var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

Θυμάμαι την πρώτη φορά που πήγα στην κλεψιά. Ο ήλιος έλαμπε, τραγούδησε Marin, και χρειάζομαι ένα φτυάρι.

Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στο Kotaku Ηνωμένο - Βασίλειο, 11 Μάη 2015 και 26, Νοέμβρη του 2015 Kotaku.

διακόσια ρουπίες πριν ήταν μακριά μου, αλλά όπως μου γλίστρησε στο κατάστημα του χωριού, να συγχρονίσετε την τιμή: Πίσω δίσκος από την αριστερή πλευρά. Το παλιό εμπορικό έτριψε τα χέρια του στην προοπτική μιας πώλησης, αλλά χρησιμοποιείται ξεδιάντροπα την αδυναμία του εναντίον του αν έπιασα, άρπαξε και έτρεξε μετά τα χρήματά του. Ο εργαζόμενος γύρισε, αλλά πήγε ταχύτερα από ό, έτρεξα στην πόρτα. Μου ζήτησε να πληρώσει φιλικό, αλλά ο ρυθμός απόκτησης κάτι που είναι σχετικά με την ικανότητά μου αποδείχθηκε πάρα πολύ να αντισταθεί. "Ξέρεις τι;" Διαβάστε τον τίτλο στην κορυφή του κεφαλιού μου είμαι έξω. "Είσαι ελεύθερη. Είσαι περήφανος για τον εαυτό σας;"

Το ερώτημα κρεμασμένα στον αέρα όπως μια άσχημη μυρωδιά. Είμαι περήφανος για μένα; Είχε αφιερωμένη χρησιμοποιείται γραμμική τοπία που αποκήρυξη περνά συμπεράσματα. Τώρα είμαι μπροστά, μια αναφορά που ζήτησε όχι μόνο τις πράξεις μου σε ερώτηση, αλλά το ηθικό μου. Νομίζω ότι δεν έχω εκτίμησα τη σημασία αυτού του μικρού τμήματος Zelda: Link ξύπνημα ήταν όταν έπαιξα στο 1994.

Αλλά δεν σταμάτησε εκεί.

Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

Κλέφτης. Hitman. The Elder Scrolls. Περίπτωση. Assassins Creed. Ακάλυπτες. Dragon Age. Index. Το τσίμπημα. Broken Sword. Final Fantasy. Suikoden. Μαφία. Saint - Row. Grand Theft Auto. Μισθοφόρους. Fable. Η λίστα με τα παιχνίδια στα οποία η πετούν διασκέδαση απόσπαση της προσοχής ήταν θα αυξηθεί και θα αυξηθεί και θα αυξηθεί. Γιατί να το κάνω; Πετούσα στην πραγματική ζωή, και ποτέ δεν αισθάνθηκε την ανάγκη, οπότε είμαι γοητευμένος από την ψυχολογία πίσω να διερευνήσει γιατί οι άνθρωποι πετούν, στην πραγματικότητα, σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν την κλήρωση για μια εικονική πτήση.

Ο καθηγητής Graham Scott βάζει, κοντά στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Σκωτίας ότι εσωτερικούς λόγους, όπως η προσωπικότητα και η έλλειψη ενσυναίσθησης, στην καθώς και εξωτερικούς λόγους, όπως η ανάγκη για κάποια σωματική δραστηριότητα ή κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες, την ανθρώπινη μύγα. Η ανωνυμία, ανώνυμο ή τουλάχιστον η αντίληψη του φάσματος σε απευθείας σύνδεση επιθυμία μεγαλώνει ακόμη περισσότερο.

"Υπάρχει μια μεγαλύτερη τάση για τους ανθρώπους να διαπράξουν ηλεκτρονική απάτη και την κλοπή ταυτότητας, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά," λέει ο Scott. "Ένας λόγος για αυτό είναι ότι, νιώθεις απομονωμένος στον online κόσμο ύφος, και οι συνέπειες των ενεργειών τους είναι πολύ λιγότερο ορατές. Αν κλέψεις κάποιον στο δρόμο, έπιασε κίνδυνο τη σωματική, είναι μεγαλύτερα. Εάν σας κάποιον να κάνει κάτι στο διαδίκτυο, δεν είναι πιθανό να έρθουν μετά από εσάς, έτσι ώστε η ζημία δεν μπορεί να θεωρηθεί. να είναι αφηρημένη σαφές, αλλά πιθανότατα δεν θα έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. "

Στην περίπτωση των βιντεοπαιχνιδιών, προτείνει Scott ότι οι παίκτες δεν θα μπορούσε πραγματικά να πάρει αναστατωμένος, ειδικά με τον τρόπο που η πράξη του να κλέβει επηρεάζει άμεσα τους άλλους, αλλά φοβούνται τις συνέπειες στην πραγματικότητα. Παιχνίδια έχουν μια διέξοδο. Μια άλλη δυνατότητα είναι, βεβαίως, ότι ορισμένα παιχνίδια απαιτούν από τον παίκτη να ληστεία για να αλλάξει την πρόσδεση των επιπέδων ή σενάρια.

"Πάρτε το Grand Theft Auto, για παράδειγμα," είπε ο Scott. "Η κλήση για να παίξει κάτι που δεν θα ήταν η πράξη της κλοπής του αυτοκινήτου, το οποίο θα είναι πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου και την ολοκλήρωση της αποστολής. Στην περίπτωση αυτή, σας δίνεται ένα χαρακτήρα με προσωπικότητα και είναι ένα σενάριο όπου έχετε να ακολουθήσει. "

"Ο παίκτης θα ήθελε ένα κακό μύγα πράγμα, οι περισσότεροι ενήλικες στην πραγματική ζωή μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, θα δείτε απλά το παρακάτω σενάριο και την πλήρωση. Ο κίνδυνος είναι ότι, ακόμη και αν αυτό είναι ένα παιχνίδι, επανειλημμένη έκθεση σε αυτό το είδος της συμπεριφοράς που μπορεί να απευαισθητοποιήσει και να εξομαλύνει τους καθιστά πιο πιθανό να το κάνουν στην πραγματική ζωή ".

Αν και δεν είναι κατ 'ανάγκη να μοιραστώ την ανησυχία του Scott σχετικά με τη διαβίβαση των έμαθε συμπεριφορές στο παιχνίδι στην πραγματική ζωή, νομίζω, γιατί η αντίστροφη διαδικασία ίσως σημεία του καλύτερες παραστάσεις. Όπως αναφέρεται στην ανωτέρω λεπίδα Zelda πτήση - την πτήση, εάν είναι απαραίτητο στα video games είναι όπου είναι αναγκαίο και / ή να κάνετε ικανοποιητική σε γενικές γραμμές.

Αν έχετε καταστρέψει τις βόμβες και το σχοινί σας στο άνοιγμα των αποθεμάτων Spelunky, για παράδειγμα, μπορείτε πάντα να ληστέψει το κατάστημα είναι αρκετά καλό καλύτερη γρήγορα για να ξεφύγουν οι έμποροι κυνηγετικό όπλο τραυματίες χάος στα βάθη των σπηλαίων γερός. Γεια σου, θα πρέπει να ανησυχούν μόνο για το άτομό του και αμείλικτη επιδίωξη του αιματηρή εκδίκηση για το υπόλοιπο του παιχνιδιού είναι παρόντες στη συνέχεια, οι τοίχοι στο σημείο ότι "ήθελε" αφίσες κοσμούν με το πρόσωπό του σε κάθε επίπεδο.

Αλλά η βιασύνη ένα κυνηγετικό όπλο ή μεταφοράς διαφάνεια καταφύγιο από την κατάρα της παλιάς βόμβας φοβερό, έτσι δεν είναι;

«Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι είναι αυτοί πέσει σε κακή εταιρεία, αλλά νομίζω ότι κάποιος λέει," δήλωσε ο David. Ντέιβιντ, ένα ψευδώνυμο που επιλέγεται πριν από τη συνομιλία μας, Γλασκώβη, εκτίει ποινή οκτώ χρόνια στη φυλακή ένοπλη ληστεία στη δεκαετία του 1970.

Με ρωτάει αν έχω ποτέ κλαπεί τίποτα. Είπα όχι, γιατί είμαι σίγουρος ότι Zelda drag shovel'm δεν μετράνε. "Λοιπόν, επιτρέψτε μου να σας πω, το buzz που παίρνετε είναι δεύτερη σε καμία, όταν οι φίλοι σας είναι ηλίθιοι ή ακόμα και αν έχετε άλλους λόγους. Σε μια ομάδα, το κάνει για αυτούς ό, τι ανοικτές για σας είναι επίσης."

Ο David άρχισε να ξεφύγουν από μια σχετικά νεαρή ηλικία, να προχωρήσουμε κλοπές από καταστήματα ως εργασία πλήρους απασχόλησης τους πριν από επιθετικές ενέργειες της κλοπής. Όταν ήταν τελικά καταδικάστηκε σε φυλάκιση, είχε πάρει και άλλους για να κρατήσει ένα κέντρο στοιχημάτων στην απειλή μαχαιριού.

«Άρχισα κλοπές σε καταστήματα, όταν ήταν νεότερος, μου για 20 χρόνια ή έτσι», λέει. "Ειδικά ρούχα, μερικές φορές aftershaves, τα αρώματα, τα πράγματα μπορούν πάντα στην παμπ ή Pawnee (Ενεχυροδανειστήριο) ή το ποδόσφαιρο πωλούνται, πραγματικά. Αυτό ήταν πολύ πριν από το Διαδίκτυο, γι 'αυτό ήταν να είναι δημιουργικοί με το ακροατήριό σας. Πήγα μέσα και η ζωή μου από τις θέσεις εργασίας, βλέπω, έτσι ώστε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου ήταν στην οθόνη πιο εύκολο να κρατήσει μια shitey, δουλειά βαρετή.

"Ήξερα πολλούς ανθρώπους, τα πράγματα μπορεί να κάνει για μένα και είμαι πολύ καλός σε αυτό, ότι σας [δικά], έτσι ώστε η εργασία για κάποιον άλλο ήταν πολύ περισσότερα χρήματα για μένα να κάνω. Αν πετάμε bookmakers ότι ήταν σαν τα πόδια λάβει το buzz. υπάρχει ο κίνδυνος, φυσικά, η αλιεία ήταν γνωρίζουμε, και κάποια στιγμή, αλλά η ανταμοιβή θριάμβευσε επί του κινδύνου. εκ των υστέρων, είναι δύσκολο να πάρετε σε αυτή τη θέση, σκέφτηκα ότι ήταν ανίκητος καταδίκασε . προφανώς δεν ήταν. "

Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

David εξηγεί πώς ποινή του ήταν το μέγιστο που θα μπορούσε να είχε λάβει λόγω του ποινικού μητρώου του. Ρώτησα τον David γιατί, καθώς οι παίκτες του παιχνιδιού, ίσως είναι ωραίο πτήσης είναι, αν η πράξη λαμβάνει στην εικονική πραγματικότητα, ακόμα και αν θέλω να, τουλάχιστον συνειδητά, να πετάξουν στον πραγματικό κόσμο.

"Λοιπόν, ξέρω σχεδόν τίποτα για παιχνίδια στον υπολογιστή», παραδέχεται. "Αλλά μου λίγο - ο γιος είναι τρελό, φαίνεται ότι το 80 Minecraft είναι - επιτρέψτε μου με αυτόν τον τρόπο που είπατε ότι ποτέ δεν είχε πετάξει, αλλά είπατε κατά το χρόνο στα παιχνίδια, η μύγα θα σας επιτρέψει; "

I νεύμα.

"Έτσι παρεισφρήσει, τουλάχιστον σε αυτά τα παιχνίδια. Επιτρέψτε μου να σας ρωτήσω τότε, γιατί έχετε ένα από τα παιχνίδια σας; Επειδή το έχετε παιχνίδι ρωτάτε; Επειδή ήταν καλό; Είναι το ίδιο όσο είμαι ενδιαφερόμενος. Το μόνο διαφορά είναι η πραγματική αστυνομία μεγαλύτερη ανησυχία για τους ανθρώπους σαν εμένα [γέλια] για να πιάσει. "

"Θέλω να πω, είναι ότι ο καθένας θα κλέψει αν νόμιζαν ότι θα μπορούσε να ξεφύγει με αυτό, αλλά μόνο οι πλούσιοι και διάσημοι [ανθρώπους] για να δείτε ότι τα πράγματα χωθώ. Έχετε αρκετά χρήματα για να αγοράσουν πράγματα δύο φορές. Όπως είπα δεν είμαι πραγματικά τον υπολογιστή, το τηλέφωνό μου είναι αρκετά σκληρή δουλειά, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσα να δω πώς θα πάρουμε μια απόφαση για το έγκλημα να γνωρίζουμε ότι δεν αντιπροσωπεύουν πραγματικές αστυνομικούς. "

Όταν σκέφτομαι το ποσό των πραγμάτων, νομίζω, γλίστρησε μέσα στο ψηφιακό χώρο, αναρωτιέμαι αν υπάρχει μια αλήθεια σε ποια David πρότεινε. Γνωρίζει και πάλι, δεν θέλω τίποτα να κλέψουν στον πραγματικό κόσμο, αλλά τι να κάνει με τις κοινωνικές συμβάσεις και νόρμες και συμπάθεια; Αν νόμιζα ότι δεν υπήρξε καμία επίδραση, θα ξεκινήσει ένα φτυάρι στο τοπικό κατάστημα μου; Είμαι μια ψηφιακή Κλεπτομανής;

Ο David είναι σωστό να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχουν πραγματικές αστυνομία μας ακολούθησε στη χώρα μας από εικονικά παιχνίδια, αλλά υπάρχουν σίγουρα θυμωμένος εμπόρους. Πολλά, πολλά κακά εμπόρους.

Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

«Δεν ήμουν αστειεύεστε, όταν είπα να πληρώσει!" Τόνισαν Γραμματέας ηλικιωμένους που Koholint πίσω στο κατάστημα Mabe χωριό του νησιού. Ολοκληρώθηκε με τη λεπίδα, τώρα ένα τόξο και το βέλος απαιτεί.

"Τώρα θα πληρώσουν την υψηλότερη τιμή !!" είπε, πριν από ένα είδος τεράστια τραβώντας έξω το swinging όπλο και τραβήξτε τη σκανδάλη.

Ω, bollocks.


Γιατί τα πράγματα να κλέψουν στα βιντεοπαιχνίδια είναι διασκέδαση έτσι βλασφημία

Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στο Kotaku Ηνωμένο Βασίλειο , την πηγή των πληροφοριών, τον πολιτισμό και το χιούμορ του παιχνιδιού με ένα T στις Βρετανικές Νήσους. Ακολουθήστε - σε @Kotaku_UK .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου