var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Γιατί δεν μπορώ να ξεπεράσουν συντριβή μου;

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Γιατί δεν μπορώ να ξεπεράσουν συντριβή μου;
Εικόνα μέσω Shutterstock

Γεια σας, αστραφτερό, λαμπερό φυτό φερομόνες στο Internet και να καλωσορίσω την Dr. NerdLove ρωτήσω , είναι οι μόνες συναντήσεις στήλη LFGS LTR. Αυτή την εβδομάδα έχουμε παίκτες με κολοσσιαία προβλήματα των ερωτήσεων ότι οι ισχυροί συνθλίβει σε λίγο επισφαλής Exen η απογοητευτική ανακάλυψη. Ας βυθίζετε μας, θα πάμε;

Hey Doc,

Έχω μια φάλαινα είναι ένα πρόβλημα ... και είμαι μόνο ένα μικρό ψάρι. Παίρνω το δικαίωμα γύρω από αυτό. Έχω ένα μικρό πακέτο (πέος, πέος, κλπ) και η τελευταία φορά που είμαι εδώ και πολύ καιρό σε μια δεσμευμένη σχέση, δεν έχει σημασία πόσο πολύ (ή κοίταξε - όχι). Και οι δυο μας άρεσε, αλλά πέρυσι, μετά από 4 χρόνια μαζί, χωρίσαμε επειδή βρήκε κάποιος άλλος, και βρήκα τον εαυτό μου στις συνεδριάσεις κήπους.

Τον Ιανουάριο άρχισα αυτό το κορίτσι έρχεται, τόσο καλό, αλλά όταν φτάσαμε τελικά, ήταν με το μέγεθος μου σαφώς απογοητευμένος (ελαφρώς λιγότερο από 4,5 ίντσες). Θα μπορούσα να το δω στο πρόσωπό του και τον τρόπο που όλα τα αποτελέσματα (είχαμε μόνο σεξ μία φορά και μου είπε ότι ήταν καλύτερα για μας σε άλλους ανθρώπους να δουν). Μπορούν χλεύασαν στο Twitter.

Και τώρα έχω το μικρό (λογοπαίγνιο δεν προορίζονται) έχασε την εμπιστοσύνη που είχα. Τώρα πηγαίνετε κάθε φορά που πάω με κάποιον που έχει αυτό το απίστευτο άγχος στο κρεβάτι μαζί τους και να ανταποκριθούν αντιμετωπίσει αυτό απογοήτευση και πάλι το μυαλό μου είναι ακόμα λέγεται πρώην μου -. Girlfriend είναι μαζί μου, γιατί ο άλλος τύπος ταλαντούχος από εμένα.

Έχω συντάσσεται με κανέναν σε μήνες, είμαι πολύ φοβισμένος.

Τι - εγώ, γιατρέ; Όχι - Προσπαθώ πάντοτε να λίγη αγάπη παρά το μικρό ελάττωμα μου αποκτήσετε ή να εισάγετε μια αναγκαστική ζωή της αποχής, για να αποφευχθούν περαιτέρω αμηχανία;

Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

-theguywhotriedtomakeamobydickjoke

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι κάνετε ένα βουνό από ένα μικρό εμπόδιο, Guy, αλλά δεν παίρνω το σωστό δρόμο.

Αντ 'αυτού, ας ξεκινήσουμε με δύο προφανείς αλήθειες. Κατ 'αρχάς, τα σκατά κορίτσι μίλησε για το μέγεθος του πέους ήταν μια τεράστια τρύπα κώλο και είναι δωρεάν καλά της. Δεύτερον, το μέγεθος του πέους είναι σχεδόν τόσο σημαντική όσο νομίζετε ότι είναι. Αν συνέβαινε αυτό, τότε θα είμαστε όλοι Ron Jeremy ως ένθερμος εραστής τελευταία λάτρευαν.

Ναι, το ξέρω "πώς να το χρησιμοποιήσει» και «κίνηση στον ωκεανό" ένα από τα παλαιότερα κλισέ στο βιβλίο, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει επιστήμη να το υποστηρίζουν.

Από τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στη διδασκαλία άνθρωποι είναι τρομερά αμέλεια αυτό που πραγματικά πρέπει να ξέρετε το φύλο , ας ξεκινήσουμε με πολλά σκουπίδια - διόρθωσης, αποσύρουν τα παιδιά γύρω από ζητήματα μεγέθους για τα σκουπίδια τους. Για αρχή: δεν είστε ότι οι νέοι άνδρες έχουν σε μεγάλο βαθμό η ιδέα μεγάλο πέος έχει υπερεκτιμηθεί από έξι ίντσες σε επτά και μισό χρόνια πλούσιας στην πραγματικότητα .. είναι στην πραγματικότητα πολύ μικρότερη: ο δημοσιεύθηκε στο British μελέτες Journal of Urology διαπίστωσε ότι το μέσο μέγεθος του πέους του ένα φυσιολογικό άτομο κατασκευάζει πέντε ίντσες. Άρα ναι, είστε ένα κομμάτι από ένα χέρι, θα εξακολουθούν να είναι πολύ κοντά στο κέντρο της καμπύλης κουδούνι. ιατρικά μιλώντας, εκτός και αν όρθια πέος σου λιγότερο από τρεις ίντσες, δεν είναι ασυνήθιστο.

Δεν είναι ότι οι περισσότεροι άνδρες ενδιαφέρονται? Παρόμοιες μελέτες έχουν βλασφημία κοντά το ήμισυ του συνόλου των ανδρών είναι πεπεισμένοι βρήκαν είναι πολύ μικρά.

Είναι σχεδόν βέβαιο πως αυτό το πορνό πορνό χρέους μπορεί, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το μέγεθος οδήγησε τύποι Τραβεστί φετίχ, επειδή τα αρσενικά αστέρια πορνό για να τείνουν μεγαλύτερα πέη κατά μέσο όρο. Γιατί; Από αυτό το πολύ άβολα θέσεις και να ανακουφίσει τους άνδρες και τις γυναίκες να λυγίσει σε , πρόκειται για την αισθητική και γωνίες κάμερας. Σύριγγες φαίνεται καλύτερα στην κάμερα. Αυτό είναι όλο. Πέτα την κόλαση έξω από το πέος και μια μεγάλη αξία για βρύσες που λαμβάνονται σε μόλις Φετίχ είδη που είναι εντελώς δυσανάλογη σε σχέση με το φύλο στον πραγματικό κόσμο.

Αλλά τι γίνεται με τις γυναίκες; Γιατί οι γυναίκες δεν βρίσκουν πιο ικανοποιητική μεγαλύτερα πέη;

Όχι πραγματικά. Στην πραγματικότητα, να πάρει τα παιδιά πολύ περισσότερο κρέμεται το μέγεθος του πέους από ποτέ στις γυναίκες. Ενώ υπάρχουν πάντα Queen - θα είναι μεγέθους - μικρών, το 85% των γυναικών είναι κατά σειρά Wang με το σύντροφό σας . Γιατί; Λόγω του σχήματος του κόλπου είναι κατασκευασμένο και πως οι γυναίκες αισθάνονται σεξουαλική ευχαρίστηση. Η πλειοψηφία των γυναικών δεν είναι το highlight του μοναδική διορατικότητα -Λιγότερο από το 25% κατά μέσο όρο. Η συντριπτική πλειοψηφία απαιτεί την άμεση διέγερση της κλειτορίδας να επιτύχουν οργασμό ... και πέη εντατικά όχι μόνο η διείσδυση σπάνια βάλανο του πινελιές κλειτορίδας (το μέρος της κλειτορίδας, επέκταση -. Πάνω από το άνοιγμα του κόλπου), αλλά τα φτερά της πλευράς κλειτορίδα της αιδοίου περιοχές συνήθως δεν έχουν πολλές επαφές κατά τη διάρκεια της διείσδυσης.

Μεταξύ των γυναικών που είναι από το οργασμό διείσδυση, σχεδόν όλες οι νευρικές απολήξεις συγκεντρώνονται γύρω από το άνοιγμα του κόλπου. Μετά από αυτό το σημείο το συναίσθημα είναι πολύ λιγότερο. Τα πράγματα, έτσι ώστε ένα ιδιαίτερα μακρύ παντελόνι φίδι είναι πολύ πιο οργασμούς που διαπερνούν το μήκος της περιφέρειας τίποτα εκτός από μια αίσθηση πληρότητας και αυξάνοντας την πιθανότητα ότι ο τράχηλος χτυπήθηκε. Και είναι πόσες γυναίκες στην ευχάριστη θέση να πω, είναι αυτό δεν είναι τόσο καλό του χρόνου.

Θα ήθελα να επισημάνω επίσης ότι, όπως το μέγεθος του πέους πέφτει σε μια καμπύλη κουδουνιών, το ίδιο κάνει και το μήκος του κόλπου και το πλάτος. Ακριβώς όπως υπάρχουν άνδρες με μεγάλο και μικρό πέος, υπάρχουν γυναίκες με μεγάλα και μικρά κολπική κανάλια. Τι είναι το "μικρό" ένα άτομο είναι "καταραμένο κοντά στο τέλειο» στην άλλη.

Και πριν σας ρωτήσω: Όχι, όχι επιλογές για να κάνουν το πέος σας μεγαλύτερο που λειτουργούν πραγματικά. Χάπια και κρέμες είναι χάλια. Οι διάφορες «ασκήσεις» jelqing, το βάρος κρέμονται από το πέος σας, είναι πολύ πιο πιθανό να περάσει φράσεις όπως "κάταγμα πέους" με τη συμμετοχή των συμβάσεων. Οι περισσότεροι πέος διεύρυνση χειρουργική επέμβαση περιλαμβάνει την κοπή λωρίδες Γλωσσική πράγματα όταν χαλαρή φαίνονται μεγαλύτερα, αλλά στην πραγματικότητα να είναι πιο δύσκολο να διατηρηθεί μια ανέγερση.

Λοιπόν, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνει το πέος σας μεγαλύτερο Η απώλεια βάρους είναι η μεγαλύτερη αλλαγή. Το βαρύτερο, το περισσότερο λίπος γύρω από τη μέση και την κοιλιά είναι, το πέος του είναι κρυφό. Delgado σημαίνει ότι έχετε λιγότερο να καλύψει έως και το λίπος και δίνει την εμφάνιση του ένα μικρό πέος.

Η άλλη επιλογή είναι να κάνει μια manscaping. Κρατήστε ηβικής garni σας είναι ένα παλιό πράγμα πορνό-as-σκατά, το δικαίωμα gay cruising πορνογραφίας. Δεν πρέπει να ξυρίσει φαλακρός (και οι περισσότερες γυναίκες πιθανότατα παρακαλώ μην ρωτήσετε), αλλά τα πράγματα καθαρά και τακτοποιημένα, βοηθά επίσης να φανεί μεγαλύτερο.

Αλλά όταν πρόκειται για το μέγεθος του πέους σας και την απόδοση, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε πώς να ευχαριστήσουν μια γυναίκα; Τώρα, για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν περισσότερα στο σεξ από ό, τι ακριβώς πηγαίνει peenor για το Hoo-hah.

Έχει γλώσσα του. Έχει τα χέρια και τα δάκτυλα. Με ερωτικά παιχνίδια. Όλα αυτά βοηθούν να επεκτείνετε τη σεξουαλική σας ρεπερτόριο. Ένας άνθρωπος που ξέρει πού είναι η κλειτορίδα, είναι συνεπαρμένος για στοματικό σεξ και να πάρετε μια ιδέα του συντρόφου σας είναι κάποιος που θα είναι σε μεγάλη ζήτηση ως εραστή. Κατεβαίνοντας σε αυτό σαν πρωταθλητής παράγουν περισσότερους οργασμούς και τη σεξουαλική ευχαρίστηση Dongzilla πιστεύουν ότι το κλειδί είναι στο μονότονο ρυθμό της και μακριά από παρεμβολές όπως μια σαρκώδη σφυρί.

Αν μια γυναίκα πραγματικά αισθάνονται "έξτρα πλήρη" θέλει είναι ό, τι τα χέρια και τα παιχνίδια είναι για. Αν νομίζετε ότι το πέος σας είναι πολύ μικρό και δίνουν δεκάρα γι 'αυτό; Τότε γυρίζει για να είναι ηλίθιος και ήρθε η ώρα να τον κλωτσήσει με το κράσπεδο του πεζοδρομίου.

Καλή τύχη.

Γεια Δρ NerdLove,

Είμαι σε ανάγκη από συμβουλές, ίσως ήδη ξέρετε την απάντηση. Επισκέφθηκα τον φίλο μου τους τελευταίους 6 μήνες. Είμαι το είδος του ατόμου που εξαρτάται και είναι πολύ ανεξάρτητη Περιττό να πούμε ότι τους τελευταίους 6 μήνες έχουν καταπληκτική μέχρι αυτό το μήνα -. Ένα ή τις τρεις τελευταίες εβδομάδες. Η κοπέλα μου και άρχισα να μιλήσω πολύ αμηχανία και τελικά χώρισε μαζί μου. Μπορείτε να μου catfished και δημιούργησε ένα ψεύτικο Facebook - προφίλ ως "αστείο" και προσπάθησα να δω αν μπορώ να εξαπατήσει. Φυσικά, για να είναι εντελώς αλήθεια, δεν το έκανα, αλλά όταν τελικά συνειδητοποίησα ότι ήταν στο παιχνίδι του έκανε ποτέ ένα άλλο επιχείρημα. Είπε ότι χρειάζεται χρόνο για να σκεφτούμε, και την επόμενη μέρα μου σταμάτησαν λόγω των προβλημάτων μου "ζήλια και την εμπιστοσύνη», είπε ότι χρειάζεται κάποιο χρόνο για να - να κατανοήσουν ακόμα και ό, τι ήθελε από τη ζωή, ακόμα και ήμουν σίγουρος ότι ήθελε μέχρι σήμερα σε όλα ..

Μια εβδομάδα πέρασε, και με άφησε μόνο. Είχα πει ότι μιλάμε για πράγματα που πρέπει να κάνουν, και έλεγε, "Δεν υπάρχει απάντηση ή να μιλήσουμε για ό, τι έγινε, έγινε." Στο τέλος της εβδομάδας, μετά το κείμενο να αγνοήσει κάθε μέρα, εκείνη συμφώνησε να με συναντήσει. είπε ότι ήθελε μόνο να τους φίλους, και θέλουν μέχρι σήμερα καμία υποχρέωση ή ανάγκη. Νομίζω ότι η ζήλια είναι ακόμη ήθελε μέσα μου ότι αποκλειστικά και τον έσπρωξε, αλλά συμφώνησε ο σωστός όρος θα μαντέψει "φίλοι με τα οφέλη" οι επόμενες δύο εβδομάδες είχαν δύσκολες στιγμές τους, αλλά τα πράγματα έχουν να βελτιώσουν αέρα σήμερα ... θα πρέπει να φύγει από την πόλη μαζί, αλλά ακυρώθηκαν τα σχέδια. πίεσα για να δούμε αν ήθελε να κρεμάσει έξω, αλλά είπε ότι έχει ήδη γίνει για να πάει άλλα σχέδια για ένα πάρτι «γενεθλίων. ένιωσα σαν να ήταν να παίξει μαζί μου, λόγω του τρόπου που ήταν ασαφής με λεπτομέρειες. είναι περιττό να πούμε ότι έχει προκαλέσει ένα επιπλέον επιχείρημα ότι είπε να σταματήσει να μου πει να σταματήσει, ότι την αγαπούσε, και να σταματήσει πείτε το όπως υποτίθεται ότι αισθάνονται. Ξύπνησα σήμερα το πρωί σε ένα κείμενο, το οποίο έχει ως εξής:

"Μπορεί να νομίζετε ότι είμαι wishy washy και αυτό είναι μια χαρά. Επειδή είμαι. Σου είπα δεν είναι αυτό που ήθελα στη ζωή. Αλλά είμαι πίσω διχασμένη και πίσω και δεν θα το κάνω. Σήμερα έρχονται ή στο πάρτι γενεθλίων θα ξοδεύω το χρόνο μόνο, γιατί έχω στο μίγμα όλων εννοώ χάνεται - αυτό .. και τι θέλω στη ζωή πραγματικά κάτι αγενές να με βρει τον τελευταίο καιρό το καλοκαίρι, και πρέπει να το κάνουμε μαζί ".

Προφανώς περιμένει πλευρά για να δείτε ποιο είναι το μέλλον την απόφασή του της μια σχέση που μπορεί ή δεν μπορεί .... τι κάνω - το κάνω;

Pit της απελπισίας

Ειλικρινά, pod, έχω μια απάντηση για σας μια φορά εγώ »πήρε catfished I για να δω αν θα εξαπατήσει. "

Μπορείτε να το αδειάσετε.

Όταν η φίλη του παιχνίδια κολέγιο - παιχνίδι για να δοκιμάσουν την πίστη τους σε αυτόν και στη συνέχεια να γυρίσει γύρω και να μιλήσει τη ζήλια της και θέματα εμπιστοσύνης, ήρθε η ώρα να μαζέψω τα πράγματά σας και να πάρετε τα πάντα πέρα από το σημείο αυτό είναι μόνο μια ένδειξη, γίγαντας άλλο μετά. ότι δεν θέλετε να είναι μαζί της.

Τώρα, αφού είπε ότι, φαίνεται ότι προσπάθησαν να σπάσουν με εσάς, χωρίς να πει τις λέξεις. Θα μπορούσε να υπάρξει μια σειρά από λόγους, ένα από τα υψηλότερα συναισθηματική πλευρά απλά θέλουν να διατηρήσουν δεν θέλετε να ασχοληθείτε. Αλλά οι μεγάλες takeaways από αυτό είναι

Α) Αυτή η σχέση έχει τελειώσει, και
Β) Δεν είναι λάθος: θα πρέπει να τους σταματήσουμε SMS και πείτε τους αγαπάτε.

Παρά το γεγονός ότι για σας, δεν μοναδικά κακή ήταν η συμπεριφορά τους στην αγωνία είναι βαθιά δυσάρεστο για όλους του κόσμου . Η φτώχεια είναι η εξίσωση αντι-σεξ. Είναι ένα μήνυμα προς τον κόσμο που δεν έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και τη δική του αξία και βασίζονται πάρα πολύ σε άλλους για την επικύρωση και έγκριση. Τίποτα από αυτά δεν είναι ελκυστική? Απλά σημαίνει ότι είστε συνδεδεμένοι lovesick σε άλλο πρόσωπο ως μια χήνα. Πιστέψτε με: Κάνω και τυπωμένα μπλουζάκια. Δεν είναι αρκετό.

Θα χρειαστεί να πάρει κάποιο χρόνο και να εργαστούν για τον εαυτό σας και την αυτοπεποίθησή σας. Το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να βρείτε τα πράγματα που δίνουν ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη. Για το Fitness - Studio, ξεκινήστε ένα νέο χόμπι - χρόνου ερασιτέχνης - πρωτάθλημα σπορ σε ένα παιχνίδι πάρει κάτι μπορείτε να βρείτε Group- όπως ότι είστε μια αίσθηση της ολοκλήρωσης. Δεν πρέπει να ήταν πολύ επιτυχημένη και λαμπρή επιτυχία? η εμπιστοσύνη δεν είναι το ίδιο με το επιδεξιότητα . Απλά βρείτε πράγματα που σας γεμίζουν και να σας δώσει τον σκοπό, ένα λόγο για να κοιτάξουμε προς τα εμπρός για να πάρει μέχρι το πρωί. Φτιάξτε μια ζωή που αγαπάτε. Θα αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αίσθηση της εσωτερικής επικύρωσης, το οποίο σημαίνει ότι δεν αισθάνεστε ότι έχετε για να ικανοποιήσει μια σχέση που περιβάλει με σαφήνεια από τον αγωγό.

Καλή τύχη.

Γεια σας, ο γιατρός NerdLove,

Έτσι, υπάρχει μια κοπέλα που είχε ένα φλερτ για χρόνια. Όπως γνωρίζω, είχε μια άμεση σύνδεση αισθάνθηκε μαζί της, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ επισφαλής τη στιγμή, σκέφτηκα ότι κάποιος σαν κι αυτήν waaay μακριά μου. Έτσι άρχισα το είδος της ύπαρξης παθητικό για να φλερτάρει μαζί της.

Για να δώσει μια ιστορία πίσω στην προσωπικότητα μου, οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να βιαστούμε να μόνο σε μια σχέση. Αλλά θα ήθελα να ξέρω πραγματικά το πρόσωπο που γνωρίζουν τον χαρακτήρα του, αρέσει και τι όχι, και πώς να αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους. Ενώ είναι δική μου την καρδιά και τις προθέσεις εν λόγω για να βεβαιωθείτε ότι αισθάνομαι τι είναι πραγματικό και όχι ένα περαστικό φανταχτερό.

Έτσι πήρε λεπτότητα μου και άλλα εμένα μου, αλλά όχι απευθείας σε αυτό. Βλέπε, ότι δεν ήταν σωστό, εγώ καταλαβαίνω γιατί δεν το κάνουν. Είχε απορριφθεί από Έτσι, αυτό το είδος πέσει πίσω στην αβεβαιότητα μου.

Έχω κάνει πολλή ενδοσκόπηση για να βρείτε τη ρίζα της αβεβαιότητας μου και εργάστηκε για μένα - όχι ακόμα. Πάντα μου φαινόταν σαν να δίνω προσοχή που [συνήθως] Θα ήθελα, αλλά αν το αυτοκίνητό μου ανόητο παιδί την προσοχή του, παραμέρισαν. Πάντα η καρδιά μου πληγωθεί λίγο, αλλά εγώ προσπαθώ να δω την καλή πλευρά των ανθρώπων και να μην αφήσουμε τα πράγματα όπως αυτό με ενοχλεί.

Στη συνέχεια, άρχισε να πάρει ό, τι φαινόταν να είναι κοντά μου και ο καλύτερος φίλος μου, ο οποίος ήταν ένας από [αλλά] θα εξακολουθεί να είναι γύρω. Πάντα έκανε να φαίνεται σαν να παίζουν Wingman μου ή τον τρίτο τροχό. Ελάτε αργότερα ότι ήταν φλερτ και προσπαθεί να την αποπλανήσει είχα ένα αντίγραφο ασφαλείας, αν η σχέση δεν λειτούργησε.

Έτσι, κατευθύνεται μέσα από αυτά και ψέματα για τον καλύτερο φίλο μου, κλείνω με όλους. Παρ 'όλα αυτά, έντονα συναισθήματα είχε ακόμα γι' αυτούς. Ακόμα και μετά από πολλές φορές έχω δοκιμάσει, αρνήθηκε να ακολουθήσει και να ήταν.

Τέλος, έκανε ειρήνη με ό, τι συνέβη κάποια στιγμή μετά από αυτό το περιστατικό, είπα επιτέλους, ένιωσα αδιέξοδο μετά από δύο χρόνια. Ήταν κολακευμένος, αλλά δεν είπε ότι ήταν. Αλλά νευρικότητα άντρας είμαι, πήρα τα λόγια μου και ένιωσα ότι ποτέ δεν είπε τίποτα για το τι πραγματικά ήθελα.

Έτσι, πρόσφατα έγραψα ένα σημείωμα για να της για να εξηγήσει λεπτομερώς κάθε μέρος του τι αισθάνομαι. Ακριβώς για να κλείσει και τουλάχιστον η καρδιά μου είναι εντελώς εκτεθειμένη, μπορεί - να το παραμικρό, την παραμικρή πιθανότητα ότι θα μπορούσε να δει με τον ίδιο τρόπο, ή τουλάχιστον να είναι πρόθυμος να δώσει μια δοκιμή, αλλά μάταια ..

Το πρόβλημά μου είναι όταν αναρωτιέμαι και λέω τι αισθάνομαι, ποτέ δεν μιλά για το παρελθόν και το παρόν συναισθήματα, ποτέ στο μέλλον (ποιος ξέρει) που με κάνει να αναπόφευκτα τι εάν.

Μέσα από όλα αυτά, για να τα συναισθήματά μου να συνεχίσει να δυναμώσει. Είναι - είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους δεν είμαι σε θέση να το ξεπεράσει; Ξέρω ότι υπάρχουν πολλά ψάρια που υπάρχουν τόσες πολλές όμορφες γυναίκες - εκεί με διαφορετικές ποιότητες, αλλά για μένα αυτό προσθέτει αρκετό και για να είναι αληθινό, νομίζω ότι κάθε γυναίκα έξω - σετ. Περισσότερη προσωπικότητα από ό, τι φαίνεται.

Με κάθε ειλικρίνεια, είμαι πρόθυμος να περιμένει γι 'αυτήν, και μόνο προτιμούν να περνούν από τη ζωή χωρίς αυτά. Είμαι 25 και υποθέτω η ερώτησή μου είναι: Γιατί δεν μπορώ - Κατάλαβα, και - είναι να πάρει τη ζωή μου πραγματικά αξίζει

Με εκτίμηση,

Ένας ονειροπόλος δώσει ελπίδα

Κατ 'αρχάς, ελπίζω ότι η λεγόμενη «καλύτερος φίλος» του για να φύγει. Είναι ένα δηλητηριώδες Shitbag ότι ο φίλος του δεν ήταν ποτέ πραγματικά, και είναι πολύ καλύτερα όταν χτύπησε το πεζοδρόμιο από ποτέ πριν στη ζωή σας.

Δεύτερον, δεν θέλετε να είστε πάντα ενημερωμένοι. Και.

Θα το πω ξανά, σιγά-σιγά, έτσι δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση. Είναι. Όχι. Επιθυμητή. Στο. Ημερομηνία. Μπορείτε.

Δεν τεχνάσματα που ήταν εδώ. Δεν υπάρχει "αν". Δεν έχει σημασία πόσο σας φράση πράγματα. Δεν έχει σημασία τι λέξεις που χρησιμοποιείτε ή πόσο έξυπνος θα τους πω. Κανένα γράμμα ή ένα κείμενο ή ένα τηλεφώνημα ή στο πρόσωπο σημαίνει να αλλάξει το μυαλό του. Ξέρει ακριβώς τι συμβαίνει και εκείνη του λέει πώς να αισθάνονται σαφείς λόγια, δεν θα βγούμε έξω μαζί σας.

Συγγνώμη να είναι τόσο αμβλύ γι 'αυτό, αλλά το γεγονός του θέματος είναι ότι γνωρίζετε ότι η απάντησή σας είναι. Δεν μου αρέσει αυτό που ήταν. Ως εκ τούτου, είναι κρεμασμένα στην άχυρου ως «ποτέ δεν μιλά για το μέλλον συναισθήματα», σαν να είναι ένα σημάδι ότι είναι μια πιθανότητα. Ο λόγος που δεν μιλάμε για τα συναισθήματα στο μέλλον, γιατί δεν υπάρχει μέλλον. Δεν είναι το πώς αισθάνεστε τώρα, και αν δεν προσέξουμε, θα τηρούν την "ανοχή" πηγαίνετε στο "ενεργό απέχθεια" εάν συνεχίσει να ενοχλεί αυτό.

Εσείς, ο φίλος μου, έχουν μια κακή περίπτωση Oneitis . Προσκολλώνται σε αυτή τη γυναίκα σαν να ήταν η μοναδική γυναίκα στον κόσμο, λόγω του ό, τι αντιπροσωπεύει, και αυτό είναι μέρος του προβλήματος. Δεν υπάρχει ούτε ένα άτομο με το οποίο οι περισσότεροι, είναι ένα πράγμα. Για σας, είναι μια χαμένη ευκαιρία, μια ευκαιρία για να πάρετε μια ξανακάνω στη ζωή σας, μια φαντασίωση, δεν είναι ένα πρόσωπο με το δικό του πνεύμα και το αυτοκίνητο και την επιθυμία , Με την εστίαση αποκλειστικά σε αυτά, δικαιολογία πρέπει να πάει και να δεχτεί ότι αυτό το μέρος της ζωής σας είναι πάνω. Εφ 'όσον μπορείτε να προσκολλώνται να διατηρηθεί η φαντασίωση που θα μπορούσε με κάποιο τρόπο να συμβεί, δεν θα πρέπει να προχωρήσει περαιτέρω.

Θα πρέπει να αποδεχθούν και να αφήσει να πάει από την αλήθεια. Δεχτείτε ότι αυτό δεν θα συμβεί, αυτό δεν θα συμβεί, και ήρθε η ώρα για μια νέα φάση της ζωής του για να ξεκινήσει. Δεν είναι όλα τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, δεν είναι αλήθεια όλα τα όνειρα. Ό, τι συμβαίνει τώρα είναι ότι είστε σε ένα μοτίβο εκμετάλλευση, μπορείτε να αρνηθείτε τις δικές σας δυνατότητες και το μέλλον, γιατί μια φαντασίωση.

Ήρθε η ώρα να . Ξυπνάτε δεν θα βρίσκονται: τα πράγματα πάνε στραβά. Αλλά αυτό που νιώθεις δεν είναι το σωματικό πόνο, θα είναι ο φωτισμός. Θα ρίξει παλιά του ζωή και να είμαστε έτοιμοι σαν φοίνικας να αυξηθεί σε ένα νέο και μεγαλύτερο από ό, τι ήταν πριν. Αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί μέχρι να έχουμε αυτή την ευκαιρία.

Καλή τύχη.


Είστε - είστε ευχαριστημένοι με το σώμα σας; Πριν - ότι περισσότερο από μία περίπτωση Oneitis; Μοιραστείτε. Σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια, και θα είμαστε πάλι σε δύο εβδομάδες στις περισσότερες από τις συνεδριάσεις ζητήματα της


Ζητήστε από τον Dr. Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη Kotaku συνάντηση που διοργάνωσε η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Μπορείτε έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και Dating είναι από το κοινόχρηστο Amazon , το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου