var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Top 10 Kirk Hamilton 2016

Σταματήστε με αν έχετε ακούσει αυτό: Ένας αγρότης, ένας πληρωμένος δολοφόνος και μια βόλτα το μικρό παιδί σε ένα μπαρ Μετακινήστε όλα, ως σερβιτόρος, σε αργή κίνηση "ακάλυπτες Επίσης, αξίζει να 'αυτό;".

Αλλά σοβαρά, οι άνθρωποι, το 2016 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τα παιχνίδια. Πάλεψα τα αγαπημένα μου παιχνίδια της χρονιάς για τον ορισμό, αλλά αποφάσισε να μην εξαπατήσει, όπως έχω κάνει στο παρελθόν (βλέπε: 2013 , 2014 , 2015 ) και δεν το κάνω πραγματικά δέκα.

Εδώ είναι, σε καμία ιδιαίτερη διαταγή.

Mega Mega VR +

Όπως και με τα παιχνίδια δράσης, συνήθως είμαι ο πιο αδύναμος κρίκος. Είχα τα εργαλεία που χρειαζόμουν, αυτό δεν ήταν αρκετό ή συντονισμένων γρήγορα. Μου άρεσε να αντισταθμίσει τα video games που χρησιμοποιούν δημιουργική καθυστερήσει για τη δική μου κακή αντανακλαστικά, πρώτες ώρες μου με τον Max Payne gobsmacked στη σκοποβολή άλογο Red Dead Redemption.

Εισάγετε υψηλής θερμότητας , ένα παιχνίδι που παίρνει πλήρη σε αργή κίνηση. Εγώ το αγάπησε από την πειθαρχία με την οποία έχουν διερευνηθεί κεντρική ιδέα του δημιουργούς του, και πώς ήρθαν σε αυτή την ιδέα, οι πιστώσεις τελών από τη στιγμή που το έργο τους. Bonus πόντους για το υψηλής θερμότητας VR, μετατρέποντας μια φυσική επιλογή για το παιχνίδι και απλά ένα από τα καλύτερα εικονική - πραγματικότητα - παιχνίδια που έχω παίξει όλο το χρόνο.

φονιάς

Μπορεί ένα επίπεδο του παιχνιδιού εξαιρετική παιχνίδια της χρονιάς για να κερδίσει; Αν ναι, ιταλική Villa Hitman 's αξίζει να εξετάσουμε. Sapienza είναι το στολίδι του ένα παιχνίδι που έχει άνθισε όλο το χρόνο στο μεγάλο σχέδιο επίπεδο. Τους τελευταίους μήνες, έχω μάθει, και το Μαρακές και το Παρίσι και την Μπανγκόκ για να ξέρετε πώς το πίσω μέρος του barcode Agent 47η κεφάλι

Αν είχα να σχεδιάσετε μια εικόνα από το χρόνο μου με Hitman, έβγαλα δύο περιοχές επέκτασης με ένα στενό τούνελ μεταξύ. Ξεκινά ως ένα ανοιχτό παιχνίδι που επιβραβεύει τον αυτοσχεδιασμό, όταν έκανε μια προσεκτική μελέτη. Μεγαλώνει στενότερες από τις προκλήσεις και τους ειδικούς στόχους αναρρίχηση βήματα μέσα από το περιοριστικό σχεδιασμό φοβερό κινητό επανάληψη της επανέλαβε Hitman Go έκανε.

Στη συνέχεια, όταν οι προκλήσεις είναι εντελώς εξουσιάζοντας αναρρίχηση, ανοίγει και πάλι για μια τελευταία ζήτω. shot στόχους δύσκολο κανάλι απαιτεί πολλές ώρες και επαναλάβετε πρωτάθλημα σε μια χοάνη, για την προετοιμασία και τον αυτοσχεδιασμό Hitman. Σπάνια ένα παιχνίδι τόσο επιδέξια ότι οι άνθρωποι παίζουν, που είδε το παίξει.

INSIDE

I σχεδόν πιστεύουν ότι το όνομα του εσωτερικού είναι μια λεπτή συρτή. Είναι τόσο βαρετό τίτλο ξεχάσετε σχεδόν αμέσως μόλις το δείτε, το οποίο σίγουρα δεν μπορεί να λεχθεί για την αξέχαστη παιχνίδι, το οποίο είναι προσαρτημένο. Κατά τη διάρκεια του έτους είχα προβλήματα τρέχει το όνομα στον τίτλο, όπως είναι δηλώσεις του τύπου "Θα πρέπει πραγματικά να παίξει μέσα" για να μην επικοινωνήσει το μήνυμα που θέλετε. Τέλος, αποφάσισε να θέσει κεφαλαίου. μια ατελής λύση.

Αρχίζει στο εσωτερικό χτισμένο σε στοιχειώνει μελωδία και μια κραυγή τρόμου με ένα μικρό σημείωμα της τρομοκρατίας, και τελικά σπάει σε υστερικό γέλιο. Ήμουν και ακόμα έκπληξη.

2 ακάλυπτες

Έχω σε περισσότερες Ντροπιασμένος 2 γύρους. Η πρώτη μου δυο ώρες ήταν τίποτα το ιδιαίτερο? απογοητευτικό, πάρα πολύ. Νόμιζα ότι το παιχνίδι είναι βυθισμένη στην απόδοση των προβλημάτων υπολογιστή χωρίς δημιουργική σπίθα του προκατόχου του. Συνέχισα να παίξει. Σταδιακά, ήρθα για να εκτιμήσουν και να κατανοήσουν πόσο στενά κομμάτια τους μαζί καλύτερα, και το θαυμασμό μου ήταν η αγνή και απλή υπηρεσία ακριβώς γύρω από το σημείο όπου πέρασα μισή λύσει μία ώρα ένα παζλ - το περίτεχνο στυλ κεφάλι λογική LSAT- , Είμαι τώρα πάνω από 40 ώρες, πλησιάζει τελευταίο σημείο στα μισά του δρόμου δουλειά στο πρώτο μου παιχνίδι. Το παιχνίδι είναι εντελώς ανοιχτή για μένα, ως μέρος του διάσημου ρολογιού Kirin Jindosh έκανε Βίλα.

Αυτός ακάλυπτη 2 είναι ένα τριών - τρόπο - διασταύρωση μεταξύ το μυθικό επίπεδο - το σχεδιασμό, την πολύπλοκη τεχνητή νοημοσύνη, και μια σειρά από εργαλεία και εξοπλισμό επεκτατική μαγικές ικανότητες. Αυτό είναι ένα παιχνίδι σχεδιασμένο για να παίξει και να ελέγχονται, και κάθε φορά τα όρια της δοκιμής, έκπληκτος να δω πόσο μακριά μπορώ να ωθήσει. Ήδη ετοιμάσει μια σειρά από αυτο-επέβαλε κανόνες για την τρίτη στοίχημά μου, και αμφιβάλλω ότι θα σταματήσω. Μερικές φορές αξίζει να κολλήσει με ένα παιχνίδι μέσα από μια βραχώδη ξεκίνημα.

κοιλάδα Stardew

Υπάρχει ένα ωραίο παιχνίδι στη γεωργία, είπε. Είναι σαν το φεγγάρι συγκομιδή, είπαν. Πώς Animal Crossing, σωστά; Είναι τόσο. Δεν ήξερα τι ήταν να μπουν, αυτό το one-man αφιέρωμα Eric Barone μικρό πληθυσμό τέλος διαβίωσης μασάτε το απόγευμα το Σαββατοκύριακο μου πόσα pop καρτέλες.

Μακάρι να μην είχε σταματήσει να παίζει αυτό το παιχνίδι. Μακάρι να παίξει τώρα. Σε μια χρονιά που μου θυμίζει επανειλημμένα πόσο λίγο τον έλεγχο έχω σχεδόν τα πάντα, η μητρική εταιρεία Stardew τσέπη Valle ήταν ένα βάλσαμο. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αποσυνδεθείτε από το Internet, να πάτε σε ένα μικρό ειδυλλιακό χωριό και να αρχίσει γεωργία; Είμαι σοβαρός.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Κάπου στα τελευταία δέκα χρόνια πραγματοποιήθηκε τον εχθρό να εισάγει τόσο first-person shooter. Είναι ίσως σημαντικό παράπονα? τα περισσότερα πράγματα είναι. δυσδιάκριτες κύματα στρατιώτες ρίχνουν τις πόρτες και τα ελικόπτερα, τα σκοτεινά σημεία και ένα πεδίο ACOG ανακάλυψε αναβοσβήνει πριν αδιακρίτως για να εξαφανιστούν σε μια βουτιά του αίματος.

Για να εκτιμηθεί πιο βασικές διδασκαλίες του πεπρωμένου νέων 20 χρόνια μετά το γεγονός, αυτό το παιχνίδι είναι όπως σαφώς διαφοροποιημένα εχθρούς είχε νόημα στη μνήμη. Μπορείτε όχλο και ρίξει fireballs στην επιδίωξη και κλονίζει τη γη. Αυτό θα μειώσει και να μασάτε το πρόσωπό σας, ενώ τηλεμεταφορές γύρω από το δωμάτιο. Ενισχύσεις κύματα μπορεί να αλλάξει δραματικά τη δυναμική μιας συγκεκριμένης μάχης, ακόμα λαμπρή αλυσοπρίονο σύστημα παιχνιδιού + Συμπλοκή ενθαρρύνονται να μεταβείτε προς τα εμπρός, χωρίς να χρειάζεται να κρατάτε την αναπνοή σας.

Κάθε της συνάντησης πολλές μάχες Doom αλλαγές και αναπροσαρμόζει σε καθορισμένο χώρο, όπως και τα γρανάζια από ένα τέλεια συντονισμένοι ρολόι κλικ. Μια τελειοποιηθεί ΑΜ με το αίμα του κολασμένων [riff της κιθάρας υγρό] γεμάτο.

Dark Souls 3

Το ταξίδι μου στις ψυχές του κόσμου ξεκίνησε με μεταφέρεται στο αίμα, οι Dark Souls 3 δεύτερο παιχνίδι έπαιξα ισχυρές ψυχές έχουν. Ένας κοινός τρόπος μπορεί - να είναι, και ευλογημένος είναι απαλλαγμένες από τις βαριές προσδοκίες και τις απόκρυφες αποσκευές των ψυχών των δύο δαίμονες και σκούρο soldiered.

Μου άρεσε Dark Souls 3. Μερικοί άνθρωποι χωρίς διασκεδάσει ποτέ αυτά τα παιχνίδια για τους εργοδότες, άλλοι παίζουν για PvP. Παίξτε για εξερεύνηση, αισθάνομαι ότι είμαι ρίχνουμε σιγά-σιγά το μαύρο άμορφη μάζα κατά τη γνώμη μου σε ένα μυρμήγκι σχεδιασμό επίπεδο γεωργικής εκμετάλλευσης. Η goop σκληραίνει και αναπτύσσει, όπως έχω επανειλημμένα ανιχνεύσουμε μέσα από κάθε νέα περιοχή για να διερευνήσει έξω από τα μυστήρια που αναζητούν σπιράλ και να νικήσει τους εχθρούς. Ξανά και ξανά είμαι ανταμείφθηκε με την ανακάλυψη ότι έχασε την πρώτη ή δέκατη φορά. Όπως DarkSouls αργά μνήμης 3 κατέστησε σαφές ότι θα μπορούσε να μετατρέψει τη θέλησή μου. Τι ένα συναίσθημα.

XCOM 2

Δεν έχω μάθει ακόμα να XCOM "σωστό" τρόπο για να ζήσει με τα λάθη μου, να παίξουν και να χάσουν τους άνδρες και τις γυναίκες στον τομέα. αποθηκεύσετε το παιχνίδι, ακόμη και ανά πάσα στιγμή, και όταν ένας από αγαπητέ μου στρατιώτες να βγουν έξω από τον αγώνα, δεν μπορώ να βοηθήσω, να φορτώσετε εκ νέου και προσπαθήστε ξανά. Το παραδέχομαι! Είμαι πολύ δεμένοι με τους στρατιώτες μου, η οποία μπορεί να γίνει μια επιτυχία ή μια αποτυχία της XCOM 2 υπόψη, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς.

Το αποτέλεσμα βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα της ήδη καλής προκάτοχό, φάνηκε, ήταν ένα αποσπασματικό εξέγερση έρχεται σε αντίθεση ενσωματωθεί στην κουλτούρα κακό παιχνίδι εξουσίας μας θεματικά το 2016. Μηχανικά είμαστε αρκετά σημαντικές αλλαγές στη διέγερση και τακτικές που ο πρώτος είχε XCOM και αισθάνεται νωθρός και ημερομηνία, και ήδη μπορώ να φανταστώ άλλες ευφυείς μορφές Firaxis θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα στο μέλλον. Αν θέλετε ένα νέο στροφαλοφόρο αυτά τα χρόνια, είμαι επί του σκάφους.

Overwatch

Έχω πολλές different're Καρτέλ αγαπούσε κατά τη διάρκεια του έτους. Μου άρεσε πολύ το ρολόι όπου οι φίλοι μου και εγώ - όλοι το ίδιο παιχνίδι όπως Torbjorn στο PS4, ανελέητα cheesing την άλλη ομάδα σε υποταγή. Μου άρεσε πολύ το ρολόι, όπου έμαθα πώς να παίξει, ένα δείκτη, ξέρετε, τρέχοντας γύρω πίσω από τις εχθρικές γραμμές και έσπασε τους αντιπάλους μου σε κάθε στροφή. Μου άρεσε τελικά η παρακολούθηση ήταν η κόρη μου έδωσε την ωριμότητα Dva, όταν θα μπορούσε να φοβερίσει το δρόμο μου μέσα και έξω από τον αγώνα, όπως Zeppelin πυραύλων. Μου άρεσε πηγαίνοντας στον υπολογιστή και να ανακαλύψουν τον στρατιώτη 76 φρουρά, όλα τα άλματα και άλματα και το ψήσιμο μακριά - πυραύλους εμβέλειας. Πρόσφατα έπεσε στην αγάπη με το λοχία de la Merced, όπου μπορώ να χρησιμοποιήσω ό, τι έχω μάθει σχετικά με τα επίπεδα και τις ικανότητες των συμπαικτών μου να άρει την ομάδα μου για τη νίκη. Ποτέ δεν έπεσε με τόσες πολλές εκδοχές του ίδιου παιχνιδιού στην αγάπη. Δεν μπορώ να περιμένω να το δω, ποια έκδοση του παιχνιδιού.

ρόπτρο

Παίξτε Θάμπερ είναι όπως πνιγμό, αλλά σε ένα καλό δρόμο. Είστε παρασύρονται σε αυτή την δίνη πίσσα Neon, και ο μόνος τρόπος πραγματοποιείται με πλήρη ισχύ και πιο βαθιά κατάδυση. γούστο μου στη μουσική παιχνίδια έχουν προφανώς αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Δεν θέλω να δημιουργήσετε ροκ και ποπ μου παραστάσεις της κλασικής αγαπημένα τραγούδια, θέλω με κάτι νέο να προχωρήσουμε μπροστά. Brian Gibson μουσική ταιριάζουν απόλυτα οπτικό-μηχανικού περιβάλλοντος Thumper, οι περισσότεροι έπαιξαν πιο ένιωθε σύρθηκε τον εαυτό του στην ίδια τη μουσική - επίσης. Θα πρέπει να είναι ότι το ηλεκτρόνιο νιώθει όταν άλμα μέσα από ένα μεταλλικό ενισχυτή κιθάρας.


Αναγνωρίσεις: Ο μάρτυρας, Shadow Warrior 2, The Witcher 3: Blood and Wine, τακτικής Σκιά Λεπίδες Shogun, περίπτωση τιτανίου 2 Πολιτισμός VI, το σπίτι του θανάτου ήλιο, πεδίο μάχης 1 πιθανώς μερικές ακόμα ότι έχω ξεχάσει.

Ευχαριστούμε όλους όσους μου να διαβάσω αυτό το έτος! Ελπίδα έχει κάνει τόσα πολλά καλά παιχνίδια στο 2016-2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου