var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Το πρόβλημα ενός πατέρα με το Πρώτο Peach απήχθη στο Super Mario Run

Run Super Mario, το πρώτο κινητό τηλέφωνο - παιχνίδι ακολουθεί το κλασικό τύπο Nintendo Mario: Princess Peach έχει απαχθεί για να τους σώσει άμεσα και Mario. Είναι γι 'αυτό το λόγο που ο Chris Suellentrop δεν θέλουν να παίξουν την κόρη του, όπως έγραψε σε μια γνωμοδότηση κομμάτι στην εφημερίδα New York Times σήμερα, λένε ότι «το παιχνίδι είναι γεμάτο από τα στερεότυπα των φύλων, οπισθοδρομικό ταγγό ... είναι απλά ενοχλητικό. "

Όταν μίλησα με Suellentrop, ο οποίος είχε τη συνήθεια της στήλης συνεργασίας Kotaku στο μυαλό του, και έκανε τις παρατηρήσεις σε podcasts του , ήμουν έκπληκτος ότι ήταν tropes πάθος για το παιχνίδι. "Είμαι λίγο έκπληκτος, πάρα πολύ! Αλλά ναι, θα με ενοχλούσε», είπε. ". Θα με ενοχλούσε περισσότερο από το κανονικό, επειδή είμαι ένα κορίτσι στην πρώτη τάξη, ήλπιζα ότι το Super Mario Run για να παίξει Όπως και οι περισσότεροι αναγνώστες Kotaku, μεγάλωσα στο Nintendo - Παιχνίδια και σκεφτείτε τους ως" οικογένεια "Gaming -. Η εταιρεία δεν το αισθάνεται για μια οικογένεια μου και κατά τη γνώμη του, θα ήταν να αποξενώσει και προσβλητικό.".

"Αποφάσισα ότι δεν θέλουν να παίξουν το παιχνίδι, όταν Toadette έρχεται κατά την έναρξη της πρώτης βάτραχος αγώνα», είπε. «Λέει ότι είναι κρίνουμε, και, τέλος, να εξηγήσει μόνο τους κανόνες και μια σημαία στην αρχή και στο τέλος κάθε αγώνα, όπως ένα κορίτσι κατά τη διάρκεια μιας πίστα αγώνων το 1950 κυματίζει η νοσταλγία για κάτι θεωρηθεί ως λίπος."

Αυτά tropes-το ανυπεράσπιστο νεαρό κορίτσι ενός γενναίου, um, υδραυλικός αποθηκεύονται πανταχού παρούσα στο σημείο της παρωδίας. Μπορώ έξω από το σχήμα, έτσι ώστε να μην λαμβάνετε αν, επιπλέον, παντού και πάντα ήταν. Αλλά η προοπτική Suellentrop καθώς ο πατέρας εμποδίζει να ληφθούν σοβαρά υπόψη. "Οι ενήλικες μπορούν να κάνουν ό, τι θέλουν, και μπορείτε να πάρετε κάποια κλισέ σε ένα καλά ληφθεί - .. Σχεδιασμένο Mario βιομηχανικό προϊόν, αλλά δεν τρώνε ότι σκατά τα παιδιά μου», είπε.

Δεν είναι κακό, αυτοί tropes προς τα πίσω και ενοχλητικό, και κάθε γονέας έχει το δικαίωμα να πει ό, τι δεν μπορούν να θρέψουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τα παιδιά τους. Ωστόσο, με την κάθε αγωγή για τα παλιά tropes συγκεντρώνεται είναι το δάσος για τα δέντρα. Είναι σαν τη μητέρα μου, ένα επίμονο βήχα που. Για αρκετά χρόνια Αυτό είναι ο βήχας με όλους τους δυνατούς τρόπους, έτσι ώστε τώρα να απολαύσουν ποτήρια ζεστό νερό (ακαθάριστο). Τελικά πήγε στο γιατρό και ανακάλυψε ότι είχε υποκείμενα προβλήματα υγείας, προκαλεί βήχα. Τα αίτια είναι βαθιά και ύπουλη και αόρατη. Αλλά το μόνο πράγμα που είδαμε ήταν βήχα.

Όπως Suellentrop, προσπάθησε να αλληλεπιδράσουν οι γονείς μου, επίσης, τον καλύτερο εαυτό τους με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να σταματήσουν, την αίσθηση ότι δεν μπορούσα να κάνω πράγματα μόνο και μόνο επειδή ήμουν ένα κορίτσι. Αλλά ακόμα Μεγάλωσα φανταστώ ότι κάποια πράγματα ήταν εκτός ορίων για μένα, λόγω του φύλου μου. Θυμάμαι την ακριβή στιγμή που αποφάσισα να μην θέλουν να εργαστούν στο Hollywood ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να το μαύρο διορίζει διευθυντές που εργάζονται σήμερα.

Λοιπόν, φυσικά, οι καιροί έχουν αλλάξει, και Ava Duvarney έχει ακόμα και τη δική Barbie του. Αλλά όταν κοιτάζω πίσω στα πράγματα που με κρατούν ως παιδί, πολύ λιγότερο να κάνει με τις γυναίκες στη φαντασία, και περισσότερο να κάνει με αυτό, για να μην δει την πραγματική ζωή των γυναικών, κάνοντας τα πράγματα που ήθελα να κάνω ,

Suellentrop Είναι γνωστό ότι αυτό είναι ένα μικρό κομμάτι ενός πολύ μεγαλύτερου προβλήματος. "Υπάρχουν πολύ λίγες γυναίκες σκηνοθέτες, όπως ξέρετε. Οι γυναίκες πρέπει να παλέψει για να κερδίσει λογοτεχνικά βραβεία», είπε. «Αυτά δεν είναι προβλήματα που είναι μοναδικά video games. Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ακριβώς αυτό που ξέρουν καλύτερα και περισσότερο."

Η επίδραση του σεξισμού και αντιδραστικών tropes-Toadettes Bowser και οι απαγωγές είναι γύρω μου. Τους έχω δει. Έτσι, για μένα, είμαι ότι ο αντίκτυπος της συγκεκριμένης υπόθεσης, δεν είναι σίγουρος ότι αξίζει συναισθηματική μου ενέργεια, όταν νιώθω σαν root προκαλεί ακόμη και τώρα είναι γυναίκες και κορίτσια αόρατο πίσω. Ο καθένας που ενδιαφέρεται για τα θέματα αυτά έχει τη δική του γραμμή, νιώθεις σαν μια συνομιλία απαραίτητο αυτό το γεγονός δημοσίευση εκθέσεων ορισμένων περιπτώσεων tropes κόπωσης στα video games και την ευρύτερη κουλτούρα, αν αυτό έχει νόημα . Ελπίζω Suellentrop να λόγος για μια περιεκτική παιχνίδι Mario αποτέλεσμα σε ένα παιχνίδι που αισθάνεται άνετα παίζει με την κόρη του, ακόμη και αν αυτό δεν είναι κάτι που είμαι προσωπικά έλκονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου