουμε τους Αγώνες. Σήμερα, από τότε που αγανάκτησαν με τη στάση των συγγραφέων όπως ο John Walker δουν οι άνθρωποι, εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική επιρροή πάνω μου. Θυμάμαι ακόμα πώς ένιωσα ότι έπαιξε με την ανάγνωση T ακριβώς είναι Grimrock μύθο με τον πατέρα του . Καταλαμβάνει μια θέση δίπλα πράγματα όπως κάλοι Jenn Φρανκ η ιστορία του χρόνου της με την ετοιμοθάνατη μητέρα της. Φιλοδοξώ να γράψω έτσι, όχι επειδή θέλω να πάρει ο καθένας κλάμα και τη μελαγχολία του ό, τι κάνω, αλλά επειδή πλαισιώσει τους Αγώνες ως μέρος της ευρύτερης ανθρώπινης εμπειρίας. Όπως κάθε μεγάλη γραμματοσειρά στην τέχνη, τον τρόπο που ένα έργο τέχνης μας κάνει να αισθανόμαστε, να επικοινωνούν, και όπου ταιριάζει στη ζωή μας.

Αυτό είναι μέρος του τι οδήγησε στην deorbital διαχείρισης. Για να είμαι ειλικρινής, σκέφτηκα κάτι παρόμοιο για την κατασκευή του εδώ και πολύ καιρό. Έχω σκεφτεί ακόμη και για τους ανθρώπους για ό, τι έκανε λίγα χρήματα να πληρώσω από τη δουλειά μου. Ένα μέρος για προσωπικές ιστορίες, και το έργο των ανθρώπων που δεν ακούμε συχνά. Όταν μου προσφέρθηκε η ευκαιρία, είχα μισή αναμένεται. Dante έχουν την άκρη σφραγίζεται, και έχω να πω ότι σε κάθε περίπτωση, το μισό της παράστασης είναι ότι η κοινή κατέχει ως συνέπεια όπως είναι. Θα αγαπάμε πάντα έκανε ο φίλος μου.

Για να απαντήσω στην ερώτησή σας, να διευρύνουν τους ορίζοντές, ναι, ήταν πολύ σκόπιμη. Περισσότερο από αυτό, αλλά θα ήθελα να ακούσω περισσότερα από αυτές τις ιστορίες που αγαπούσε που με ώθησε να γράψω ανθρώπους που δεν παίρνουν αρκετές ευκαιρίες. Γι 'αυτό ζήτησα από τους συγγραφείς μας, «να φροντίσει τον εαυτό του." Δεν ανταγωνιστική, αλλά για να δείξει ακριβώς γιατί είναι παθιασμένοι με το τι γράφουν. Καταλάβετε ότι το πάθος, και μερικοί από τους συγγραφείς δει πίσω του ο ίδιος εξακολουθεί να αισθάνθηκε έντονη, ευαίσθητα.

Κατά κάποιο τρόπο αυτό είναι επίσης ένα μέρος της φύσης συχνά ηδονοβλεπτική αποδεχθεί εγγράφως. Μερικά από τα καλύτερα γραφής που έχω διαβάσει αφοπλίστηκε ειλικρινής, γι 'αυτό είναι τόσο αισθάνονται συνδεδεμένοι και όταν βρήκα τον εαυτό μου σε ένα μέρος που δεν θα. Έχουμε μόλις κυκλοφόρησε firmware: το περιοδικό της Wasim Σαλμάν, ψηφιακή και πραγματική ποιητική ιστορία για το Λίβανο, το επάγγελμα κατά τη διάρκεια του πολέμου και τα όπλα. Πώς θα μπορούσα να προ-εφηβικά του χρόνια μου ως παιδί στην Αίγυπτο, Ίντερνετ καφέ και απορροφάται στις φτωχογειτονιές του πατέρα και τα αδέρφια μου για να ζήσει και να ζήσει για να δει. Την ίδια στιγμή, ένιωσα σαν να είχε το μεγάλο προνόμιο που μου άρεσε για μένα, και το κοσμικό τρόμο που έρχεται με τη συνεχή απειλή της βίας, κάτι που ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω πραγματικά πώς ένας ξένος.

Δεν είμαι σίγουρος πώς ταιριάζει στη ζωή μας, ποια είναι τα παιχνίδια και μπορεί να είναι. Κάνω, ωστόσο, είναι σημαντικό.

αγαπούν,

Amr


Αγαπητοί Amr και Γκίτα,

Για να ανταποκριθεί, ναι, νομίζω ότι ήταν ένα είδος παράλληλης ανάπτυξης προς μία κατεύθυνση το πρώτο σημείο της Γκίτα. Πολλοί άνθρωποι συνδέουν σήμερα στο μου "σκηνή παιχνίδι" (ό, τι ποτέ είναι, πραγματικά) ήταν αυτοί με το βαθύτερο γράφει την πρώτη εμπειρία της που παίζει μέσα από αυτό το πρώτο κύμα (ή επόμενους γύρους) τα "νέα παιχνίδια δημοσιογραφία."

Μίλα μου τουλάχιστον - καλά, νομίζω, να γράψει το παιχνίδι σε γενικές γραμμές, πάσχουν από έλλειψη γνώσης και εξωτερικές επιδράσεις. Είμαι ιδιαίτερα ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια πάντα σημαίνει ότι διασταυρώνονται με την εμπειρία, και που μπορεί σε πολλά σχήματα. Hyper-ταυτολογία η κριτική είναι η γραφή είναι πολύ κοινά παιχνίδια, και έρχεται σε μια κρίσιμη βλάβη στο τοπίο, κατά τη γνώμη μου. Παιχνίδια καταλαμβάνουν δωμάτιο κάποιου άλλου ως μια μορφή τέχνης, και ενώ μακριά από την ιδέα να παραποιήσει ότι τα παιχνίδια είναι μοναδικά με κάθε τρόπο, είμαι Αθεράπευτα ρομαντικός παιχνίδια και δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό θα αλλάξει σύντομα. Υπάρχει ένα ενσυναίσθηση ποιότητας παιχνίδια που μπορεί να με διδάξει, προσωπικά, δεν βρίσκω σε πολλές άλλες μορφές τέχνης.

Αλλά είμαι επίσης μια προγραμματισμένη τεχνικό πρόσωπο. Αν εμπάθεια σας, κάθε μορφής, είναι η προώθηση των απόψεων ή επιβλαβείς καταπιεστική δημόσια, ενώ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν είναι κάτι που νομίζω ότι είναι στην τέχνη χρήσιμο. Νομίζω ότι είναι ένα είδος πιο ριζοσπαστική άποψη, αλλά είναι κάτι που το σκέφτομαι. Το μπαρ Αγώνες ποικίλες και χωρίς αποκλεισμούς είναι πολύ χαμηλή, και εξακολουθούν να εξετάσουμε την προεπιλογή για τα παραδοσιακά παιχνίδια, να το διαγράψετε. Είναι απογοητευτικό για την τελευταία γκάφα ΑΑΑ κοινωνικά στάσιμη ή μεγάλη για να πω κάτι σεξιστικά / ρατσιστικές / ableist / etc ακούω αυτό συμβαίνει συχνά, και εάν μπορείτε να ακούσετε στο Twitter ό, τι έχετε ακούσει για μερικές περιπτώσεις.

Εγώ τουλάχιστον (και νομίζω ότι Amr) έχει deorbital κάτι ρητή στόχου (θα μπορούσε κανείς να καλέσετε μια ατζέντα, πάρα πολύ). Πήγαμε δύο σκεφτείτε ένα πιο προσωπικό χώρο για να γράψει, υποκειμενική, κρίσιμα παιχνίδια γραφής και μας ωθεί να γράψει ότι τα όρια των παραδοσιακών παιχνιδιών γραφής πιέζει. Και προσπαθούμε να κάνουμε με τόσα πολλά συγγραφείς περιθωριοποιημένες ταυτότητες όσο το δυνατόν. Με άλλα λόγια, πιστεύω ότι και Amr συμφωνούν ότι η κατάσταση των επιστολής παιχνίδια στην τρέχουσα μορφή του είναι ισχυρή και όλο και ισχυρότερη, αλλά όπως και πολλές άλλες περιοχές της εκπροσώπησης των μέσων ενημέρωσης, η οποία είναι συνήθως η φωνή εξακολουθεί να είναι πολύ λευκό, πολύ καλή πολύ αρσενικό. Ποια μορφής deorbital θα πρέπει να είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να τονώσει και να ενισχύσει ποικίλες γραπτά και συγγραφείς, και νομίζω ότι κάνουμε αρκετά καλά μέχρι τώρα.

Dante

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου