var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Ρωτήστε Δρ Nerdlove δεν είμαι αρκετά ενός «πραγματικού άνδρα»;

Γεια σας, ο καθένας αντιμετωπίζεται το ηλεκτρικό αγάπη. Καλώς ήλθατε στο Δρ NerdLove ρωτήσω , το μόνο στήλη από τα αποσπάσματα που μπορείτε να βοηθήσετε τον αγώνα με Moogle chocobos και Canoodle σας.

Ας πάρει το δικαίωμα σε αυτό.

Γεια έγγρ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα που χρονολογείται τον εαυτό μου, αλλά ξέρω ότι αγαπάτε την παρτίδα - για να παίξει τοξικά αρρενωπότητα, και αισθάνομαι ότι η σημερινή κατάσταση μου είναι κάτι που χρειάζονται συμβουλές.

Ήμουν πρόσφατα σε μια συζήτηση στο Facebook με ένα φίλο μου. Είπε ότι θα ξεκινήσει τον εκφοβισμό τους ανθρώπους άνω των 25 ετών που δεν έχουν οδηγό τους - άδεια επειδή νόμιζε ότι τα απόβλητα του χώρου που χρειάζονται ήταν τεμπέλης για να πάρουν τη ζωή τους. Τώρα έχω μια άδεια από μένα - ακόμα κι έτσι η συζήτηση ήταν για μένα δεν είναι μια επίθεση, αλλά ήταν πολύ επίθεση μεγάλους φίλους μου που ήταν διαφορετικά ευτυχισμένη, υγιή και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας της μόδας, αλλά και μια ομάδα οι φίλοι του ήταν - και δεν είμαι υπερβάλλω - κυριολεκτικά τους αποκαλούν "γαμημένο άνθρωπος" απλώς και μόνο επειδή δεν έχουν οδήγησης - άδεια, οπότε πήδηξε για να δώσει μια χείρα βοηθείας για να υπερασπιστεί αυτό που νόμιζα ότι ήταν μια πολύ αυθαίρετη απόφαση.

Δεν μπορώ να σας κουράσω με τον πυρήνα της όλης συζήτησης? Στην πραγματικότητα, είμαι 99% σίγουρος ότι ήταν ακριβώς πίσω. Ωστόσο, ένα κόμμα είναι περισσότερο για μένα από ό, τι νόμιζα, και αυτό είναι που ήθελα να ρωτήσω.

Ένα κορίτσι, δεν είπε ήταν σε θέση να πάρει τον οδηγό του, ρώτησε ένας από τους εισαγγελείς, αν ήξεραν πώς καθόλου ένα βασικό κατάλογο των δεξιοτήτων, συμπεριλαμβανομένων μαγείρεμα, καθάρισμα, αυτοκίνητο, αυτοκίνητο περίθαλψη, κηπουρική, DIY οδήγησης σε σπίτι, πρώτα - ενισχύσεις, κλπ, για να δείξει ως σημείο ότι ο καθένας είναι ένας ελβετικός σουγιάς με τα πόδια.

Ένας από τους επιτιθέμενους απάντησε λέγοντας ότι δεν ήξερε πώς να το κάνουμε όλα αυτά και να πω - περισσότερο από ό, τι είχε άλλες δεξιότητες όπως το πώς να χειρίζονται τα όπλα, οξύνουν και με διαφάνειες και κατάβαση κτιρίου χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό αναρρίχησης. Στη συνέχεια, είπε μια ιστορία για το πώς, όταν αυτός και μερικοί από τους φίλους ιππασία ποδήλατο βρωμιά του, ένα από αυτά ένα σοβαρό τραυματισμό στο κεφάλι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Είπε ότι αν δεν είχε την άδειά του, αυτός ο φίλος είχε υποστεί σοβαρή εγκεφαλική βλάβη, ενώ περιμένουν για ένα ασθενοφόρο.

Ενώ η ιστορία έμοιαζε μια ευγενή, αυτός χρησιμοποιείται ως - πλατφόρμα διαλύσει όλους εκείνους που αρχικά διαφώνησαν μαζί του και είπε ότι αν έχουμε όλο αυτό το δεξιότητες ζωής - Ναι, όλες αυτές τις δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένων, οξύνει σαν ένα μαχαίρι και ένα πιστόλι λαβή - που ήταν άχρηστο shitbags που ήταν εγωιστής και, τελικά, δεν είναι καλοί άνθρωποι, γιατί έχουμε βάλει τις ζωές των άλλων στη γραμμή, και η μόνη δικαιολογία ότι έπρεπε να μάθουμε από αυτούς "τεμπελιά".

Το σημείο, πραγματικά με συγκλόνισε. Δεν ήμουν ποτέ ο πιο παραδοσιακά αρρενωπός άνθρωπος? Ποτέ δεν έχω φροντίσει ή ήθελε να κάνει πράγματα για να μάθουν ως ένα ποδήλατο βουνού ή ένα μαχαίρι ή ένα πυροβόλο όπλο κούνιες. Παρ 'όλα αυτά, πήγα σε όλα τα παιδιά σε ένα σχολείο στο οποίο εξελέγη, δειλός και να μην ανησυχείτε για τέτοιες δραστηριότητες ή ενδιαφέροντα, όπως τα αυτοκίνητα και τα αθλητικά και χειρωνακτικές εργασίες προσανατολισμό εργασίας και των δραστηριοτήτων. Πέρασα πολύ χρόνο για αυτόν τον αγώνα για μια «πραγματικός άνθρωπος» πρέπει να περιμένουν από μένα? Αυτό που οι άνθρωποι σαν εσένα "τοξικά αρρενωπότητας». θεωρώ

Υπάρχουν μόνο δύο περίπου χρόνια (θα έπρεπε να πω, έχω από το γυμνάσιο για μια δεκαετία), είμαι σε θέση να περνούν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της νοοτροπίας και πραγματικά να βρείτε την άνεση σε μένα. Περισσότερο από αυτό, αυτό είναι όταν πραγματικά να πάρει και να μάθουν, ξεκίνησε πολλά από αυτά που ο ίδιος θεωρεί ότι οι «βασικές ικανότητες», όπως μαθαίνουν να μαγειρεύουν, να πάει πιο υπεύθυνη με τα οικονομικά μου τακτικά, γυμναστήριο, κ.α. Παρά την έλλειψη ενδιαφέροντος μου στα αυτοκίνητα, η βασική τεχνογνωσία συντήρησης αυτοκινήτων (ο πατέρας μου είναι οπαδός του μεγάλο αυτοκίνητο, θα επιτρέψτε μου να μάθουν τουλάχιστον τα βασικά, χωρίς, όχι αριστερά), και είχα πάρει ένα μάθημα πρώτο - ενίσχυση σε μία από τις θέσεις μου Τα τελευταία χρόνια, έτσι δεν είναι σαν να έχω καμία δεξιότητες ζωής.

Αλλά η συζήτηση με αυτόν τον άνθρωπο ανοίξει πολλές παλιές πληγές και έχει αναζωογονηθεί πολλοί που αμφισβήτησαν τον εαυτό του. Είναι επανέλαβε πολλά από αυτά τα τοξικά στοιχεία ", η * πρέπει να έχει αυτές τις ικανότητες, αν θέλουν να είναι ένα χρήσιμο άτομο" ρητορική, όταν ήμουν νεότερος. Τώρα αναρωτιέμαι αν πραγματικά προσπάθησε να δώσει ως έλλειψη κινήτρων και στο γάιδαρο, ή αν μου προσπάθησα απλά να εκφοβίσει για εμάς και «δεξιότητες ζωής» τους χρησιμοποιούν ως μια ανώτερη ένας τρόπος για να πάρετε την εμφάνιση (έχω Πρόσθεσε όταν κάλεσε τη στάση του, η απάντησή του ήταν κλασική, "δεν έχει σημασία αν κάνω λάθος, γιατί είμαι εντάξει»).

Δεν είμαι βελτιωθεί εναντίον του εαυτού του, και δεν θέλω να χρησιμοποιήσετε, υπάρχει ένα παχύ ως δικαιολογία για να μην βελτιώνεται, αλλά κάτι είναι τα επιχειρήματά τους συνέβη σε μένα, και δεν μπορώ να βοηθήσει αίσθηση ότι αυτό σε μια λεπτή τους κακία είναι. Bin - το σκέφτομαι πάρα πολύ; Α - έγκυρο σημείο που μπορεί - παρά το γεγονός ότι αγνοούν την τεμπελιά και του εναγομένου; Ή - το οποίο φαίνεται να είναι η περίπτωση για εσάς τοξικών αρρενωπότητας είναι;

Με εκτίμηση,
Εκμάθηση δεξιοτήτων ζωής

Πρώτον, ο άνθρωπος πίσω. Φαίνεται ότι θα μπορούσε να είναι εκείνη τη στιγμή, ο αριθμός των ανθρώπων που αρχίζουν να μετρούν οι φίλοι του Facebook είναι.

Αλλά εκτός από τον φίλο του είναι να μεταφέρει ένα asshat και / r / να επέλθει ιστορία του για ένα φίλο στο νοσοκομείο (αν και το πιο κομψό για κάποιον που είχε ένα τραυματισμό στο κεφάλι μπορεί να κινηθεί ασθενοφόρα με το Panel και V- αναμένουν λαιμό) μιλήσουμε και λίγο για , «δεξιότητες ζωής». η έμφαση στη λέξη "αναγκαίο".

Αυτό αυξάνει το ανθρώπινο όριο και το καουμπόη και την ιδέα της Rugged Ατομικιστική. Βασικά, το είδος του χαρακτήρα που ο Robert Heinlein θα έχει μισό τυλινάρι περισσότερο, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Αυτή η μυστηριώδης πολύγραφο θεωρείται από πολλούς τόνισε την ανάγκη να μιλήσουμε για το πώς οι άνθρωποι σήμερα είναι "wussy" επειδή είναι στο Batman έχει όλες τις εξουσίες κάτω από τον ήλιο.

Η ιδέα ότι ο άνθρωπος είναι το ίδιο ένα νησί είναι ουσιαστικά νοσταλγία για το μέλλον σε μια εποχή που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα. Δεν είναι σαν μηχανικοί και υδραυλικοί δεν υπήρχε πριν από τον 20ο αιώνα, μετά από όλα, δεν είναι όλοι οι άντρες ένας σιδεράς και Wheelwright και χαλκό και ένας αρχιτέκτονας στην Αγγλία του Γιώργου I.

Το γεγονός είναι ότι η Ρεάλ άνθρωπος Jack of All Trades δεν είναι απαραίτητη, κανείς άλλος ένας μεγάλος φανταστικός χαρακτήρας, αλλά όχι πολύ από ένα πραγματικό πρόσωπο. Στην πραγματικότητα: οι άνθρωποι είναι κοινωνικά όντα που από νωρίς ότι ήξερε πώς να το κάνει μόνος του ο κόσμος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φαγωθούν από τις αρκούδες. Οι άνθρωποι έχουν το χρόνο, δεν κατάφερε να επιβιώσει ως τα νησιά για τον εαυτό τους, αλλά η συνάντηση και η χρήση των ατομικών δεξιοτήτων για το κοινό καλό. Δεν μπορεί να έχουν πολλά να ρίξει μια λόγχη, αλλά ήταν Κρονκ, Κρονκ έκανε περισσότερα κυνήγι. Ωστόσο, μπορεί να γίνει κατανοητό ότι τα φυτά δεν σκοτώνουν και ότι θα θεραπεύσει πυρετό που θα χειριστεί το φάρμακο για τη φυλή. Αυτή η αλληλοεπικάλυψη δικαιοδοσία ωφέλησε την ομάδα. Η Ατομικιστής δεν έχουν την τάση με άλλους ανθρώπους να μοιράζονται χωρίς ειδοποίηση από τη φυλή απελαθεί να είναι, επειδή θέτουν σε κίνδυνο την ευημερία του συνόλου.

Αλλά για να είναι όπως με όλα τα πράγματα με τοξικές ιδέες άνδρα, Η πραγματική λίστα ελέγχου είναι κάτι εγγενώς ο άνθρωπος ένας άνθρωπος αποδέχεται και υπόκειται σε όρους. Μόλις το σεξ οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες, είναι κάτι που μπορεί να χαθεί ... ή λαμβάνονται από εσάς.

Και αν οι περιστάσεις σας αλλάξουν, καλά, αυτό είναι για τον ανδρισμό σας. Ένας πραγματικός άνθρωπος είναι ένας πάροχος ... αλλά αν χάσετε τη δουλειά σας, επειδή η εταιρεία χειρίζεται όλα αυτοματοποιημένα, είναι τώρα ένας πραγματικός άνθρωπος. Το ίδιο ισχύει και για τους καταλόγους "Αυτό είναι ό, τι κάνει ένας πραγματικός άνθρωπος." Αν δεν μπορείτε να δείτε στη λίστα, χάνουν την ικανότητα να κάνει κάτι (για τους τραυματισμούς, ίσως) ή σε περίπτωση αλλαγών στον κατάλογο, την κοινωνία και τον πολιτισμό, μπορεί να κάνει ακόμη και ανδρισμού σας εξαλειφθεί.

Η ιδέα ενός πραγματικού ανθρώπου χρησιμοποιείται κυρίως για την πώληση του εν λόγω σκατά Είναι και οι αστυνομικοί «αρκετά», το ότι είναι αυτό που ο φίλος σας έχει κάνει. τοξικά αρρενωπότητα είναι πολύ εύθραυστη, οπότε κάτι τόσο απλό όσο το πλέξιμο του μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τα μαλλιά -και ως εκ τούτου, οι άνθρωποι αναγκάζονται να αποδείξει συνεχώς καλόπιστους αρσενικό τους. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ελέγχει τους άλλους ανθρώπους να μην είναι "πραγματική" άνδρες και απειλούν να δημιουργήσουν για διορθωτικές ενέργειες. Δείχνει ότι έχετε χτυπήσει ένα μεγάλο ουρά swinging είναι διαφορετικές, και οι άνθρωποι είναι λιγότερο πιθανό να έχουν κάρτα του συζύγου της για να επιτευχθεί.

Είναι μέρος της ιδέας της ύπαρξης Alfa Bro άνθρωποι ανταγωνίζονται σκατά για να μιλήσουμε για το πώς η Alpha, όπως ποτέ δεν απορρίπτονται από τις γυναίκες και μπορεί να σκοτωθεί από την οδήγηση το δάχτυλό τους στο μάτι και τον εγκέφαλο. Παρακολουθήστε όπως παραδοχές πολλές δεξιότητες συνεπάγονται φίλο τους Billy Bad-Ass είναι πρόθυμοι να έρθει στη διάσωση, όταν οι κομμουνιστές εισβάλλουν σε ολόκληρο τον Καναδά; Θέλει να ξέρει ότι είναι έτοιμος να χτυπήσει τον κώλο σας και να τρώτε κώλο, και δεν είσαι, γιατί ... άδεια οδήγησης ή σκατά.

Έτσι, ναι. Υπάρχουν σκατά απόσπαση και μια πολύ βασική στάση τοξικά δεξιότητες ανύψωση κάνει μέχρι το σημείο ", αν δεν το κάνετε, είστε babyman αποβράσματα». Πάρτε, για παράδειγμα, την οδήγηση. Σε ορισμένες πόλεις και αγροτικές περιοχές, είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθεί χωρίς αυτοκίνητο. Αλλά καθώς η πόλη της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου, το Σικάγο ή το Τόκιο, με ένα αυτοκίνητο είναι μια πολυτέλεια. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην ευχάριστη θέση να μην ζήσει χρήση.

Δηλαδή, υπάρχει μια διαφορά μεταξύ "θα πρέπει να έχετε αυτή τη λίστα ολοκληρωθεί για να είναι ένας πραγματικός άνθρωπος» και να είναι σε θέση "να γνωρίζουν πώς να φροντίσετε τον εαυτό σας, όπως ένα γαϊδουράκι, ενήλικες κάθε είδους." την προετοιμασία των γευμάτων για τον εαυτό σας, διατηρήστε τον χώρο σας καθαρό και να κάνει τις βασικές οικονομικής διαχείρισης είναι σημαντικό να μην στηρίζονται σε άλλους, τους θετούς γονείς σας είναι όταν είστε στη δεκαετία του '20 και του '30 σας.

Εάν είστε πολεμικές τέχνες ή τα όπλα, δροσερό. Κάνει. Αν είστε περισσότερο σε μουσική ή την κωδικοποίηση ή το παιχνίδι, πάρα πολύ κρύο. Αν σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς να κάνει αστική κηπουρική ή DIY επισκευής οδηγείτε το σπίτι ή υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο ή να πάρετε στην παροχή πρώτων βοηθειών πιστοποιημένα, εντυπωσιακή. Αλλά τίποτα από αυτά δεν έχει τίποτα να κάνει με το να είναι ένας άντρας ή μια γυναίκα ή οτιδήποτε άλλο. Η ουσία του ένας άνθρωπος προέρχεται από το εσωτερικό , πουθενά αλλού.

Καλή τύχη.

Γεια Doc,

Έτσι, είμαι οπαδός της στήλης και τις συμβουλές σας, έτσι αποφάσισα να στείλω την ερώτησή μου. Είμαι μια ηλικιωμένη γυναίκα 27 ετών δεν είχε πολλή τύχη μπροστά από ραντεβού. Νομίζω ότι είμαι αυτό που θα καλούσατε για τα ενδιαφέροντά μου "geek για ή σπασίκλας», όπως video games, βιβλία και επιστήμη - μυθοπλασίας - ταινίες, κλπ τείνω επίσης cosplay αναφέρουμε το γεγονός ότι, αν και είμαι στα πράγματα είμαι επίσης πολύ σύγχρονο και δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν περίπατο ή κάτι τέτοιο. Αλλά έχω ποτέ στη χρονολόγηση ή είναι άνδρες γενικά καλή. Και τις λίγες φορές που "ξεκινήσετε," εγώ γρήγορα στους φίλους περιοχή εικονικές ή μετά από μια ημέρα ή δύο. Ή γνωρίζουν κάποιον που με ελκύει, ή Δεν είχα ποτέ έναν φίλο ... και εγώ εξαπατημένοι με ένα άλλο πρόσωπο. Έτσι, για το λόγο αυτό, τείνουν να έχουν κάποιες ανησυχίες σχετικά με τη γενική έλλειψη μου έκκληση προς το αρσενικό είδος.

Αυτό με φέρνει στην ερώτησή μου. Γνώρισα έναν άνθρωπο (Θα καλέσω τον Joe για το καλό του εν λόγω εγγράφου) σε απευθείας σύνδεση και πήρε για λίγες μέρες ... αλλά εγώ δεν αισθάνονται έλξη για αυτόν. Παίρνουμε μαζί μεγάλη, η οποία είναι μεγάλη διασκέδαση, και ο τρόπος που μου αρέσει. Αλλά φυσικά ... δεν αισθάνομαι μια σπίθα. Δεν είμαι ένα από αυτά τα κορίτσια που μόνο Sixpack ή Γυμναστήριο - νοιάζεται Studio αρουραίους ... ακούγεται κακής ποιότητος, αλλά έχω έναν τύπο. Μου άρεσε τα παιδιά που ήταν αμήχανη ψηλόλιγνο παιδιά που ήταν στην παχουλός πλευρά. (Συνήθως πληρώνουν περισσότερο την προσοχή στα μάτια και χαμόγελα.) Αλλά Joe δεν αισθάνονται "αυτό." Και σε κάθε μία από τις μέρες μας, προσπάθησα να φέρει πραγματικά το είδος όλων των ειδών ρομαντικά συναισθήματα ... αλλά όχι όλα όσα είχαν συμβεί. Και ο λόγος είναι σπασμένο, γιατί και εγώ ο ίδιος ακούσει με πολλούς τρόπους και για να είμαι ειλικρινής, δεν πραγματικά πολλές άλλες επιλογές για να έρθει ο τρόπος μου. Μετά την τελευταία ημέρα, για να φτάσει το σημείο φάνηκε στο σημείο όπου θέλετε να πάρετε τη σχέση μας σε ένα φυσικό επίπεδο ... και νιώθω σαν να ήμουν σε ένα σταυροδρόμι. Bin - εγώ ρεαλιστικά; Τι είναι η «σπίθα» πραγματικά; Bin - Πέρασα ένα καλό παιδί, γιατί; Ή είμαι - να πάω;

Δεν ξέρω αν θα πρέπει να δοθεί μόνο μια ευκαιρία και να περιμένουμε να δούμε αν μπορείτε - να αλλάξει λίγο περισσότερο, ή θα πρέπει να σας ενημερώσω τώρα, αισθάνομαι τίποτα γι 'αυτόν.

Και αν το κάνω αυτό, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουμε; Δεν θέλω να βλάψει τα συναισθήματά τους, γιατί ξέρω πόσο πολύ αυτή η συζήτηση είναι χάλια. Είμαι συνήθως η. Την παραλαβή τέλος "Φίλοι" ή στο τέλος "σαν ένα μεγάλο κορίτσι, αλλά" τη συνομιλία, και ποτέ δεν ήθελα να κάνω άλλη αισθάνονται αυτόν τον τρόπο για κάποιον

υπογραφεί

Κα Α-χρονολογηθεί

Δεν μου αρέσει να πάει Biz Markie, λάσπη, αλλά νομίζω ότι θα έλεγα ότι είναι απλά ένας φίλος. Μπορεί να είναι ένας καλός άνθρωπος και να περάσουν χρόνο μαζί του, αλλά το γεγονός του θέματος: Μην το δώσετε σε σας συναισθηματικά ή σωματικά. Αυτό σημαίνει ότι μια σχέση που δεν είναι εύκολο στις κάρτες.

Για να είμαστε σίγουροι, υπάρχουν άνθρωποι - όχι ότι έχουν ονομάζεται σχέσεις σύντροφος,? Σύνδεσης δεν μπορεί να έχει μια σεξουαλική συνιστώσα, αλλά έχουν άλλα πράγματα που κολλούν μεταξύ τους. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι αγενή, αλλά εξακολουθούν να έχουν ερωτικές σχέσεις με το σύντροφό σας. Αλλά ακούγεται λιγότερο σαν να είστε περισσότερο σαν δεν είστε ο τύπος που του αρέσει και κρατήστε επάνω, επειδή ... καλά, φοβάται ότι θα είναι μια άλλη συνέχεια.

Και πιστέψτε με, καταλαβαίνω. Ήμουν σε μια τοξική σχέση για πολλά χρόνια, γιατί νόμιζα ότι δεν υπήρχε ποτέ κανείς ποτέ να πάει να βρει και πάλι. Αλλά να μείνει με κάποιον που πραγματικά δεν μου αρέσει αυτό το κακό για εσάς τους δύο. Είναι άδικο για εσάς και σας αφήνει κολλημένοι σε μια σχέση που τελικά θα είναι κενή και η ψυχή-σύνθλιψη για σας σε μακροπρόθεσμη βάση. Και είναι άδικο, γιατί μπορείτε να βρείτε τον κάποιον να σταματήσει, το οποίο είναι σ 'αυτόν.

Καταλαβαίνω ότι δεν θέλετε να βλάψει ή κάποιος άλλος να αισθάνεται άσχημα να κάνει. Αλλά dating είναι ένα άθλημα επαφής και μερικές φορές τραυματίζονται. Αυτό είναι μέρος της τιμής εισαγωγής. Δεν υπάρχει κανένας πραγματικός τρόπος για να ανώδυνα να σπάσει με κάποιον? το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μην προκαλούν περιττές βλάβες.

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να γρήγορα καθαρό στο τέλος και. ρήξη θεραπεύει γρηγορότερα. Έτσι, κρατήστε το σύντομο και απλό: κανείς δεν φταίει, είναι ακριβώς οι δύο από σας δεν είναι ένα καλό παιχνίδι, και είναι καλύτερα γι 'αυτόν να βρει κάποιον που είναι σωστό γι' αυτόν.

Και εν τω μεταξύ, εδώ είναι κάτι που πολλοί προπονητές που χρονολογούνται και οι εμπειρογνώμονες σχέση δεν λένε μερικές φορές είναι χάλια τη ζωή και είστε κολλημένοι δική της υπαιτιότητα. Μπορείτε, σύμφωνα με τα λόγια των σφαλμάτων Picard και εξακολουθεί να χάσουν. Το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δαγκώσει τη σφαίρα, τα πράγματα , η αξία της ζωής είναι έζησε και να συνεχίσει προς τα εμπρός μέχρι τα πράγματα αλλάζουν.

Μερικές φορές χρειάζεται περισσότερο από ό, τι θα θέλαμε ... αλλά καλύτερα. Καλή τύχη.

Hey Doc,

Εγώ πέρυσι αυτή τη στιγμή άρχισε να χρονολογείται ένας από τους καλύτερους φίλους μου. Και οι δύο ήταν πολύ χαρούμενος για λίγο, αλλά με πολλή πολλή δουλειά είχα να μειώσουν το χρόνο μου μαζί της. Προσπάθησα όσο το δυνατόν περισσότερο για να δούμε, αλλά τελικά αισθάνθηκε ήταν αρκετό για να διακόψει τη σχέση (περίπου έξι μήνες κάτω από τη γραμμή) ζημία, οπότε καταστράφηκε ολοσχερώς.

Λίγες εβδομάδες αργότερα ανακάλυψα ότι ήμουν από τον αδελφό μου. Αυτό οδήγησε σε μεγάλη τριβή μαζί μας, το κατεστραμμένο μαζικά τη σχέση μας ως αδέλφια. Έχω περάσει, μετά από μερικούς μήνες, αλλά εξακολουθεί να λείπει. Οι φίλοι μου (το πολύ χαρούμενος που ήταν όταν πήγαμε) ήταν πολύ εχθρική προς αυτήν, και ορκίστηκα ποτέ να συναντηθούν και πάλι, για ένα διάστημα, κυρίως λόγω της αντίδρασης που παίρνω από αυτούς, όταν έκανα. Εγώ δεν την μισεί, αλλά ήμουν απλώς θυμωμένος και ζηλεύει.

Fast forward έως τον Οκτώβριο? Ο αδελφός μου και η ζωή του εξαρτάται από την εκμετάλλευση για κανέναν προφανή λόγο, τότε συνεχίζεται σε αυτήν την ημέρα, λίγο μετά ένας από τους φίλους του μαζί. Σε κάποιο βαθμό ήταν η ικανοποίηση που περνούν από ό, τι περνάω, αλλά εξακολουθεί να είναι η μεγάλη μου softie, πλησίασα για να βεβαιωθείτε ότι ήταν μια χαρά (και σίγουρα ήταν όταν εγώ πραγματοποιείται πήγε).

Συναντηθήκαμε για καφέ πριν από αρκετές ημέρες και έκανε ειρήνη με το άλλο, μπορείτε να περάσετε πάντα ένα ολόκληρο μετά - μαζί με ένα μεγάλο γεύμα. Και οι δύο είχαν αντίστοιχες αποσυνθέσεις μας κατέστρεψε ήταν, και συμφώνησε να μας βάλει στην ίδια πλευρά πίσω. Είχαμε μια καλή στιγμή μαζί, και μου θύμισε πως η σχέση μας αν είχα χρόνο για να επενδύσουν.

Τώρα είμαι στο τέλος της μεγάλης μου - σχολείο - έτος (νότιο ημισφαίριο) με πολύ ελεύθερο χρόνο, και αρχίσαμε να μιλάμε για πίσω από κοινού. Αναγνωρίζετε ότι μια πολύ κακή ιδέα σε χαρτί? Είχαμε αφήσει δύο κριτές Exen φίλους μας, ήταν πολύ πληγωμένος από τις σχέσεις μας και στην περίπτωσή μου, θα πεθάνω για τους φίλους μου σίγουρα αν ενωθούμε. Ηθικά, είναι μια καταιγίδα σκατά.

Αλλά και οι δύο έχουμε την εντύπωση ότι θέλουμε πραγματικά. Αυτή τη στιγμή εργάζονται για την αποκατάσταση της φιλίας μας, αλλά έχουμε συμφωνήσει στο μέλλον, να του δώσει άλλη μια ευκαιρία.

Μιλάω γενικά για τους στενότερους φίλους μου για τις συμβουλές, αλλά όπως είπα, θα με σκοτώσει αν ήξερε ότι εξέταζε. Δεν νομίζω ότι πρόκειται να κοπεί συνδέσεις με πολλούς από αυτούς μου είπε, όχι, αλλά εξακολουθεί να είναι μια αποθαρρυντική προοπτική.

Είμαι - Κάνω κάτι εντελώς τρελό, γιατρέ; Μετά το ένστικτό μου είναι τι να κάνω;

χάρη,

Παράφρων στη μεμβράνη

Αφήστε τους φίλους σας αυτή τη φορά για ITM. Αν το σκεφτείτε, μαζί με έναν πρώην και πάλι , θα πρέπει να θέσω δύο ερωτήματα.

Η πρώτη είναι: Γιατί; Επιστρέφει πολλοί λόγοι για τους οποίους κακή με τον πρώην σας. Νοσταλγία, για παράδειγμα, μπορεί να είναι μια ισχυρή δύναμη, όταν πρόκειται για Ex. Έχουμε την τάση να πιάσουν επάνω στη μνήμη του τις καλές στιγμές όταν τα πράγματα πήγαν καλά. Μας λείπει ο ενθουσιασμός και η καινοτομία της στιγμής, όταν η σχέση ήταν νέα και φαινόταν ότι ο κόσμος ειδικά χαμογέλασε μαζί μας. Αλλά οι θερμές αναμνήσεις από τις πρώτες ημέρες είναι έξω συνήθως χαρτί σε ένα σωρό από σκουπίδια πρώτη οδηγεί.

Υπάρχει επίσης προτιμότερο ως ένδειξη του τι είναι γνωστό ή άνετα, ακόμα κι αν ξέρετε ότι δεν είναι καλό για σας. Για να επιστρέψετε στη γνωστή, ακόμα και αν γνωρίζετε την ίνα της ύπαρξής σας που απλά καταστρέψει την λογική και την ψυχή σας, μπορεί να είναι απίστευτα πειστικά.

Αλλά αν ήταν καλά μαζί, και τι έχετε δυνάμεις πέρα ​​από τον έλεγχό τους στην αγορά σε αντίθεση για παράδειγμα μια οργή ψυχο-κόλαση Τέρας, είναι κατανοητό ότι θέλετε να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία πράγματα.

Η οποία μας φέρνει στο δεύτερο ερώτημα: Είναι τώρα διαφορετικά πράγματα;

Ένα από τα πιθανά μειονεκτήματα πίσω στην πρώην σας που είναι δυνητικά μια καταγραφή όλων των υπογραφών που συνέβη για πρώτη φορά. Για παράδειγμα, όταν είναι σε αδράνεια επειδή εξαπάτησε: Έχετε αλλάξει αρκετά, οι οποίοι δεν θέλουν να εξαπατήσουν; τη διάθεση και είναι σε θέση να εμπιστεύονται το δικαίωμα; Αν δεν έχει αλλάξει τους παράγοντες που έχουν σπάσει στην πρώτη θέση, τότε όλα όσα κάνετε, ετοιμάζεται να πληγωθεί ξανά, όπως έκανε και την πρώτη φορά.

Νομίζω ότι τα πιο σημαντικά πράγματα που έσπασε, και γιατί οι φίλοι σας είναι τόσο νεκρό σύνολο ενάντια βάση ήταν ανώριμη γυμνάσιο. Χάνει σκατά του, γιατί ήμουν απασχολημένος, δεν φαίνεται σωστά ακριβώς μεγάλη ωριμότητα, και στη συνέχεια άρχισε μια Θέατρο αντλία αδερφό του να έρθει. Το θέατρο μπορεί να είναι ένας ηλίθιος, ειδικά στο γυμνάσιο, και όταν η αντλία βρίσκεται δράμα, κανείς δεν καλύπτεται με τη δόξα, δεν είναι, δεν είναι πρώην σας, δεν τον αδελφό της.

Έτσι, η συσκευή για άλλον ένα γύρο των γαμημένο το λύκειο θα πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας νωρίς; Έχει φίλη σας είναι να ξεκινήσει μια επίθεση, αν είστε συγκλονισμένοι, ενώ είστε στο σχολείο; Ή έχει αυξηθεί σε σημείο που μπορεί να αναγνωρίσει τι έχει συμβεί, να επιμείνει στις προσπάθειές της στην ντροπή και την επόμενη φορά που κάνουμε κάτι καλύτερο; Είστε ο μόνος που μπορεί να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, ITM.

Αλλά να θυμάστε: Αν πάτε πίσω και να κάνει τα πράγματα καταρρέουν και πάλι; Οι φίλοι σας θα αγαπήσουν την ευκαιρία να πει: «Θα ήθελα να πω."

Καλή τύχη.


Πριν από - για να πάρει πίσω με έναν πρώην; Do - αισθάνεται σας ενδιαφέρει δεν είναι "δικαίωμα" του αντίθετου φύλου; Μοιραστείτε. Σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια, και θα είμαστε πάλι σε δύο εβδομάδες στις περισσότερες από τις συνεδριάσεις ζητήματα της


Ζητήστε από το Δρ Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη διοργάνωσε Kotaku συνάντηση η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Μπορείτε έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και η χρονολόγηση είναι τώρα από το Amazon, το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου